Παρασκευή 18 Δεκεμβρίου 2009

ΓΙΑΤΙ ΕΙΜΑΙ ΠΑΝΙΩΝΙΟΣ

Αναρτάται ξανά ύστερα από απαίτηση πολλών φίλων, κυρίως όμως μιας εξαιρετικής κυρίας. Ό,τι καλύτερο γράφτηκε ποτέ εδώ. Χαρείτε το...


  Γιατί τότε το 1969 εκεί είχε ο πατέρας μου πιο πολλούς φίλους.
  Γιατί μου άρεσαν πολύ τα χρώματα της ομάδας.
  Γιατί μου άρεσε που σε ένα δημοτικό 600 παιδιών ήμουν ο μόνος Πανιώνιος.
  Γιατί μπορούσα να κάθομαι πίσω από το τέρμα και να μαζεύω τις μπάλες δίπλα στους αγαπημένους μου παίκτες.
  Γιατί έμαθα ότι ήταν η πιο ιστορική ομάδα της Ελλάδας.
  Γιατί οι ρίζες της ήταν από τη γενέτειρα των παππούδων μου.
  Γιατί μεγαλώνοντας κατάλαβα τι αντιπροσώπευε αυτή η ομάδα.
  Γιατί πάντα πήγαινε κόντρα στο κατεστημένο που τόσο σιχαινόμουν.
  Γιατί όσο πιο πολύ πλήρωνε αυτή την κόντρα τόσο πιο πολύ τον αγαπούσα.
  Γιατί όσες φορές κι αν τον λύγισαν γρήγορα ξανασηκώθηκε.
  Γιατί έτσι έμαθα την έννοια της διαφορετικότητας.
  Γιατί πολλοί από τους καλύτερους παίκτες της χώρας βγήκαν από αυτή την ομάδα.
  Γιατί όσους κι αν μας έκλεβαν πάντα βγάζαμε καινούριους.
  Γιατί δεν με νοιάζει αν θα τη δω να παίρνει ποτέ πρωτάθλημα.
  Γιατί πάντα θα έχω ένα λόγο να γκρινιάζω.
  Γιατί δεν υπάρχει άλλη ομάδα που να έχει εξέδρα με όνομα “υβριστικά”.
  Γιατί ποτέ δεν μπορείς να είσαι σίγουρος αν θα κερδίσεις η θα χάσεις.
  Γιατί το τελευταίο δεκάλεπτο κάθε αγώνα μας μοιάζει με βιβλίο του Στίβεν Κινγκ.
  Γιατί μπορεί να τσακωθείς με το διπλανό σου στην εξέδρα απλά γιατί ένας παίκτης έδεσε στραβά τα κορδόνια του.
  Γιατί όπου κι αν βρεις Πανιώνιο γίνεται αμέσως φίλος σου.
  Γιατί θεωρούμε ότι μόνο εμείς έχουμε δικαίωμα να βρίζουμε τους παίκτες της ομάδας μας.
  Γιατί αντίθετα με τους άλλους πιστεύουμε ότι η ομάδα μας είναι μεγάλη, ίσως  γιατί πράγματι είναι.
  Γιατί μόνο οι επιτυχίες της ομάδας μας είναι εκατό τα εκατό άξιες.
  Γιατί μόνο εμείς έχουμε κάνει την “υπέρβαση” αυτοσκοπό χωρίς να τη θέλει ουσιαστικά κανένας.
  Γιατί ποτέ κανείς από Πανιώνιος δεν θα γίνει άλλη ομάδα.
  Γιατί πιστεύουμε ότι είμαστε η μόνη ομάδα που θα έπαιζαν τζάμπα οι μεγαλύτεροι παίκτες του κόσμου.
  Γιατί ένας Πανιώνιος ξέρει πάντα τα οικονομικά, προπονητικά και αγωνιστικά θέματα της ομάδας καλύτερα από οποιονδήποτε άλλον ακόμη και Πανιώνιο.
  Γιατί μόνο ο Πανιώνιος μπορεί να αντέξει την τρέλα μας και μόνο η τρέλα μας μπορεί να αντέξει τον Πανιώνιο.
  Γιατί άσχετα με όλα τα άλλα, για  εμάς η ομάδα, ο πρόεδρος και ο προπονητής θα είναι πάντα οι καλύτεροι.
  Γιατί…γιατί…γιατί…
  Γιατί πάνω από όλα Ο   ΠΑΝΙΩΝΙΟΣ ΕΙΝΑΙ  ΙΔΕΑ…


 “όσο μας πληγώνεις ,
   τόσο μας πωρώνεις”

Griniaris

33 σχόλια:

Katrinos είπε...

