Τετάρτη 6 Μαΐου 2009

Να τον ακούς τον θαλασσόλυκο...


Τελικά τόσο καιρό καθόμαστε και αναλύουμε τις προθέσεις του προέδρου για τις μεταγραφές και τα οικονομικά, στηριζόμενοι στα διάφορα που διαβάζουμε κει έμελε τελικά να ενημερωθούμε σφαιρικά και ξεκάθαρα από την συνέντευξη που παραχώρησε ο πρόεδρος της ομάδας στον Κώστα Πάλλη και την "Eξέδρα". Παραθέτω τμήματα μόνο της συνέντευξης, την οποία σας προτρέπω να διαβάσετε ολόκληρη αγοράζοντας την εφημερίδα

Για τους στόχους της ομάδας για τη νέα χρονιά: Θέλουμε ο Πανιώνιος να πατήσει στα πόδια του χωρίς να έχει καμία ανάγκη τα χρήματα του Τσακίρη (άρα κυρίως οικονομικοί στόχοι).

Για το μπάτζετ: Η συγκυρία του νέου τηλεοπτικού συμβολαίου και τα υπόλοιπα έσοδα της ομάδας μας προσφέρουν την δυνατότητα να έχουμε έναν προϋπολογισμό 6,5 εκ. ευρώ για να προχωρήσουμε στη χρονιά (ευτυχώς δηλαδή, γιατί διαφορετικά το μπάτζετ θα ήταν ακόμη μικρότερο).

Για τις καλοκαιρινές μεταγραφές σε σχέση με το μπάτζετ; Θα είναι ανώμαλη προσγείωση το φετεινό καλοκαίρι (Θυμάστε την ταινία εκείνο το καλοκαίρι; Σκούρα τα πράγματα).

Μάκος, Μανιάτης Ρεκόμπα και Εστογιανώφ. Ποιες οι σκέψεις της διοίκησης; Από τους τέσσερις, στις δυνατότητες του Πανιωνίου είναι να κρατήσει έναν ή το πολύ δύο (αν στις δυνατότητες της ομάδας είναι να κρατήσει έναν, δηλαδή τον Μανιάτη, μιλάμε για μεγάλες πείνες φέτος). Συζητάμε και με τους τέσσερις και θα φανεί μέσα στο καλοκαίρι πως θα εξελιχθούν τα πράγματα (αν όμως εξελιχθούν άσχημα θα έχουμε πρόβλημα σχεδόν σε όλες τις γραμμές).

Για το πανό στην Τρίπολη που ζητούσε την παραμονή Ρεκόμπα: Το θεωρώ επιεικώς απαράδεκτο Δεν είναι στο πλαίσιο της επιθυμίας, αλλά περνά αυτή τη γραμμή και γίνεται απαίτηση που βέβαια πηγαίνει απευθείας στη δική μου τσέπη. Με 900 διαρκείας και 2.800 εισιτήρια μ.ο δεν υπάρχει η προοπτική να έχεις έναν ποδοσφαιριστή που θα παίρνει 900.000 ευρώ (φαντάσου ότι πέρυσι ήταν χειρότερα).

Για την παραμονή Ρεκόμπα: Δεν μπορούμε να μειώσουμε υπερβολικά τις αποδοχές του. Αν βρεθείς για ένα βράδυ με την Αντζελίνα Τζολί, είναι παράλογο να σκέφτεσαι αν θα υπάρξει και δεύτερο. Χαίρεσαι το πρώτο και, αν έρθει το δεύτερο, θα το χαρείς (Τον γλεντίσαμε νυχτέρι και αν μας κάτσει ξανά μας έκατσε.Τρελή χαρά όλοι μας. Ιδίως οι Ίωνες. Τι το ήθελε ο Χριστιανός να δηλώσει ότι θέλει να μείνει και με μειωμένες αποδοχές;).

Για τα χρήματα που έχει δαπανήσει: Έχω βάλει 25 εκ ευρώ στην ομάδα. Τα μισά έπιασαν τόπο, τα άλλα μισά πήγαν έτσι.(Ψύχραιμο τον βλέπω πάντως...)

Για τις καλοκαιρινές μεταγραφές: Θα δώσουμε λεφτά για να πάρουμε παίκτες σε μία – δύο θέσεις που χρειαζόμαστε. Στις άλλες θα κοιτάξουμε να βρούμε λύσεις που θα μας συμφέρουν και θα έχουν ποιότητα που χρειαζόμαστε. Την επόμενη σεζόν θα έχουμε ένα ρόστερ με 22-23 άτομα και τρεις τερματοφύλακες. Ανάμεσά τους θα είναι και τέσσερις – πέντε μικροί, από την ομάδα νέων που δίνει φιλικά αυτές τις ημέρες. (Αφιερωμένο σε όσους γκρίνιαζαν γιά το μεγάλο ρόστερ. Ορίστε. Σας έγινε το χατίρι)

Πως χαρακτηρίζει τη χρονιά που πέρασε; Ήταν υβριστική και διαπράξαμε όλοι ύβριν απέναντι στον Πανιώνιο (και ασφαλώς και ξέρουμε τι ακολουθεί…).

Κατά τα λοιπά πολλές εφημερίδες έγραφαν σήμερα ότι υπάρχει προφορική συμφωνία με Ρεκόμπα και Μάκο. Ο Φερέρα δηλώνει ότι ο στόχος μας κάθε χρόνο θα είναι η Ευρώπη. Καθημερινά διαβάζουμε ότι θα διώξουμε το 80% της ομάδας και προφανώς θα πρέπει να το αντικαταστήσουμε με μέρος από το φετεινό μπάτζετ των 6,5 εκ ευρώ. Όλα αυτά πραγματικά δεν δένουν μεταξύ τους. Η φώτο που συνοδεύει το θέμα παρουσιάζει τα περασμένα μεγαλεία...

38 σχόλια:

br fun_atic είπε...

Περιέργως πως, αυτή τη συνέντευξη δεν την βρήκα σε πανιώνια μπλογκ και ιστοσελίδες. Ίσως γιατί αν κάποιοι την ανέβαζαν θα έπρεπε υποχρεωτικά να την σχολιάσουν.

zamis είπε...

Κανενα προβλημα δεν εχω ουτε με τους οικονομικους στοχους αυταρκειας ουτε με τα 6.5 εκ ευρα.Οσο δεν υπαρχει αλλος(οι) να τραβηξει κουπι και παλι καλα να λεμε.
Ομως για τις ερωτικες του προτιμησεις εχω να πω οτι πρωτον δε μου αρεσει η Αντζελινα Τσολι και δευτερον τα one night stand.
Αυτη ειναι δικη του προτιμηση η οποια επεφερε αλυσιδωτα προβληματα για τα οποια τωρα νιπτει τας χειρας του.
Ε οχι και διαπραξαμε ολοι υβριν απεναντι στον Πανιωνιο κ.Τσακιρη,ε οχι.
Δικο σου δημιουργημα ειναι και η Τζολι και ο Μπραντ Πητ και οι γκρουπις που ζητησες να μπουνε στα δ.σ.
Εδιωξες το σκηνοθετη βεβαια και οι λοιποι ηθοποιοι το χασανε,ετσι συμβαινει συνηθως.
Μετα θυμηθηκες και τους θεατες που στο μεταξυ την ειχανε κανει..

Καληνυχτα

Ανώνυμος είπε...

