Χθες το απόγευμα παρακολουθήσαμε ένα αρκετά καλό παιχνίδι στην Ν. Σμύρνη. Ο Πανιώνιος στέκονταν με αξιώσεις στο γήπεδο για όση ώρα είχε δυνάμεις και όρεξη ο Φαμπιάν. Μόνιμη πηγή κινδύνων για την αντίπαλη άμυνα, καταπληκτικές εμπνεύσεις, τρίπλες για σεμινάριο και ένα γκολ από άλλο πλανήτη ήταν η συμβολή του Ουρουγουανού. Όταν παίζει ο Φαμπιάν ανεβαίνουν και οι άλλοι. Το πρόβλημα είναι ότι και στα τρία παιχνίδια που τον έχουμε δει, παρατηρούμε ότι έχει δυνάμεις το πολύ μέχρι το 60…Κούραση από τις συνεχείς αγωνιστικές υποχρεώσεις ή έλλειψη προετοιμασίας; Το σίγουρο είναι ότι με τον καλό και ορεξάτο Φαμπιάν ο Πανιώνιος δείχνει να μπορεί να καθαρίζει εύκολα ομάδες του αυτού επιπέδου και ίσως και του αμέσως επόμενου, αλλά όταν πέφτει ο Φαμπιάν βαλτώνει ολόκληρη η ομάδα. Ο Παοκ δεν έδειξε κάτι ιδιαίτερο. Οι ομάδες όμως υψηλού επιπέδου ξέρουν να πετυχαίνουν επαγγελματικές νίκες, πόσω μάλλον όταν τους δίνονται γκολ χάρισμα, όπως η απίστευτη ασίστ του Γιόνσον. Μέσα σε όλα ο Παοκ είχε το επαγγελματικό σπρώξιμο του διαιτητή, και την απροκάλυπτη (και προκλητική) βοήθεια του επόπτη, με κυριότερη απόδειξη τα 2-3 οφσάιντ που δεν δόθηκαν ποτέ (ούτε ασφαλώς στην φάση του 1-2).
Με λίγα λόγια, αν και η εμφάνιση του Πανιωνίου ήταν αρκετά καλή, εντούτοις έδειχνε ικανοποιημένος από τον βαθμό της ισοπαλίας, αλλά ακόμη κι όταν ο Παοκ ανέκτησε το προβάδισμα και μολονότι υπήρχε αρκετός χρόνος για να διεκδικήσουμε και πάλι τον βαθμό της ισοπαλίας, πελαγώσαμε. Οι αλλαγές του κου Λεμονή ήρθαν αργά και δεν βοήθησαν.
Μου άρεσαν: Ο Φαμπιάν (άλλη κλάση), ο ακούραστος εργάτης Κούτσι, ο Κούμο, ο Ντάτο, Τσότσα.
Με καλές και κακές στιγμές: Όμο Σιόβας, Ελευθερόπουλος (νομίζω ότι προτιμώ τον Σιδεράκη – αλήθεια θα μάθουμε τι απέγινε ο Μάχο;).
Δεν μου άρεσαν: Γιόνσον, Σάμαρης, Μιλοβάνοβιτς, Φανούρης
Προπονητής: Λέμε ότι ο κος Λεμονής κατεβάζει ορθολογική ενδεκάδα. Είναι γεγονός ότι και ο γιός μου να κάθονταν στον πάγκο την ίδια ενδεκάδα θα κατέβαζε. Εδώ λοιπόν χρειάζεται να κάνει την διαφορά ο καλός προπονητής. Είναι αδύνατον να βγει το πρωτάθλημα χωρίς να πάρουν ευκαιρίες τα νέα παιδιά. Χθες ήταν ξεκάθαρο ότι υπήρχαν παίκτες που δεν απέδιδαν καλά και όμως αντικαταστάθηκαν (όχι όλοι) πάρα πολύ αργά…Το να έχουμε ένα προπονητή που δεν έχει τα μυαλά του πάνω από το κεφάλι του είναι καλό, πρέπει όμως κάποια στιγμή να αναδείξει τα παιδιά του πάγκου του, να τα εμπιστευτεί και να τους δώσει ευκαιρίες…Θεωρώ δεδομένο ότι η ενδεκάδα που βλέπουμε σήμερα πιθανότατα δεν θα υπάρχει τον Γενάρη. Συνεπώς κάποιοι πρέπει να πάρουν τις ευκαιρίες από τώρα…
Για τα εκλογικά:
Κάποιοι θέλουν να βρεθεί ο Πανιώνιος (ερασιτέχνης και ΠΑΕ) στο Πρωτοδικείο. Υπάρχουν δύο επιλογές: Ή τους αφήνουμε να το πετύχουν και αφήνουμε την ομάδα να αποκτηθεί από επενδυτές διαφόρων εθνικοτήτων, ελπίζονταν ότι μπορεί και να είναι σοβαρές οι προτάσεις τους, αποδεχόμενοι όμως το ρίσκο να βρεθεί ο ομάδα στα χέρια σκοτεινών ανθρώπων ή παίρνουμε την κατάσταση στα χέρια μας και προσπαθούμε να βγούμε από το αδιέξοδο. Συγνώμη, αλλά αν η οικογένειά μου δεν είχε να φάει, δεν θα έβγαζα την γυναίκα μου στο κλαρί, αλλά θα προσπαθούσαμε όλοι μαζί, με όποιες δυνάμεις έχουμε να τα καταφέρουμε…Το ίδιο δεν πρέπει να γίνει και στην Πανιώνια οικογένεια;
Σήμερα μπορεί να γίνει το πρώτο βήμα για να υπάρξει διοίκηση στον ερασιτέχνη, η οποία θα προσπαθήσει να συσπειρώσει τους φιλάθλους και τις Πανιώνιες δυνάμεις προκειμένου να σχηματιστεί μια καλή και ενωτική διοίκηση και στην ΠΑΕ.
Η κίνηση κάποιων από τα μέλη του ψηφοδελτίου του κου Αρκουμάνη να κατέλθουν στις εκλογές είναι αντικαταστατική και παράλογη. Υποτίθεται ότι συνεχίζουν έναν αγώνα (κανείς όμως δεν ξέρει ποιόν), υπερασπιζόμενοι κάποιες θέσεις (που κανείς δεν ξέρει ποιες), επειδή δήθεν έχουν σημαντικές διαφορές απόψεων από την Πανιώνια κίνηση. Αυτό αλήθεια από πού προκύπτει; Πότε καθίσαμε να συζητήσουμε και να βρούμε αν έχουμε διαφορές ή όχι; Τα δύο ψηφοδέλτια δεν προήλθαν από ανθρώπους που δεν ανέχονταν άλλο το μπάχαλο που βιώναμε σε ΠΑΕ και ερασιτέχνη;
Η αλήθεια είναι ότι γνωρίζουμε όλοι καλά ότι ο Πανιώνιος συνολικά είναι στα βράχια. Με ελάχιστα έσοδα είναι βέβαιο ότι ακόμη κι αν τον Δεκέμβρη πουληθεί η μισή ομάδα (και σε καλή, δεδομένων των συνθηκών, τιμή) και μειώσει τις αποδοχές του ο προπονητής, η χρονιά μάλλον δεν βγαίνει. Να δώσω ένα παράδειγμα. Πόσα χρήματα μπορεί να πιάνει αυτή τη στιγμή ο Φαμπιάν που το συμβόλαιό του είναι 750.000 ευρώ. Υπάρχει Ελληνική ομάδα η οποία μπορεί να τον αγοράσει; Υπάρχει ξένη ομάδα που να διαθέσει τα χρήματα που ανταποκρίνονται στην αξία του παίκτη και μπορούν να λύσουν το πρόβλημα της ομάδας; Σε κάθε περίπτωση, όποια ομάδα ενδιαφερθεί, μπορεί να πληρώσει τοις μετρητοίς; Κι αν δεν μπορεί να φέρει λεφτά ο Φαμπιάν, πόσα μπορεί να φέρει ο Κούμο, ο Ριέρα, ο Σιόβας, ο Τσότσα ή ο Μάχο; Ξέρουμε ποιο είναι το έλλειμμα; Ξέρουμε ποιες είναι οι υποχρεώσεις που θα επηρεάσουν το θέμα της αδειοδότησης; Όσο καλά κι αν είχε καταφέρει κάποιος να κρύψει τα σκουπίδια κάτω από το χαλάκι, δυστυχώς έχουν αρχίσει να βρωμάνε…Τα πράγματα είναι ακόμη χειρότερα στον ερασιτέχνη. Το έλλειμμα είναι τεράστιο, οι πηγές εσόδων ακόμη μικρότερες και είναι δεδομένο ότι αν λυγίσει ο ερασιτέχνης είναι θέμα χρόνου να συμπαρασύρει την ΠΑΕ ακόμη κι αν φέτος σωθεί η παρτίδα (αγωνιστικά αι οικονομικά).
Αυτό δεν θα οφείλεται σε ανικανότητα του Αρκουμάνη, του Τσάβαλου ή δεν ξέρω κι εγώ ποιού άλλου, αλλά σε κρίσιμες επιλογές του καλοκαιριού και στον ερασιτέχνη στην μεγαλομανία των τελευταίων δύο ετών, όπου προσπαθούσαμε να διατηρήσουμε στόχους Τσακίρη, χωρίς να έχουμε τα λεφτά του Τσακίρη αλλά με τις συνδρομούλες των παιδιών μας…
Με όλα αυτά θέλω να πω ότι δυστυχώς δεν υπάρχει Μεσσίας να σώσει τον Πανιώνιο. Βάζουμε όλοι πλάτη, όπως μπορεί ο καθένας, ενώνουμε τις δυνάμεις μας και προσπαθούμε για το καλύτερο… Μόνος του δεν μπορεί να πάει κανείς πουθενά.
Αναμένω λοιπόν μια ενωτική κίνηση από κάθε Πανιώνιο. Περιμένω στην προσπάθεια αυτή τον κο Λιανό που δήλωνε ότι δεν μπορούσε να ασχοληθεί με τον Πανιώνιο των παλαιοπαραγόντων. Περιμένω τον κο Τσακίρη που δήλωνε ότι χάρισε τις μετοχές στον κόσμο του Πανιωνίου για να πάρει ο κόσμος την ομάδα στις πλάτες του και για να πάψει το φαινόμενο των έμμισθων στελεχών. Περιμένω τον Βασίλη Τσάβαλο, τον Θεόφιλο Αρκουμάνη, τον κο Χιωτάκη, τον Γιώργο Ζερβακάκο και κάθε άλλο φίλο της ομάδας που έχει τις δυνάμεις να βοηθήσει ουσιαστικά να συστρατευτεί στην κοινή προσπάθεια…Ας σταματήσουμε να βλέπουμε διαχωριστικές γραμμές και ας δουλέψουμε μια φορά για το καλό του Πανιωνίου…
υ.γ
Είναι πάρα πολύ όμορφη η νέα εμφάνιση. Επιτέλους!!!Ύστερα από χρόνια μια φανέλα που θυμίζει Πανιώνιο!!! Ελπίζω να την δούμε σύντομα στην μπουτικ.
136 σχόλια:
Δουλειά αυτών που θα εκλεγούν να διοικήσουν το σύλλογο, εφόσον βγάλουν τα σκουπίδια κάτω από το χαλί, είναι να βρουν και που θα τα πετάξουν. Αν δεν ξέρουν, πρέπει να μάθουν ή να πάρουν μαζί τους κάποιους που κάπως ξέρουν.
Αν την ΠΑΕ δεν μπορεί να την διαχειριστεί ο ερασιτέχνης, οφείλει να βρει να την πουλήσει κρατώντας ένα μερίδιο ελέγχου. Το ξέρω ότι δεν είναι καθόλου εύκολο αλλά αυτή πρέπει να είναι η προτεραιότητα και όχι η διαχείριση των οικονομικών μεγεθών της ΠΑΕ από ανθρώπους που δεν έχουν ποτέ ασχοληθεί με το αντικείμενο.
Ευελπιστώ ότι όσους ξέρω και είναι Πανιώνιοι πιο πολύ από ότι είμαι εγώ, δεν θα θελήσουν να κάνουν τον Πανιώνιο, Απόλλωνα, τουλάχιστον θα αγωνιστούν για να το αποφύγουν και σε καμιά περίπτωση δεν θα ξεκινούν με τέτοια αφετηρία.
Επειδή όμως καταλαβαίνω ότι η συνάφεια και η συνοχή είναι ιδιαίτερα χαλαρή, καλό είναι να σκεφτούν όλοι πόσο αυτό που εκφράζουν ταιριάζει ή μπορεί να συμβιβαστεί με την πίστη των εταίρων του. Ναι χρειαζόμαστε ενωμένες δυνάμεις, αλλά ένωση και συνοχή υφίσταται όταν βρίσκουμε όλοι και δεχόμαστε κάποιες κοινές συνισταμένες και ιδίως στα πιο σοβαρά και σημαίνοντα. Μακάρι αυτές όντως να έχουν βρεθεί.
MVP του αγώνα :Τάκης Λεμονής
Άφησε αβοήθητο τον δύσμοιρο Γιόνσον με τον Βιειρίνια να του έχει πάρει μέχρι και τις κάλτσες.Ίσως το λάθος του να οφείλεται και στη ζαλάδα.Θυμηθείτε μόνο πόσοι του ΠΑΟΚ έπεφταν πάνω στο Λόλο όταν έπαιρνε μπάλα.
Ξέχασε για μια ακόμη φορά ότι επιτρέπονται εδώ και πολλά χρόνια ΤΡΕΙΣ αλλαγές.
Άφησε τον και πάλι ανεκδιήγητο Γουνδουλάκη 90 λεπτά να παραπαίει στο γήπεδο.Δεν ξέρω αν ο Φανούρης περιμένει πρόταση από την Μπαρτσελόνα και φυλάγεται αλλά εδώ που είμαστε η ομάδα δεν έχει την πολυτέλεια έστω και ένας να μην ματώνει τη φανέλα.
Επιμένει στον Ελευθερόπουλο ο οποίος,το ξαναλέω,είναι επικίνδυνος.Ότι πάει μέσα είναι γκολ,δεν έχει καθαρίσει ούτε μία φάση μέσα στην περιοχή του,είναι ασταθέστατος κλπ...
Αυτά τα παιχνίδια κρίνονται στις λεπτομέρειες.Και αυτές ένας προπονητής που αμοίβεται όπως ο Λεμονής οφείλει να τις βλέπει...
