Κυριακή 2 Οκτωβρίου 2011

Ιδού ποιός ανέστησε τον Λάζαρο


Σε καιρούς τρομακτικής οικονομικής κρίσης, όπου ο μέσος άνθρωπος μετράει και το κέρμα για να μπορεί να κοιτάει τα παιδιά του στα μάτια, ο προπονητής μας αμοίβεται με περισσότερες από 15.000 ευρώ το παιχνίδι, έχει το δικαίωμα να αποκτά όποιους συνεργάτες θέλει, να καθορίζει το ποσό με το οποίο θα αμοίβονται, να δεσμεύει την ομάδα για τους παίκτες που θα αποκτήσει, να αφαιρεί το δικαίωμα από τους καλύτερους μας παίκτες να προετοιμαστούν με την ομάδα, δεν έχει αναδείξει ούτε μισό παίκτη από τις υποδομές και εμείς τον χειροκροτούμε επειδή απλά και μόνο ΚΑΤΕΒΑΖΕΙ (ΣΥΝΗΘΩΣ) ΟΡΘΟΛΟΓΙΚΗ ΕΝΔΕΚΑΔΑ.Ε, λοιπόν σήμερα δεν έκανε ούτε αυτό και ανέστησε την χειρότερη ΑΕΚ όλων των εποχών...

157 σχόλια:

Katrinos είπε...

Δεν μπορώ να σχολιάσω κάτι που κατάλαβε ο εννιάχρονος (9) γιός μου στο τέταρτο του α' ημιχρόνου. Τα είπες όλα.

Καληνύχτα κύριε Λεμονή και προσοχή στα κουνούπια.

Griniaris είπε...

Εντάξει Τάκαρε,πληρώθηκες επιτέλους;
Πάρε τώρα λοιπόν το φιλαράκι σου τον Ελευθερόπουλο και άδειασέ μας τη γωνιά.Είσαι μεγάλη πολυτέλεια για τον Πανιώνιο και δεν μπορούμε να σε αντέξουμε...

NK99 είπε...

Και οι παίκτες δυστυχώς δεν πήγαν πίσω...μία καλή τελική πάσα ρε παιδιά...ΜΙΑ....

Στην ΑΕΚ πρέπει να κατάλαβαν ότι δεν έχουν το χειρότερο προπονητή ο οποίος με χαφ (!) τον ισλανδό και τον Λυμπερόπουλο με άθροισμα ηλικίας κοντά στα 80, τον Σιαλμά(!) και ένα μαύρο που μόνο έτρεχε πήρε το παιχνίδι...

Στα κόρνερ που κερδίζαμε έβαζε τρεις παίκτες στο κέντρο και ο δικός μας χέστης γύριζε 4-5...

Έριξε και τον σέρβο τουρίστα μέσα την ώρα που ο Κούκετς είναι στην εξέδρα και τα νέα παιδιά κοιτάνε.
Να μας πει ΤΙ ΠΙΣΤΩΣΗ ΧΡΟΝΟΥ ΘΑ ΤΟΥ ΔΩΣΕΙ ΑΚΟΜΑ??????


Βρήκαν αυτό το παιχνίδι για να βγάλουν όλοι τον χειρότερο εαυτό τους. Σαν δε ντρέπονται...

zamis είπε...

1oν με καλυπτει το post και ο γκριν(προφανως πληρωθηκε φιλε).
Δευτερον ΑΝΤΕ ΛΑΛΙΣΟΥ ΛΕΜΟΝΙ

br fun_atic είπε...

Δεν είναι δυνατόν να χαλάω την καρδιά μου με τους φίλους της λέσχης για το αν πληρώνουν ή δεν πληρώνουν τα 200 ευρώ του ενοικίου και από την άλλη να έχουμε τον κο Λεμονή που βγάζει σε δύο παιχνίδια όσα βγάζουμε η γυναίκα μου κι εγώ σε ένα ολόκληρο χρόνο σε πολύ σκληρή και ανταγωνιστική δουλειά και να μας κατεβάζει τα παντελόνια στο σπουδαιότερο παιχνίδι της χρονιάς...15.000 το παιχνίδι για νβα κατεβάζει χειρότερη ομάδα απ' αυτή που θα κατέβαζε ο 8χρονος γιος μου...Ας μου εξηγήσει κάποιος σε τι είναι καλύτερος ο Λεμονής από τον Άκη Μάντζιο τωνξ 2.000 ευρώ τον μήνα...
Φτάσαμε στο σημείο να ακούμε ότι είχε όρο στο συμβόλαιό του να πάρει μπόνους από την μεταγραφή του οποιουδήποτε παίκτη μας πέρσι τον Γενάρη και ΔΕΝ ξεσηκώθηκε το σύμπαν...

br fun_atic είπε...

Φτάνουμε στο σημείο να θεωρούμε λογική την μεταγραφή του Φαμπιάν στην οποιαδήποτε ομάδα έναντι του οποιουδήποτε ποσού ( Ο Τσακίρης δεν τον είχε πουλήσει για 2.000.000 ευρώ) αλλά δεν τίθεται θέμα προπονητή που μαζί με την ομάδα του μας έχουν τινάξει τον προυπολογισμό στον αέρα...

br fun_atic είπε...

έδωσες και το δικαίωμα στον αδαμιδι να το παίξει και καμπόσος
http://www.sport-fm.gr/article/505319

zamis είπε...

ΣΤΑ ΤΣΑΚΙΔΙΑ ΒΡΥΚΟΛΑΚΑ

Maxi είπε...

Οk, ο Λεμονής φταίει και δε χρειάζεται να επαναλάβω όσα είπατε παραπάνω. Οι παίχτες είναι ανεύθυνοι? Οποια ομάδα και αν κατέβαζε ο Λεμονής , τα ερείπια της αεκ έπρεπε να τα κερδίσουν.
Ομως το πράγμα βρωμάει πολύ. Ολη τη βδομάδα μας βομβάρδισαν με ειδήσεις οτι και καλά ο πανιώνιος θα κάνει αίτηση πτώχευσης για την αεκ, τι έγραψε ο τσακ στο Facebook, που οφείλεται η έχθρα που υπάρχει ανάμεσά μας, κλπ κλπ.
Και ολα αυτά γιατί?
Μήπως γιατί το στήσιμο ήταν προαποφασισμένο?
Ο Ριέρα δε μπορούσε να δώσει πάσα στα 5 μέτρα, ο Κούμο περπατούσε, οι τερματοφύλακες κάνανε καθυστερήσεις, ο Dato ήταν ο χειρότερος απο τότε που ήρθε στην Ελλάδα, ο Σάμαρης, ο Φανούρης το ίδιο.
Βρωμάει παιδιά το ματσάκι και βρωμάει πολύ.
Για Χ πήγαινε αλλά ο κουφός την έκανε τη μαλακία του στο τέλος και μας άφησε ξερούς.
Κρίμα για το κόσμο που μαζεύτηκε για να τους δεί! κρίμα

Νίκος είπε...