Μπράβο ρε συ zamis! Έτσι είναι όπως τα λες. Δεν διαπράξαμε όλοι ύβριν, απεναντίας ο κόσμος ανταποκρίθηκε και με το παραπάνω. Γέμισε το γήπεδο με τον Παναθηναικό και η αισιοδοξία ξεχείλιζε. Αλλά όταν άρχισαν τα καραγκιοζιλίκια ....

Μάλλον πάσχουμε από αυτοκριτική ... Τα περί ύβρεως είναι επιεικώς μαλακίες .... Όπως δεν έχουμε όλοι τα ίδια δικαιώματα (σε σχέση με αυτον που βάζει τα λεφτά) δεν έχουμε όλοι και τις ίδιες ευθύνες. Άσε που το να χαρακτηρίζεις απαράδεκτο το πανό, καλύτερα να μην το χαρακτηρίσω. Οι φίλαθλοι εξέφρασαν μία επιθυμία και δεν είναι κακό (και το λέω εγώ που μόνο οπαδός του Ρεκόμπα δεν είμαι, όλη τη χρονιά). Αν τον έβριζαν όπως μετά την 1η αγωνιστική, θα το καταλάβαινα. Αλλά δεν ήταν τέτοια περίπτωση.

Όσο γιά την Αντζελίνα Τζολί, η παρομοίωση είναι ατυχής. Πιό κοντά στην περίπτωση μας είναι να σκεφτείς πως αν την έχεις (την Αντζελίνα ...) πάει καμμιά 20ριά φορές σε πανάκριβο εστιατόριο γιά να σου κάτσει και μείνατε μόνο στα προκαταρκτικά, είναι λογικό να σκεφτείς (αν σε παίρνει ...) να την πας 5-6 φορές ακόμα, μπας και προχωρήσεις στα περαιτέρω ... Αν φυσικά έχεις ακόμα λεφτά και αν δεν έχεις ξενερώσεις στην αναμονή ...

Μάλλον υπάρχει ζήτημα ....

br fun_atic είπε...

Θέλω να ζητήσω συγνώμη για το ότι ανέβασα αποσπάσματα της συνέντευξης. Καμιά φορά η αποσπασματική παράθεση κειμένου δεν αποδίδει τις σκέψεις του προσώπου ή το πνεύμα των όσων εννοεί. Δυστυχώς όμως το συγκεκριμένο κείμενο δεν έχει ανέβει αλλού ώστε να το αναδημοσιεύσω και επιπλέον θεωρώ ότι δεν έχω δικαίωμα να ανεβάσω αυτούσιο το κείμενο κάποιου δημοσιογράφου, χωρίς να έχω την σχετική άδεια. Θεωρώ όμως ότι τα τμήματα της συνέντευξης που έχω ανεβάσει δεν αδικούν τον κύριο Τσακίρη και επιπλέον ότι συμβάλουν στην ενημέρωσή σας, ακριβώς επειδή το κείμενο αυτό δεν έχει ανέβει σε άλλη ιστοσελίδα.

zamis είπε...

Και αυτο που λες για το πανω Costa,σωστο ειναι.Εχω σχολιασει στους ιδιους τους Ιωνες οτι θεωρω μεγαλο λαθος τους που εμπλεκονται διοικητικα αλλα οι οπαδοι ειναι οπαδοι.Και στο κατω κατω αυτος τους εδωσε αυτες τις προσδοκιες και αυτα τα δικαιωματα.Μην τρελλαθουμε εντελως.

br fun_atic είπε...

Είναι προφανές ότι ο Τσακίρης έπαιξε πέρυσι τα ρέστα του. Σκέφτηκε να κάνει το μπαμ και δεν του βγήκε. Μέχρι εδώ όλα καλά και κατανοητά. Ο ίδιος όμως δεν βγήκε να πει ποτέ ότι πρόκειται για το ρίσκο μιάς χρονιάς το οποίο έπρεπε να στηρίξει ο κόσμος. Για μια ζαριά. Δημιούργησε ελπίδες για μια ομάδα η οποία θα ανταγωνίζονταν ακόμη και οικονομικά τους μεγάλους. Συνεπώς πράγματι θα είναι δύσκολη η προσγείωση. Ύβρη όμως δεν διαπράξαμε εμείς. Εμείς θέλαμε και τον Λίνεν και το σύστημά του και το νοικοκυριό. Εκεί Χάθηκαν και τα εισιτήρια. Ο κόσμος όταν είδε ότι δεν υπήρχε η απαιτούμενη σοβαρότητα εγκατέλειψε το εγχείρημα. Τόσο απλά.
Σχετικά με τα διαρκείας: Ας είχε η Π.Α.Ε καλύτερη εμπορική πολιτική και φθηνότερα εισιτήρια. Θα πουλούσε περισσότερα και σίγουρα θα ήταν αντίστοιθχα περισσότερα και τα έσοδα.
Έχω κουραστεί να ακούω για το ρόστερ των 40. Στη συνέντευξη γίνεται αναφορά και σε αυτό, αλλά δεν το συμπεριέλαβα. Δεν κατάλαβα. Αγόραζε παίκτες από μόνος του ο Λίνεν; Δεν υπήρχε πρόγραμμα και στρατηγική; Το ακριβώς ήθελαν να πετύχουν με τους 40 παίκτες;
Για τον Ρεκόμπα: Δεν είναι κρίμα ουσιαστικά να τον αποκαλούμε ατραξιόν; Έχω την εντύπωση ότι εκείνος μας σεβάστηκε. Μπορεί να μην απέδωσε, αλλά μας σεβάστηκε.
Με ένα μπάτζετ 6,5 εκ ευρώ γιατί ακριβώς δεν μπορούμε να κρατήσουμε τον Εστογιανώφ; Γιατί από την άλλη κάνουμε τριετή συμβόλαια στον κάθε πικραμένο και μετά τρέχουμε να τα λύσουμε; Γιατί ακόμη και άνθρωποι που βρίσκονται κοντά στον πρόεδρο έχουν κατά καιρούς αναφερθεί σε τεράστια λειτουργικά έξοδα; Που είναι τα εκατομμύρια που δίναμε τον χειμώνα; Μας επηρέασε η κρίση; Δηλαδή θα αγοράζαμε παίκτες που δεν θα μπορούσαμε να πληρώσουμε;
Τι θα πει ρόστερ 23 παικτών; Πως θα αντιμετωπίσουμε τους τραυματισμούς; Γιατί εφαρμόζουμε τώρα με ευχαρίστηση πράγματα που όταν πρότεινε ή ήθελε ο Λίνεν ξινίζαμε τα μούτρα; Γιατί ενώ ο προπονητής αναφερόμενος στους στόχους της ομάδας μιλάει για Ευρώπη κάθε χρόνο, ενώ ο πρόεδρος για οικονομική εκκαθάριση; Πως και πόσο θα άλλαζαν όλα αυτά αν προχωρούσε το θέμα του γηπέδου;
Νομίζω ότι κάποια στιγμή πρέπει και οι Ίωνες να ξεκαθαρίσουν τη θέση τους και επιτέλους να κάνουν και εκείνοι κριτική. Είναι κρίμα να έχει πάει τόσο άσχημα η συγκεκριμένη χρονιά και να μην μιλάει κανείς.

br fun_atic είπε...