Θα μιλήσω μόνο για την νέα εμφάνιση: Στην αρχή νόμιζα ότι είναι της Παναχαϊκής. Επιτέλους, αυτά τα όρια ανικανότητας φτάνουν μέχρι και στο χρώμα της φανέλλας? Τόσο δύσκολο είναι να μπει ένα φωτεινό μπλε?Από την τηλεόραση φαίνεται μια χαρά μαύρο.
@Ιων
μπορείς να γίνεις πιο συγκεκριμένος, αναφέροντας συγκεκριμένα πρόσωπα; Αν μπορούσες να δημιουργήσεις το ΔΣ της ΠΑΕ ποιούς θα επέλεγες;Σε ένα 9μελές ή ενδεκαμελές σχήμα, ποιός θα ήταν ο πρόεδρος και ποιός ο διευθύνων σύμβουλος;
@Akis
από κοντά είναι όμορφη...Μπορώ να σου πω ότι άρεσε σε όλους όσοι κάθονταν δίπλα μου.Θεωρώ καλό που έχει λίγες και φαρδιές ρίγες, το κόκκινο χρώμα είναι πολύ καλό, πιθανόατα το μπλε να μπορούσε να είναι δυο τόνους πιο ανοιχτό...Από την άλλη παλιές εμφανίσεις του Πανιωνίου με ψιλές ρίγες σε ανοιχτό κόκκινο και μπλε χρώμα έδιναν την εντύπωση του μωβ...
Συμφωνώ απόλυτα με Ιων. Αν η προτεραιότητα της κίνησης είναι για την ΠΑΕ πως θα ξεπουλησει τους παίκτες για να βγει η χρονια δεν μ´εκφραζει καθόλου κ ξέρω κ πολλούς ακόμα.
Αν εκλεγεί όπως φαίνεται ας βρει επενδυτή ας δώσει την ομάδα στον Λιανο η σε οποιον άλλο μπορει να διαχειριστεί την κατάσταση. Δεν χρειαζόμαστε μαθητευόμενους μάγους κ δεν πιστεύω ότι υπάρχουν αδιέξοδα όπως τα παρουσιαζεις. Δηλαδή ο Παναιτωλικος τα Γιάννινα έχουν τίποτα κροισους; Ορθή διαχείριση χρειάζεται απο ανθρώπους που ξέρουν το αντικείμενο
Τα γκολ των Ριερα κ Φαμπιαν η καλύτερη απάντηση σε αυτούς που λεγανε να τους δώσουμε να τους διώξουμε κλπ. Σκέφτομαι τον φετινό Πανιωνιο χωρίς αυτούς...
Η νεα εμφάνιση απλά τραγική. Εκτός αν λεγομαστε Παναχαϊκή κ δεν το ξέρουμε.
Δεν ξέρω σε ποια θύρα είσαι πάντως στην 4 η εμφάνιση αποδοκιμαστηκε γενικώς.
Μιλάμε για διαχείριση...
Ποιά διαχείριση? Τι να διαχειριστεί η νέα διοίκηση? Τις προσφυγές? τα συμβόλαια των παικτών (που δεν διαπραγματεύτηκε η ίδια)? το πανάκριβο (για τα δεδομένα μας) προπονητικό team? το έλλειμμα που κληρονομεί και που σύμφωνα με φήμες περνάει τα 3 εκ. ευρώ? τις αγνώστου ύψους μεταχρονολογημένες επιταγές?
Τι να διαχειριστεί? Τα έσοδα? Ποια έσοδα? Από τα τηλεοπτικά που έχουν ήδη ενεχυριαστεί? Ή μήπως τα έσοδα από τα 500 διαρκείας?
Καλά τα ευχολόγια, αλλά η αλήθεια είναι πικρή. Βρισκόμαστε στο δυσκολότερο οικονομικό περιβάλλον των τελευταίων δεκαετειών. Σοβαρές επιχειρήσεις με παρουσία ετών καταρέουν. Τα διαφημιστικά και χορηγικά budget έχουν κοπεί ολοσχερώς και οι κάνουλες χρηματοδότησης των τραπεζών έχουν κλείσει ερμητικά.
Που θα βρεθούν τα λεφτά? Από "επενδυτές" τύπου curva με φωτοτυπίες επιταγών?
Ας προσγειωθούμε και ας συσπειρωθούμε όλοι -ανεξαρτήτου παράταξης- γύρω από τη νέα διοίκηση, και αν είναι να πέσουμε ας πέσουμε όλοι μαζί. Περιθώριο για αντιπολίτευση ΔΕΝ υπάρχει!!!
@stam
αποδοκιμάστηκε η εμφάνιση;;;
Να ξεκαθαρίσω κάτι μία και καλή... Όταν γράφω κάτι το γράφω ως άτομο και όχι ως μέλος της κίνησης...Εκφράζω προσωπικές μου απόψεις και ΜΟΝΟ.
Από εκεί και πέρα: Φίλε stam μπορείς να μου πει πόσα και ποια είναι τα έσοδα που μπορούν, με καλή διαχείριση, να κρατήσουν το σύνολο της ενδεκάδας μέχρι το τέλος της χρονιάς συμπεριλαμβανομένου του προπονητή και παράλληλα να εξασφαλίσουμε την αδειοδότηση;
Βάλε μόνο ότι οφείλουμε χρήματα από πέρσι (που προφανώς διακανονίστηκαν), βάλε τις προσφυγές, βάλε την μείωη των εσόδων, βάλε ότι δεν έγινε η παραμικρή προσπάθεια για αύξηση των διαρκείας, βάλε ότι ουσιαστικά δεν μπήκαν χρήματα από την ΑΜΚ, βάλε ότι δεν έχουμε χορηγούς και ότι μάλλον θα πάρουμε (αν πάρουμε) λιγότερα τηλεοπτικά και πες μου τον τρόπο που μπορούν να βρεθούν χρήματα.
Θα ήθελα επίσης να μάθω πόσα χρήματα μπήκαν στα ταμεία από την μεταγραφή Μανιάτη...
Και ενώ δεν έχουμε λεφτά, ενώ χρωστάμε θέλουμε και άλλους παίκτες διότι ο ακριβοπληρωμένος πρπονητής είναι ανίκανος να βρει και να βάλει δύο παιδιά. Του πιστώνω την ορθολογική ενδεκάδα. Μπορεί και ο γιος του ΒΡF να έβαζε τους ίδιους αλλά π.χ. ο Φερέρα κάτι άλλο θα έβρισκε για να εντυπωσιάσει τον Καρπετόπουλο.
Η νέα διοίκηση ως προς την ΠΑΕ δεν έχει δύσκολο έργο αλλά ΑΚΑΤΟΡΘΩΤΟ διότι ο παιχταράς Λόλο ακόμα και με εμφανίσεις σαν τη χθεσινή το μόνο που μπορεί να προσφέρει με τη μετακίνηση του είναι η απαλλαγή της ΠΑΕ από το συμβόλαιο του εκτός και αν ο ίδιος θελήσει να πάει κάπου με λιγότερα και μπουν κάποια χρήματα στο ταμείο. Δεν μπορούμε λοιπόν να ποντάρουμε ούτε σε μεταγραφές.
Τα κάποια εκατομμύρια που φαίνονται λοιπόν ότι λείπουν θα μας στείλουν στη Δ.
Η σκληρή και οδυνηρή απόφαση που πρέπει να ληφθεί είναι αν θα πέσουμε στην Δ τώρα ή θα κατεβαίνουμε ένα ένα τα σκαλιά μόνοι μας ή παρέα με περίεργους επενδυτές....
Η άλλη λύση είναι να αναλάβει ο Τσακίρης που έχει και το προπονητικό. Πιθανόν να υπάρχει τρόπος να τα καταφέρει χωρίς να ζημιωθεί άλλο οικονομικά δανείζοντας κατά κάποιο τρόπο την ΠΑΕ με αντάλλαγμα να πάρει μελλοντικα έσοδα.
κι συνεχίζω: ο Παναιτωλικός ή τα Γιάννενα δεν έχουν το μπάτζετ τυ Πανιωνίου, δεν έχουν παίκτες και προπονητή που να κοστίζουν μια περιουσία και το κυριότερο έχουν ιδιοκτήτες προέδρου που μπορούν έστω να διευκολύνουν ταμειακά την ΠΑΕ. Αν αύριο το πρωί χρειαστεί η ΠΑΕ 30.000-40.000 ευρώ για ν πληρώσει μια επιταγή, που θα τα βρει; Δεν έχουμε ακούσει έστω και ως φήμη ότι πάρα πολλές επιταγές έχουν κανονιστεί να πληρωθούν μέσα στον επόμενο 1- 1 1/2 μήνα;
Παρακαλω τη νεα διοικηση να τον φερει
http://www.youtube.com/watch?v=b0sqXX87U9E&feature=youtu.be
@ΝΚ99
Και για να τα λέμε όλα. Έχουμε υπόψιν για ποιό λόγο και ανά δύο ημέρες παραιτούνταν τα μέλη της διοίκησης από τον Απρίλιο που ανέλαβαν μέχρι σήμερα; Ήταν όλα ρόδινα αλλά μάλωναν για την πρέφα στο μέμπερς;
Νομίζω συμφωνείς ότι το σκούρο μπλε - μαύρο στη ριγα δεν θυμίζει Πανιωνιο. Θα έπρεπε να ήταν ένα τόνο πιο ανοικτό.
Οταν εκφραζεις γνώμη για το μέλλον της ομάδας δεν είναι λογικό να θεωρούμε ότι αυτη είναι σε γενικές γραμμές η άποψη κ της Κίνησης;
Ειλικρινά δεν έχω καταλάβει ακόμα ποιο είναι το σχέδιο της για την ΠΑΕ. Σε περίπτωση που αναλάβει τον ερασιτέχνη ποιος θα τρέξει την ΠΑΕ; Υπάρχει επαφή με Λιανο; απευθυνεσαι σε απλούς φιλάθλους που δεν έχουν άλλη ενημέρωση εκτός απο αυτα που διαβάζουν κ προσπαθούν να βγάλουν άκρη.
Ποδοσφαιρικά η ομάδα ήταν καλη χτες τουλάχιστον μέχρι το σημείο που φάγαμε το 2ο γκολ. Απο εκει κ μετα φάνηκε κουρασμένη κ απογοητευμενη.
Ο Πετκακης δεν θα μπορούσε να είναι πολυ καλύτερη λύση στο μαρκάρισμα του Βιερινια; Όλοι βλέπαμε απο το 1ο λεπτό ότι δεν βγαίνει το μαρκάρισμα. Ο Λεμονης;
Νομίζω ότι κάθε φίλος του Πανιωνίου, ανεξάρτητα από το αν είναι μέλος ή όχι έχει την υποχρέωση να είναι σήμερα στην γενική συνέλευση για να περιφρουρήσει με την παρουσία του την διαδικασία. Δεν εννοώ καβγάδες και παλλικαρισμούς. Εννοώ συμετοχή και έλεγχο.
@ br
βάλτε και κανένα αρνάκι... Διοίκηση θα γίνετε...
Για το χρώμα.Ναι το μπλε θα μπορούσε να είναι ένα τόνο πιο ανοιχτό. Τόσο σκούρο μπλέ όμως ήταν και το χρώμα της φανέλας στην πρώτη χρονιά του Τσακίρη (μπλε μπλούζα - κόκκινο παντελονάκι).
Από τις φανέλες των τελευταίων ετών μου άρεσε περισότερο η hummel.Υστερούσε βέβαια ότι δεν΄υπήρχε εμφάνιση με ρίγες. Από την άλλη θεωρώ ότι η ριγέ (έστω και πιο σκούρα) είναι κοντά στο κλασικό Πανιώνιο στυλ.
Το μπλογκ δημιουργήθηκε τρία χρόνια πριν από την κίνηση. Εδώ έλεγα και έλεγαν τη γνώμη τους Πανιώνιοι. Εξακολουθούμε να το κάνουμε ατομικά. Δεν λειτουργώ ως εκπρόσωπος της κίνησης στα μπλογκ αλλά εκφράζω προσωπικές απόψεις...Από τη στιγμή που το ξεκαθαρίζω δεν βλέπω τον λόγο να παραξηγείται αυτό το οποίο γράφω ή να αποδίδεται στην κίνηση...
Στην τελική ανάλυση εγώ αναφέρω πραγματικά προβλήματα και αδιέξοδα και ο καθένας μπορεί να το παραφράσει ότι αποτελεί θέση της κίνησης το ξεπούλημα παικτών...Είναι θέμα διάθεσης...
Η κίνηση κατηγορήθηκε ότι δεν έχει πλάνο για την ΠΑΕ. Αυτό στηρίχθηκε στο ότι δεν είχε στο ψηφοδέλτιο ποδοσφαιρικά ονόματα. Πράγματι δεν είχαμε, όπως βέβαια αποδείχθηκε ότι δεν είχε και το ψηφοδέλτιο του κου Αρκουμάνη. Για κάποιο λόγο όμως κανείς δεν αναρρωτήθηκε ποιούς θα παρουσίαζε εκείνος...Με ποιούς μίλησε, ποιών την στήριξη είχε... Αν είχε την στήριξη, αν είχε εξασφαλίσει εμπλοκή Λιανόύ και Τσακίρη είναι προφανές ότι δεν θα είχε παρατηθεί...
Το πρόβλημα του Πανιωνίου είναι μεγαλύτερο από τα όρια μιας "παράταξης" σε εκλογές ερασιτέχνη. Είναι πρόβλημα όλων... Η δική μου λογική λέει ότι πρώτα πρέπει να εξασφαλιστεί διοικητική σταθερότητα στον ερασιτέχνη. Όταν γίνει αυτό τότε όσοι μπορούν, θέλουν ή έχουν συμφέροντα πρέπει να μπουν στο παιχνίδι...
Ο κος Λιανός ανέλαβε μια ενωτική προσπάθεια, είχε δεχθεί να μπει σε ΔΣ ενωτικό. Αν η κίνηση καταθέσει πρόταση για ενωτικό συμβούλιο, δεν βλέπω τον λόγο να μην συμμετάσχει και ο κος Λιανός...Ο κος Τσακίρης δεν είχε απορρίψει το ενδεχόμενο εκπροσώπησης του στο ΔΣ και επιπλέον το ότι αλλάζει το διοικητικό σκηνικό με εκλογικές διαδικασίες και συμμετοχή νέων ανθρώπων είναι ακριβώς αυτό που ήθελε...Με λίγα λόγια θέλω να πω ότι την επομένη των εκλογών όλοι έχουν ευθύνες, όλοι πρέπει να επιλέξουν μια συγκεκριμένη στάση απέναντι στην ομάδα και θα κριθούν απ' αυτό.