Σε μαρμάρινη πλακέτα και έξω απο κάθε θύρα, για να μη ξεχνιόμαστε.

Griniaris , ότι καλύτερο έχω διαβάσει για τη ΠΑΝΙΩΝΑΡΑ δεν μπορείς να φανταστείς πόσο πολύ με εκφράζει.

BR κάποια στιγμή πρέπει να γνωρίσουμε στην ομάδα το 'θείο' , νομίζω ότι μαζί με το Θάνο θα κάνουν μεγάλο ντουέτο.

br fun_atic είπε...

Γιατί δεν μου το θύμισες;;; Δεν λές στον θείο να έρθει;;;Πρέπει να το ξέρω όμως σήμερα για τις σχετικές προετοιμασίες...

Katrinos είπε...

Δεν θα ξέρω παρά μέχρι αύριο νωρίς το πρωί. Μας παίρνει?

Jamie S. Poursas είπε...

Ένα μεγάλο "respect" στον Γκρινιάρη κι από μένα.

"Γιατί ίσως το να είσαι Πανιώνιος είναι τόσο δύσκολο μα συνάμα τόσο συναρπαστικό, όσο η ίδια η ζωή..."

Παιδιά, να περάσετε όμορφα αύριο στο συμπόσιο και πιείτε ένα ποτηράκι και για εμάς.

ΚΥΑΝΕΡΥΘΡΑ ΝΕΑ είπε...

Γκρινιάρη... Μου επιτρέπεις να το αναδημοσιευσω στον ΠΚ;

vassilis είπε...

Μόλις έστειλα ένα γράμμα στον brfunatic σε σχέση με αυτά που συνέβησαν με τον εμπαθέστατο. Το γράμμα το έστειλα στον brfunatic για να υπάρχει αύριο.

Επίσης στο γράμμα γράφω ότι λυπάμαι για τη συμμετοχή μου στον ΠΚ η οποία και σταματάει.

Costix είπε...

Jon, αυτο ειναι το λεγομενο Πανιωνιο μανιφεστο. Τιμη και δοξα στον griniari. Οσο για τον θειο, ειναι καλοδεχουμενος, οπως και ολοι οι Πανιωνιοι. Το ψευδωνυμο του Θανου ειναι ''Ευτυχης''. Θα επρεπε να τον δεις χθες παρεα με φανουρη, μανιατη, κοντοε, νικολαου, τζαβελα και ανδριολα. Σεισμος στο μαγαζο απο τα γελια !!! αφου του ζητησε ο Μαντζιος να πηγαινει στα αποδυτηρια μιση ωρα πριν απο τον καθε αγωνα, να τους λεει ανεκδοτα και να τους σηκωνει το ηθικο !!! εχεις χασει την φαση. θα στα πει αυριο ο ιδιος live !!! εντωμεταξυ απο χθες το βραδυ τελει σε πληρη εκσταση !!!

Katrinos είπε...

@ Costi

Πες μου σε παρακαλώ ότι τους τραγούδησε τη Τραμουντάνα!!!

Costix είπε...

Jon, αυτο θα τους το απαγγειλει πριν απο το παινιδι με την Καβαλα.

Griniaris είπε...

Φυσικά Μάκη,γιατί να μη στο επιτρέψω;

Costix είπε...

Γεια σου, ρε παιχτουρι griniari.
Καθε φορα που διαβαζω το μανιφεστο σου, δακρυζω, ρε μπαγασα.

Griniaris είπε...

Καλημέρα CostiT
σήμερα θα σου κάνω λίγο μούτρα αλλά στην αρχή μόνο.Ε,και λίγο γκρίνια...

Costix είπε...

για να μην ξεχνιομαστε....

jim είπε...

πολυ καλο αλλα υπαρχουν και πολλα αλλα γιατι.πχ. γιατι μονο πανιωνιο με ηθελε ο πατερας μου και μονο πανιωνιο θελω τον γιο μου!

IWN1998 είπε...

Το έχω πει στο ΦΙΛΟ γκρινιάρη ότι το τρίτο γιατί είναι λάθος. Υπήρχαν άλλοι 2.