στο τμήμα με τα βίντεο έχει ανέβει και ένα βιντεάκι στο οποίο ακούγεται ένα ολόκληρο γήπεδο να αποδοκιμάζει τον Λίνεν. Την αιτία του κακού. Γιά να μην το ψάχνεται σας το δίνω κι εδώ http://www.youtube.com/watch?v=OfXh4377Q2w&eurl=http%3A%2F%2Fwww.brfunatic.blogspot.com%2F&feature=player_embedded

Είναι άσχημο να είναι αχάριστος ο άνθρωπος και να ξεχνάει τόσο γρήγορα. Παραπ΄πεμπω επίσης στην ατάκα του pgss1890 γιά τα μούσια στο προηγούμενο θέμα. Τι να πω; Έχει δίκιο ο άνθρωπος. Δυστυχώς.

zamis είπε...

Aυτοκριτικη μηδεν δυστυχως.Αλλα τι να πει? οτι την ακουσε με το Μπραντ Πητ και την ειδε Moratti? οτι αν τα χρηματα του Ρεκομπα πηγαιναν εκει που ηθελε ο Λινεν μπορει να επιαναν τοπο νοικοκυρεμενα?οτι ειναι αβασταχτο να ακουει ενα γηπεδο να φωναζει το ονομα του Γερμανου και οχι το δικο του?οτι τα κολλητιλικια με τους οπαδους εχουν και την αναποδη μερια τους?οτι οι μαλακιες συνεχιστηκαν και μετα την εκδιωξη Λινεν αλλα πλεον δεν υπηρχε κανεις να τις διαχειριστει?οτι φασκει και αντιφασκει σε σειρα(διαφορετικων)δηλωσεων,ανακοινωσεων και συνεντευξεων του?οτι απο τον Ιανουαριο που υποτιθεται πηρε ολο το πραγμα πανω του ειναι ειτε ανυπαρκτος ειτε ακατανοητος(για να μην πω τιποτα αλλο)?οτι το μεγαλο ροστερ ηταν διοικητικη επιλογη για λογους ιντερτοτο και αναδειξης νεων προς πωληση μοσχων προφανως υπο τας ευλογιας του?οτι απο κει που καμαρωναμε και μας καμαρωνανε γιναμε περιγελος?
οτι για να ερθουμε στο τωρα μιλαει ουσιαστικα για 18αδα συν 4-5 πιτσιρικαδες για ψησιμο???????

Ακου διαπραξαμε υβρη εμεις..αχωνευτο και υβριστικο.

re-la-re είπε...

Αποασπάσματα υπάρχουν στο http://www.exedrasports.gr/default.asp?pid=34&artID=24050&catid=24

Δεν ξερω ποτε δόθηκε η συνέντευξη αλλά δένει με αυτά που είχε πει πριν το δευτερο τελικό στο πόλο. Είχε τότε αφήσει να ενοηθεί ότι δεν θα συνεχίσει να δίνει πολλά λεφτά στον Πανιώνιο.

Εγώ βλέπω μια ομάδα με 16 - 17 παίκτες στην τους τερματοφύλακες συν 3-4 πιτσιρικάδες.

Φοβάμαι ότι η χρονιά που έρχεται θα είναι πολύ πιο έντονη απο αυτή που μόλις έφυγε. Ιδωμεν

Ηλεκτρολόγοι Μηχ. ΕΜΠ 1981-1986 είπε...

Εγώ έχω παύσει πλέον να προσπαθώ να παρακολουθήσω την αλληλουχία των σκέψεων, που καταθέτει στις εκάστοτε συνεντεύξεις του, ο κ. Τσακίρης. Άλλοτε μαθαίνουμε δηλώσεις του από τους Πάνθηρες σε χρονικά σημεία, που αυτά που δηλώνει διαλύουν την ομάδα, άλλοτε αυτοδιαψεύδει εαυτόν και και τους συνεργάτες του, άλλοτε βρίσκεται σε απώλεια λογικής συνάφειας με προηγούμενα δηλωθέντα από μέρους του.
Κανένας δεν του ζητάει να φτιάξει την Τσέλσι ή την Μπαρτσελόνα. Ο ίδιος έκανε τις υπερβάσεις και κατέστρεψε εν τέλει την ομάδα πέρυσι με ένα κυκεώνα αλληλοσυγκρουόμενων ενεργειών.
Αυτό που εν τέλει ζητάει ο κόσμος του Πανιωνίου είναι σύνεση και τακτική και μικρά βήματα προς το καλύτερο. Τώρα αν από τους 38 του περυσινου ρόστερ καταλήξει στους 25 που λέει ο προπονητής και 22-23 που λέει ο ίδιος και χωρίς βάθος πάγκου, αφού οι 6 θα είναι οι άπειροι πιτσιρικάδες, τότε πιστεύω πως για μια ακόμα φορά ο κ. Τσακίρης τραβάει το λάθος δρόμο προς την αντίθετη κατεύθυνση των περυσινών υπερβατικών του ουτοπιών. Ας προσέξει γιατί εν τέλει θα οδηγήσει την όμάδα σε περιπέτειες, πράγμα που είναι σίγουρο ότι δεν το θέλει ούτε ο ίδιος ούτε κανείς. Ας μην κρατήσει τον Ρεκόμπα εφόσον δεν μας παίρνει αλλά ας κινηθεί με ότι εξοικονομήσει έτσι, για να καλύψει σωστά τα πολλά κενά, που έχει αυτή η ομάδα. Τι κάνει την συνέντευξη αυτή? Για να ψέξει τους Ίωνες που ανέβασαν το πανό? Οπαδοί είναι ότι θέλουν κάνουν και ζητάνε. Δεν διοικούν...Αυτός που διοικεί σταθμίζει τα πράγματα και αποφασίζει. Τώρα αν ήθελε νέους και φθηνούς παίκτες δεν καταλαβαίνω γιατί έδιωξαν Σιόβα, Σιαλμά στο Β' γύρο? Δεν μας έκαναν και τώρα ψάχνουμε την πιτσιρικαρία για να φτάξουμε ρόστερ?
Τέλος για τα παράπονα για τη συμμετοχή των φιλάθλων σε διαρκείας κλπ, ας αναρωτηθεί για την εικόνα που παρουσίασε αποστασιοποιημένος αρχικά τη σεζόν που πέρασε απο τη διοίκηση της ομάδας ή κάνοντας τον Χούτο διοικητικό παράγοντα και όλες τις άλλες ομορφιές που ζήσαμε φέτος και ας δικαιολογήσει τον κόσμο, που ως το ματς με τον ΠΑΟΚ στον Α' γύρο είχε τη διάθεση να έλθει στο γήπεδο και να γεμίσει τη Νέα Σμύρνη με ρεκομπο-φανέλες και εν τέλει μόνο οι πιο τρελλοί από μας αντέξαμε να ζήσουμε ως το τέλος στις εξέδρες την φετινή απογοήτευση.

Steve είπε...

Έχετε δίκιο αλλά σε ένα τουλάχιστον σημείο θα συμφωνήσω με τον Τσακ. Στην απάντηση που έδωσε για το πανό με τα εισιτήρια. Το "δια ταύτα" είναι πάντα το μαρούλι. Τα έχουμε πει σε αυτό εδώ το blog προ 6μηνου περίπου και μάλιστα ο BR έχει προσθέσει το link του Biffex. Όλα τα υπόλοιπα είναι απλά ευχολόγια.
Επίσης μια καλοπροαίρετη παρατήρηση. Μείωση της τιμής των εισιτηρίων δεν σημαίνει απαραίτητα αύξηση του όγκου των θεατών. Μπορεί να σημαίνει μόνο μείωση εσόδων! Θέλει προσοχή γιατί εδώ μιλάμε μάλλον για ανελαστικό προϊόν (δηλ. μέχρι κάποιου σημείου, όποιος είναι να έρθει γήπεδο, θα έρθει έτσι κι αλλιώς ανεξάρτητα της τιμής εισόδου).

br fun_atic είπε...