Ηταν πολυ προκλητικο αυτο που ειδαμε σημερα,σωσαμε την ΑΕΒ επειδη ετσι επρεπε να γινει..με λυπη το λεω και μην ψαχνετε για Λεμονηδες και για την αποδοση του καθε παιχτη και οποια κριτικη.
Δεν χτυπησαμε σε καμια περιπτωση το ματς και αυτο ηταν το πιο ενοχλητικο,η ομαδα εχει δειξει οταν θελει ενα ματς πως μπορει και δυστηχως σημερα δεν το εκανε σε καμια περιπτωση.

Endys είπε...

Για μία ακόμη φορά θα συμφωνήσω με τον BR.
Ο Λεμονής είναι ο μοναδικός υπεύθυνος για την ήττα. Η ομάδα κατέβηκε σαν να μην ήθελε να κερδίσει. Αν δεν υπάρχει παρασκήνιο, είμαστε για λύπηση.

Endys είπε...

Τώρα που το ξανασκέφτομαι λαλακία έγραψα. Αν υπάρχει παρασκήνιο είμαστε δυό φορές για λύπηση

Griniaris είπε...

http://www.novasports.gr/MediaGallery.aspx?a_id=1301&mediaFiletypeid=2&mediafileid=205911

Απλά ακούστε πως ο κασέρ Τάκης εξηγεί την ήττα.Δημιουργήσαμε μεν τις προϋποθέσεις για ευκαιρίες αλλά υστερήσαμε στην τελική πάσα.Κρίμα που ο Τσάβι σήμερα ήταν τραυματίας και οι Γουνδουλάκης,Μιλοβάνοβιτς δεν τον αντικατέστησαν επάξια...
Κι αυτός ο άνθρωπος δεν είχε την ελάχιστη ευθιξία να ζητήσει μία συγγνώμη...
Πως το είπες zamis;
ΑΝΤΕ ΛΑΛΙΣΟΥ ΛΕΜΟΝΙ

br fun_atic είπε...

Δηλαδή για το γεγονός ότι είχαμε στη διαθεσή μας το Ριέρα και τον Σκέμπρη αλλά παρ´όλα αυτά παίζαμε με τον Φανουρο και στο ημίχρονο βγήκε ο Σάμαρης και χάσαμε το κέντρο ευθύνομαι εγώ ή ο προπονητής;

Maxi είπε...

O Σάμαρης υποτίθεται οτι το ζήτησε γιατί τον πόνεσε το γόνατο και φοβήθηκε υποτροπή

zamis είπε...

Το τραγικο κοουτσαρισμα ειναι το λιγοτερο.
Ο μανατζερ αυτος που εχουμε κοστιζει απο τη δουλεια του προπονητη μοναχα 450 καθαρα περιπου,χωρια τα λεφτα του τιμ του.
Να γιατι δεν εχεις Μητρογλου,να γιατι δεν εχει βγαλει μισο παικτη,να γιατι ο Καρβελας κανει 300,να να να..
Ειναι αδιανοητο.

br fun_atic είπε...

Προφανώς έβλεπε άλλο παιχνίδι στη νόβα...Γιατί από εκεί που βλέπαμε όλοι οι υπόλοιποι το παιχνίδι δεν είδαμε ούτε μισή ευκαιρία...Για να παραιτηθεί βέβαια ούτε λόγος...Ποιος θα του προσέφερε τόσα πολλά για τόσα λίγα;

br fun_atic είπε...

Βεβαίως... Και όταν τον Γενάρη θα πουληθεί παίκτης θα λέμε ότι η διοίκηση ξεπουλάει την ομάδα.Θα δώσουμε λοιπόν ότι έχουμε για να κρατήσουμε τον συγκεκριμένο προπονητή,ο οποίος το παίζει και συνδικαλιστής για τα χρήματά του,όταν είναι απλήρωτοι παίκτες των 800 ευρώ τον μήνα.Σόρρυ αλλά η μπάλα που έβλεπα από τον ταβερνιάρη μου άρεσε περισσότερο,λάμβανε τα μισά λεφτά,δεν είχε προϊστορία με ομάδα του ΠΟΚ και δεν είχε Φαμπιάν στην ομάδα του...

tg3 είπε...

Ρε παιδιά εντάξει ολοι ξενερώσαμε που χάσαμε αλλά μην ισοπεδώνουμε τα πάντα τώρα...δηλαδή αν έπαιζε καλά σήμερα η ομάδα και έριχνε 3 θα είμασταν ολοι χαρούμενοι και όλα καλα..η μπάλα εχει και ήττες μάγκες..εγω βλέπω μια πολύ καλή ομάδα φέτος η οποία θα παραμείνει στις υψηλές θέσεις...ξεκινώντας με νίκη στα Γιάννενα...οι παίκτες σήμερα δεν βλεπονταν αλλά ο προπονητής νομίζω οτι έκανε το καλύτερο δυνατό...απλά δεν μας πήγε το παιχνίδι σήμερα...επειδή όλοι θέλουμε το καλό της ομάδας νομίζω πως πρέπει και απο μεριά μας να είμαστε λίγο πιο δίκαιοι...φόρτσα Πανιωνάρα , μην ξαινερώνετε μάγκες...θα δούμε μπαλίτσα φέτος...φιλικά σε όλους.

Griniaris είπε...

Φιλε tg3,
δεν ξενερώσαμε γιατί χάσαμε απλώς αλλά γιατί κάποιοι εκμετταλευόμενοι την κατάσταση έχουν κάνει τον Πανιώνιο τσιφλίκι τους και δεν δίνουν λογαριασμό πουθενά...

tg3 είπε...