Δυστυχώς είναι θλιβερό το τοπίο.
@ Ιωνά:
αν έχεις εντοπίσει τον παραμικρό βαρύ ή απρεπή χαρακτηρισμό στα προηγούμενα ανώνυμα σχόλια παρακαλώ να μου τον υποδείξεις και πολύ ευχαρίστως να ανακαλέσω. Ωστόσο, διακρίνω από τα γραφόμενα σου, μια τάση καχυποψίας για τη μία πλευρά. Αντίθετα, δε σε βλέπω να αντιδράς, ανάλογα στα παρανοϊκά σχόλια και κείμενα του κυρ Βασίλη…
Είναι θλιβερό και συνάμα ΥΠΟΚΡΙΤΙΚΟ, κάποιοι να επικαλούνται το δημοκρατικό χαρακτήρα των blogs, και έπειτα με το έτσι θέλω να ΔΙΑΓΡΑΦΟΥΝ σχόλια που δεν τους συμφέρουν, χωρίς να ωραιοποιούνται καταστάσεις. Υπό τον μανδύα φυσικά της ΕΥΠΡΕΠΕΙΑΣ. Ακόμη και αυτά δεν είναι ήταν τίποτε άλλο παρά κριτική (με μία δόση ειρωνείας) θέσεων και απόψεων του κάθε μεγαλομανή, που νομίζει ότι τον Πανιώνιο τον έφερε από το σπίτι του μπαμπά του… Επίσης βγάζουν και εμπάθεια.
Η ομάδα περνά μια δύσκολη καμπή, και κάποιοι προτιμούν τα διαπλεκόμενα και να δημιουργούν καταστάσεις. Όταν σπέρνεις ανέμους, θερίζεις θύελλες. Ορισμένοι προκαλούν τη νοημοσύνη των Πανιωνίων με αυτά που λένε, και μετά πουλάνε τρελίτσα η πετάνε τη μπάλα στην εξέδρα.
@ Βfanatic
Από σεβασμό και μόνο στην προσπάθεια που έχεις καταβάλει όλους αυτούς τους μήνες (να συνεχίσεις για πολλά χρόνια ακόμη, γιατί το δικό σου είναι πραγματικά σοβαρό χωρίς κραυγές…) δεν θα δώσω περαιτέρω συνέχεια όσο και αν εξακολουθήσει κάποιος να ευτελίζεται με τις εντελώς παιδιάστικες αντιδράσεις του, και ας κρατάει ακόμη την ασπίδα του. Εξάλλου ουδέποτε είχα τη διάθεση να "μολύνω" το blog σου με προσωπικές διαμάχες, αλλά προφανώς....ΌΠΟΙΟΣ ΕΧΕΙ ΤΗ ΜΥΓΑ…
@templar
απαντώντας και πάλι ατομικά, έχω να σου πω ότι είχα μπριζόλες, τις οποίες θα έτρωγες αν είχες μπει στον κόπο να μπεις στο αυτοκίνητο...Άλλοι τάζουν ΔΗΘΕΝ αρνάκια και κοκορέτσια στη σούβλα...
μπριζολα μεσα στο αυτοκινητο..mon dieu..
κανα ροφο θα φαμε ρεεε?
ο κ.Γκρινιαρης θα μας κανει την τιμη να παραστει σημερα?
Συμφωνω 100% για την εμφανιση,το μπλε ειναι ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ.
Στο ματς το προβλημα με τον Βιειρινια ηταν μαλλον δυσκολο να αντιμετωπιστει γιατι εκτος του οτι ο Βιειρινια ειναι μεγας ποδοσφαιριστης ανεβαινε και ο Λινο. Ισως αν αλλαζε πλευρα ο Φαμπιαν και ερχονταν στα δεξια καποιο αλλο χαφ να βοηθησει.Ξεχωρισα(εκτος Λολο που εκανε οργια) Τοτσα,Ομο,τον Κουμο του β ημιχρονου και τον μαχητη Φιλανδο.
Απο τον Ελευθεροπουλο περιμανω περισσοτερα,αν και η διπλη επεμβαση του μετα το πρωτο γκολ του Παοκ του δινει πολλους ποντους.
Κακος ο Σαμαρης,με διαθεση ο Φανουρης αλλα μονο στην αρχη. Ο Μιλοβανοβιτς ειτε παιζει ειτε δεν παιζει ειναι ενα και το αυτο. Τοσο απροετοιμαστος ειναι?? Περιμενω περισσοτερο Κολοβο στην πορεια.
@zamis
Τζάμπα;
@grin
εγώ σου έχω δώσει κίνητρο...
χρόνια πολλά Antunix!!!
@General
Ο Ελευθεροπουλος κανει τη διπλη επεμβαση(ευτυχως)αφου δεν καταφερνει να μπλοκαρει ενα σχετικα ευκολο σουτ απο μακρυα.
Εσενα θα σε δουμε,εστω και χωρις τα..κινητρα του γκριν?
Τι ώρα βγαίνουν τα πρώτα ονόματα;Πρέπει να κλείσω τραπέζι;
Κ κάτι άλλο άσχετο που δείχνει όμως πως λειτουργούμε. Πως είναι δυνατόν πριν τα παιχνίδια να είναι κλειστή η μπουτίκ; Ερχόμενος στο γηπεδο θέλω να πάρω ένα μπλουζάκι για το γιο μου κ βρίσκω κατεβασμένα ρολά. Για κάποιους σαν εμένα που μένουμε μακρυα δεν είναι εύκολο να κατεβουμε Ν σμυρνη τις καθημερινές. Και αν δεν ανοίγει το μαγαζί στα παιχνίδια ποτε περιμένει να πουλήσει;
@stam
Συμφωνώ. Θα έπρεπε επίσης να υπάρχει οπωσδήποτε η νέα εμφάνιση.Δεν έχω καταλάβει πότε θα είναι διαθέσιμη.
http://www.youtube.com/watch?v=SmYcWyGPMFs
Βάζω το βίντεο του αγώνα γιανα δούμε δύο πράγματα. Τα δύο υπέροχα γκολ, αλλά και την νέα εμφάνιση. Στα κοντινά πλάνα θα δείτε ότι δεν είναι τόσο σκούρο το μπλε, όσο νομίζουμε...Εδώ που τα λέμε, αν ήταν ένα τόνο πιο ανοιχτό, δεν ξέρω αν θα ταίριαζε με το κόκκινο (που είναι κι αυτό αρκετά σκούρο).Αυτό έτσι όμως...Κουβέντα να γίνεται...Περί ορέξεως άλλωστε...
@stam
Η μπουτίκ δεν ήταν κλειστή. Βρισκόμουν εκεί από τις 16:00 μέρχρι τις 18:00 που μπήκαμε στο γήπεδο...
Κάποιο λάθος θα κάνεις...
@brf
σε ότι αφορά τις εμφανίσεις (που κατά τη γνώμη μου ήταν πολύ καλές) παραγγελία έχει δοθεί εδώ και μέρες όπως μας ενημέρωσαν οι υπεύθυνοι, αλλά υπάρχει αδυναμία υποστήριξης από τον αντιπρόσωπο της Givova που πιστεύουν ότι θα λήξει σύντομα...
6.10 που πέρασα ήταν κλειστά. Κ είχα περάσει κ πριν το παιχνίδι με Εργοτελη.
Περιμένουμε κ τα νεα αποκτήματα Σκεμπρι κ Ροκα ειδικά ο πρώτος νομίζω θα βοηθήσει. Άλλωστε το μάτι του Μπεου σπανίως πέφτει έξω...
Λεφτα να τους πληρωσουμε εχουμε η θαναι ''δωρεα''?
H ΕΜΦΑΝΙΣΗ ΟΥΤΕ ΓΙΑ 5Χ5 ΔΕΝ ΚΑΝΕΙ ΣΑΝ ΠΑΝΑΧΑΙΚΗ ΕΙΜΑΣΤΑΝ ΑΝ ΔΙΟΡΘΩΣΟΥΝ ΤΑ ΧΡΩΜΑΤΑ ΔΕΝ ΜΕ ΧΑΛΑΕΙ Η ΡΙΓΑ .ΑΣ ΕΙΝΑΙ ΚΟΚΚΙΝΗ ΦΑΝΕΛΑ ΜΠΛΕ ΣΟΡΤΣ ΤΟ ΣΩΣΤΟ .ΑΝ ΠΑΜΕ ΣΤΗ ΛΟΓΙΚΗ ΤΗΣ ΡΙΓΑΣ ΟΚ ΚΑΝΕΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΑΛΛΑ ΤΟ ΧΡΩΜΑ ? ΑΙΣΧΟΣ
@Templar & BRF. Ερώτηση κάνω και όχι αντιπολίτευση.
Μπορείτε να συμφωνήσετε στα σχόλιά σας, αν τα τηλεοπτικά έχουν ήδη ενεχυριαστεί ή δεν έχουν δοθεί;
Επίσης έχετε υπόψη σας ότι ο κόσμος θέλει να αγοράσει διαρκείας ακόμα και τώρα δυο εντός έδρας ματς μετά την αρχή γιατί τα 15 ευρώ στην 2 είναι απωθητικά σε σχέση με τα 150 Ευρώ διαρκείας και βέβαια χωρίς την αναμονή για αρκετό χρόνο στα γκισέ με απαραίτητη πια την κάρτα φιλάθλου (η οποία προφανώς δεν χρειάστηκε για τους οπαδούς του ΠΑΟΚ στην 7 αλλά αναγκαία για τους οπαδούς του Πανιωνίου στο υπόλοιπο γήπεδο - έχει μια λογική προστασίας της ανάμειξης στις άλλες θύρες βέβαια).
@Templar. "Περιθώριο για αντιπολίτευση δεν υπάρχει". Δηλαδή πως το εννοείς; Υπάρχει η στείρα αντιπολίτευση που τα βλέπει όλα μαύρα και τ' αρνειται. Προφανώς αυτή δεν κάνει σε καμιά περίπτωση κακό. Υπάρχει και η άλλη που δίνει ιδέες και κάνει ερωτήσεις που μπορούν να συνεπάγονται δημιουργικές σκέψεις. Δεν μας κάνει ούτε αυτή; Και άραγε αν ολά τα στοιχεία που δίνεις είναι τόσο σίγουρα και πεντακάθαρα 9δεν το αμφισβητώ), τότε φαίνεται ότι ο Τσολακάκης είχε εν τέλει κάποιο επίπεδο διαφάνειας έστω και μέσω διαρροών.
Σε κάθε περίπτωση, δεν υπάρχει ζήτημα αντιπολίτευσης. Μετά τις εκλογές μόνον ο Πανιώνιος και το καλό του έχει σημασία για τον κόσμο του. Μακάρι και εντός της διοίκησης όπως ξαναέγραψα να έχουν βρει τον κοινό τόπο οι συμμετέχοντες που θα τους οδηγήσει σε ενιαία δράση για το όποιο καλύτερο μπορεί να γίνει.
Ίωνα, ποτέ δεν είπα ότι κάνεις αντιπολίτευση. Γνωριζόμαστε μέσω γραπτών εδώ και 3 χρόνια και νομίζω ότι πλέον καταλαβαίνει ο ένας τι θέλει να πει ο άλλος. Από την διαφωνία προκύπτουν νέες ιδέες και αυτό είναι καλό...
Αυτό που θέλω να σου πω είναι ότι οι θέσεις για το Δ.Σ της Π.Α.Ε είναι συγκεκριμένες. Οι διαθέσιμοι γι αυτές είναι ελάχιστοι. Σε αυτό θα προσθέσεις ότι τόσο ο πρόεδρος όσο και ο διευθύνων σύμβουλος έχουν ΚΑΙ ατομκή ευθύνη για τις συμβάσεις που υπογράφουν και τα χρέη που δημιουργούνται, ενώ το μέτρο αυτό δεν αποκλείεται να επεκταθεί και στα απλά μέλη...
Υπό αυτές τις συνθ΄κες τα πράγματα είναι απλά: Είτε δίνεις την ομάδα στον όποιο δήθεν επενδυτή παρουσιαστεί για να σου φύγει το βάρος, είτε προσπαθείς να συγκεντρώσεις όλους εκείνους που έχουν αγάπη γι ατην ομάδα και γνώσεις του αντικειμένου, χωρίς σώνει και καλά να βλέπεις συσχετισμούς δυνάμεων είτε (αν όλοι βγάλουν την ουρά τους) λειτουργείς με αυτούς που είναι διαθέσιμοι (αλλά δυστυχώς στερούνται γνώσεων. Στην περίπτωση αυτή υπάρχει βέβαια και η λύση του Πρωτοδικείου.
Όταν εξέδωσε η κίνηση της πρότασή τς για το Δ.Σ όλοι την ερμήνευσαν μέσω συσχετισμών (τόσοι Ίωνες, τόσοι του ερασιτέχνη κ.λ.π). Στην πραγματκότητα η πρόταση περιλάμβανε τα μεγάλα κεφάλια του Πανιωνίου τα οποία θα συνεπικουρούνταν από κάποιους νέους ανθρώπους...
Αν η κίνηση θα επικρατήσει στις εκλογές τυ ερασιτέχνη, η πρότασή μου θα είναι να δημιουργηθε΄ενωτικό Δ.Σ στην Π.Α.Ε ανεξάρτητα από το αν ο ερσιτέχνης θα έχει την πλειοψηφία ή όχι, αρκεί να μπουν στο παιχνίδι όλοι όσοι έχουν την ικανότητα και τις γνώσεις να βγάλουν τον Πανιώνιο από το αδιέξοδο... Αν ο δεχθούν έχουν ελπίδες... Αν δεν τον δεχθούν έχουμε μεγάλο πρόβλημα...Φαντάζομαι ότι αν μας περισσευαν τα έμπειρα στελέχη δεν θα είχαμε φτάσει ποτέ σε λύσεις Κιντή κ.λ.π
@iwn
σε ότι αφορά τα τηλεοπτικά: Επισήμως τα τηλεοπτικά δικαιώματα δεν έχουν εκχωρηθεί. Υπάρχουν όμως ρήτρες σε διάφορες υποχρεώσεις της ΠΑΕ προς τρίτους (συμβολαιοποιημένες) που λένε ότι αν η ΠΑΕ δεν είναι σε θέση να τις καλύψει, η κάλυψη θα προέλθει από την είσπραξη των τηλεοπτικών. Κατ' αυτόν τον τρόπο και με δεδομένο ότι η ΠΑΕ δεν μπορεί να ανταπεξέλθει, "χάνει" έσοδα από τα τηλεοπτικά.