Διάβασα αρκετές φορές μέχρι σήμερα τη συνέντευξη του προέδρου. Στην πρώτη ανάγνωση νευρίασα πολύ. Μετά τα είδα λίγο πιο ψύχραιμα τα πράγματα και έβγαλα και μερικά συμπεράσματα. Εξακολουθώ όμως να πιστεύω ότι οι συνεντεύξεις δεν είναι το γερό χαρτί του προέδρου.

Όλοι μας θέλουμε το οικονομικό συμμάζεμα του συλλόγου. Δεν νομίζω ότι υπάρχει κανείς από εμάς που να θέλει να συσσωρεύονται χρέη. Αν λοιπόν η διοίκηση κατάλαβε τα λάθη που έκανε στον οικονομικό τομέα και τα διορθώσει έχει καλώς.

Είναι κρίμα και άδικο όμως, ακόμη και σήμερα να εκτοξεύονται αιχμές κατά του Λίνεν για το περίφημο ρόστερ των 40. Αυτά είναι δικαιολογίες που πείθουν μόνο μικρά παιδιά.

Από εκεί και πέρα: Το μπάτζετ των 6,5 εκ ευρώ δεν είναι μικρό για τα δεδομένα του Πανιωνίου, αρκεί να αξιοποιηθεί σωστά. Να γίνει δηλαδή επιλογή παικτών λόγω πραγματικής αξίας και όχι λόγω γνωριμιών. Έχω βαρεθεί να διαβάζω δημοσιεύματα για πλειάδα παικτών οι οποίοι είχαν ακολουθήσει κατά καιρούς τον κο Φερέρα στις ομάδες που πήγαινε και αποτελούν και πάλι μεταγραφικούς του στόχους. Δέχομαι να έχει εμπιστοσύνη ο προπονητής σε κάποιους παίκτες. Δεν δέχομαι όμως την κολεγιά. Εάν και εφόσον συμβεί.

Δεν μπορώ να αντιληφθώ την διάσταση απόψεων ανάμεσα στον πρόεδρο και στον προπονητή. Δεν μπορεί ο ένας να υποστηρίζει ότι ο φετινός στόχος είναι η Ευρώπη και ο άλλος η οικονομική ανάκαμψη. Δυστυχώς και τα δύο αυτά δεν γίνονται. Επιπλέον δεν είναι δυνατόν να θέλεις να βγεις στην Ευρώπη και να αλλάζεις το 70-80% της ομάδας το καλοκαίρι.

Αδυνατώ επίσης να καταλάβω τον κυνικό τρόπο με τον οποίο αντιμετώπισε ο πρόεδρος τον Ρεκόμπα. Η Ατζελίνα Τζολί του συλλόγου είναι αυτή που την πήγαινε στους συνδέσμους και κατήγγειλε για λογαριασμό της την υποτιθέμενη αποστροφή του Λίνεν. Κατά καιρούς η σχέση μου με τον Ρεκόμπα έχει περάσει διακυμάνσεις, αυτό δεν σημαίνει όμως ότι δεν τον εκτιμώ ή ότι εγκρίνω τον τρόπο που τον αντιμετωπίζουμε δημοσίως.

Αδυνατώ να καταλάβω πως είναι δυνατόν ένας σύλλογος με μπάτζετ 6,5 εκ ευρώ να ικανοποιείται με την παραμονή ενός ή δύο βασικών του στελεχών, όταν το ένα από αυτά ικανοποιείται με ετήσιες αποδοχές 200.000 ευρώ. Γιατί λοιπόν είναι τόσο δύσκολο να κρατήσουμε και τον Εστογιάνωφ (και να τον πληρώσουμε βέβαια) ιδίως από τη στιγμή που θα κάνουμε οικονομίες και περικοπές του μπάτζετ;

Πως είναι δυνατόν ο Πρόεδρος της ομάδας να αντιμετωπίζει με τόσο ψυχραιμία τα 12,5 εκ ευρώ τα οποία υποστηρίζει ότι έδωσε στον σύλλογο αλά δεν έπιασαν τόπο; Τι ακριβώς έγιναν τα χρήματα αυτά; Αφού ο Πρόεδρος δεν έχει την τεράστια οικονομική δυνατότητα, με ποιο τρόπο ήθελε να ξεκινήσει την κατασκευή του νέου γηπέδου και μάλιστα με δικά του έξοδα; Αρκείται ο ίδιος στον ρόλο του αποκλειστικού χρηματοδότη της ομάδας; Αν δυσκολεύεται γιατί δεν βάζει στο παιχνίδι και άλλους έστω λιγότερο πλούσιους Πανιώνιους; Γιατί όλη τη χρονιά δεν φάνηκε καθόλου, αλλά η ομάδα έδινε την εντύπωση καραβιού παρατημένου στον ωκεανό στα χέρια ενός φιλότιμου αλλά εντελώς άπειρου καπετάνιου; Πως ακριβώς διατέθηκαν 11 εκ ευρώ την προηγούμενη χρονιά; Γιατί αν εξαιρέσουμε τον Ρεκόμπα και ίσως και τον Εστογιανώφ, οι υπόλοιποι 38 δεν πρέπει να ήταν και πολύ καλά αμειβόμενοι. Γιατί κανείς δεν σχολιάζει τη συνέντευξη αυτή και γενικά τον Πρόεδρο; Το ότι κάνουμε κριτική στον Τσακίρη δεν σημαίνει ότι του παραγνωρίζουμε τις προσπάθειες και τα χρήματα που έχει δώσει. Όμως πρέπει και ο ίδιος να καταλάβει ότι δεν είναι στο απυρόβλητο. Πρέπει και ο ίδιος να καταλάβει ότι πέρα από το οικονομικό βάρος, έχει αναλάβει και ένα ιστορικό χρέος. Ο Πρόεδρος του Πανιωνίου δεν είναι απλά ένας οικονομικός επενδυτής, αλλά μέρος μιας ιστορίας 120 ετών.

br fun_atic είπε...

