Παρασκευή 31 Ιουλίου 2009

Η αγωνία μου για ένα εισιτήριο

To παρακάτω κείμενο, μας το έστειλε ο φίλος της σελίδας


Μεγάλωσα και ζω στις Σέρρες και είμαι φίλαθλος του Πανιωνίου από 12 ετών. Από τότε μέχρι και σήμερα έχουν περάσει αρκετά χρόνια αλλά η αγάπη μου για τον Σύλλογο είναι μεγαλύτερη από ποτέ. Δεν θα μπορούσε άλλωστε να γίνει διαφορετικά.

Παρόλο που ζω σε επαρχιακή πόλη αρκετά μακριά από την καρδιά του Ιστορικού μας Συλλόγου, έχω βρεθεί κοντά στην ομάδα όποτε μου δόθηκε η δυνατότητα, είτε στην Νέα Σμύρνη, είτε σε πόλεις κοντά στην δική μου.

Φέτος αποφάσισα να γίνω για πρώτη φορά κάτοχος Εισιτηρίου Διαρκείας καίτοι γνωρίζω εκ των προτέρων ότι δύσκολα θα μπορέσω να παρευρεθώ σε κάποιον από τους εντός έδρας αγώνες της ομάδας. Είναι το ελάχιστο που μπορώ να κάνω απ' την μεριά μου για να δείξω εμπράκτως την στήριξή μου στον Σύλλογο που αγάπησα από μικρό παιδί.

Την πρώτη πληροφόρηση για την αγορά Εισιτηρίου Διαρκείας την είχα μέσω της επίσημης ιστοσελίδας του Συλλόγου (
www.panionios.gr) και από τα διάφορα Πανιώνια blogs μιας και στις Σέρρες δεν υπάρχει η δυνατότητα ακρόασης του ΣΠΟΡ FM και η εφημερίδα "Πανιώνιος Κόσμος" αν και την έχω ζητήσει επανειλλημένως, δεν φτάνει μέχρι εδώ. Έστειλα λοιπόν ένα e-mail στην διεύθυνση (ticket@panionios.gr) ζητώντας περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την απόκτηση Εισιτηρίου Διαρκείας. Η απάντηση στο αίτημά μου ήταν άμεση και σε αυτό το σημείο θα ήθελα να ευχαριστήσω θερμά τον υπεύθυνο του τμήματος κ. Μόγκριτς Ανδρέα για το ειλικρινές ενδιαφέρον που έδειξε στην περίπτωσή μου και την άμεση βοήθειά του στις δυσκολίες που συνάντησα.

Στέλνεις με
e-mail μία αίτηση αγοράς Εισιτηρίου Διαρκείας (η αίτηση βρίσκεται στην διεύθυνση (http://www.panionios.gr/files/Diarkeias0910.pdf) και κατόπιν σου αποστέλλεται ένας αριθμός λογαριασμού για την κατάθεση του χρηματικού ποσού. Η κατάθεση των χρημάτων πρέπει να γίνει σε συγκεκριμένο λογαριασμό, συγκεκριμένου καταστήματος (PROTON BANK, κατάστημα Νέας Σμύρνης) και στην συνέχεια στέλνεις με FAX την απόδειξη κατάθεσης. Κατόπιν με ταχυμεταφορέα σου αποστέλουν στην διεύθυνσή σου την απόδειξη και μια συνοδευτική κάρτα του Πανιωνίου, η οποία όμως δεν είναι το διαρκείας. Αυτό που ανοίγει το τουρνικέ και μπαίνεις μέσα στην θύρα είναι η Εθνική Κάρτα Φιλάθλου η οποία για να εκδοθεί χρειάζεται η φυσική παρουσία του κατόχου. Το παραπάνω θα γίνεται την ημέρα του οποιουδήποτε εντός έδρας αγώνα της ομάδας μέχρι μερικές ώρες πριν την έναρξη του αγώνα, το πολύ 2-3 ώρες πριν την σέντρα.

Έπρεπε λοιπόν να ακολουθήσω την παραπάνω διαδικασία. Έστειλα την αίτησή μου, μου δόθηκε ο αριθμός λογαριασμού και διασπίστωσα πως η συγκεκριμένη τράπεζα δεν διαθέτει κατάστημα στην πόλη μου. Μάλιστα η τράπεζα αυτή διαθέτει καταστήματα σε μόλις 7 πόλεις σε ολόκληρη την επικράτεια. Απευθυνόμενος σε 1-2 τράπεζες με τις οποίες συνεργάζομαι, εάν μπορούσα να καταθέσω το χρηματικό ποσό μέσω αυτών στο συγκεκριμένο κατάστημα της
PROTON BANK, μου απάντησαν πως είτε αυτό δεν είναι εφικτό είτε θα χρειαστεί ένα ποσό 20-30 Ευρώ για προμήθεια. Θα προτιμούσα όμως να δώσω αυτά τα 20-30 Ευρώ για μία καλύτερη θέση στο γήπεδο!