Σε ότι αφορά την αντιπολίτευση: Το βράδυ θα προκύψει νέα διοίκηση στον ερασιτέχνη που έχει δεσμευτεί να διενεργήσει οικονομικό έλεγχο στην ΠΑΕ. Αν αποδειχτεί ότι το άνοιγμα είναι αυτό που φημολογείται, και αν το cash flow είναι πράγματι αρνητικό κατά 1,5 εκ. ευρώ μέχρι τον Δεκέμβριο, ποιος τρελός θα δεχτεί να συμμετέχει στο Διοικητικό Συμβούλιο και να ρισκάρει την προσωπική του περιουσία και το ποινικό του μητρώο?
Και άντε και βρέθηκαν οι τρελοί, με τι λεφτά θα κινηθούν?
Και άντε και αποφασίζουν να κάνουν ότι κινήσεις μπορούν (έρανο, πωλήσεις παικτών και δεν ξέρω τι άλλο), θα είναι σωστό να βρίσκουν απέναντί τους αντιπολίτευση που να ασκεί κριτική σε μια τέτοιου μεγέθους προσπάθεια?
Σε αυτό βρίσκεται η διαφωνία μου. Πιστεύω ότι το βάρος που θα κληθούν να πάρουν πάνω τους απλοί καθημερινοί άνθρωποι είναι ΤΕΡΑΣΤΙΟ. Και σ' αυτό το τελευταίο που χρειάζεται είναι κριτική (έστω και καλόπιστη) και αντιπαραθέσεις. Πιστεύω ότι θα πρέπει εξ' αρχής να ενημερώσουν για τις βασικές κινήσεις του πλάνου τους και μετά να στηριχθούν στην εφαρμογή του από όλους! Χωρίς την παραμικρή διαφωνία. Εκεί έρχεται και αυτό που λέω ότι αν είναι να πέσουμε ας πέσουμε όλοι μαζί...
BRF τα περί αντιπολίτευσης, απλή ερώτηση είναι σε σχετικό σχόλιο του Templar. Ξέρω για την ενωτική σου πρόταση και το ξέρεις ότι την επικροτώ. Απλά ήθελα να τονίσω ότι δεν είναι όλα άσπρο-μαύρο. Άλλο να αρνείσαι από αντίδραση και άλλο να προσπαθείς να δεις αν υπάρχει και άλλος δρόμος, που δέχομαι ότι ίσως δεν υπάρχει αλλά έχω το δικαίωμα να το ψάχνω.
Όσο για τη "διαχείριση" που αναρωτιέται ο φίλος Templar, λέει και κάποια μόνος του νομίζω, πχ λέει για το προπονητικό τιμ. Αν δεν το αντέχουμε, δεν μπορεί η νέα διοίκηση να δει τι μπορεί να κάνει; Να προσθέσω και το Απήλιο και τα όποια χρέη για αυτό ή τις οφειλές που μπορεί να υπάρξουν για τη νέα σεζόν; Δεν νομίζω ότι μια διοίκηση διαχειρίζεται μόνον έσοδα, διαχειρίζεται και χρέη και προβλήματα προφανώς και γι' αυτών τον όγκο είχα αναφερθεί στο πρώτο μου σχόλιο.
@Templar. Πολύ τρελός φαίνεται ήταν ο Αρκουμάνης που είχε φαγωθεί να ηγηθεί του ερασιτέχνη για να προεδρεύει και στην ΠΑΕ. Πως την είχε δει άραγε εκείνος την περίπτωση;
Σε μια τέτοια περίπτωση, όπως την περιγράφεις, δεν υπάρχει άλλη λύση από αυτή του Πρωτοδικείου για την ΠΑΕ.
Αναρωτιέμαι κι εγώ σχετικά με το που ποντάριζε οικονομικά ο γιατρός.
Υποθέτω ότι στο μυαλό του υπήρχε κάποιο μίγμα διαχείρισης (με πωλήσεις παικτών, επαναδιαπραγματεύσεις συμβολαίων κλπ) σε συνδυασμό με προσπάθεια ενεργοποίησης Τσακίρη - Λιανού.
Φαντάζομαι (χρησιμοποιώ αυτά τα ρήματα γιατί στην πράξη καμία παράταξη δεν έχει μιλήσει για τις βραχυπρόθεσμες κινήσεις σχετικά με την ΠΑΕ) ότι κάτι αντίστοιχο υπάρχει και στο μυαλό των ανθρώπων της κίνησης.
Όλα πάντως θα κριθούν από το αποτέλεσμα του οικονομικού ελέγχου, και φοβάμαι ότι τότε το πρωτοδικείο δεν θα πρέπει να αποκλείεται...
@Templar. Συγγνώμη που επανέρχομαι αλλά πραγματικά αυτά τα περί καμιάς διαφωνίας, ακόμα και καλόπιστης κριτικής και πλάνου που συνεπώς θα θεωρείται αλάθητο αν και εκπονημένο όμως από απλούς καθημερινούς ανθρώπους, σου φαίνονται λογικά;
Βέβαια σε αυτή τη χώρα είναι διαστρεβλωμένη και παρεξηγημένη η έννοια της λεγόμενης αντιπολίτευσης, παρεξηγημένη σα στείρα αντίδραση και παντελή άρνηση, οπότε σε αυτό το πρίσμα αν το δεις ...
Τέλος πάντων. Εγώ δεν έχω την όποια διάθεση να θεωρηθώ υπονομευτής και δεν πρόκειται από δω και μπρος να εκφέρω καμιά άποψη. Έτσι και αλλιώς όπου και να είναι ο σύλλογος, όσο μπορώ θα τον στηρίζω. Κλείνοντας αναρωτιέμαι μήπως εν τέλει λέτε για την ΠΑΕ και το άνοιγμα εκεί και δεν βλέπετε ότι και στον ερασιτέχνη μπορεί να είναι τα πράγματα στο ίδιο επίπεδο και χωρίς τα όποια έσοδα μπορεί να βρει κάπως η ΠΑΕ (παίκτες, εισιτήρια, εράνους, περικοπές, χορηγίες κλπ). Στον ερασιτέχνη όμως αυτόν καθ' εαυτόν, κανείς δεν προβληματιζόταν να αναλάβει ή η εντύπωσή μου είναι; Βέβαια ίσως είναι πολύ σημαντική η διαφορά μιας ανώνυμης εταιρίας από ένα σωματείο.
@iwn
προς Θεού να μην παρεξηγηθώ...
η άποψη που εκφράζω περί μη αντιπολίτευσης είναι στην ουσία κλήση σε συστράτευση και αυτοπειθαρχεία. Επέτρεψέ μου να αναλύσω λίγο τη σκέψη μου...
Θεωρώ ότι βρισκόμαστε στο χείλος του γκεμού, ενώ γύρω μας σχηματοποιείται το χειρότερο οικονομικό περιβάλλον από τον δεύτερο παγκόσμιο πόλεμο και μετά. Επιχειρήσεις καταρέουν, εισοδήματα χάνονται ή συρικνώνονται, και η εξεύρεση πόρων είναι δυσκολότερη από ποτέ.
Από την άλλη η διοίκηση της ΠΑΕ φέρει σοβαρές ευθύνες στους ασκούντες (υποχρεώσεις προς ΙΚΑ, Εφορία κλπ) σε προσωπικό επίπεδο.
Νομίζω ότι στον Πανιώνιο δεν έχουμε πια την πολυτέλεια ισχυρών παραγόντων και επομένως η διοίκηση θα ασκηθεί από ανθρώπους σαν εσένα κι εμένα, απλούς φιλάθλους, χωρίς τεράστια οικονομική επιφάνεια. Ας μπούμε λοιπόν στη θέση τους και ας σκεφτούμε...
Έχουν να αντιμετωπίσουν (με προσωπικές ευθύνες) τόσα προβλήματα που τους κληρονομούν οι απερχόμενοι και από την άλλη θα είναι έκθετοι σε κριτική που από εσένα μπορεί να γίνεται καλόπιστα, επεικοδομητικά και καλοπροαίρετα. Από άλλους όμως?
Για αυτούς τους λόγους τάσομαι υπέρ της μη ύπαρξης διαφορετικών φωνών (τουλάχιστον για ένα διάστημα).
:-)
Διαφορετικές φωνές πιστεύω θα χρειαστούν σαν σύνθεση απόψεων για να διαμορφωθεί το πλάνο. Είναι αυτές οι κοινές συνισταμένες που ανέφερα στα πρώτα σχόλιά μου. Με απλά λόγια να πέσουν ιδέες και να δούμε ποιες είναι εφικτές και φαίνεται να μπορούν να έχουν αποτέλεσμα. Στη συνέχεια, συμφωνώ, αποδοχή και προσπάθεια. Λυπάμαι που όλα αυτά μας έχουν φέρει σε κάποιες αντιπαραθέσεις εμάς του Συμπανιώνιους. Όντως όλοι πρέπει να είμαστε αγωνιστές στον ίδιο αγώνα, όσο μπορεί ο καθένας.
Με τον Συμπανιώνιο "121 ΧΡΟΝΙΑ ΙΣΤΟΡΙΑΣ' που υπήρξε μια αντιδικία, ότι ειπώθηκε-ειπώθηκε, ότι γράφτηκε-γράφτηκε. Παρελθόν και ας ελπίσουμε για το καλύτερο για το σύλλογο. Τα όποια προσωπικά δεν έχουν θέση σε αυτό το ζήτημα. Το ότι προσβλητικό για μένα που δεν το θεωρείς έτσι εσύ, εγώ το βάζω στην άκρη ούτως ή άλλως. Λίγη αξία έχει μια τέτοια αντιπαράθεση και μάλιστα δημόσια. Πιθανότατα να καταλαβαίνεις ότι αυτό ισχύει για τις όποιες άλλες προσωπικές αντιπαραθέσεις επί του θέματος...
Το ενδεχόμενο να επιστραφούν οι μετοχές στον Τσακιρη κ να του ζητηθεί να αναλάβει τις ευθύνες του για να βγει η ΠΑΕ απο το διοικητικό οικονομικό αδιέξοδο συζητιέται;
Αναλογη συζήτηση δεν γίνεται στην ΑΕΚ με το Νοτια;
Γιατί θα πρέπει ο ερασιτέχνης να αναλάβει το φορτίο να εξακολουθεί να διοικεί μια ανώνυμη εταιρεία;
Αντιπολίτευση, διαφορετικές ιδέες, διαφορετική θεώρηση, είναι έννοιες καλοδεχούμενες και τελος πάντων σε επίπεδο ενός Γυμναστικού συλλόγου ακόμα και μιας ΠΑΕ, είναι διαχειρίσιμες.
Η υπονόμευση είναι το πρόβλημα, απο τη στιγμή μάλιστα που κάποιοι στον κυανέρυθρο περίγυρο είναι "μανούλες" σε κάτι τέτοια.
ΟΛΟΙ ΜΕΛΗ
Κι εγώ απογοητεύτηκα από τη φανέλα. Νόμιζα ότι βγήκε ο Απόλλων Καλαμαριάς...
Συγχαρητήρια στους εκλεγέντες. Καλή δουλειά και υπομονή.
@stam. Πολύ σωστά έθεσες το ερώτημα για την επιστροφή των μετοχών. Μήπως πρέπει να το έχουν οι διοικούντες στα υπόψη; Είναι εφικτό;
@polykos
ένας πολύ καλός φίλος μου έλεγε χθες ότι θα πρέπει να υπάρχει σε κάθε εντός έδρα αγώνα γκισέ εντός του γηπέδου για να μπορεί να εγγράφεται ο κάθε φίλος μέλος του ερασιτέχνη. Έχει κάποιες τεχικές δυσκολίες, νομίζω όμως ότι μπορεί να γίνει με αρχή το παιχνίδι με την Α.Ε.Κ
Χρειαζόμαστε και χρήματα και νέα μέλη...Σε κάθε περίπτωση υπάρχουν πολλοί που τις ώρες που είναι ανοιχτή η γραμματεία εργάζονται και δεν μπορούν να γραφτούν...
Το ίδιο πρέπει να γίνει και στην Θ3 καθώς συμβαίνει το περίεργο, ο μεγαλύτερος σύνδεσμος οργανωμένων να έχει μόνο 2-3 εγγεγραμμένα μέλη στον ερασιτέχνη...
Μηπως να υπαρξει μια τιμολογιακη προσαρμογη και στα διαρκειας καθως και η δυνατοτητα δοσεων?
http://www.onsports.gr/soccer/Paniwnios
στην φώτο διακρίνονται (ξεχωρίζουν θα έλεγα) αρκετοί σύνεδροι παγκόσμιων...
@zamis
Όλα αυτά είναι θέματα Δ.Σ Π.Α.Ε. Κάτσε να δούμε πως θα πάνε οι επαφές για τη συγκρόιτηση της διοίκησης και στην Π.Α.Ε αι όλα βρίσκονται...
Επιτέλους ΤΕΛΟΣ ο Τσολακάκης, ο Βεντούρης και ο Κουτελάκης.
Ντροπή σε αυτά τα 47 άτομα που ψήφισαν να διαλυθεί ο Πανιώνιος (ο Βασίλης Καράβολας ήταν ανάμεσα τους???) , αλλά ευτυχώ δε τα κατάφεραν!
Από σήμερα να αρχίσει ΚΑΘΑΡΣΗ και ΚΛΩΤΣΙΕΣ σε όλο το σάπιο κατεστημένο που ξεφτιλίζει το σύλλογο.
Ναι,το ξερω οτι ειναι θεμα δσ παε αλλα το λεω για ναμαστε ετοιμοι.Θελω να πιστευω οτι πολυς κοσμος που δεν πηρε διαρκειας για λογους απορριψης τωρα θα ανταποκριθει.Μπας και πληρωσουμε κανα ρευμα:)Και μιας κι ειπα ρευμα,πληρωνουμε χαρατσι ακινητων?
@Iwn
στο μπλογκ σου βγαινει security threat Mal_Hifrm.Τσεκαρε το
Αυτό με το χαράτσι ακινήτων δεν το κατάλαβα...Κ θα μου κόψουν το ρεύμα. Η Δ.Ε.Η τι θα γίνει αν κόψει σε όλους το ρεύμα;;;
Να ευχηθώ και εγώ με τη σειρά μου καλή τύχη και καλό κουράγιο στη νέα διοίκηση.