Η κατάσταση πράγματι ειναι δύσκολη αλλά για να μην υπάρχουν τσιφλίκια όλων των ειδών δύσκολο το βλέπω σε οποιαδήποτε περίπτωση και με άλλα πρόσωπα...μας το έχει δείξει το παρελθόν αλλωστε...σε οποιαδήποτε ομάδα πάντα υπάρχουν οι κλίκες...το θέμα είναι τι κάνουμε για να το αντιμετωπίσουμε...αν η ομάδα πάει καλά τοτε δεν υπάρχει και μεγάλο θέμα...αν η ομάδα δεν τραβάει την πληρώνει ο προπονητής και πάμε πάλι απο την αρχή...μέχρι στιγμής η ομάδα πάει καλά και υπάρχει πλέον και υλικό...μπορούμε να κάνουμε πλέον και 3-4 αλλαγές...ας φτιάξουμε τα οικονομικά μας πρώτα με τη βοήθεια όλων και έπειτα βλέπουμε και τα παραπάνω...η ομάδα να νικάει βέβαια και τίποτα άλλο...υποστήριξη και στο μπασκετάκι παιδιά...έχουμε καλή ομαδούλα...

br fun_atic είπε...

Φίλε tg3
Μπορείς να μου πεις 1. Τι ακριβώς έκανε ο προπονητής μας σήμερα για να κερδίσουμε το παιχνίδι και 2. Πόσα λεφτά βγάζεις τον χρόνο;Ανέχεσαι να λαμβάνει κάποιος ως μηνιαίο μισθό αυτά που βγάζει ένας συνταξιούχος μέσα σε ένα χρόνο και ενώ επχει ένα σωρό όπλα να χάνει από την ΑΕΚ που ήταν χειρότερη ομάδα από τον ΠΑΣ που είδαμε στο φιλικό;Γιατί να πρέπει να σπάμε το κεφάλι μας για τον ή τους παίκτες που θα πρέπει να πουλήσουμε για να υπάρχουμε και του χρόνου και να μην παραδεχτούμε ότι ο προπονητής με την ομάδα του που μας στοιχίζουν σχεδόν όσο ο τεράστιος λίνεν δεν είναι καλυπτεροι από τον Μάντζιο;Για παράσχο δεν το συζητώ καν...

br fun_atic είπε...

Να φτιάξουμε τα οικονομικά μας;Αν σου πω τι επχει το ταμείο και πόσα πρέπει να δώσουμε μέχρι τα τέλη Νοεμβρίου θα σε πιάσει πανικός.Μου είναι δύσκολο να πιστέψω ότι ο σημερινός Πανιώνιος απασχολεί τον δεύτερο πιο ακριβό προπονητή του πρωταθλήματος κι αυτός είναι ο Λεμονής...Δεν φταίει βέβαια αυτός,φταίνε όσοι τον έφερναν κάθε φορά που είχαν την ευκαιρία

br fun_atic είπε...

Λάθος...εβδομαδιαίο μισθό εννοούσα.

Recoba είπε...

Δηλαδή όταν κερδίζουμε το ματς το παίρνει ο Εστογιανόφ και όταν χάνουμε το ματς το χάνει ο Λεμονής. Ωραία λογική.

Εγώ είδα μια καλοστημένη ΑΕΚ που μας είχε πάρει το κέντρο από το α΄ ημίχρονο. Ο Σάμαρης μέτριος, ο Γιόνσον έχανε το Λεανάρντο συνεχώς, ο Εστογιανόφ έκανε ένα μέτριο παιχνίδι, ο Κρικβέλια νωθρός κτλ. Το δικαιότερο αποτέλεσμα θα ήταν ισοπαλία. Ε, φάγαμε ένα γκολ από κόρνερ στο 92', ένα κόρνερ που εγώ το είδα άουτ. Ο Λεμονής έκανε νωρις τις αλλαγές, σωστές αλλαγές αλλά δεν του βγήκαν. Τι να κάνει δηλαδή? Η πίκρα υπάρχει για την ήττα, αλλά η ομάδα αν κριθεί συνολικά από τις πρώτες αγωνιστικές είναι ένα καλό σύνολο, με τα γνωστά προβλήματα: χωρίς λύσεις από τον παγκο κτλ. Όσο για (το παραμύθι με) τους πιτσιρικάδες, εκτός από τον Κολοβό δεν βλέπω δυστυχώς κανέναν να αξίζει να παίζει.

stam είπε...

Ενταξει ξαφνικά φταίει για όλα ο Λεμονης. Τόσο καιρό ήταν προπονηταρας κ τώρα δεν μας κάνει ούτε για να φτιάχνει την ενδεκάδα. Είμαι ο τελευταίος που θα τον υποστήριζε αλλα αυτο που βγαίνει εδω σήμερα είναι ο ορισμός της κολοτουμπας. Εκτός αν φτιάχνουμε κλίμα να τον φάμε Επειδή δεν αντέχουμε τι συμβόλαιο του. Σίγουρα το φοβήθηκε το παιχνίδι αλλα οταν όλα τα ατού σου είναι σε πολυ κακή μέρα λίγα είναι αυτα που μπορείς να κανεις. Απο το διαχειριστή τουλάχιστον περίμενα πιο ψύχραιμη αντιμετώπιση.

Griniaris είπε...

Κι εγώ περίμενα από τον προπονητή πιο ψύχραιμη αντιμετώπιση αλλά δεν την είδα.Χάσαμε από την χειρότερη Αεκ που πέρασε ποτέ από τη Νέα Σμύρνη.Και ναι ο Λεμονής ευθύνεται γι αυτό.Είτε κάποιοι το θέλετε είτε όχι...

Ron Barceló είπε...

Για το γεγονός ότι ο Ριέρα δεν έβγαλε ΟΥΤΕ ΜΙΑ ΣΩΣΤΗ ΠΑΣΑ φταίει ο Λεμονής?
Για το γεγονός ότι ο Ντάτο παρέπαιε στο τέλος φταίει πάλι ο Λεμονής?
Δηλαδή για να καταλάβω, όταν κερδίζουμε, τα ματς τα παίρνουν οι παίχτες που είναι προφανώς ορθολογικά στημένοι και όταν χάνουμε φταίει πάντα ο Λεμονής?!
Τι να κάνει δηλαδή που στο τελευταίο κόρνερ ο Μανωλάς είναι αμαρκάριστος?
Το θέμα είναι πως για άλλη μια φορά οι πάικτες κατέρρευσαν στο τέλος και για δευτερο ματς φέτος χάθηκαν βαθμοί στο 90'.
Όσο και αν με πονάει, το χειρότερο κοτόπουλο της 20ετίας μας κέρδισε νταβατζιλίκι.
Και για αυτό ΔΕΝ ΕΥΘΥΝΕΤΑΙ ΜΟΝΟ Ο ΣΕΡ κύριοι.

stam είπε...