Απευθύνθηκα εκ νέου στο Τμήμα Εισιτηρίων της ΠΑΕ Πανιώνιος μήπως υπάρχει άλλος τρόπος κατάθεσης των χρημάτων π.χ. με εξουσιοδότηση ή άλλος λογαριασμός σε άλλη τράπεζα. Μία εναλλακτική λύση που μου συστήθηκε ήταν η χρέωση της πιστωτικής μου κάρτας. Με εξουσιοδότηση δεν μπορεί να γίνει η έκδοση της Εθνικής Κάρτας Φιλάθλου καθώς ο εξουσιοδοτούμενος θα έπρεπε να φωτογραφηθεί αντί εμού. Επίσης δεν υπάρχει κάποιος άλλος λογαριασμός σε άλλη τράπεζα που να μπορεί να εξυπηρετηθεί κάποιος. Και επειδή δεν είμαι κάτοχος πιστωτικής κάρτας διαπίστωσα μετά λύπης μου πως η αγορά ενός Εισιτηρίου Διαρκείας αποδείχθηκε ένας Γολγοθάς.

Το καλό στην όλη υπόθεση είναι πως οποιαδήποτε στιγμή κατά την διάρκεια της αγωνιστικής σεζόν μπορεί κάποιος εφόσον το επιθυμεί να γίνει κάτοχος Εισιτηρίου Διαρκείας. Το κακό είναι πως χρειάζεται η αυτοπρόσωπη παρουσία του και προσωπικά δεν γνωρίζω αν κατά την διάρκεια της τρέχουσας αγωνιστικής περιόδου θα έχω την δυνατότητα να κατέβω στην Αθήνα.

9 σχόλια:

br fun_atic είπε...

Το θέμα της κάρτας φιλάθλου είναι γνωστό και το αντιμετωπίζουμε όλοι. Το μεγάλο πρόβλημα είναι η δυσκολία που αντιμετωπίζουν οι φίλοι από τις υπόλοιπες πόλεις της Ελλάδας κατά την αγορά των διαρκείας.
Πιστεύω ότι η χορηγός Τράπεζά μας έπρεπε να είχε δώσει λύση σε αυτό το θέμα. Άλλωστε το ότι δεν διαθέτει υποκαταστήματα σε κάθε πόλη της Ελλάδος είναι μια αδυναμία της. Είναι άδικο λοιπόν να ταλαιπωρούνται και να ξοδεύονται οι φίλοι που μένουν εκτός Αθηνών και δεν είναι κάτοχοι πιστωτικών καρτών. Ακόμη όμως κι αν είναι, δεν είναι υποχρεωμένοι να δίνουν τηλεφωνικά τα στοιχεία της κάρτας τους στον οποιονδήποτε. Το ελάχιστο που έπρεπε να γίνεται είναι να επιστρέφεται η προμήθεια. Στην καλύτερη περίπτωση θα έπρεπε αποκλειστικά και μόνο για τους φίλους που μένουν σε άλλες πόλεις να υπήρχε η δυνατότητα κατάθεσης των χρημάτων και σε άλλες Τράπεζες ή μέσω Paypal.
Η Π.Α.Ε έχει την υποχρέωση να επιλύσει άμεσα αυτό το πρόβλημα.

Griniaris είπε...

Θα μπορούσαν όλοι αυτοί που ζούν στην επαρχία η ακόμη και στο εξωτερικό να στέλνουν φωτοτυπία της ταυτότητάς τους και μία φωτογραφία μέσω e-mail και να τους αποστέλλεται η κάρτα και το διαρκείας μέσω κούριερ με αντικαταβολή.

br fun_atic είπε...

Το πρόβλημα δεν είναι η κάρτα. Άλλωστε είναι προφανές ότι όποιος έρθει από άλλη πόλη για να δει τον Πανιώνιο, ασφαλώς και δεν θα το κάνει λίγα λεπτά πριν από την έναρξη, άρα θα έχει και τον χρόνο να εκδώσει την κάρτα.

Το πρόβλημα είναι κατά πόσο ο φίλαθλος που ζει σε άλλη πόλη δυσκολεύεται και χρεώνεται επειδή απλά και μόνο θέλει να ενισχύσει τον σύλλογο. Για ποιο λόγο πρέπει το διαρκείας να του κοστίζει ακριβότερα, λόγω της προμήθειας και γιατί είναι υποχρεωμένος να είναι κάτοχος πιστωτικής κάρτας, τα στοιχεία της οποίας πρέπει να τα δώσει τηλεφωνικώς σε κάποιον άγνωστο (έστω και υπάλληλο της Π.Α.Ε).

br fun_atic είπε...