Ήμουν στη συγκέντρωση της πανιώνιας κίνησης την ημέρα που συγκροτήθηκε το αρχικό ψηφοδέλτιο και έχω να πω πως πρόκειται για ανθρώπους με μεράκι και μεγάλη αγάπη για την ομάδα. Καλή αρχή & ενωμένοι ολοι οι Πανιώνιοι για το καλό του συλλόγου. Δεν μας περισσεύει κανείς!
Πουλάκι μου (κυριολεκτικά και μεταφορικά)...εσύ ήσουν;;;
Όπως είπαμε και χθες από κοντά, Θερμά Συγχαρητήρια στον Β. Τσάβαλο, στον φίλο BR και σε όλα τα νέα μέλη του Δ.Σ. του Πανιωνίου Γυμναστικού Συλλόγου Σμύρνης!
Το φορτίο είναι βαρύ, το έργο σας δύσκολο, και οι δεινόσαυροι ακόμη ισχυροί.
Θερμά συγχαρητήρια και στον Θ. Αρκουμάνη για την στάση του. Περιμένω από τη νέα Διοίκηση να του προτείνει συμμετοχή και συνπόρευση.
Τώρα αρχίζουν τα δύσκολα και τα τεράστια προβλήματα μπορούν να αντιμετωπιστούν μόνο με ενότητα.
Σας εύχομαι ολόψυχα καλή επιτυχία!
ΠΑΝΙΩΝΙΟΣ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ
Δηλαδή φιλαράκι Brf τώρα είσαι στο νέο ΔΣ;
@brfun:
Αχαχαχα, αυτή ήμουν εγώ!
@ ΙΩΝΑ
Σ' ευχαριστώ ολόψυχα φίλε μου που το θυμήθηκες. Είμαστε καλά καί εγώ καί τα παιδιά. Ούτε μαυρίλα ούτε πένθος, όσο περίεργο κι αν φαίνεται. Τον θυμόμαστε πάντα με αγάπη και χιούμορ!
(Έχω προσπαθήσει 3-4 φορές να γράψω στο μπλογκ σου, αλλά μού βγάζει ότι δέν είναι εφικτή η δημοσίευση κ.λ.π Τί να συμβαίνει άραγε;)
@ Ακραιφνής
Κάνω κάτι βλακείες ώρες - ώρες :)
@clair
Εγώ καθόμουν απέναντί σου. Ψηλός, ξανθός, πράσινα μάτια, γράμμωση...Αυτός ντε, που έκανε φασαρία επειδή δεν του έφεραν μπύρα γιατί δεν είχαν ρέστα από 500αρικο...Με πρόσεξες φαντάζομαι...
@ br
υπάρχει περίπτωση να μου δανείσεις μια απ' τις Ferrari σου για σήμερα το βράδυ?
Θα έρθω εγώ να την πάρω απ' την έπαυλη στην Εκάλη και αν θες θα την παραδώσω το πρωί στα παιδιά της ασφάλειάς σου στο σκάφος στη μαρίνα Βουλιαγμένης ή αν σε βολεύει περισσότερο μπρορώ να τη φέρω στο Ελ. Βενιζέλος εκεί στα VIP που έχεις το λήαρ τζετ...
Υ.Γ. σε έπαιρνα τηλέφωνο, αλλά μου είπε η γραμματέας σου ότι είχες φωτογράφηση για το International Model of the Year και ήσουν απασχολημένος...
Κι ύστερα λέμε πού θα βρεθούν λεφτά για την ομάδα, κατάλαβες;...
@Ακραιφνής @ Zamis. Αν μπορείτε να ξαναδοκιμάσετε να βάλετε κάποιο σχόλιο και ενημερώστε στο iwn1998@gmail.com... Πάντως δεν έκλεισα εγώ τα σχόλια (για να μην πω ότι τα παραανοιξα μάλλον και ίσως αυτό φταίει...).
@Templar. Κάποια σχέση με το κόμμα των πειρατών στη Γερμανία;
@BRF. Πολλοί θέλουν ακόμα να αγοράσουν διαρκείας αφού έτσι και αλλιώς χρειάζονται κάρτα φιλάθλου. Ανοίξτε Σάββατο πρωί και κάποια απογεύματα και κανονίστε να μην κρύβετε ο υπάλληλος ...
κανα σιγουρακι παιζει να μας δωσετε?
σλουρπ σλουρπ
@iwn
Αν και κάποια στιγμή άκουσα ότι πήγε να δημιουργηθεί ελληνικό πειρατικό κόμμα, από όσο ξέρω δεν έγινε κάποια σοβαρή κίνηση και δεν υπάρχει αναγνωρισμένος από το PPI (Pirates Party International) φορέας στην Ελλάδα.
@Templar
εγώ στην δανείζω...Εσύ πως θα χωρέσεις;;; Δεν έχεις τη δική μου γράμμωση άλλωστε :)
Και πάνω που καθόμαστε και ψάχνουμε να βρούμε το δεκαρούλι για να πληρώσουμε τους καφέδες του ερασιτέχνη (ΓΙΑΤΊ ΠΙΣΤΩΣΗ ΤΕΛΟΣ), μαθαίνουμε ότι ο Polykos είναι cult γόνος γνωστής εφοπλιστική οικογένειας και ετοιμάζεται να σπρώξει μερικά πακέτα στον Πανιώνιο!!!
και ότι η τέντα είχε χρησιμοποιηθεί στην έπαυλή του για να στεγάσει ένα party!!!
the Polykians
Είναι γνωστό οτι τα μπλόγκς είναι κουτσο-μπόλικα. Είχα ζητήσει εχεμύθεια, αλλά με την πρώτη επαφή με την εξουσία, αμέσως μπήκατε στο χορό των αποκαλύψεων............
ΟΥΦ δεν υφίσταται χαράτσι για τις αθλητικές εγκαταστάσεις.
Πρός χάριν της "Ενώτητας" αλλά και της αγάπης μου στην Πανιώνια Ιδέα, δεν έχω επέμβει, αλλά ούτε σχολιάσει τα τεκτενόμενα του Ετασιτέχνη, που φυσικά και όλοι γνωρίζουν έχουν σχέση και με την ΠΑΕ...
Δεν θα αρχίσω διθύραμβους κλπ, ενώ όλοι γνωρίζετε ότι είμαι φίλος με πολλά παιδιά από την "Κίνηση"..
Με λύπη μου διαπιστώνω ότι ένα μέλος της "Κίνησης" (γνωστός ως πολέμιος της Λέσχης Φίλων Πανιωνίου...), μόλις ψηφυστικώθηκε και βγήκε στο ΔΣ, το πρώτο του μέλημα ήταν να απειλήσει πως θα κλείσει τη Λέσχη....
Τα αντι-Πανιώνια πάθη του είναι γωστά, άλλωστε και η Κυρά-Μαρία ξέρει όοτι έκανε τα πάντα γιά να κλείσει η "Λέσχη"... ((Απειλές, λουκέτα, ηλεκτροκολλήσεις στη πόρτα,κλπ..).
Αν το πρώτο μέλημα της "Κίνησης" είναι να κλείσετε τη ¨Λέσχη", όπως ισχυρίζονται οι "Ίωνες" μέσω του μέλους (πλέον) του ΔΣ του Ερασιτέχνη Κου Μίχου, σας δηλώνω όλτι η σχέση φιλιας θα γίνει σχέση έχθρας και καλό θα είναι να μην τα βάλετε με τον Κρητικό...
Αλλιώς να βάλετε τον Μίχου στη θέση του, και αντί να ασχολείστε με τη Λέσχη, να φροντίσετε την Πανιώνια ΑΓΑΠΗ μας...
Το ότι δε μιλάω, δε σημαίνει ότι είμαι μακάκας...
Υ.Γ. Από σήμερα και μεχρι να πάρω απαντήσεις, εγώ θα κοιμάμαι στη "Λέσχη"... 'Οποιος έρθει να την κλείσει, θα πρέπει να περάσει απο το κορμί μου πρώτα....
@ polykos
Γιατί αν έμπαινε,είχαμε να το πληρώσουμε;;;
@ lefterix
Ρε συ Λευτεράκο,εδώ λέω ότι δεν μιλώ εξονόματος της διοίκησης,με βάζεις να κάνω τον μάνατζερ του Μίχου;Δεν νομίζω να υπάρχει κίνδυνος για τη Λέσχη.Σε κάθε περίπτωση όμως δεν πρέπει και η Λέσχη να είναι συνεπής στις υποχρεώσεις της;
@ Βr-fix...
Αυτές τις Λάλακίες λέει και ο Μίχου και εσείς μασάτε κουτόχορτο.... Ο Τσακ έκανε δωρεά ένα σημαντικό ποσό στη λέσχη γιά να αντισταθμίσει τα νοίκια, κλπ, αλλά μετά την αποχώρηση εκ του γρφείου, άλλα λόγια, κλπ... Οι Ίωνες ζαχαρώνουε τη Λέσχη εδώ και χρόνια... Πρίν ένα μήνα δώσαμε στον ερασιτέχνη ένα πολύ σημαντικό ποσό γιά τα νοίκια, αλλά κάποιοι (;...Πάντως σίγουρα όχι ο ερασιτέχνης...) βάλανε λουκέτα στην πόρτα...
Αν Γίνατε διοιήκιση και ο αυτοσκοπός είναι να κάνετε το χατήρι του Μίχου, ήτοι να κλείση τη Λέσχη και να γίνει ο Χαλίφης στη θέση του Χαλίφη, με γει'α σας με χαρά σας...Απλά το λέω από τώρα, θα με βρείτε ΑΠΕΝΑΝΤΙ....
Στο ξαναείπα,ότι όταν μιλάμε οι δυό μας,στην κουβέντα δεν μπαίνει ο Μίχου.Επειδή δεν ξέρω πόσα πρέπει να δίνετε,πόσα δώσατε και πόσα χρωστατε, θα ήθελα να το μάθω από εσένα για να μη μασήσω κουτόχορτο.
Μπορούμε εύκολα να τα πούμε, έτι κι αλλιώς πάντα τα λέμε... Αλλά φασιστικές κινήσεις του τύπου λουκέτα ή ηλεκτροκολήσεις στην πόρτα κλπ, στο λέω από τώρα με κάνουνε Τούρκο!!!
Άσε που μετά θα τρέχεις (παλι!!!) να με γλυτώνεις από τα αυτόφωρα κλπ... Γιά κουτουλίδια.....
Θα σου χαράξω ένα πλαίσιο
Ναι στα νοίκια γιατί ο ερασιτέχνης έχει μεγάλη ανάγκη ( και πάνω από την πανιωνάρα δεν υπάρχει τίποτα).
Ναι στη Λέσχη γιατί είναι μία χαρά παιδιά.
Ναι στα κουτουλίδια και στα αυτόφωρα(γιατί η ζωή είναι ακριβή...χαχαχα).
Ναι στην εγγραφή μελών στον ερασιτέχνη ( γιατί οι Ίωνες σας έπιασαν στον ύπνο).
Με λίγα λόγια εδώ ο κόσμος χάνεται κι εμείς ασχολούμαστε με ηλεκτροκολλήσεις...
Συγχαρητηρια και καλη δυναμη στην καινουργια Διοικηση και απο μενα.
BTW, ποσα μελη εχουν οι Ιωνες και ποσα η Λεσχη ???
Αυτό costix δεν θα στο πει ΚΑΝΕΙΣ ΠΟΤΕ!!!
Στον βαθμό που το παρακολουθούσα, μόνο οι Πάνθηρες είχαν βάλει τις βάσεις για να λειτουργήσουν νόμιμα (ως σύνδεσμος οργανωμένων φιλάθλων και όχι ως δήθεν πολιτιστικό κ.λ.π σωματείο)...
Αφού σκοπός των οργανωμένων είναι να βοηθούν την ομάδα, πέρα από δικαιώματα έχουν και υποχρεώσεις.
1. Να μην βλάπτουν με την συμπεριφορά τους την ομάδα.
2. Να είναι συνεπείς στις οικονομικές τους υποχρεώσεις έναντι της ομάδας και σε αυτό συμπεριλαμβάνεται να καταβάλουν πρόστιμα που επιβλήθηκαν στην ομάδα λόγω της συμπεριφοράς τους.
3. να εγγράφουν μέλη στον ερασιτέχνη...
Μικρό παράδειγμα: Οι εκλογές στον πρώτο γύρο κρίνονταν στους πέντε ψήφους... Αντιλαμβάνεται κανείς τον ρόλο του συνδέσμου που θα είχε πέντε επιπλέον εγγεγραμμένα μέλη στον ερασιτέχνη;
Η πραγματικότητα είναι, ότι ανεξάρτητα από την γνώμη που μπορεί να έχει ο καθένας για τους Ίωνες, είναι γεγονός ότι έχουν εγγράψει τα περισσότερα μέλη στον ερασιτέχνη...Αυτό είναι αντικειμενικά μια προσφορά προς τον σύλλογο και από την άλλη έχουν την δυνατότητα να προωθούν και τα δικά τους θέματα...Ας τους μιμηθούν όλοι...
Συγχαρητηρια σε ολους και ειδικοτερα σε σενα και στον Πανο.νομιζω οτι μπορειτε να καταφερετε πολλα και το κυριοτερο να μπολιασετε με νεες ιδεες την ομαδα.προσωπικα αν μπορω να σας βοηθησω καπου θα το κανω.
Η πρώτη άμεση βοήθεια είναι η εγγραφή ως μέλος.Αυτό ισοδυναμεί με έσοδα και με συμμετοχή νέων ανθρώπων στον Πανιώνιο.
Να γινει καποιος μελος ή κατι τετοιο στην Παε γινεται;
Τι εννοω με αυτο που εγραψα.Ειχαν πει οτι οποιος θελει μπορει να αγορασει μετοχες με 10 Ε την μια.αυτο ξεχαστηκε;ή δεν εγινε;ασε που λεγα οτι στους πρωτους που πηραν διαρκειας θα δινανε 5 μετοχες.παει και αυτο
ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΕΠΙΒΑΛΕΤΑΙ ΠΛΕΟΝ ΝΑ ΥΠΑΡΞΕΙ ΑΠΟΛΥΤΗ ΔΙΑΦΑΝΕΙΑ ΚΑΙ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΠΑΝΙΩΝΙΑ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ, ΓΙΑ ΝΑ ΜΠΟΡΕΣΟΥΜΕ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΝΑ ΝΟΙΚΟΚΥΡΕΥΤΟΥΜΕ.