Griniaris είπε...

@Ίωνα
δεν μου είχες πει αυτό η εγώ δεν είχα καταλάβει καλά.Έτσι κι αλλιώς σημαίνει ότι ξέρεις ποιός είμαι και μάλλον κατάλαβα κι εγώ...Ειλικρινά όμως δεν ήξερα άλλον τότε.

IWN1998 είπε...

Καλό αυτό για να μη θεωρούμε "άγνωστος Χ". Να 'σαι καλά φίλε μου. Και μην το τσούξετε πολύ αύριο, γιατί χρειαζόμαστε γερή υποστήριξη. Η Καβάλα δεν είναι Λάρισα και πρέπει να προσέξουμε.

IWN1998 είπε...

..."θεωρούμαι"...sorry για την ανορθογραφία μου.
...Ο τρίτος έμενε Κουκάκι και ο πατέρας του ήταν πιλότος, αλλά ήταν σε άλλο τμήμα.

Griniaris είπε...

Κι εσύ νάσαι πάντα καλά.
Είχαμε κάτι απώλειες αλλά πιστεύω κανείς δεν θα χάσει το γήπεδο...

Griniaris είπε...

Έχεις δίκιο,έφαγα φλας τώρα που είχε έρθει σε μια εκδρομή με στολή του Πανιωνίου και είχα ζηλέψει απίστευτα...

lefterix είπε...

Μη μου πεις ότι εννοείς το 96ο;

Griniaris είπε...

Λευτέρη καλημέρα
Μπούρας,το νούμερο ίσως το θυμάται ο Ίων...

br fun_atic είπε...

καλημερούδια!!!

lefterix είπε...

Αυτός ήτανε πιό μεγάλος και από μένα....Τον θυμάμαι...Πάντως αν εννοείς το 96ο δημοτικο, βάλε κι εμένα μέσα ως Πανιώνιο....

ΚΑΛΗΜΕΡΑ κι από εμένα....

IWN1998 είπε...

70 Λευτέρη.
http://70dim-athin.att.sch.gr/istoriko.html

Αλλά και έτσι ακόμα η λογική του τρίτου "γιατί" ισχύει και η αξία του κατάλογου των κυανέρυθρων "γιατί" είναι κορυφαία και σίγουρα αξίζει να δημοσιευτεί και από τον πιο ΕΠΙΣΗΜΟ Πανιώνιο.

lefterix είπε...

Εγκρίνω κι επαυξάνω...70ο...Τιμου θυμίζεις τώρα...Έχω φάει ξύλο απ'τη μάνα μου γιατί δε με άφηνε να πηγαινω εκει να παίζω μπάλλα...
"Πάλι στο Αστικό ήσουνα;"
χαχαχαχαχαχαχα...Ε,ρε χρόνια....

Griniaris είπε...

ΤΕΛΙΚΑ Ο ΛΕΥΤΕΡΗΣ ΕΙΧΕ ΔΙΚΙΟ.Ο BR ΕΙΝΑΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΑΣ ΔΙΟΡΓΑΝΩΤΗΣ ΣΥΜΠΟΣΙΩΝ.

Griniaris είπε...

ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΘΥΜΗΘΗΚΑΝ ΝΑ ΠΑΡΟΥΝ ΤΟ ZAMIS ΑΠΟ ΤΟ ΘΕΑΤΡΟ...

zamis είπε...

χαχαχαχαχα!
ζω griniari..

Costix είπε...

πεστε μου οτι το zamis πηγε θεατρο μετα το συμποσιο !!!

φανταζομαι ο υπνος και τα ροχαλητα του να μην διεκοψαν την παρασταση !!!

εχουμε αρχισει ολοι προετοιμασια για γηπεδακι ??? τρεεεελαινομαιαιαι

καλα ειστε και πολυ χουλιγκανς !!!

ο ευτυχης θα το δει απο χαλκιδα.

Griniaris είπε...

CostisT ευχαριστούμε για όλα και ειλικρινά συγγνώμη για όλα...

zamis είπε...

Παιδια δυστυχως φιασκο με τις ξανθιες..μαζευτηκαν 12 μονο και ακυρωθηκε γαμω την τρελα μου.

Lefteris "Arxentinos" είπε...

ΠΑΝΙΩΝΙΟΣ=Διαφορετικότητα......Πάνθηρες Δυτικής Ελλάδας