Πιστεύεις λοιπόν steve ότι διαχειριζόμενοι αυτό το ανελαστικό προϊόν θα μπορούσαμε να αυξήσουμε σημαντικά την τιμή του και να πετύχουμε σίγουρα μεγάλα έσοδα; Ο γιος μου πηγαίνει σε δημόσιο νηπιαγωγείο της Νέας Σμύρνης και είναι ο ΜΟΝΑΔΙΚΟΣ Πανιώνιος ( το πιστεύεις; το δέχεσαι;). Αν λοιπόν μιλάμε αυτή τη στιγμή για 2.800 εισιτήρια, σε δέκα χρόνια θα πηγαίνουν 500 άνθρωπου και θα είμαστε και ευχαριστημένοι. Οι Πανιώνιοι δεν πηγαίνουν στο γήπεδο μόνο στο πανηγύρι, όπως υποστηρίζουν κάποιοι. Πηγαίνουν και όταν πιστεύουν ότι γίνεται σοβαρή προσπάθεια. Ο Πρόεδρος υποστηρίζει στην ίδια συνέντευξη πως μας είχε προειδοποιήσει από την αρχή της περιόδου ότι χτίζουμε πάνω σε άμμο. Αυτή τη δήλωση φαίνεται δεν την είχα προσέξει διότι δεν θα πήγαινα στο γήπεδο. Τέτοιου είδους χτισίματα δεν τα θέλω στον Πανιώνιο. Τι είδους όμως υπέρβαση γίνεται στην άμμο ειλικρινά δεν ξέρω. Αφού ο Πρόεδρος επικαλείται διαρκώς την κρίση γιατί δεν αντιλαμβάνεται ότι η κρίση πλήττει και εκείνους που δυσκολεύονται να πληρώσουν ένα εισιτήριο 25 ευρώ; Αυτούς που δεν μπορούν να διαθέσουν 50 ευρώ για ένα δίωρο στο γήπεδο με τα παιδιά; Σε τελικά ανάλυση 12,5 εκ ευρώ έχασε. Ας χάσει λίγα ακόμα, αλλά τουλάχιστον ας κάνει την προσπάθεια να έρθει ο κόσμος στο γήπεδο. Εδώ τα πετάμε αλλού και αλλού. Γενικά θεωρείς ότι η συνέντευξη αυτή ήταν η ενδεδειγμένη μετά από το φετινό φιάσκο; Που ακριβώς κάνει αυτοκριτική ο πρόεδρος; Που είναι όλοι αυτοί που θα έκαναν κριτική στο τέλος της χρονιάς; Ακόμη κι αν η 8η θέση τους χρύσωσε το χάπι, η συγκεκριμένη συνέντευξη βάζει πολύ νερό στον μύλο της κριτικής. Δυστυχώς όμως σωπαίνουν όλοι.
Υ.Γ
Δεν λέω σε καμία περίπτωση ότι ο Τσακίρης δεν μας κάνει ή ότι πρέπει να φύγει. Νομίζω όμως ότι πρέπει να αντιμετωπίσει το όλο θέμα πιο σοβαρά, αναλογιζόμενος ότι το να βάζει χρήματα απλά δεν φτάνει. Στον πόλεμο ο στρατηγός δεν είναι αυτός που μοιράζει τα όπλα και τις σφαίρες. Είναι αυτός που αναλαμβάνει την ευθύνη και παίρνει τις κρίσιμες αποφάσεις

zamis είπε...

Προς επικυρωση των προεδρικων προθεσεων,παραθετω το παρακατω:

''Μάκος και Εστογιανόφ, τελούν ουσιαστικά υπό παραχώρηση, ενώ ο Ρεκόμπα δεν έχει αποφασίσει ακόμα αν θα κάνει αποδεκτή την πρόταση της διοίκησης για παραμονή του στην ομάδα.''

http://www.novasports.gr/soccer/anational/default.asp?aid=177219


Ξαναδιαβαζοντας κι εγω τη συνεντευξη δυστυχως οδηγουμαι στα ιδια συμπερασματα.
Τι μας λεει ουσιαστικα?
Οτι ετσι,χωρις να σκεφτει την επομενη μερα,αποφασισε να παμε για υπερβαση,δε μας βγηκε και τωρα πρεπει να μαζεψει το budget το οποιο ειχε επισης εκτοξευτει λογω του τεραστιου(και εν πολλοις αχρηστου) ροστερ το οποιο μαζι με τις αποζημιωσεις του στοιχισε 11 εκατ.ευρω.

Και ποιος του ειπε,ρωταω εγω,οτι εμεις θελαμε τα προσωπικα του καπριτσια να διαλυσουν την ομαδα(για να μην μπω σε πιο πονηρες σκεψεις)?

br fun_atic είπε...

Γιατί το έπαθλο γιά όλα αυτά προφανώς και δεν ήταν η έξοδος στην Ευρώπη ή η τριάδα αλλά το γήπεδο.

Εγώ όμως δεν είμαι λογιστής γιά να ενδιαφέρομαι γιά τους οικονομικούς στόχους της ομάδας. Είμαι φίλαθλος. Και γι' αυτό θα ήθελα να ξέρω ξεκάθαρα τους αγωνιστικούς στόχους της διοίκησης γι' αυτή τη χρονιά. Διότι με αυτά που διαβάζω δεν μπορούμε να αποκλείσουμε ότι αρχικός στόχος μας ίσως είναι η παραμονή.
Άλλη ερώτηση κρίσεως: αφού ο Φερέρα θα μας φέρει γνωστούς του από το Βέλγιο, τι στο καλό ψάχνουν τόσο καιρό οι σκάουτερ στην Αργεντινή;

zamis είπε...

μα δεν ειμαστε αδερφια με τη μποκα?
:)

Ανώνυμος είπε...

Το σχόλιο του ΙΩΝΑ ήταν έξοχο. Μου άρεσε πολύ και συμφωνώ σε όλα του τα σημεία.

Αν δείτε βέβαια τα σημερινά μεταφραφικά "νέα", θα μείνετε με την εντύπωση πως μάλλον γιά μία από τα ίδια πάμε. Μήπως τα περισσότερα γιά τα οποία συζητάμε είναι απλά ένα επικοινωνιακό παιχνίδι γιά να περνάει ευχάριστα η ώρα του Προέδρου μας και κάποιων άλλων; Με προβληματίζει το γεγονός πως υπάρχουν αντιφάσεις στα λεγόμενα του σε διαφορετικές συνεντεύξεις ενώ πολλές φορές αυτά που λεει είναι απλά ακατανόητα. ΕΠίσης, δεν καταλαβαίνω πως μπορεί κανείς απλά να διαπιστώνει πως 12.5 εκατ. ευρώ δεν έπιασαν τοπο σε σύλλογο με το μέγεθος και τα δεδομένα του Πανιωνίου, χωρίς να μας λέει αναλυτικά το γιατί. Το ότι είναι δικά του λεφτά δεν λεει τίποτα, σε αυτό το σημείο.

br fun_atic είπε...

Αυτά με τα 12,5 χαμένα εκατομμύρια δεν τα πιστεύω. Είχε η ομάδα τέτοιο μπάτζετ και το κατασπατάλησε; Αν ο Μανιάτης αποφάσισε να κλείσει με 200.000 ευρώ την σεζόν πόσα λαμβάνουν οι υπόλοιποι; Ακόμη κι αν πλήρωνε τον Αλή μπαμπά και τους σαράντα κλέφτες 12,5 δεν χρειάζονταν.
Αν θυμάστε καλά πάντα ο Λίνεν έλεγε ότι δεν μπορούμε να κάνουμε περισσότερα πράγματα γιατί δουλεύουμε με συγκεκριμένο μπάτζετ. Φαντάζομαι ότι δεν εννοούσε 25 εκ ευρώ.
Που ακριβώς πήγαν τόσα χρήματα; Ο ίδιος είχε δηλώσει ότι τα χρήματα από τη μεταγραφή του Σπυρόπουλου θα πήγαιναν στο προπονητικό. Άρα εκεί δεν έχουμε άνοιγμα. Προχθές ανέβασα κείμενο από το οποίο προκύπτει ότι η ομάδα μετά τον νόμο Βενιζέλου όφειλε μόλις 400.000 ευρώ. Παίκτες μπορεί να αγοράζαμε πολλούς οι περισσότεροι ήταν όμως φθηνοί. Η μεταγραφή Στοίχιζε, όπως είπε ο ίδιος 900.000 ευρώ τον χρόνο. Άρα αν φύγει μένουμε εκεί.
Όταν πέρυσι παραχώρησε την προεδρία είχε πει ότι η ομάδα είχε χρήματα για να κινηθεί δύο χρόνια. Προφανώς και εννοούσε ότι δεν θα έβαζε λεφτά. Πότε λοιπόν μπήκαν στην ομάδα 25 εκ ευρώ και πρόλαβαν να χαθούν τα μισά; Πως ακριβώς χάθηκαν; Γιατί εμείς 50 ευρώ χάνουμε και ψάχνουμε όλο το σπίτι...Αφού τον τσάκισε η οικονομική κρίση, πως ακριβώς θα έφτιαχνε το γήπεδο; Μήπως θα γινόμασταν Α.Ε.Κ στα καλά καθούμενα;

Steve είπε...