ΣΙΓΟΥΡΑ ΔΕΝ ΧΩΡΑΝΕ ΠΛΕΟΝ ΠΡΟΣΩΠΙΚΕΣ ΑΝΤΙΠΑΡΑΘΕΣΕΙΣ, ΟΥΤΕ ΚΟΥΤΟΥΛΙΔΙΑ.
ΜΟΝΟ ΥΓΙΗΣ ΔΙΑΛΟΓΟΣ ΜΕ ΓΝΩΜΟΝΑ ΤΟ ΚΑΛΟ ΤΟΥ ΙΣΤΟΡΙΚΟΥ.
Υ.Γ. ΚΑΙ ΝΑΙ, ΕΠΙΤΗΔΕΣ ΓΡΑΦΩ ΚΕΦΑΛΑΙΑ !!!!
@ BR-fix
@ Costix
Ξέρετε πόσο σας αγαπώ και τους δύο, και γι'αυτό σταματάω εδώ την κουβέντα χωρίς ΚΑΝΕΝΑ άλλο σχόλιο...
Στο τέλος τέλος, καθαρός ουρανός, αστραπές δε φοβάται....Απλά πραγατάκια είναι, και, όπως και ο Costix λέει (και είμαι απόλυτα σύμφωνος...) με απόλυτη διαφάνεια (αλλά και Πανιώνια αγάπη...) όλα θα λυθούν....
ΣΙΓΑ ΡΕ ΑΝΤΡΑΚΛΑ ΛΕΞΤΕΡΙΞ…
ΜΗΝ ΤΗΝ ΑΚΟΝΙΖΕΙΣ ΤΟΣΟ…
@ 121 ΧΡΟΝΙΑ ΙΣΤΟΡΙΑΣ
Παληκάρι μου, δεν έχω μαζί σου τίποτα, και να είσαι σίγουρος ότι δεν είναι ο σκοπός μου μα μαλώσω με κανέναν, ΄ποσω δε μάλλον σε αυτό το blog, επειδή με τα περισσότερα παιδιά εδώ γνωρίζομαι και σε προσωπικό επίπεδο... Το λήγω το θέμα εδώ, με μιά μαντινάδα...
Άντρας λογάται, όποιος μπορεί,
να σκύβει το κεφάλι,
όπου πωλούν παληκαριές,
κι εγωϊσμούς οι άλλοι....
@Zouri
Γίνεται Μέτοχος όποιος θέλει να έχει συμμετοχή στην ΠΑΕ.
Μας έχουν πουλήσει τόση ανοησία Αθλητικός τε και Πολιτικός Τύπος περί 'μεγαλομετόχων' και 'επενδυτών' (καληωρα όπως οι αραβες που γέμισαν την Ελλάδα) που ξεχάσαμε ότι η δική μας (όλων) η μαζική συμμετοχή μπορεί να λειτουργήσει καλύτερα από οποιονδήποτε διάττοντα.
@ Lefterix
Η μαντινάδα σου είναι ότι καλύτερο έχω ακούσει τον τελευταίο καιρό!!!
Να την γράψετε με μεγάλα γράμματα εκεί στο νέο γκοβέρνο και πριν από κάθε Δ.Σ. να τη διαβάζετε και να συλογιζόσαστε! Ίσως έτσι αποφύγετε τα λάθη των άλλων που μας έφεραν ως εδώ...
@panos
θα μπορούσε λοιπόν σε κάθε εντός έδρας παιχνίδι να γίνονται εγγραφές στον ερασιτέχνη...Π.Χ θα μπορούσε να υπάρχει κλιμάκιο στην αίθουσα Πεντζαρόπουλος...
Προσωπικά περιμένω και κάτι άλλο...Το καλοκαίρι κάναμε μια προσπάθεια μέσα από το μπλογκ και γράψαμε κάποια μέλη. Το ίδιο δεν θα μπορούσαν να κάνουν και οι σύνδεσμοι οργανωμένων; Αντικειμενικά εκείνους δεν χρειάζεται να τους πάρει κανείς από το χεράκι...
@ 121 ΧΡΟΝΙΑ ΙΣΤΟΡΙΑΣ
Κατεβασε λίγο τους τόνους όταν απευθύνεσαι σε Πανιώνιους. Ο Λευτέρης είπε κάτι πάνω στην ένταση της στιγμής και αμέσως έδωσε αντρίκεια λύση με την μαντινάδα του.
Αν μάθει και το πραγματικό ιστορικό για το θέμα, ξέρω ότι θα πάρει σωστή θέση.
Μην ανοίγουμε ζητήματα εκεί που δεν υπάρχουν
@br
Δε λέω ας τρέξουμε τώρα για νέα μέλη. Αλλά πρέπει να τρέξει και μια πιό συντεταγμένη προσπάθεια που θα στηρίζεται σε τρεις άξονες.
1) Εκαθάριση μητρώου (θα έλεγα οτι ένα τηλεφωνάκι σε ανενεργά μέλη να συμμετέχουν στη προσπάθεια δεν θα πήγαινε χαμένη, εκεί είναι τα στοιχεία τους)
2)Αναθεώρηση των κανόνων, ας το κάνουμε πιό απλό να γίνει κάποιος μέλος, μήπως και πιό φτηνό (?). Επίσης ας σκεφτούμε πως μπορούν να χρησιμοποιηθούν οι γονείς των αθλητών
3)Καμπάνια , άνοιγμα στη τοπική κοινωνία και οικονομία ,προσφέροντας και αντισταθμιστικά οφέλη σε όποιον γίνει μέλος. Θεωρήστε δεδομένο οτι οι καταναλωτές είναι στο κυνήγι προσφορών.
Άλλαξα την φώτο του Φαμπιάν με μία από το παιχνίδι της Κυριακής. Το κάνω περισσότερο για να φανεί η νέα εμφάνιση... Από μακρυά φαίνεται περισσότερο σκούρα, ενώ στο κοντινό πλάνο φαίνεται το πραγματικό της χρώμα...
Μπορεί τα χρωματα του Πανιωνίου να είναι ενα - δύο τόνους πιο ανοιχτά αλλά θεωρώ ότι και η συγκεκριμένη παραπέμπει ξεκάθαρα σε κλασικά μοτίβα του Πανιωνίου...Την συνέκρινα μάλιστα με κάποια από τα μοτίβα που είχε φτιάξει πέρσι εκείνος ο ξένος σχεδιαστής, ο οποίος είχε χρησιμοποιήσει σκούρο μπλε σε κάποια από τα σχέδιά του...Είναι γεγονός ότι τα φώτα στην Ν.Σμύρνη δεν είναι ιδιαίτερα καλά και ενδεχομένως να ευθύνονται που μπερδεύουμε το μπλε για μαύρο...Θα έχουμε καλύτεηρ άποψη όταν την δούμε από κοντά στην μπουτίκ...
Σύμφωνα με το καταστατικό το μέλος που οφείλει συνδρομές πρέπει να κληθεί εγγράφως...
Θα ήθελα να ήξερα την άποψή σας για το θέμα...Θεωρείτε ότι πρέπει να υπάρχουν πάρεδρα μέλη και αν ναι για πόσο καιρό να μην έχουν δικαίωμα ψήφου;
Πόσο μπορεί να θεωρείται ως νορμάλ ποσό εγραφής (και παράλληλ ανα εξασφαλίζεται ότι δεν θα μπορεί ο καθένας να εγγράφει μέλη προκειμένου να αλλοιώνει τις Γ.Σ κατά το δοκούν) και πόσο η ετήσια συνδρομή;
Να υπάρχει η δυνατότητα οικονομικής τακτοποίησης του μέλου που οφείλει ή μετά την άπρακτη παρέλευση προθεσμίας να διαγράφεται και να πρέπει να μπει και πάλι στην διαδικασία εγγραφής;
@ Panos…
Φιλε αυτό που βλεπω ότι πρεπει να εχουμε το νου μας στον πανιωνιο και όλοι σε ολες τις σαχλαμαρες που κατεβαζει η κουτρα του καθενος. Ολοι θελουν να κανουν το ψωνιο τους, δηθεν για την ομαδα.
Οι Ιωνες δε γεμίζουν ταξι, στη λεσχη κυκλοφορουν φαντασματα.δεν καταλαβαινω γιατι πρεπει να υπαρχουν όλα αυτά. Δεν ανοιγει κανεις ζητηματα, απαντησεις δινουμε.
ΥΓ. Υποτειθεται ότι και ο Φερμιονος και μποζονιος, είναι πανιωνιος,αλλα είναι για γιαουρτια…
Καλημέρα!
Θεωρώ σωστό να υπάρχουν πάρεδρα μέλη, αλλά όχι για ένα χρόνο. Θα μπορούσαν να παραμένουν πάρεδρα μέλη για 3-6 μήνες ή μετά την πάροδο 2 ΓΣ.
Τώρα για τη συνδρομή θεωρώ οτι πρέπει να είναι τουλάχιστον 50 ευρώ ή αν παραμείνει 70 να υπάρχει η δυνατότητα να πληρώνει κάποιος με μηνιαίες δόσεις μέσω τραπεζικής εντολής (το καταστατικό αναφέρει 2.000δρχ/μηνα αν δεν κάνω λάθος). Νομίζω οτι εξυπηρετεί και κάποια μέλη να πληρώνουν έτσι + λογικά δεν θα καθυστερούν οι πληρωμές των συνδρομών αφού ο ερασιτέχνης θα παίρνει γύρω στα 6 ευρώ το μήνα απο κάθε μέλος.
αυτό προυποθέτει βέβαια οργανωμένο λογιστήριο (με μηχανοργάνωση)...Απ' ότι καταλαβαίνω σε τέτοια θέματα είμαστε αιώνες πίσω...
Brf σε επιπλήττω δημοσίως. Καλά, είσαι πλέον μέλος στο νέο Δ.Σ. κι ούτε μιά φρέσκια ανάρτηση; ούτε μιά νύξη για κανένα ψιλοπαγκόσμιο;
τί να πει κανείς πιά;
@Λευτέρη,
πάλι "έγραψες" με τη μαντινάδα σου φιλαράκι!
Παγκόσμιο λογικά θα γίνει πριν από το παιχνίδι με την Α.Ε.Κ.Έχουμε βέβαια καιρό μέχρι τότε...
είναι γεγονός ότι τις τελευταίες ημέρες τρέχω για διάφορα...
@Λευτερίξ
Μην ακούς τον Πάνο...Κουτούλα !!! :)
@121 χρονια ιστορίας
Χωρίς να χρειάζονται περισσότερες διευκρινήσεις, θα σου πω ότι ο Λευτερίξ είναι πολύ καλός φίλων όλων εδώ...
Εντάξει συμφωνώ να υποστηρίξουμε τον ΠΑΟΚ στο θέμα με τα επεισόδια αλλά τα καθίσματα δεν τα έσπαγε η αστυνομία αλλά οι οπαδοί του ΠΑΟΚ ο οποίος πρέπει να κληθεί να πληρώσει.
Η νέα διοίκηση ενόψει του αγώνα με την ΑΕΚ θα πρέπει να χειριστεί προσεκτικά το θέμα με τα εισιτήρια. Χρειαζόμαστε τα χρήματα των αεκτζήδων αλλά παράλληλα χρειαζόμαστε και τα καθίσματα του γηπέδου.
@zouri1. Τις μετοχές με 10 Ευρώ μπορούσες να τις αγοράσεις ως τις 31-8-2011 στα πλαίσια της ΑΜΚ. Τώρα τέλειωσε.
Ένα action point για τη νέα διοίκηση είναι άμεσα να δημοσιοποιήσει τα στοιχεία για τα διαρκείας και την ΑΜΚ. Δεν θεωρώ ότι είναι κάτι δύσκολο που να χρειάζεται ορκωτούς λογιστές για να γίνει.
Ως προς το θέμα του να δώσουν 5 μετοχές στους πρώτους αγοραστές των φετινών διαρκείας, θεωρώ ότι ήταν απλά ένα πυροτέχνημα Τσολακάκη κλπ για να κάνουν κάπως εκλυστικά τα διαρκείας όταν συνάντησαν αντίδραση που δεν τα φθήνηναν, σε πολλές περιπτώσεις τα ακρίβηναν και έκοψαν τις περυσινές προσφορές. Πάντως επειδή υπάρχει σε ανακοίνωση της ΠΑΕ αυτή η προσφορά, θεωρώ ότι δεσμεύει το νέο ΔΣ που αν μη τι άλλο οφείλει με νέα ανακοίνωση να πει ότι δεν ισχύει για κάποιους λόγους 9δεν το επιτρέπει η οικονομική κατάσταση της ΠΑΕ ή ήταν συνδεδεμένη με την ΑΜΚ που απέτυχε να εκπληρώσει τουε στόχους της, κάτι βρε αδελφέ).
@all. Ειρήνη υμίν. Δεν μας περισσεύει κανένας για να μιλάμε για πανιώνιους για γιαούρτια, για κουτουλιές μεταξύ μας κλπ. Να μην κάνω εγώ τώρα τον ειρηνοποιό, αλλά ίσως θα ήταν καλύτερα να βγάλουμε την ορμή μας δημιουργικά και όχι σε διχαστικές έριδες. Άποψή μου πάντως είναι ότι με δεδομένο πως στην Κίνηση μετέχει μια από τις οργανωμένες μερίδες των οπαδών μας, θα πρέπει ασκούντες τη διοίκηση να είναι διπλά προσεκτικοί.
Δεν ξέρω τις λεπτομέρειες της κόντρας που εκδηλώθηκε εδώ αλλά σίγουρα πολύ μικρή σημασία έχουν κάτι τέτοια μπροστά στο βουνό των προβλημάτων του Πανιώνιου. Όλοι θα συμφωνήσουμε σε αυτό.
Και όλη λέμε ότι πρέπει να ιεραρχηθούν κάποια πράγματα.
@Panos. Είναι σίγουρο ότι η δική μας συμμετοχή, των απλών φίλων του συλλόγου, δεν έχει εκδηλωθεί σε αποδοτικό επίπεδο. Σε ένα από τα Πανιώνια Group στο facebook, έχουμε περίπου 7000 φίλους. Με 100 ευρώ ο καθένας,ξεπερνάγαμε την Couvra. Με 50, καλύπταμε πιθανόν τα περισσότερα από τα ανοίγματα του Ερασιτέχνη σε πόλο και πολυέξοδα τμήματα.