Και απο ποτε δηλαδη αν κάποιος είναι καλός προπονητής κρίνεται απο το ποσά παίρνει. Για να έχει φτάσει να ζητάει αυτα τα λεφτά που παίρνει παει να πει ότι κάποιος του τα δίνει.
Πείτε ανοικτά ότι τον έχουμε για σουταρισμα να τελειώνουμε να φέρουμε τον μπάρμπα Παρασχο να σώσουμε την κατηγορία.

tg3 είπε...

Παιδιά έχετε δίκαιο οτι ο Λεμονής παίρνει χοντρά λεφτά αλλά ρε μάγκες τόσο είναι το κασέ του τι να κάνουμε...αν θέλεις πιο φτηνό πάρε πιο φτηνό...όταν ο Λεμονής θα κλείσει σε άλλη ομάδα και μας κερδίσει θα λέμε γιατι διώξαμε τον Λεμονή...υπομονή και να παίζει καλή μπάλα η ομάδα...δώστε λίγο χρόνο άκόμα...είμαστε απο τις λίγες ομάδες που κράτησε τον κορμό απο πέρισυ...οι άλλοι είναι για γέλια φέτος εκτός απο 2-3 ομάδες...θα πάμε καλά , θα δείτε...

John S. είπε...

Ας πει η διοίκηση την αλήθεια ότι θέλει να φτιάξει κλίμα για να διώξει τον Λεμονή και ας αφήσει τα περί ανίκανου. Μακάρι να καταφέρετε να παραιτηθεί χωρίς να ζητήσει αποζημίωση και να πάρετε Μαντζιο ή όποιον άλλο θέλετε. Προσέξετε μόνο μην στην προσπάθεια σας να διώξετε τον Λεμονή χαλάσετε το κλίμα στην ομάδα και πληρώσετε και τέτοια αποζημίωση που θα μας έρθει το ίδιο με το να τον κρατήσουμε. Δεν θα είναι η πρώτη φορά που θα την έχουμε πατήσει. Αλλά μάλλον είμαστε τόσο απελπισμένοι που πάμε και ότι γίνει. Ελπίζω να υπάρχει καλό σχέδιο...
Επίσης, ας είμαστε προσεκτικοί στα σχόλια κατά των παικτών γιατί με το να λένε κάποιοι ότι οι παίκτες είχαν μειωμένη απόδοση οδηγούμαστε σε σκέψεις ότι το παιχνίδι δεν ήταν καθαρό.
Είμαστε τελικά στριμωγμένοι και αυτοκαταστροφικοί...

Griniaris είπε...

Δηλαδή ένας σοβαρός προπονητής των 500 χιλιάδων αφήνει έξω Ριέρα ή Σκέμπρι(που δήλωσε έτοιμος) για να βάλει τον ανύπαρκτο Γουνδουλάκη;
Κάνει την πρώτη αλλαγή στο δεξί μπακ με έξω τον Λεονάρντο και ανύπαρκτη την αριστερή πλευρά της αεκ;
Αλλάζει το Σάμαρη που είναι ο μόνος που μπορεί να βγάλει μια κάποια μπαλιά έστω και με μισό πόδι;
Αφήστε αυτή τη μαλακία που λένε όλοι με τους "μικρούς",μα ποιόν να βάλει.Όταν αυτός που έχεις μέσα είναι αρνητικός,όποιον άλλον και να βάλεις κάτι περισσότερο θα δώσει...

NK99 είπε...

Ορισμένοι δεν κατάλαβαν τι ακριβώς συνέβη σήμερα. Αν κερδίζαμε το πτώμα της ΑΕΚ θα ήμασταν πρώτοι. Της ΑΕΚ των χιλίων προβλημάτων που έπαιζε εκτός, με προπονητή υπό απόλυση, με απουσίες, με χάλια ηθικό, με παίκτες που έπαιζαν σε άλλες θέσεις....Εμείς παίζαμε πλήρεις, με ενθουσιασμό, με αρκετό κόσμο στην κερκίδα και ΜΕ ΜΕΓΑΛΟ ΚΙΝΗΤΡΟ.

Θα είμασταν πρώτοι, θα είχαμε τεράστια προβολή και παίκτες ήρωες. Για μόα ομάδα με τα οικονομικά προβλήματα του Πανιωνίου ΑΥΤΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΣΑΝΙΔΑ ΣΩΤΗΡΙΑΣ.

Και έχουμε τον ακριβοπληρωμένο Λεμονή να διαχειρίζεται το παιχνίδι όπως το διαχειρίστηκε...και δεν θα του κάνουμε κριτική????

Γιατί πληρώνεται ακριβώς????
Που είναι η δουλειά του? Οι αυτοματισμοί υπάρχουν? Οι νέοι παίκτες αναδεικνύονται? Ποιόν αγώνα διαχειρίστηκε σωστά?

Όλος ο Πανιώνιος είναι οι αυτοσχεδιασμοί ορισμένων ταλαντούχων παικτών του και μάλιστα ΑΥΤΩΝ ΠΟΥ ΔΕΝ ΠΗΡΕ ΣΤΗΝ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ....

Γιατί επιμένει στον Μιλοβάνοβιτς?
Γιατί έφαγε τον Κούκετς?
Γιατί ακόμα παίρνουμε παίκτες? ΔΕΙΤΕ ΜΕ ΤΙ ΥΛΙΚΟ ΠΑΙΖΕΙ Η ΞΑΝΘΗ....

Αν νομίζει ο Λεμονής που έχει κάνει όνομα όχι μέσα από τη δουλειά του αλλά μέσω των δημοσίων σχέσεων ότι ο κόσμος του Πανιωνίου διαβάζει ΦΩΣ και ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗ είναι γελασμένος.

Τέλος πάντων ας βγει και να πει κάποιος ΠΟΥ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕ ΕΡΓΟ Ο ΛΕΜΟΝΗΣ?

IWN1998 είπε...

