2. Δημιουργία κέντρων πώλησης διαρκείας και σε άλλα σημεία της Νέας Σμύρνης, όπως και σε όμορους δήμους. Ως χώρους στέγασής τους προτείνουμε τα ΚΑΠΗ.
3. Δημιουργία κέντρων πώλησης διαρκείας και σε όμορες περιοχές. Επειδή ίσως δεν θα είναι εφικτή η δημιουργία online συστήματος, θα μπορούσαν απλά στα κέντρα αυτά να υποβάλλονταν αιτήσεις, ενώ θα ακολουθούσε η αποπληρωμή του εισιτηρίου και η έκδοση της κάρτας.
4. Αδελφοποίηση με σωματεία στην Ελλάδα και στο εξωτερικό. Να πούμε ότι ο Αστέρας Τρίπολης διαθέτει 1.000.000 ευρώ ετησίως σε εννέα σωματεία της Πελοποννήσου, με αντάλλαγμα την άμεση πρόσβαση σε ταλέντα τους. Χαρακτηριστικό παράδειγμα ο Καούνος. Με τον τρόπο αυτό αντλεί και ταλέντα και οπαδούς.
5. Δημιουργία κατά τα πρότυπα του franchising ακαδημιών ποδοσφαίρου (5χ5) σε ολόκληρη την Ελλάδα. Το κόστος είναι μικρό, αλλά τα οφέλη τεράστια. Γνωρίζουμε καλά ότι μια αντίστοιχη Ακαδημία του Ολυμπιακού, είχε κόστος κτήσης επιχείρησης γύρω στα 30.000 ευρώ, τα οποία αποσβέστηκαν εντός διετίας.
6. Πρόσληψη έμπειρων και εξειδικευμένων στελεχών και δημιουργία τμήματος μάρκετιγκ, στο οποίο πάσχουμε. Δημιουργία οργανογράμματος και πλάνου εκδηλώσεων για όλη τη χρονιά.
7. Nα απλωθούμε και αλλού και σε γειτονικούς δήμους και με δορυφορικές ομάδες, όπως κάποτε που υπήρχε ο Πανιώνιος-Νεας Σμύρνης Καλλιθέας που ηταν δορυφορική ομάδα (τον λέγαμε μικρό Πανιώνιο).
8. Θα μπορούσε π.χ. να βγεί μέσα από την Proton Bank που βλέπουμε ότι συνεργαζόμαστε μια κάρτα Visa του Πανιωνίου την οποία θα μπορούσε να προμηθευτεί ο κάτοχος του εισητηρίου διαρκείας με προνομιακούς όρους (π.χ. χωρίς συνδρομή , μειωμένο επιτόκιο). Δεν μπορούμε να καταλάβουμε πως μπορεί αυτό να το κάνει μια εταιρεία εμπορίας αυτοκινήτων και δεν μπορεί να το κάνει ο Πανιώνιος. Και το ίδιο θα μπορούσε να γίνει και με τις άλλες εταιρείες
9. Δεν θα ήταν συμφέρον για ένα μαγαζί στη Νέα Σμύρνη ή στη γύρω περιοχή να αποκτήσει πρόσβαση σε μια ομάδα πελατών που είναι τα διαρκείας του Πανιωνίου και τα μέλη του ερασιτέχνη αναλαμβάνοντας την υποχρέωση να τους κάνει μια έκπτωση π.χ 15%; Στο περιοδικό που βγάζει η ΠΑΕ(το 119) μπορεί σε ένα σημείο να αναφέρεται η λίστα με τα καταστήματα αυτά.
10. Να γίνουν εκθέσεις φωτογραφίας, έκδοση άλμπουμ και ντοκυμανταίρ για τα 120 χρόνια του συλλόγου. Ένα ντοκυμανταίρ μπορεί να ασχοληθεί με τους μεγάλους σκόρερ που βγάλαμε και βγήκαν πρώτοι σκόρερ.