Υπάρχει κάπου δημοσιευμένος ισολογισμός του '08?

br fun_atic είπε...

Θα βρεις τους ισολογισμούς των τελευταίων πέντε χρήσεων. Αν ξέρεις να τους διαβάζεις θα καταλάβεις πολλά!!!

http://www.express.gr/misc/legal/1003oz_200804141003.php3?what=comp_name&keimeno=%D0%C1%CD%C9%D9%CD%C9%CF%D3+%C3%D5%CC%CD%C1%D3%D4%C9%CA%CF%D3+%D3%D5%CB%CB%CF%C3%CF%D3+%D3%CC%D5%D1%CD%C7%D3+%D0%CF%C4%CF%D3%D6%C1%C9%D1%C9%CA%C7+%C1%C5

Steve είπε...

Αυτά τα έχω και είναι μέχρι 30/6 που τελειώνει το fiscal yr της εταιρίας. Εννούσα το πρώτο εξάμηνο της επόμενης χρήσης που τελείωσε 31/12/2008. Είναι το 6μηνο που έγιναν πράγματα και θαύματα με τα μεγάλα συμβόλαια κλπ. Τέλος πάντων, επειδή φεύγω για Γενεύη θα τα πούμε από βδομάδα. Ψυχραιμία και καλή συνέχεια.

br fun_atic είπε...

Το παθητικό πριν από το εξάμηνο που έγιναν τα πράγματα και θάματα το είδες;

br fun_atic είπε...

Διάβαζα για τον Φαν Χέρντεν που μας ενδιαφέρει ότι είναι καλός παίκτης, αλλά τραυματίζεται συχνά. Πληροφορίες μου για τον Λουκίνα αναφέρουν ότι πρόκειται για ταλαντούχο παίκτη. Θα εισπράττει λέει 30.000-40.000 το χρόνο, με ετήσια αναπροσαρμογή 10.000€. Μήπως έχει και κανέναν καλό ξάδελφο; Καλός πρέπει να είναι και ο Κροάτης κεντρικός αμυντικός. Η συνέντευξη του προέδρου με προβλημάτισε τόσο πολύ, που ειλικρινά δεν έχω ιδιαίτερο κέφι για ψάξιμο των μεταγραφικών στόχων.
Στον πρόλογο της συνέντευξης αναφέρονταν ότι μετά την προπόνηση οι παρέες που την παρακολουθούσαν, συμπεριλαμβανομένου του προέδρου πήγαν σε ταβέρνες της περιοχής (Κορωπί). Βρε μπας και ο δημοσιογράφος πέτυχε τον πρόεδρο μετά από λουκούλλειο γεύμα και γερή κρασοκατάνυξη;

br fun_atic είπε...

κατι σαν Αλβάρο

http://www.youtube.com/watch?v=Z4abU_NvJjE

Constantinos είπε...

Θα ηθελα εκ μερους των Ιωνων να πω οτι κανεις μια καταπληκτικη δουλεια στο blog σου και οτι ολα σου τα σχολια ειναι ευστοχα κ εμενα προσωπικα σε μεγαλο βαθμο με βρισκουν συμφωνο.
Παμε στα βασικα τωρα.
Πρωτον να ξεκαθαρισω πως το Blog μας λειτουργει σαν ιστιοσελιδα κ δεν γραφουμε τιποτε παραπανω παρα τα νεα της κινησης μας.Οπως ξερετε οι περισσοτεροι,μονοι μας πληρωνουμε τα παντα κ ειναι ο πιο ευκολος τροπος να ενημερωνουμε τους ηλεκτρονικους φιλους κ εχθρους μας.
Να εισαστε σιγουροι πως συντομα θα υπαρξει ενας απολογισμος της περιοδου που εληξε κ ισως μια γενικη αναφορα στην 3ετια υπο την γερμανικη κατοχη κ στα πεπραγμενα Τσακιρη.
Ξεκινα μια νεα εποχη με κοινες ιδεες κ κοινους στοχους με την προηγουμενη εποχη αλλα κ με περισσοτερες γνωσεις κ εφοδια.Θα δουμε λοιπον αν εγιναν τα παθηματα μαθηματα.(χλωμο)
Δεν υπαρχει περιπτωση να μην μιλησουμε οπως ξερουμε κ οπως εχουμε αποδειξει μεχρι στιγμης.
Το μονο που χαιρομαι ειναι τελικα που ενω αυτο το πανο ξεκινησε λιγο πολυ ως λογοπαιγνιο,προσωπικα δικο μου,αποδειχθηκε τοσο προφητικο κ ειχε τοσο μεγαλη απηχηση που δε το περιμενα ειλικρινα οσο κ αν ηξερα πως το συνολο του Πανιωνιου κοσμου επιθυμει την παραμονη του Ρεκομπα.Εχει γινει σλογκαν σε ολα τα στεκια.
Χαιρομαι που τελικα αποδειχθηκε πως απευθυνεται σε ολους οσους κανους τους κινεζους.
Τσακιρη,αυλοκολακες,παπαγαλακια υπαλληλους κ γνωστους φιλαθλους επιτιμους κ μη.Οσο για τον Αλβαρο κ αυτος τον κινεζο κανει τοσα χρονια παρατσουκλι κατι τελικα του εμεινε.
Γι αυτο περιμενετε κ συντομα θα δειτε ποια ειναι η θεση μας.
Εμεις ειμαστε με τον Πανιωνιο για τον Πανιωνιο.Ειμαστε μαζι με οποιον επιθυμει κ πραττει το καλο του Πανιωνιου.
Υποστηριζουμε τον προεδρο μας οταν πρεπει αλλα πρεπει να καταλαβει κ αυτος κ ολοι πως πανω απο ολους εμας ειναι ο Πανιωνιος πανω απο ολους εμας ειναι η Πανιωνια Ιδεα κ εχουμε καθηκον να την υπερασπιστουμε ακομα κ κοντρα στον ιδιο μας τον εαυτο αν χρειαστει.

Κωνσταντίνος Ζακόπουλος.

br fun_atic είπε...