Πως να τον διώξει η διοίκηση; Μπορεί να τον αποζημιώσει αν τον απολύσει;
Αυτό που πρέπει να κάνει η νέα διοίκηση, έστω η προσωρινή είναι να καλέσει το προπονητικό τιμ ΔΗΜΟΣΙΑ σε επαναδιαπραγμάτευση συμβολαίου. Αν αρνηθεί, ας το κάνει επίσημα και δημόσια ... Από την άλλη και ο δικός τους αντίλογος είναι ότι όσο και να είναι το συμβόλαιο τους, κάνουν υπομονή και παραμένουν απλήρωτοι.

Ο Ριέρα που έχει να παίξει ένα μήνα ήταν φυσιολογικό να μην μπορεί να περάσει σωστή μπαλιά.
Ο Κρικβέλια μάλλον αναγκαστικά έπαιξε γιατί ήταν έκπληξη η επάνοδος μετά από σοβαρή θλάση. Και τα έφτυσε στο τέλος και την πληρώσαμε.
Εδώ φταίει ο Λεμονής γιατί ρε παιδιά έλεος, τι είναι καλύτερο ένας παίκτης μετά το 80 που έχει βγάλει τη γλώσσα έξω ή ένας νεαρός έστω άπειρος που θα τρέξει και θα προσπαθήσει.
Δυστυχω΄ς δεν βοηθάει καθόλου και ο Μιλοβάνοβιτς στον άξονα όπτε μπαίνει ενώ ο Γιόνσον σε κάθε ματς γίνεται χειρότερος...

Griniaris είπε...

Οκ λοιπόν κάνω λάθος για το Λεμονή.Ας μπει λοιπόν σε ψηφοφορία να δούμε πόσοι προτιμούν να μείνει ο προπονητής και να πουλήσουμε οποιονδήποτε παίκτη ή να φύγει ο προπονητής και να κρατήσουμε την ομάδα ως έχει.Γιατί κάποιοι δεν μπορούν να καταλάβουν πως ότι λέμε για το Λεμονή είναι με βάση τα χρήματα που αμοίβεται και την εξουσία που έχει στην ομάδα...

John S. είπε...

Το θέμα δεν είναι αν ο Λεμονής πρέπει να φύγει, εδώ θα συμφωνήσουμε όλοι ότι όσο καλός και αν κάποιοι θεωρούν ότι είναι, το συμβόλαιό του δεν το αντέχουμε.
Το πραγματικό ερώτημα είναι αν μπορούμε να τον διώξουμε αναίμακτα...

stam είπε...

Οι αλλαγές γίνανε αναγκαστικά λόγω τραυματισμών Γιονσον κ Σαμαρη. Ο Ριερα είχε τιμωρηθεί 3 αγωνιστικές απο τη μαλακια που τον δέρνει κ έπρεπε να ξεκινήσει βασικός; Ο Σκεμπρι έχει κάνει 5 προπονήσεις όλες κ όλες. Αλλού ήταν το πρόβλημα. Την φοβήθηκε την ΑΕΚ ο Λεμονης κ το πλήρωσε. Κ Επειδή επαναλαμβάνεται η ομάδα παίζει πολυ καλύτερα εκτός παρα εντός.

Νίκος είπε...

Με μεγαλη λυπη το λεω , δεν ειμαστε για μεγαλα πραγματα και δεν εχει να κανει ουτε με το αγωνιστικο μερος ουτε με το οικονομικο.
Θυμαστε το ματς με τα ΤΥΡΙΑ??
ειναι ντροπη αυτο που ειδαμε απο την ομαδα σημερα....
δεν νομιζω οι παιχτες οτι ηθελαν να χασουν , αλλα σιγουρα δεν ηθελαν και το ματς...κσι το εδειξαν με την αποδοση τους.
Καληνυχτα σε ολους και περαστικα μας.

zamis είπε...

Δεν βλεπω κανεναν απο αυτους που γουσταρουν τον προπονητη να εχει μια στοιχειωδως λογικη απαντηση στο ερωτημα:
ειναι δυνατον να εισαι αφραγκος,να εχεις τζιπαρα και για να τη διατηρησεις να αφηνεις απληρωτους τους λογαριασμους σου και ταυτοχρονα να ετοιμαζεσαι να πουλησεις τον καναπε και την κουζινα σου?
Ας αφησουμε στην ακρη δε αν η τζιπαρα ειναι στην πραγματικοτητα φιατακι,υπαρχει και το μαρκετινγκ και το p.r που ψηνει τον καταναλωτη οτι φυσαει.

IWN1998 είπε...

Λες να δούμε να πληρώνεται η επιταγή Μάκου τις επόμενες μέρες;
Τη συμφέρει την ΑΕΚ. Πόσα θα έδινε αν έπρεπε σήμερα να απολύσει τον Μανόλο;
Είμαστε διαχρονικοί ευεργέτες τους... Και πάερυσι στο μπάσκετ κοντέψαμε να τους σώσουμε στυην τελευταία αγωνιστική. Ακούσια ή εκούσια δεν θα έπρεπε να έχουν κανένα παράπονο. Ναι υπάρχει και η στάχτη στα μάτια βέβαια. Στις εποχές που ζούμε και να θέλουμε, υποσυνείδητα τίποτα δεν μπορούμε να δούμε μόνο από τη φωτεινή πλευρά του γιατί ξέρουμε ότι ίσως με μεγάλες πιθανότητες υπάρχει και η σκοτεινή.

ΚΥΑΝΕΡΥΘΡΑ ΝΕΑ είπε...

BR & zamis (βασικά...) πρέπει ο προπονητης που παίρνει πάρα πολλά λεφτά, που οι συνεργάτες του είναι ακριβοι (και ανεξέλεγκτοι πολλές φορές...), που δεν έχει βγάλει κανέναν παίκτη από τις υποδομές, που απλά βαζει ορθολογικά την 11αδα και παράλληλα ΑΝΑΣΤΑΙΝΕΙ ΤΗΝ ΑΕΚ να μην ΕΡΓΑΖΕΤΑΙ ΣΤΟΝ ΠΑΝΙΩΝΙΟ;

Συμφωνω μαζί σας. ΑΠΟΛΥΤΩΣ. Απλά αργήσατε κάποια χρόνια να συμφωνήσετε μαζί μου.

Για δείτε αυτό το βίντεο

http://www.youtube.com/watch?v=kYxns4jLBck

cdu είπε...