11. Κυκλοφορια εμφανίσεων μυθικών μορφών της ομαδας. Αντί δηλαδή να βγάλουμε μία συλλεκτική να βγάλουμε τη φανέλα του Μαύρου, του Αναστόπουλου, του Σαραβάκου πατέρα και υιού, του Μπαρζόφ, του Πάντιτς, του Δέδε, του Πεντζαρόπουλου και τόσων άλλων. Δηλαδή να κυκλοφορήσουν διάφορες φανέλες εποχής με τα νούμερα των θρύλων. Να πω ότι την ιδέα αυτή την έχει ήδη εφαρμόσει ο Π.Α.Ο και άκουσον - άκουσον η Λάρισα
12. Να κυκλοφορήσουν ξαχωριστά διαρκείας β' γύρου για όσους δεν μπόρεσαν να βγάλουν τώρα.
13. Nα βρεθουν ολες οι λιστες με παλιους φιλαθλους του Πανιωνιου (υπαρχουν στην λεσχη) ωστε να ξανααναθερμανουμε το μικροβιο μεσα τους.
14. Να κυκλοφορήσει laptop με το σήμα της ομάδας. Είναι ευκαιρία τώρα που τα σχολεία θα δίνουν κουπόνια για αγορά laptop να μπορούν να πηγαίνουν τα δικά μας πιτσιρίκια με το δικό μας laptop. Με αυτό τον τρόπο θα αισθάνονται ότι ανήκουν και αυτά σε μια μεγάλη ομάδα. Μάλιστα θα μπορούσε αυτό να γίνει και σχετικά εμπορικά επιτυχημένο αν έτρεχε κύρια ελεύθερο λειτουργικό (linux). Υπάρχει μια κατηγορία ανθρώπων που ψάχνουν στην Ελλάδα τέτοια laptop και δεν τα βρίσκουν.
Η ιδέα γιά την συνεργασία ανάμεσα στα μέλη των ανεξάρτητων μπλογκ και την επεξεργασίας προτάσεων προς την διοίκηση ανήκει στον Pgss1890. Για να καταστεί δυνατή η επικοινωνία μας, δημιουργήθηκε μία σελίδα μπλογκ, στην οποία πολλοί φίλοι κατέθεσαν τις ιδέες τους το καλοκαίρι. Οι ιδέες αυτές επεξεργάστηκαν και αναρτώνται πλέον στην τελική τους μορφή. Πρόκειται γιά προτάσεις που στοχεύουν στην συσπείρωση των Πανιώνιων φιλάθλων, στην ενίσχυση των πωλήσεων διαρκείας και στην άνθιση του εμπορικού τμήματος του Πανιωνίου. Κανείς μας δεν υποστηρίζει ότι με τις ιδέες αυτές ο Πανιώνιος θα λύσει όλα του τα προβλήματα. Όμως μπορούν να ζεστάνουν τον κόσμο και να αυξήσουν τις πωλήσεις. Θα σταθώ στην εξαιρετική ιδέα του εισιτηρίου διαρκείας β' γύρου. Ποτέ και καμία Π.Α.Ε δεν συνέχισε την προώθηση των διαρκείας πέρα από την έναρξη του Πρωταθλήματος. Επειδή γνωρίζουμε καλά ότι οι Πανιώνιοι φίλαθλοι είναι αρκετά δύσπιστοι, θεωρούμε ότι η συνέχιση της προώθησης καθώς και η έκδοση διαρκείας β' γύρου σε ανάλογη τιμή μπορεί να έχει τεράστια επιτυχία, ιδίως εάν η ομάδα πηγαίνει καλά. Επλίζουμε να βοηθάμε, όπως επίσης και να υλοποιηθούν κάποιες από τις πολύ καλές ιδέες.
7 σχόλια:
Αντιγράφω από την σημερινή Goal: "...όπως η ΠΑΕ έχει αποφασίσει να κάνει το καθετί ώστε να ανατρέψει τους συσχετισμούς και να επιτύχει την "Ατρομητοποίηση" του Περιστερίου. Μια ακόμη σημαντική πρωτοβουλία αφορά τη θέσπιση της λεγόμενης "Μαθητικής Κάρτας". Κάθε μαθητής ανεξαρτήτως βαθμίδας, αν γίνει κάτοχος αυτής, θα έχει ελεύθερη είσοδο σε όλα τα εντός έδρας παιχνίδια, ενώ υπάρχει και το έξτρα κίνητρο ενός δώρου με την συμπλήρωση αρχικά επτά και κατόπιν 14 "παρουσιών" στο στάδιο! Για την έκδοση απαιτείται μόνο η συναίνεση του κηδεμόνα (προσκόμιση ταυτότητας) στο τμήμα διαχείρισης εισιτηρίων..."