Χρειάζεται να τριγγάρουμε κάπως περισσότερο τη συμμετοχή του κόσμου και να κατεβάσουμε με κάποιο τρόπο τον Πανιώνιο πιο κοντά στη ζωή της πόλης και των γύρω Πανιώνιων γειτονιών.
Εγώ πιστεύω πως θα έπρεπε να γίνει η συνδρομή τουλάχιστον 120 ευρώ τον χρόνο. 10 ευρώ τον μήνα είναι ελάχιστο ποσό για κάποιον που θέλει να γίνει μέλος, και να προσφέρει στον Πανιώνιο.
Κρίνοντας από το κόστος εγγραφής σε άλλους συλλόγους, θα έπρεπε να υπάρχει και κάποιο ποσό αρχικής εγγραφής. Ίσως άλλο ένα 100ευρο.
Θεωρώ επίσης πως θα έπρεπε να δημιουργηθεί και ένα δεύτερο μητρώο μελών, όσων δεν είναι Πανιώνιοι στο "θρήσκευμα", αλλά έχουν σχέση με τον Πανιώνιο. Μητρώο συμπαθούντων ας πούμε. Σε αυτό το μητρώο θα γράφονται και τα "δόκιμα" (πάρεδρα) μέλη, και μετά από ένα διάστημα ενός εύλογου διαστήματος (πχ ένα χρόνο) θα δικαιούνται να μεταπηδήσουν στο μητρώο κανονικών μελών.
Σε αυτό το μητρώο των "συμπαθούντων" μελών, θα γράφονται οι γονείς παιδιών που αθλούνται στον Πανιώνιο. Θεωρώντας πως έχουμε 3-4 χιλιάδες παιδιά που αθλούνται, θα μπορούσαν να πούνε πολλά για τα προβλήματα των τμημάτων που τους αφορούν.
Θα έχουν κάθε λόγο οι γονείς των αθλουμένων να γραφτούνε στο μητρώο αυτό, και κάθε χρόνο με την εγγραφή των παιδιών τους, θα ανανεώνουν την συνδρομή τους.
Τα "συμπαθούντα" μέλη, να εκλέγουν ένα μέλος στο Δ.Σ. του Ερασιτέχνη. Έναν δικό τους εκπρόσωπο.
Έτσι και τα έσοδα από τις συνδρομές θα αυξηθούνε, και από αυτά τα μέλη θα ξεπηδήσουν τακτικά μέλη στο άμεσο και στο απώτερο μέλλον.
Εγώ είμαι πάρεδρο μέλος εδώ και 10 μήνες. Το ότι δεν ψήφισα ήταν το λιγότερο. Τι νόημα έχει αυτή η 12μηνη αναμονή?
Με την πάροδο του 12μηνου, τι έχει εξασφαλιστεί για το ποιός είμαι και τι πρεσβεύω?
Εάν θέλω να κυβερνήσω το καράβι, θα βάλω 100 γνωστούς μου να εγγραφούν, θα πληρώσουν 140 ευρώ για 2 χρόνια ο καθένας, θα έχουν δικαίωμα ψήφου σε 1 χρόνο, και σε 18 μήνες που θα έχουμε ξανά εκλογές, θα πλειοψηφίσω με κατεβασμένα χέρια. Οι 100 γνωστοί μου θα εμφανιστούν μια φορά στην εγγραφή τους, και θα ξαναεμφανιστούν στις εκλογές.
Ενώ εάν τα "πάρεδρα" μέλη είχαν κάποιο ρόλο, κάποια παρουσία, κάποια αντιπροσώπευση στο Δ.Σ. (σαν συμπαθούντες), μετά από 1 χρόνο παρουσίας ή απουσίας θα μπορούσαν να κριθούν κάπως εάν μπορούν να γίνουν τακτικά μέλη ή εάν είναι για τα μπάζα.
Έγινε χθες η συγκρότηση σε σώμα της νέας διοίκησης του ερασιτέχνη. Θα υπάρξει επίσημη ανακοίνωση, γι' αυτό δεν θα ήθελα να μπω σε λεπτομέρειες για την ώρα...
Στα θετικά:1. ότι δεν έχουε ανεπάγγελτους, 2. ότι έχουν δωθεί συγκεκριμένες αρμοδιότητες, 3. ότι είναι αρκετοί που έχουν εμπειρία σε θέματα ερασιτέχνη και αυτό εμένα προσωπικά με κάνει να έχω εμπιστοσύνη στο σχήμα.
Στα αρνητικά: Υπάρχουν τόνοι δουλειάς σε κάθε τομέα του ερασιτέχνη και μεγάλα προβλήματα...
Να μην ξεχνάμε ότι η χρονιά αγωνιστικά έχει ξεκινήσει αλλά δεν υπάρχει καν προυπολογισμός του 2011,υπάρχουν υπάλληλοι που είναι απλήρωτοι για μήνες, εικόνες εγκατάλειψης σε κάθε τμήμα και παράλληλα πρέπει να τρέξουν σημαντικά οργανωτικά θέματα όπως η τροποποίηση του καταστατικού (επιτακτική ανάγκη), η εκκαθάριση του μητρώου (επίσης) και η καταστατική γενική συνέλευση...
Μέσα σε όλα αυτά υπάρχουν πολύ μεγάλα προβλήματα στην ΠΑΕ (το πόσο μεγάλα θα φανεί στο επόμενο διάστημα)και άμεσα και επείγοντα θέματα καθημερινότητας.
Είδα 23 άτομα πρόθυμανα εργαστούν πολύ σκληρά, γεγονός που έρχεται σε ευθεία αντίθεση με το One man show των τελευταίων ετών...Το πόσο καλά μπορούν να συνεργαστούν θα το δείξει ο χρόνος...
Η πρώτη μου εντύπωση πάντως είναι ότι αν η ομάδα αυτή είχε δημιουργηθεί πέντε χρόνια πριν, ίσως πολλά πράγματα θα ήταν σήμερα διαφορετικά στον ερασιτέχνη, όχι τόσο σε επίπεδο αγωνιστικών επιτυχιών αλλά σε επίπεδο προσφερόμενων υπηρεσιών στον αθλούμενο...
Η διοίκηση του ερασιτέχνη θα μπορεί να λειτουργήσει καλά όταν δημιουργηθεί διοικητικό σχήμα στον ΠΑΕ με την συμμετοχή κάθε δύναμης που υπάρχει στον Πανιώνιο...Αν δεν συνειδητοποιήσουμε όλοι μας το μέγεθος του προβλήματος που υπάρχει και δεν συνδράμουμε με κάθε τρόπο, τα πράγματα θα ειναι εξαιρετικά δύσκολα...
προσωπικά θεωρώ ότι πρέπει η εγγραφή να είναι σχτικά ακριβη, για να αποτρέπει τους επαγγελματίες ψηφοφόρους, ενώ η ετήσια συνδρομή φθηνή (για να μπορούν να την καταβάλουν όλοι και ο σύλλογος να έχει σίγουρα έσοδα)...
Προσωπικά δεν είμαι υπερ της οικονομικής τακτοποίησης με την καταβολή 2 ετήσιων συνδρομών. Θεωρώ ότι κάποιος πρέπει να καταβάλει όσα χρωστάει ή αν δεν το κάνει να διαγράφεται και να πρέπει να ξαναμπεί στην διαδικασία εγγραφής - πάρεδρου μέλους κ.λ.π.
Θεωρώ ότι το πάρεδρο μέλος δεν πρέπει να αποκτά εκλογικά δικαιώματα άμεσα, αλλά σε κάποιο λογικό χρονικό διάστημα (π.χ 3-6 μήνες) ή να τα αποκτά από πρώτα συμμετάσχει σε μία γενική συνέλευση χωρίς δικαίωμα ψήφου...
Πέρα από την μη καταβολή συνδρομής, κρίσιμη για την διαγραφή ή διατήρηση μέλους θεωρώ ότι πρέπει να είναι η συμμετοχή του ή όχι στην Γ.Σ που εγκρίνει τον προυπολογισμό... Δεν μπορώ να θεωρήσω ενεργό μέλος εκείνο που π.χ για δύο χρόνια δεν έχει έρθει να ενημερωθεί γα τα οικνομικά μεγέθη και τον απολογισμό των πεπραγμέων της διοίκησης.
Όσο για τον σύλλογο συμπαθούντων σκέφτομαι ότι είναι σωστό να δημιουργηθεί ένας ισχυρός σύλογος γονέων και κηδεμόνων αθλούμενων στον Πανιώνιο, ο οποίος να έχει δικαίωμα εκπροσώπησης (όχι απαραίτητα με δικαίωμα ψήφου) στο Δ.Σ του ερασιτέχνη...
Γιατί δεν βάζετε λουκέτο σε ορισμένα τμήματα, από το να μπαίνουν μέσα και να είναι ζημιογόνα, μπορεί να μου εξηγήσει κάποιος????
Τι είναι καλύτερο, να υπάρχουν παντού χαλια τμήματα, έτσι να υπάρχουν η σε 5 αθλήματα μόνο και να είναι αξιοπρεπή???
@ Ιώνα, οι έριδες από κάπου προέρχονται, δεν φυτρώνουν μόνες τους….
Απ' ότι καταλαβαίνω, το τμήμα με τα τμήματα είναι περισσότερο σύνθετο...
Ο σύλλογος έχει κάποια ερασιτεχνικά τμήματα τα οποία όμως λειτουργούσαν με επαγγελματικούς προυπολογισμούς (πόλο, γυναικείο μπάσκετ κ.λ.π) και τμήματα υποδομών σε όλα τα άλλα αθλήματα...
Αφήνουμε για λίγο έξω από την συζήτηση τα δύο τμήματα που προανέφερα για τον απλούστατο λόγο ότι εκεί πρέπει να πάρεις μια βασική απόφαση. Να αποδεχθείς ότι μειώνεις τον προυπολογισμό τους και μαζί τους στόχους (φαντάζομαι ότι σε αυτό συμφωνούμε όλοι).
Το γιατί μπορεί να μπαίνει μέσα ένα από τα υπόλοιπα τμήματα υποδομών είναι αρκετά σύνθετο...Μπορεί για παράδειγμα ένα τμήμα να έχει αρκετούς αθλούμενους, αλλά να μην καταβάλουν τακτικές συνδρομές οι γονείς ή να υπάρχουν αυξομοιώσεις στον αριθμό των αθλούμενων μέσα στη χρονιά... Απ' ότι έμαθα, έχει εγκατασταθεί ένα καινούργιο μηχανογραφικό σύστημα το οποίο θα μπορεί να παρακολουθεί καλύτερα τα οικονομικά των τμημάτων και να δίνει χρήσιμα στοχεία που να οδηγήσουν σε αποφάσεις...Αυτό όμως δεν είναι κάτι που γίνεται σε μία ημέρα ή ένα μήνα...Μεσούσης της χρονιάς ίσως είναι προτιμότερο να γίνει προσπάθεια για μείωση εξόδων και ορθότερου τρόπου είσπραξης των συνδρομών.
Τονίζω όμως ότι η χρονιά έχει ξεκινήσει και ότι ακόμη δεν έχει ψηφιστεί προυπολογισμός...Με λίγα λόγια, τρέχαμε στον αυτόματο πιλότο...
Αν δεν κάνω λάθος η κατάργηση τμημάτων δεν γίνεται με απόφαση ου Δ.Σ αλλά της Γ.Σ... Είναι και αυτό ένα πρόβλημα...Το κυριότερο όμως είναι ότι ίσως είναι δύσκολο, μεσούσης της χρονιάς να κλείσεις τμήματα και να φέρεις σε αδιέξοδο γονείς και αθλητές...
Αυτά έπρεπε να είχαν γίνει από πέρσι την άνοιξη... Βέβαια τότε ασχολούμασταν με τον τελικό του Λεν Τρόφυ...
Όταν ο μέσος μισθός θα φτάσει τα 500 και η σύνταξη στα 300 είναι αστείο να μιλάμε ότι ο μέσος Πανιώνιος θα γραφτεί στον ερασιτέχνη και θα αγοράζει διαρκείας σε ποδόσφαιρο και μπάσκετ. Αν το ζητούμενο είναι η συμμετοχή του κόσμου το ποσό εγγραφής και ανανέωσης θα πρέπει να είναι σχεδόν συμβολικό και για να αντιμετωπιστεί ο κίνδυνος (λόγω της ΠΑΕ υπάρχει) αλλοίωσης του σώματος η εγγραφές θα ελέγχονται από επιτροπή η οποία θα μπορεί να απορρίπτει αιτήσεις κατά τη κρίση της.
Νομίζω ακόμα και με συμβολικό ποσό π.χ. 30 εγγραφή και 20 ανανέωση τα έσοδα θα είναι πολύ περισσότερα σε σχέση με τα σημερινά.
@121 ΧΡΟΝΙΑ ΙΣΤΟΡΙΑΣ. Προφανώς οι έριδες από κάπου προέρχονται. Προέρχονται από το γεγονός ότι ο καθένας μας έχει τη δική του Πανιώνια άποψη και πολλοί από μας αρνούνται να δουν χωρίς μισαλλοδοξία τις απόψεις των άλλων. Προέρχονται απ' αυτό το συναίσθημα της κατοχής της απόλυτης αλήθειας από μέρους του καθενός μας χωριστά. Προέρχεται από το γεγονός ότι το παραπάνω συναίσθημα μας οδηγεί να αμφισβητούμε και τις προθέσεις ακόμα όσων έχουν διαφορετικές απόψεις από μας. Όταν το συνειδητοποιήσουμε θα κάνουμε καλό και στους εαυτούς μας και στο σύλλογο που αγαπάμε.
δεν μπορεί να υπάρξει αυτό που λες με την επιτροπή...Για πρακτικούς και νομικούς λόγους
Η λύση είναι ο πλήρης διαχωρισμός της ΠΑΕ από τον Ερασιτέχνη. Και όταν λέμε πλήρης εννοούμε πλήρης. Διαφορετικά γραφεία, διαφορετικά στελέχη, διαφορετικοί υπάλληλοι κλπ.
Αυτό βεβαίως προϋποθέτει και μεταβίβαση των μετοχών (πλην του 10%), πράγμα μάλλον δύσκολο προς το παρόν...
Δύσκολο;;;Απίθανο θα έλεγα...