Το να χάνεις στο γήπεδο σου από την ΑΕΚ (και μάλιστα αυτή την ΑΕΚ) είναι πίκρα. Αλλά έλεος αδέρφια. Ο Πανιώνιος είναι η ομάδα μας, όχι η Barca. Δηλαδή από πότε γίναμε ανίκητοι; Επειδή με τις αηδίες μας (πτωχεύσεις, δηλώσεις στο fb) φορτώσαμε τους παίχτες άγχος; Οπότε, λίγο αυτοσυγκράτηση δε κάνει κακό. Ας δεχτούμε ότι τον αγώνα τον έχασε ο Λεμονής και όχι οι παίκτες. Από πού προκύπυπτει ότι ότι θα πρέπει ο προπονητής να είναι αλάνθαστος; Η ομάδα έχει δύο διπλά, φαίνεται πως στέκεται καλά, μπορεί να γλιτώσει νωρίς (και να πουληθούν με άνεση Κούμο, Ριέρα, Μάχο και Φαμπιάν για να ανασάνει) και εμείς είμαστε έτοιμοι για διχόνοιες; Συγκρατηθείτε. Ξεχάσατε τις δύο "γκέλες" του - όλοι συμφωνούμε - μεγάλου Λίνεν, Μπορντώ και sold out; ΟΚ, πληρώνουμε πολλά στο Λεμονή. Ξεχάσαμε πότε ήρθε; Ποιός άλλος ερχόταν τότε; 
Δεν γούσταρα τον Λεμονή ούτε τη πρώτη ούτε τη δεύτερη φορά. Αλλά μας συμμάζεψε και έβαλε το λιθαράκι του να σωθούμε.
Κριτική λοιπόν - και αυτοκριτική κ. Λεμονή - αλλά όχι εκτελεστικό απόσπασμα. Συγκέντρωση στον επόμενο αγώνα τώρα.

zamis είπε...

Μακη,φυσικα''ξεχνας''δυο πραγματακια.
Πρωτον,η αεκ εκεινης της χρονιας ηταν η καλυτερη αεκ της τελευταιας δεκαετιας και βαλε.
Δευτερον,με τη ληξη του αγωνα και για πολλη ωρα μετα,ολο το γηπεδο αποθεωνε τον Λινεν..

Cdu,απο που προκυπτει γκελα του προπονητη στο sold out?
Oσο για το περιφημο ματς με Μπορντο,καλο ειναι να μην ξεχναμε σε τι επιπεδο ανταγωνιστικοτητας ειχε φτασει τοτε η ομαδα.

Και γενικα καλο ειναι να μην μπερδευουμε τις βουρτσες με τις ουτσες.

amanAM είπε...

Ο Λεμονής με την τακτική που εφαρμόζει, μας έχει δώσει 2 πολύ σημαντικά διπλά, ιδίως γιατί είναι εναντίον ανταγωνιστών μας για υποβιβασμό, είναι αυτός που δέχτηκε να αναλάβει την ομάδα πέρυσι που ήταν καυτή πατάτα, μας έσωσε από τα χειρότερα, και γενικά είναι μια πολυτέλεια για τον Πανιώνιο να έχει έναν τόσο καλό προπονητή, όσο πολυτέλεια είναι να έχει παίκτες σαν τον Φαμπιάν.

Άχρηστη πολυτέλεια.

Όπως θεωρεί φυσιολογικό να ντριπλάρει ο Φαμπιάν παίκτες αυτού του επιπέδου, είναι φυσικό να υπάρχει απαίτηση όχι να κερδίζει την ΑΕΚ, αλλά ο Πανιώνιος του Λεμονή έπρεπε να μπορεί να κερδίσει αυτήν την ΑΕΚ. Εάν οι παίκτες της ομάδας αυτής της ΑΕΚ φορούσαν τις δικές μας φανέλες, θα ανησυχούσαμε πολύ για το μέλλον της ομάδας και εάν είχαμε πιθανότητα να σωθούμε.

Εφιάλτες θα βλέπαμε για τον τρόπο που θα αντιμετωπίζαμε παίκτες σαν τον Φαμπιάν, τον Ριέρα, τον Κούκι, με τους αμυντικούς που παρέταξε η ΑΕΚ.

Κι όμως χάσαμε!

Τι θα έπρεπε να κάνουμε? Να χαιρόμαστε που καταφέραμε να κρατήσουμε το χι μέχρι το 92 και να κλαίμε για την ατυχία μας που δεν τα καταφέραμε για λίγα δευτερόλεπτα ακόμα?

Εάν ο προπονητής δεν ευθύνεται για την μονόπαντη και προβλέψιμη ανάπτυξη, ποιός φταίει?

Εντολές στους παίκτες εμείς δίνουμε?

Εμείς δουλεύουμε μαζί τους στην προπόνηση?

Εμείς τους μιλήσαμε στην ανάπαυλα?

Katrinos είπε...

Ρε παίδες είναι πολυ απλό. Η εξίσωση δεν βγαίνει. Αυτό το ρόστερ + αυτό το προπονητή + τα χάλια που έχουν όλες οι ομάδες = πολύ ακριβό για αυτά που έχουμε δει μέχρι τώρα.
Νικήσαμε Παναιτωλικό κ τη ψόφια Κερκυρα, κ σε τρείς αγώνες στην έδρα μας έχουμε ένα βαθμό! Σας θυμίζω ότι οι βαθμοί χάθηκαν στο τέλος.

Κ´ατι λοιπόν πρέπει να αλλάξει.

NK είπε...

η ομαδα κατεβηκε για να μη χασει και αυτο ειναι επιλογη του προπονητη.
απο την πρωτη αγωνιστικη κανει μπαμ οτι στα κορνερ παρα τα ψηλα κορμια που εχουμε οι αντιπαλοι κανουν παρτυ κι αυτο ειναι θεμα προπονησης.
ολοι χθες εψαχναν το φαμπιαν με αποτελεσμα αυτος να κουραστει απο το 60'. δεν το εβλεπε αυτο ο προπονητης?
η αεκ εχει το πιο τργικο αμυντικο διδυμο στο πρωταθλημα κι εμεις παιζαμε με γιομες απο την αμυνα στην επιθεση. 15 λεπτα τους πιεσαμε και δεν ξεραν που να διωξουν την μπαλα.
αφηστε που στο συγεκριμενο ματς ειχαμε και πιο γεματο παγκο απο το αεκ.
σορρυ αλλα για 500χιλιαρικα περιμενα κατι καλυτερο

General Tanz είπε...