Νομίζω είναι πάρα πολύ καλή η κίνηση. Επίσης να σημειώσουμε τις άριστες σχέσεις και τη συνεργασία μεταξύ Δήμαρχου Περιστερίου και ΠΑΕ Ατρόμητος.
Δεδομένου του ότι ήδη έχουμε προχωρήσει σε έκδοση και πώληση παιδικών εισιτηρίων διαρκείας, θα ήταν ίσως λίγο παράδοξο να προχωρήσουμε τώρα σε αντίστοιχη κίνηση με μαθητική κάρτα. Μπορεί όμως να γίνει κάτι τέτοιο για το μπάσκετ. Και μπορεί να γίνει η μαθητική κάρτα και για το ποδόσφαιρο για το Β' Γύρο για τη θύρα 1, με κλήρωση δώρων από την Eternal σε κάθε ματς.
Για να λέμε πάντως και του στραβού το δίκιο,ο Ατρόμητος δεν έχει παιδικό εισιτήριο 25 ευρω που να καλύπτει ακόμη και μαθητές Γ' λυκείου.
ΥΓ.Διάβασε κανείς τι λέει η Γάτα για το "Ρεκόμπα τρώει Φερέρα";
O κύριος Μογκριτς στο γράμμα που μου είχε στειλει τον Ιούνιο μου έγραφε:
"Δωρεάν κάρτα εισόδου για γονιό και παιδί, στη περίπτωση που είναι αθλητής του Πανιωνίου ή μαθητής σχολείου της Νέας Σμύρνης, παιδικό εισιτήριο διαρκείας με τιμή 25ευρώ στη θύρα 2 είναι τα βασικότερα όσον αφορά τα παιδιά και τα εισιτήρια διαρκείας. "
Ουσιαστικά λοιπόν η ΠΑΕ έχει κάνει μια παρόμοια κίνηση πολύ πριν απο τον Ατρόμητο.
Έχετε δίκιο σε όσα λέτε γιά το παιδικό διαρκείας. Πράγματι είναι έτσι.
Βέβαια υπάρχει μιά σημαντική λεπτομέρεια. Ο Ατρόμητος δεν επιβραβεύει μόνο τον κάτοχο (όπως κάνει ο Πανιώνιος με την προνομιακή τιμή) αλλά και τον τακτικό θεατή (παιδί).
Γιατί η φθηνό παιδικό εισιτήριο διαρκείας μπορεί να αποτελεί κίνητρο για τους γονείς να φέρουν τα παιδιά τους στο γήπεδο και ασφαλώς αποτελεί επίσης μιά οικονομική ενίσχυση γιά τον σύλλογο, όμως ο σκοπός γιά τον οποίο δημιουργήθηκε χάνεται εάν το παιδί δεν παρακολουθεί τακτικά την ομάδα.
Κάτι αντίστοιχο είχε κάνει η Κ.Α.Ε Ολυμπιακός πέρσι. Όσοι είχαν παρακολουθήσει όλα τα εντός έδρας παιχνίδια της ομάδας, έμπαιναν σε κλήρωση γιά ένα μεγάλο δώρο. Ασφαλώς και το ζητούμενο δεν είναι το δώρο αλλά η αναθέρμανση τουε ενδιαφέροντος του κόσμου...
Και για να γίνω πιο σαφής:
Φέτος κάναμε ένα μεγάλο άλμα με τα διαρκείας. Το ζητούμενο δεν ήταν να δημιουργήσουμε ένα στατιστικό ρεκόρ ή να προσφέρουμε κάποια έσοδα στον σύλλογο (τα οποία δεν δείχνει να τα υπολογίζει και ιδιαίτερα - λες και μας περισσεύουν) αλλά να προσελκύσουμε όσο μπορούμε περισσότερους ανθρώπους με σάρκα και οστά στο γήπεδο. Σε αυτό θα βοηθήσουν οι ενέργειες της Π.Α.Ε και οπωσδήποτε τα θετικά αποτελέσματα... Χρειάζεται όμως εγρήγορση...
Δημοσίευση σχολίου