περισσότερες λεπτμέρειες
http://www.panionios.gr/default.asp?pid=55&la=1&artid=18518&catid=5
Χαιρομαι φιλε br που τα καταφερατε ως Πανιωνια Κινηση και χαιρομαι που συμμετασχεις κιολας.
Δε σε ξερω προσωπικα αλλα οπως μου φαινεται τον τελευταιο 1,5 χρονο που μπαινω και διαβαζω αναρτησεις και σχολια καθε μερα, καλα τα λες και καλα τα σκεφτεσαι, και εσυ και οι υπολοιποι φιλοι του μπλογκ.
Πιστευω, ως νεοτεροι θα εχετε τελειως διαφορετικη προσεγγιση και αντιμετωπιση σε ολα τα θεματα που αφορουν ΠΑΕ και ερασιτεχνη.
Συγχαρητηρια και καλα κουραγια εστω και πολυ καθυστερημενα.
Πιστευω οτι πλεον θα ενημερωνομαστε πιο σφαιρικα μεσω του μπλογκ σου,
Ελπιζω να εχεις την άπλα συνεχίσεις να γραφεις ελευθερα.
ο Πανιώνιος χρειάζεται μέλη που θα προσφέρουν, χρόνο και χρήματα.
100 ή 200 ευρώ τον χρόνο, είναι αστείο ποσό για κάποιον που μπορεί να προσφέρει.
Κάποιος που βγάζει 300 ή 500 ευρώ τον μήνα, δεν μπορεί να προσφέρει, χρειάζεται βοήθεια.
Κάποιος που έχει τέτοια ανέχεια, ίσως να έχει όλη την καλή διάθεση.
Ποιός τον εμποδίζει να προσφέρει εθελοντικά την βοήθεια του σε κάποια θέματα? Πρέπει σώνει και ντε να μπορεί να διοικήσει τον σύλλογο?
Τα πράγματα είναι πάρα πολύ απλά...Σε ένα σωματείο που κομπάζει ότι απασχολεί 3.000 αθλητές, τα ενεργά μέλη του είναι περίπου 160, στις εκλογές ψηφίζουν οι 140 και οι υποψήφιοι είναι 46 (περίπου το 1/3 των μελών)...Όλοι δηλώνουν την αγάπη τους για την ομάδα, πολλοί όμως δεν προσφέρουν ούτε ένα ευρώ, ούτε μία ώρα από τον χρόνο τους για να έρθουν σε μια συνέλευση να ενημερωθούν...
Σε αυτό το σκηνικό ο σύλλογος διοικείται εδώ και 40 χρόνια από τους ίδιους ανθρώπους...
Όχι φίλε. Δεν είσαι Πανιώνιος όταν μπαίνεις συστηματικά με πρόσκληση. Δεν είσαι Πανιώνιος όταν δεν προσφέρεις απολύτως τίποτα στον σύλλογο...Το να κάθεται ο ένας και να κουνάει ανέξοδα το δάχτυλο στον άλλο είναι εύκολο...Από λόγια χορτάσαμε. Άντε να δούμε και καμία πράξη...
Εύγε Br
Ποιός έχει το θάρρος να κόψει εντελώς τη λιστούλα στη 5-6 με την οποία μπαίνουν Πανιωνάρες. Ας τηρηθούν οι απόλυτα απαραίτητες υποχρεώσεις ( επο, χορηγοί ) . Και μία ερώτηση
Όλοι αυτοί που ήταν στη ΓΣ , ανάμεσα τους κ αυτοί που καιγόντουσαν πάση θυσία να ψηφίσουν ντε κ καλά έχουν διαρκείας αν όχι στη μπάλλα σε οποιοδήποτε άθλημα; Εγώ λέω όχι
γα τα θέματα που ανέφερες θα υπάρξουν ανακοινώσεις...πιστεύω ότι η αρχή θα γίνει στο παιχνίδι με την Α.Ε.Κ
Αυτές τις ημέρες μελετώ τον αθλητικό νόμο.
Θα πω ότι: Το καταστατικό μας είναι του 1993
Ο νόμος ψηφίστηκε το 1999. Από τότε έχει τροποποιηθεί αρκετές φορές (όχι όμως ιδιαίτερα σε θέματα ερασιτεχνικού αθλητισμού).
Από το 1999 μέχρι σήμερα κανείς δεν μπήκε στον κόπο να εναρμονίσει το καταστατικό με τον αθλητικό νόμο...Αυτό σημαίνει ότι υπάρχουν αρκετά θέματα να λυθούν...Ο νόμος παρέχει το δικαίωμα να λύνονται τα διαδικαστικά θέματα του σωματείου μέσω του καταστατικού του, το οποίο στη συγκεκριμένη περίπτωση δημιουργεί περισσότερα από τα προβλήματα που υποτίθεται λύνει.
Για την ώρα μπορώ να σας πω ότι 1. ο νόμος δεν δέχεται τον διαχωρισμό τακτικών και πάρεδρων μελών. 2 Μειώνει την προθεσμία έγκρισης της αίτησης σε 60 ημέρες (με την άπρακτη παρέλευση της οποίας ο αιτών αναγνωρίζεται ως μέλος...Δυστυχώς όμως χορηγεί το δικαίωμα εκλέγειν και εκλέγεσθαι μετά την συμπλήρωση έτους από την εγγραφή...
Θα σας κρατώ ενήμερους για τα θέματα αυτά καθώς ουσιαστικά αυτή είναι η δουλειά που έχω αναλάβει να κάνω...
Θα πάρει χρόνο αυτή η δουλειά. Είναι κάτι που πρέπει να γίνει, και είναι σημαντικό να γίνει σωστά.
Αρχηγοί των τμημάτων, Έφοροι κλπ παραμένουν οι ίδιοι?
Προϋπολογισμός θα γίνει?
Τι θα γίνει στα τμήματα όπως το πόλο, το μπάσκετ, το βόλει, κλπ
Ο σχεδιασμός για όλα αυτά θα είναι μια κοινή απόφαση, ή έχει οριστεί κάποιος που θα ενεργήσει επ αυτών, όπως εσύ για το καταστατικό?
Να προσθέσω κι ένα ακόμα: Όλοι ξέρουμε πως οι παίκτες του πόλο ας πούμε, παίρνουν έναν μισθό, δεν είναι ερασιτέχνες.
Ο μη εγκριθείς προϋπολογισμός, έχει ένα αστείο ποσό για τα τμήματα του αντρικού και του γυναικείου πόλο.
Άρα, είτε δεν πρόκειται κανείς από αυτούς να πληρωθεί, είτε θα βρεθούν κάποια μαύρα-άδηλα χρήματα για να πληρωθούν, πιθανόν από χορηγίες.
Αυτό συνέβαινε χρόνια τώρα. Το ίδιο μοντέλο θα συνεχιστεί?
...αν χρειάζεστε βοήθεια (αρχηγό, έφορο, εξωφυλαρούχο, ball boy κλπ) στο γυναικείο beach volley, προσφέρομαι εθελοντικά!!!!
@AMANAM
Όλα όσα αναφέρεις θα αξιολογηθούν και θα ληφθούν αποφάσεις...Αυτό που μπορώ να πω είναι ότι για τα αθλήματα νερού, τα οποία ουσιαστικά χρηματοδοτούν τον ερασιτέχνη θα υπάρξει μεγαλύτερο ενδιαφέρον και προσωπική εποπτεία του νέου προέδρου.
Ένα δύσκολο κομμάτι είναι ο προυπολογισμός, γιατί δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι κοντεύει να μπει Οκτώβριος και ακόμη δεν έχει ψηφιστεί ο προυπολογισμός του 2011!!!Μου φαίνεται λογικό (προσωπική εκτίμηση) ότι δεν μπορούμε να δούμε σημαντικά πράγματα στον προυπολογισμό του 2011 δεδομένου ότι το οικονομικό έτος λήγει σε τρεις μήνες (και ακόμη δεν ξέρουμε με σιγουριά πως ακριβώς έτρεχε το μαγαζί).
@Templar...
θα σου θυμίσω ότι η Ν.Σμύρνη δεν έχει παραλία...
Αμάν πια... Μια φορά είπα να βοηθήσω κι εγώ και όλο εμπόδια βρίσκεις!!!!!
Λογικά ο προϋπολογισμός, αφορά από Αύγουστο ή Σεπτέμβριο του 2011 και τελειώνει τον αντίστοιχο μήνα του 2012.
Δεν μπορεί ο προϋπολογισμός να βγαίνει με ημερολογιακά έτη, δεδομένου ότι είναι ο σχεδιασμός της αγωνιστικής χρονιάς, και οι αγωνιστικές χρονιές ξεκινάνε γενικά τον Σεπτέμβρη.
Δεν ξέρω πως γινότανε μέχρι τώρα, αλλά εάν οι προϋπολογισμοί και οι ισολογισμοί-απολογισμοί ακολουθούν ημερολογιακά έτη, τότε δεν βγαίνει άκρη. Προφανώς όλα αυτά γίνονται για το τυπικό, και υπάρχουν άλλες μαύρα-υπόγεια κιτάπια και μυστικοί σχεδιασμοί.
οντισιόν για το ποιές θα παίξουν και ποιές όχι, ΕΓΩ!!!
(Για το μπητς βόλεϊ...)
Μπορώ και να χύνω το νερό, επειδή τα ντους δεν δουλεύουν.
Τα ντους χαλάσανε! Τυχαίο? Δεν νομίζω!
Ανωμαλοι , πορνογεροι. Το τμημα θα το αναλαβω εγω, βεβαιως θα χρειασθω ενα μικρο κονδυλακι να κατεβω Βραζιλια για δυο τρεις μεταγραφουλες ....
Να σας λείπουν αυτά!!!!! Εγώ το βρήκα πρώτος!!!!!!!!!!!
Να φύγετε!!!! Να πάτε αλλού!!!!
@ νέα διοίκηση
σε ένδειξη καλής θέλησης και αλληλεγγύης, υποστέλω την πειρατική σημαία προς το παρόν!
Ένα μεγάλο μπράβο για τις μειώσεις δτα διαρκείας.
θα ήθελα όμως να κάνω μία παρατήρηση...
Γιατί η διάθεση γίνεται 08:00-16:00;;;; Όσοι εργάζονται πώς θα μπορέσουν να προμηθευτούν;
http://www.sportdog.gr/article/56826/aitema-ptoheuses-kata-tes-aek
Προσωπικά διαφωνώ με αυτή την κίνηση.
Για να πετύχει κάποιος την κήρυξη πτώχευσης, πρέπει να αποδείξει οριστική παύση πληρωμών από ένα συγκεκριμένο χρονικό διάστημα και ύστερα...Με λίγα λόγια πρέπει να αποδείξουμε ότι από μία συγκεκριμένη ημέρα και ύστερα η ΑΕΚ δεν πλήρωσε κανέναν οφειλέτη της, χωρίς μάλιστα αυτό να αποτελεί μια προσωρινή ταμειακή δυσκολία αλλά μια μόνομη κατάσταση...
Θεωρώ ότι η πιθανότητες να κερδίσουμε είναι λίγες, απλά θα πέσει νέο νερό στον μύλο της Α.Ε.Κ
Η επιταγή του Μάκου μπορεί να σφραγίστηκε, δεν έχω λάβει όμως ξεκάθαρη απάντηση αν εκδόθηκε διαταγή πληρωμής εις βάρος της Α.Ε.Κ ή αν έχουμε κινήσει διαδικασία κατάσχεσης περιουσιακών της στοιχείων. Πρώτα εξαντλείς αυτά και μετά προσφεύγεις ζητώντας την κήρυξη σε πτώχευση, επικαλούμενος τυχούσα αδυναμία εξεύρεσης περιουσιακών στοιχείων που μπορούν να κατασχεθούν...
Την εγγυητική που καταθέτουν ολες οι ομαδες στη ΣΛ, για ταπετσαρία την έχουν?
Κ εγώ συμφωνώ μαζί σου δεν θα δούμε προκοπή , παρά μόνο με κατάπτωση της εγγυητικής
Απ´ ότι έχω καταλάβει η επιταγή έχει απλά σφραγιστεί χωρίς να έχουμε αιτηθεί την έκδοση διαταγής πληρωμής.Θεωρητικά η ΑΕΚ θα μαυριστεί στον Τειρεσία,γεγονός που μάλλον δεν την ενδιαφέρει γιατί λογικά θα έχει και άλλα δυσμενή.Με μόνη την σφράγιση δεν κάνουμε τίποτα.
Έτσι όπως τα λες είναι. Το επόμενο βήμα είναι η έκδοση διαταγής πληρωμής κ αφού εκδοθεί προχωρας σε κατάσχεση περιουσιακών στοιχείων. Η αίτηση πτωχευσης δεν έχει τύχη. Η ΑΕΚ απο την πλευρά της που το παει; Κερδίζει χρονο;
H 'είδηση' για αίτηση πτώχευσης, βγήκε από συγκεκριμένο δημοσιογράφο, που ενημερώνεται από συγκεκριμένη πηγή (δεν ήξερα πού να πρωτοβάλω εισαγωγικά)
Είναι εντελώς αποπροσανατολιστική. Έγινε αυτό που ήταν απαραίτητο να γίνει· αίτηση έκδοσης διαταγής πληρωμής, ούτε πτώχευση, ούτε τίποτε άλλο.
Σιγά μην πάμε την αεκ και στο ΔΝΤ
ΤΡΕΛΕΝΟΜΑΙΑΙΑΙΑΙ, ΤΡΕΛΕΝΟΜΑΙΑΙΑΙ !!!
Ωραιότατη νίκη με 3 τεμάχια! Εντυπωσιακά κακή η Κέρκυρα ελπίζω να στρώσουν αργότερα για να κόψουν κανένα βαθμό στους άλλους αλλιώς θα περάσουν όλοι αέρα απο εκεί.
Πολύ καλοί οι Εστογιανόφ, Ελευθερόπουλος, Σιόβας - Τσότσα, Όμο, Σάμαρης. Φανούρης μέτριος ώς κακός παρά το καλό πλασέ στο τέλος, Κούμο στην αφάνεια πλήν μιάς φάσης, Μιλοβάνοβιτς δυστυχώς και πάλι, Γιόνσον ΟΚ και τέλος ο ψηλός που έχει επαφή με το γκόλ και ενώ δέν απειλεί ιδιαίτερα με το κεφάλι παρά το γκόλ τα χώνει με το δεξί! Μπράβο στα παιδιά!
Δημοσίευση σχολίου