@ Κωνσταντίνο Ζακόπουλο

Ευχαριστώ για την απάντηση και χαίρομαι για το μήνυμα γιατί μου δίνει την ευκαιρία να εκφράσω κάποιες σκέψεις μου για εσάς.. Θα είμαι λίγο σκληρός στην απάντησή μου, απλά και μόνο επειδή θα ήθελα να ξεκαθαρίσουν τα πράγματα. Είναι γεγονός ότι κατά καιρούς πολλοί σας έχουν παρουσιάσει ως έναν δοτό σύλλογο φιλάθλων. Ως έναν σύνδεσμο που δεν εκπροσωπούσε κανέναν, αλλά είχε απλά και μόνο την οικονομική συμπαράσταση του προέδρου. Οι φήμες αυτές μεγάλωσαν επειδή καταφέρατε να έχετε τον δικό σας εκπρόσωπο στο Δ.Σ πριν μάλιστα να αποκτήσετε νομική προσωπικότητα. Αργότερα ήρθε μια περίοδος αναταραχής και κατόπιν αυτού δεν μάθαμε τίποτα άλλο για εσάς. Εν ολίγοις παρά τις καλές δικές σας προθέσεις η δημόσια εικόνα σας δεν ήταν και ό,τι καλύτερο.
Μολονότι όλοι υποστήριζαν ότι μετά το τέλος της χρονιάς θα έκαναν την σχετική κριτική, δεν έγινε απολύτως τίποτα. Και όχι μόνο αυτό, αλλά κανείς δεν αντέδρασε στις απίστευτες δηλώσεις του προέδρου και στον χειρισμό του θέματος Ρεκόμπα. Αντικειμενικά, αν δεν ήσουν Ίωνας πως θα σου φαίνονταν αυτό; Ότι τα θέματα κάποιος τα έπνιξε. Προσωπικά μέχρι να διαβάσω την πρώτη γραμμή κριτικής, θα το πιστεύω.
Θα ήθελα να είμαι απόλυτα ειλικρινής. Εδώ και αρκετό καιρό αντιμετωπίζω με επιφυλακτικότητα τον σύλλογό σας (όπως και πολλοί άλλοι φίλοι). Θα χαρώ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ αν αποδείξετε αυτό το οποίο επικαλείστε ότι είστε. Ένας ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΣ σύλλογος φίλων του Πανιωνίου. Θα χαρώ πολύ να μου άρετε τις επιφυλάξεις. Αυτό θα σημαίνει ότι θα έχετε αλλάξει την εικόνα σας και σε άλλους φίλους, γεγονός που μόνο καλό μπορεί να είναι για εσάς. Μέχρι και σήμερα προσφέρατε απίστευτη στήριξη στον πρόεδρο, είναι καιρός όμως να γίνει κατανοητό σε όλους ότι δεν είστε οι άνθρωποι του προέδρου αλλά φίλοι της ομάδας όπως όλοι μας. Με θέσεις και προβληματισμούς τους οποίους διατυπώνετε ΔΗΜΟΣΙΑ και όχι στο Δ.Σ (είμαι σε θέση να ξέρω ότι κατά καιρούς έχετε ζητήσει από τον πρόεδρο να συζητήσετε τα θέματα του συλλόγου, αλλά μάλλον δεν ήταν και τόσο θερμός).
Αν έχεις διαβάσει κείμενά μου θα ξέρεις ότι υποστηρίζω θερμά τον Λίνεν, όμως πάνω απ’ όλα είμαι Πανιώνιος. Αν εσείς ως Ίωνες έχετε αποδείξεις εις βάρος του να τις βγάλετε στη φόρα. Και γενικά αν έχετε αποδείξεις για τον οποιονδήποτε βγάλτε τις. Έχουμε βαρεθεί να ακούμε από τον Νοέμβριο υπαινιγμούς χωρίς την παραμικρή απόδειξη και παράλληλα η ομάδα να πηγαίνει από το κακό στο χειρότερο. Το ότι έχετε εκπρόσωπο στο Δ.Σ ισοδυναμεί με τεράστια ευθύνη σας ως προς τον κόσμο του Πανιωνίου. Βγείτε μπροστά και κάντε αποκαλύψεις. Μαθαίνετε πράγματα. Μοιραστείτε τα με όλους μας. Δεν αρκεί να τα συζητάτε μεταξύ σας. Δυστυχώς όλοι εμείς οι υπόλοιποι δεν έχουμε την πληροφόρηση από μέσα. Θέλουμε κι εμείς να ενημερωθούμε.
Τελειώνοντας θα ήθελα να πω ότι κι εγώ στηρίζω τον Τσακίρη, όμως έχω ξανά δηλώσει ότι ο μήνας του μέλιτος μαζί του τελείωσε. Θα έχει την αμέριστη συμπαράσταση της σελίδας στο ΠΑΡΑΜΙΚΡΟ καλό που θα κάνει και αντίστοιχα την καλόπιστη έως και αιχμηρή κριτική μας.
Δεν θα ήθελα να θεωρήσεις το μήνυμά μου ως μια επίθεση προς τους Ίωνες, αλλά ως μια απόλυτα καλόπιστη παρατήρηση.
Φιλικά brfunatic

br fun_atic είπε...

υ.γ
είμαι σίγουρος ότι όταν λέτε "με τον πανιώνιο, γιά τον Πανιώνιο" το εννοείτε. Γιά όλους εμάς όμως που δεν σας ξέρουμε καλά νομίζω ότι πρέπει και να το αποδείξετε με τη στάση σας.

Constantinos είπε...

Καλη μερα να εχουμε
Θα αρχισω λεγοντας σου πως ειναι πολλα που δεν ξερεις για εμας οπως πολλα αλλα αδερφια μας πανιωνιοι.
Εχουμε πει επανηλλημενα οποιος θελει μπορει να ερθει απο τα γραφεια μας να μας γνωρισει κ να δει ποιοι ειμαστε κ τι ρολο βαραμε.
Αλλα ενα πραγμα θα σου πω να εισαι σιγουρος πως ειμαστε ανεξαρτητοι δεν εχουμε κανενος την στηριξη παρα μονο οσων ανηκουν στην κινηση αυτη.
Γι αυτο μπορουμε κ φωναζουμε κ τα λεμε οπως πρεπει οταν πρεπει.
Μην ακους τους παπαγαλους κ οποτε θελεις ελα απο τα γραφεια μας να δεις ο ιδιος μονος σου πως εχουν τα πραγματα.
Ελα να μας παραθεσεις αντιρρησεις προβληματισμους σου κ οτι αλλο εσυ επιθυμεις.
Ανοιχτα ειμαστε καθε μερα
Απο τις 19:00-21:30.πολλες φορες τραβαει κ παραπανω.

br fun_atic είπε...

Έχεις δίκιο. Δεν ξέρω πολλά πράγματα για ‘σάς και σίγουρα θέλω να μάθω.
Την ιστοσελίδα σας την διαβάζουν πολλοί. Θα αναμένω τις δημόσιες κινήσεις και τις τοποθετήσεις σας, την κριτική και τις αποκαλύψεις σας κι αν εξακολουθώ να έχω ερωτηματικά θα έρθω και από τα γραφεία.
Το ζήτημα όμως δεν είναι τι πιστεύω εγώ. Εξάλλου δεν είμαι κάποιος σημαντικός. Το ζήτημα είναι τι εικόνα έχετε δημιουργήσει στους πολλούς φίλους. Πίστεψέ με. Κατά καιρούς μου έχουν μεταφέρει διάφορα για εσάς. Δεν είναι ότι τα πιστεύω. Σίγουρα όμως με το να μην τοποθετείστε δημόσια για τα θέματα που μας απασχολούν δεν με έχετε βοηθήσει να τα διαψεύσω κι όλας.
Ασφαλώς και τη σελίδα σας μπορείτε να τη διαμορφώνετε όπως θέλετε. Πιστεύεις όμως ότι με τις αναρτήσεις που έχετε κάνει μέχρι σήμερα μας έχετε βοηθήσει να σας μάθουμε καλύτερα ή να εκτιμήσουμε τη στάση σας; Πέρα από ανακοινώσεις και κάποιες αλληλοσυγκρουόμενες δηλώσεις δεν ξέρουμε τίποτα για εσάς και είναι κρίμα. Μιλάω στον πληθυντικό εκπροσωπώντας αυθαίρετα όλους τους φίλους που αγαπούν την ομάδα, που σέβονται τις προσπάθειες των οργανωμένων αλλά για τους δικούς τους λόγους δεν επιθυμούν να οργανωθούν.
Τελειώνοντας θα ήθελα να ξέρετε ότι επιθυμώ την παρουσία σας στη σελίδα μου και φυσικά όποτε θέλετε να δημοσιεύσω κείμενα ή ανακοινώσεις σας θα το κάνω...Εάν θέλετε να χρησιμοποιείτε τη σελίδα σας αποκλειστικά για τις ανακοινώσεις, τότε είστε πάντα ευπρόσδεκτοι να καταθέτετε τις απόψεις εδώ που έχουμε μαζευτεί κάπως μεγαλύτερες ηλικίες και συζητάμε…Με Πανιώνιους χαιρετισμούς brfunatic

DrRigas είπε...