Το φοβηθηκε το ματς ο Λεμονης, αλα μεχρι εκει. Του καταλογιζω επισης την συνεχη χρησιμοποιηση του Φανουρη ωσ βασικου,και τον ψιλοαφανισμο του Κολοβου. Θα τον περιμενω λιγο ακομα,το προγραμμα λεει Γιαννενα εκτος και αν κανει διπλο,θα λεμε αλλα. Δεν μπορει να φευγουν ετσι ευκολα προπονητες.
Λιγο υπομονη. Το θεμα του συμβολαιου του ειναι φυσικα προκλητικο,αλλα δεν νομιζω οτι φταιει αυτος.

v for vendetta είπε...

Δειτε ποιους καναμε χαρουμενους χθες:
http://www.sentragoal.gr/article.asp?catid=10523&subid=2&pubid=128797638

ζαμπονοτυρόπιτας είπε...

Καλά θα κάνει η νέα (ποια ;;;;) διοίκηση να ξαποστείλει το Λεμονή. Είναι πολλά τα λεφτά για να κάνει μια τρύπα στο νερό!!!!!


ΥΓ. Μπορεί ο «Φερμιονος κ Μποζόνιος» να είναι τόσο «δημοκρατικός» που να κλείνει τα σχόλια στο blog του όποτε του καπνίζει, να σβήνει αυτά που δεν τον συμφέρουν, αλλά αυτή τη φορά συμφωνώ με την ανάρτηση του.

John - Singapore είπε...

Εγώ επέλεξα να μήν γράψω εχθές γιατί η πίκρα μου ήταν μεγάλη και θα έγραφα πράγματα που ίσως δεν τα έχω δεί καλά.
Σήμερα βλέπω οτι ο κακός Πανιώνιος έχασε από την κακή ΑΕΚ από μία φάση στο 92'. Πιό δίκαιη θα ήταν η ισοπαλία 0-0 βάσει των φάσων που δημιουργησαν οι ομάδες. Άν είχε έρθει Χ το μάτς τότε η κριτική δέν θα ήταν τόσο καυστική αλλά δυστυχώς το γκόλ στο τέλος μας πονάει πολύ.
Θα μπορο΄θσε κάλιστα να έχει γίνει καλύτερη πάσα απο τον Ριέρα στο Φαμπιάν 2 λέπτα πιό πρίν και να πανηγυρίζαμε την νίκη τώρα. Ούτε στην κακή πάσα του Ριέρα αλλά ούτε και την κεφαλιά του Μανωλά φταίει ο προπονητής πιστεύω.
Μετά τις νίκες εκτός λέγαμε οτι καλώς ή κακώς η ομάδα φαίνεται δουλεμένη και ο Sir έχει κάνει δουλειά μαζί τους. Τώρα το αναιρούμε και μας φταίει οτι παίρνει πολλά.
Από πολλούς διακρίνω και προσωπική εμπάθεια πλέον όπου στις νίκες κερδίζει η ομάδα με τον Λόλο και στις ήττες χανει ο Φανούρης και ο Λεμονής.
Δηλαδή στον προγραμματισμό είχαμε 6 πόντους από την νίκη με ΑΕΚ και ΠΑΟΚ στην Ν. Σμύρνη για φέτος? Απο πότε? Ψυχραιμία παιδιά, ψυχαραιμία. Εγώ προσωπικά δέν θα άλλαζα τίποτα στην ομάδα τώρα, ούτε σύστημα, ούτε παίκτες πολύ πολύ και σίγουρα όχι προπονητή διότι δέν θέλει και πολύ να μας πάρει η κάτω βόλτα. Το ξεχνάμε και πάμε στους παγουράδες γι' άλλο ένα εφικτό διπλό που αργότερα θα είναι χρυσάφι...

ζαμπονοτυρόπιτας είπε...

Μάγκες, έχετε πάρει χαμπάρι ότι έχουμε να κερδίσουμε στην έδρα μας, από πέρσι με τον ΠΑΟΚ.

Στα τελευταία 15 ματς στη Ν. Σμύρνη έχουμε μόνο 2 νίκες!!! Σε λίγο θα φταίνει ο κόσμος !!!

zamis είπε...

Αν το γκολ του Κουκι τοχανε ο Κουμο,αυτος θαφταιγε για την ηττα..το θεμα δεν ειναι ποιος φταιει και αν φταιει,ποιος ειναι εμπαθης,ποιος ειναι κολλημενος,ποιος ειναι αφελης.
Το θεμα ειναι οτι τα παντα σ'αυτη τη ζωη αποτιμωνται βαση της σχεσης κοστους/αποδοσης-εσοδων.
Ειναι προφανως αδυνατον να γινει αντιληπτο.

br fun_atic είπε...

Θα ήθελα να ξαναδώσω κάποιες διευκρινήσεις:
Όταν γράφω, γράφω για εμένα και όχι για την διοίκηση. Εκφράζω προσωπικές απόψεις και μόνο...Τα περί οργανωμένου σχεδίου της διοίκησης για τον Λεμονή κ.λ.π να τα πείτε αλλού...εδώ δεν υπάρχουν τέτοια πράγματα...

Για να είμαι κωλοτούμπας θα έπρεπε να εκφράζομαι θετικά για τον προπονητή και ξαφνικά να αλλάζω θεαματικά άποψη...
Να το ξεκαθαρίσουμε κι αυτό και είναι και πάλι προσωπική άποψη. Ο κος Λεμονής δεν μου αρέσει ως προπονητής όπως δεν μου αρέσει και το ποδόσφαιρο που παίζουν οι ομάδες του.Αναγνωρίζω ότι σε αρκετές περιπτώσεις έχει κάθε ορθολογική χρήση του έμψυχου υλικού (όχι πάντα) και ότι πέρσι βοήθησε σε κάποιο βαθμό για να σωθούμε (δεν ξέρω όμως τι θα κάναμε αν δεν είχαμε τον Μήτρογλου).Μέχρι εκεί όμως.

Στο υποβαθμισμένο ελληνικό πρωτάθλημα υπάρχουν πάρα πολλοί προπονητές που μπορούν να κάνουν ορθολογική χρήση του υλικού και αυτοί αμείβονται με το 1/3-1/4 των αποδοχών του κου Λεμονή. Οι περισσότεροι από αυτούς δεν έχουν θέσει αξιώσεις για συνεργάτες κ.λ.π (ο Παράσχος είχε έρθει σαν τον ιεραπόστολο) με αποτέλεσμα να μπορεί η ομάδα να μειώνει περαιτέρω τα έξοδά της...