Και η δική σας παρουσία με τα κείμενα και τις απαντήσεις είναι πολύτιμη για τα μπλογκ.

Όταν εμφανίζονται νέες φωνές, απόψεις και ιδέες τότε τα μπλογκ ισχυροποιούνται στη συνείδηση όλων των φίλων.

zouri1 είπε...

ανεξαρτητα που φετος υπαρχει το προβλημα με την καρτα φιλαθλου,βλεπω οπαδους αλλης ομαδας πχ.ΑΕΚ,να ανανεωνουν το διαρκειας τους με ενα τηλεφωνημα

IWN1998 είπε...

Οι ομάδες του ΠΟΚ και της θεσσαλονίκης και κάποιες άλλες, δεν έχουν μπει στο σύστημα με την κάρτα φιλάθλου, οπότε γι' αυτούς δεν υφίσταται τέτοια πολυπλοκότητα.
Το θέμα όμως βρίσκεται στο ότι η χορηγός τράπεζα διαθέτει ελάχιστα υποκαταστήματα στην επικράτεια και η εκτός Αθηνών φίλοι πρέπει να πληρώσουν προμήθεια ή να έχουν πιστωτική κάρτα.
Δεν βλέπω να υπάρχει λύση για φέτος εκτός της πιστωτικής κάρτας.
Θα πρότεινα κάτι ριζοσπαστικό και θα το στείλω και στον κο Μόγκριτς.
Για τους φίλους εκείνους εκτός Αθηνών, που αναγκάζονται να πληρώσουν την προμήθεια, να υπάρχει κάποιο αντισταθμιστικό όφελος εκ μέρους της ΠΑΕ, ειδικά για φέτος,έστω μια μπλούζα από τη μπουτίκ βρε αδελφέ.
Δεν είναι και λίγο να θέλει κάποιος από μακριά να βοηθήσει την ομάδα, έστω και αν δει λίγα ματς τελικά με το διαρκείας του και μεις να τον αποθαρρύνουμε.

br fun_atic είπε...

Από τη στιγμή που κάποιος αναγκάζεται να καταβάλει χρήματα για λόγους ανεξάρτητους από τη δική του θέληση (προμήθεια λόγω μη ύπαρξης υποκαταστήματος) η προμήθεια πρέπει να του επιστρέφεται σε χρήματα και όχι σε είδος. Είναοι βέβαιο ότι οι περιπτώσεις αυτές δεν είναι πάρα πολλές. Σε κάθε περίπτωση όμως αυτή είναι η ηθική αντιμετώπιση του ζητήματος.

pae panionios είπε...

Όποιοι εκ της επαρχίας δεν θέλουν να κάνουν χρέωση πιστωτικής κάρτας ή να στείλουν κάποια επιταγή, μπορούν να επικοινωνήσουν με την Π.Α.Ε στο mail, tickets@panionios.gr

br fun_atic είπε...

Ο υπογράφων το κείμενο αναφέρει ότι επικοινώνησε με την Π.Α.Ε στη συγκεκριμένη διεύθυνση και μάλιστα μας δίνει και εκτενείς πληροφορίες, όπως επίσης ευχαριστεί και τον υπεύθυνο, κο Μόγκριτς. Προφανώς, εάν είχε επιλυθεί το πρόβλημά του δεν θα έμπαινε στον κόπο να μοιραστεί μαζί μας το κείμενό του.

Το θέμα είναι: Οι φίλοι που μένουν σε άλλες πόλεις στις οποίες δεν υπάρχει υποκατάστημα της χορηγού τράπεζας πρέπει να επιβαρύνονται με προμήθεια και μάλιστα της τάξης των 20-30 ευρώ; Κι αν αυτό δεν μπορεί να αποφευχθεί, μήπως υπάρχει η λύση επιστροφής των χρημάτων αυτών από την χορηγό τράπεζα ή από την Π.Α.Ε μέσω κάποιας προσφοράς; Διαφορετικά θα πρέπει να αποδεχθούμε ότι γίνεται μια αρνητική διάκριση εις βάρος των φίλων αυτών.

Από τη στιγμή που όλοι συμφωνούμε στο ότι πρέπει να πετύχουμε τις μεγαλύτερες δυνατές πωλήσεις διαρκείας, πιστεύω ότι πρέπει να διευκολύνουμε τον οποιονδήποτε στην αγορά του διαρκείας του, αίροντας κάθε εμπόδιο ή αναδεικνύοντας τα προβλήματα που τυχόν ανακύπτουν.