Μετά τη "γερμανική κατοχή" που λέει ο φίλος, ελπίζω να μη μας προκύψει κανένας εμφύλιος, ε?

Λίγο άσχετο με το θέμα: αυτός ο νεαρός, ο Λουκίνας, γιατί βγαίνει σαν καταζητούμενος στις φωτογραφίες? Τον κοιτάς στο επίσημο site και νομίζεις ότι διαβάζεις αστυνομικό δελτίο "συνελήφθη ο κακοποιός ... γνωστός και σαν ...".
Κάποιος να του πει ότι δεν δαγκώνουμε στον Πανιώνιο, βρε παιδί μου. Έχουμε βέβαια τη λόξα μας (αυτό το υπογράφω) αλλά δεν είναι τόσο άσχημα τα πράγματα. Τουλάχιστον, όχι ακόμα.
Ας χαμογελάσει λοιπόν, καλή του σταδιοδρομία και μακάρι να αποδειχτεί αληθινή η φήμη που τον συνοδεύει.

br fun_atic είπε...

μήπως του είπαν ότι θα αναλάβει μόνος του την επίθεση; :) ή ότι θα κάνει δίδυμο με τον εκρά; :) :)

re-la-re είπε...

Προς Ιωνες

κοιτάχτε κάτι φίλοι συνπανιώνιοι.

Δεν έχει κανένα νόημα να περάσει κανείς από τα γραφεία σας για να μάθει.

Έχτε εκπρόσωπο στο ΔΣ, που σημαίνει ότι συμμετέχετε στις αποφάσεις. Αυτό πολύ απλά σημαίνει ότι λογικές κουτσομπολίστικες του στυλ έλα να στα πω από κοντά αλλά δεν μπορώ να τα γράψω δεν ισχύουν.

Κάποια στιγμή θα πρέπει ο κόσμος του Πανιωνίου να μάθει ΟΛΗ την αλήθεια επίσημα και ανοιχτά. Σε αυτούς που πέφτει ο κλήρος είναι στους συνδέσμους που εκπροσωπούνται στο ΔΣ. Αλλιώς δεν έχει κανένα νόημα η εκπροσώπηση τους στο ΔΣ.

Προσωπικά έχω βαρεθεί από τους ψιθύρους τα υπονοούμενα, το κλείσιμο του ματιού στη λέξη Γερμανοί κλπ. Περιμένω να μάθω και από σας που συμμετείχατε το Γενάρη στο ΔΣ πως πχ αγοράστηκε ο Εκρά, ποιος τον πρότεινε κλπ. Τότε δεν υπήρχε Λίνεν. Επίσης αν υπήρχε η πρόταση για το 1 εκ προς το Σαμπόριο και άλλα παρόμοια. Εσείς είσασταν στο ΔΣ άρα πρέπει να ξέρετε. Εσείς σαν σύνδεσμος φιλάθλων οφείλετε να ενημερώσετε τους φιλάθλους.

br fun_atic είπε...

Μερικές αναρτήσεις γιά τον Ρεκόμπα: http://www.abc.net.au/news/stories/2009/05/01/2558488.htm

http://soccernet.espn.go.com/news/story?id=642324&&cc=5739

Στις αναρτήσεις αυτές είναι ιδιαίτερα ενδιαφέρουσα η ορολογία που χρησιμοποιείται σχετικά με τον χρόνο λήξης του συμβολαίου του Ρεκόμπα καθώς και του ενδιαφέροντος που δείχνει προκειμένου να πάει στην Αυστραλία.
Πριν τον αποκτήσουν τα καγκουρό θα είναι χρήσιμο να του ζητήσουν ένα πιστοποιητικό οικογενειακής κατάστασης (γιά τα οικογενειακά προβλήματα που αντιμετωπίζει) και μιά πανοραμική δοντιών γιατί είχε κάτι προβλήματα τώρα τελευταία.
Εδώ τελικά δεν ξέρεις ποιόν να πιστέψεις...
Μήπως η προφορική συμφωνία έγινε υπό την αίρεση ότι δεν θα βρει κάτι καλύτερο;

br fun_atic είπε...

Με αφορμή την παρακάτω ανάρτηση έχω κ;aποια ερωτηματικά http://www.gazzetta.gr/content/view/33511/2/

Γιατί θεωρείται τόσο δύσκολη η μεταγραφή ενός παίκτη ο οποίος μπαίνει ως αλλαγή στο 78 και πρόκειται να μείνει ελεύθερος από την ομάδα του;

Επειδή ακούω διάφορα για τις μεταγραφικές κινήσεις της ομάδας, θέλω να πιστεύω ότι τελικά δεν θα καταντήσουμε ούτε Άρης με 11 ξένους, ούτε θα φέρουμε ότι πιο φθηνό ταλεντάκι κινείται στην αγορά, ούτε θα μας ζητήσει οποιοσδήποτε πίστωση χρόνου επειδή αποφασίσαμε να φτιάξουμε καινούργια ομάδα.
Όλα αυτά περί παλιάς και νέας εποχής με βάzουν σε υποψίες ότι ίσως ακολουθήσουμε τακτική Αχιλλέα γιa φέτος.

zamis είπε...

Van Africa με βαλκανικη sauce και φρεσκια greek salad το βλεπω το μενου για του χρονου.Σε λογικες τιμες.

br fun_atic είπε...

Καλά...Πιάσε ένα γύρο απ' όλα και μάλιστα διπλόπιτο με λαδωμένη πίτα. Από τα λαχανάκια Βρυξελλών προτιμώ χοληστερίνη.

Ηλεκτρολόγοι Μηχ. ΕΜΠ 1981-1986 είπε...

Πάντως ο Βαν Χέερντεν δεν φαίνεται να είναι άσχετος. Σε καλή ηλικία είναι (26 ετών) και από τα διάφορα videos, φαίνεται να ξέρει μπάλλα. Δεν παίζει και σε μικρή ομάδα. Είναι και διεθνής (με τη Νίτιο Αφρική έστω). Αν δεν έχει κάποιο χοντρό τραυματισμό τότε δεν είναι κακή περίπτωση για την ομάδα. Όσο για έλληνες, 6 θα φέρει από τη μικρή ομάδα...Να δούμε τι ευκαιρίες θα έχουνε.

br fun_atic είπε...

Μακάρι να πάει καλά. Όμως με αυτά που ακούω έχω αρχίσει να φοβάμαι. Είναι προφανές ότι δεν θέλω την αποτυχία του Φερέρα. Γιά τον Φαν Χέρντεν ξέρω ότι είχε πολλούς τραυματισμούς. Δεν γνωρίζω τη σοβαρότητά τους.