ΟΚ ο κος Λεμονής έχει υψηλό κασέ. Με γεια του και χαρά του. Αγωνιστικά έχει να επιδείξει ένα πρωτάθλημα με τον Ολυμπιακό (όπου ολοκλήρωσε την δουλειά άλλου), ένα πρωτάθλημα στην Κύπρο και περάσματα από την Ξάνθη, τον Λεβαδειακό κ.λ.π...Προσωπική μου εκτίμηση ότι το συγκεκριμένο βιογραφικό δεν δικαιολογεί να καθίσταται ο δεύτερος πιο ακριβοπληρωμένος προπονητής του πρωταθλήματος πίσω από τον Βαλβέρδε...

Ο Πανιώνιος ζει από τις πωλήσεις παικτών. Δεν χρειάζεται απλά έναν προπονητή που να στήνει μια ενδεκάδα επιλέγοντας από 12-13 παίκτες και να είναι επιφυλακτικός στην εξέλιξη του παιχνιδιού. Χρειάζεται έναν προπονητή που να μπορεί να αναδεικνύει παίκτες... Από τους 8 παίκτες που ανέβηκαν φέτος στην πρώτη ομάδα κανείς δεν έχει πάρει την παραμικρή ευκαιρία. Να πω μόνο ότι ο Κολοβός μπαίνει μονίμως ως αλλαγή στο 90 ενώ με την εθνική λάμπει...

Συνεπώς, ποτέ δεν έχω γράψει ιδιαίτερα καλά λόγια για τον κο Λεμονή (απόδειξη τα κείμενά μου με πρώτο το "κάντε έξι μήνες ...Λεμονή" που είχα γράψει όταν αντικατέστησε τον Λίνεν) για τον απλούστατο λόγο ότι θεωρώ πως το οικονομικό πρόβλημα που δημιουργεί η παρουσία του στην ομάδα είναι πολύ μεγαλύτερη από το όποιο αγωνιστικό όφελος έχει προσφέρει ο ίδιος ατομικά...Θα ήθελα λοιπόν να μου πει κάποιος σε ποιο παιχνίδι κέρδισε βαθμούς ο κος Λεμονής ατομικά...Θα ήθελα επίσης να μάθω τα ονόματα των παικτών που ανέδειξε αλλά και τα ονόματα των παικτών που προσέλκυσε στην ομάδα...

Του χρεώνω επίσης ότι άφησε εκτός προετοιμασίας τους Λόλο και Σίτο όπως επίσης τις δηλώσεις που έκανε κατά καιρούς εις βάρος παικτών αλλά και το πρόσφατο περιστατικό, που ο ίδιος διέψευσε...

br fun_atic είπε...

@john s
θεωρείς ότι είναι σωστά δουλεμένη μια ομάδα που αποτελείται από 12-13 παίκτες (άρα δεν υπάρχει ανταγωνισμός) και που τα μεγαλύτερα αστέρια έχασαν την προετοιμασία;

Όχι δεν ήταν ακός ο χθεσινός Πανιώνιος ήταν άσχημα στημμένος. Ο Λόλο ήταν μαρκαρισμένος καλά (απόλτα λογικό), ο Σίτο έπρεπε να είχε ξεκινήσει το παιχνίδι. Ο φανούρης ήταν σε πολύ κακό βράδυ και αυτό το έβλεπαν όλοι εκτός από τον προπονητή... Δεν βγήκε ούτε μισή μπαλιά στον Κούτσι. Η ομάδα δεν μπορούσε να παίξει ούτε από τον άξονα ούτε από τα πλάγια... Ας μου πει λοιπόν κάποιος αν είδε έστω και μία εσωτερική αλλαγή κατά τη διάρκεια του πρώτου ημιχρόνου...Τα πράγματα έγιναν χειρότερα στο δεύτερο ημίχρονο γιατί είναι γνωστό ότι όλος ο Πανιώνιος είναι ο Φαμπιάν, ο οποίος όμως αντέχει το πολύ για 60-65 λεπτά και μετά τέλος...

Κάνω λοιπόν μια απλή ερώτηση. Έστω ότι ο Πανιώνιος τον Γενάρη έχει συγκεντρώσει αρκετούς βαθμούς (δεν έχει όμως εξασφαλίσει την σωτηρία) και πρέπει να εξασφαλίσει την αδειοδότηση (δηλαδή να περιορίσει ή να διακανωνίσει τα χρέη).Θα βρεθεί στη θέση να πρέπει να απαλλαχθεί από το συμβόλαιο κάποιου. Ποιός θα προτιμούσε να φύγει ο Φαμπιάν και ποιός ο Λεμονής;;; Το ερώτημα μπορεί να μην είναι καλό γιατί ίσως χρειαστεί να φύγουν και οι δύο. Το κάνω όμως γιανα καταλήξουμε αν στον φετινό Πανιώνιο είναι μεγαλύτερη η συνεισφορά του Φαμπιάν ή του προπονητή...

br fun_atic είπε...

http://www.sport-fm.gr/article/505433

ωραία...ας αλλάξουμε το κλίμα ενόψει ΠΑΣ. Ο ΠΑΣ είναι ο Άγιαξ της Ηπείρου. Είναι μια καταπληκτική ομάδα με πληρότητα σε όλες τις γραμμές. Προπονητής του είναι ο γνωστός στους Πανιώνιους Ντεμόλ.Η ατμόσφαιρα στην έδρα του είναι εκπληκτική...Φαντάζοαι ότι τώρα δεν υπάρχουν δικαιολογίες και πάμε για το διπλό...

Templar είπε...

br

πρώτη πρωτεραιότητα είναι να μην υπάρξουν δυσάρεστες εκλπλήξεις στο θέμα της αδειοδότησης. Αν είναι να πέσουμε ας πέσουμε στο γήπεδο παλεύοντας όσο μπορούμε (και με τους πιτσιρικάδες) και όχι στα χαρτιά.

Απαλάξτε τον Πανιώνιο από τα εξωφρενικά συμβόλαια και τις προκλητικές αμοιβές (την ώρα που χρεωκοπεί ολόκληρη η χώρα). Γύρω μας αυτοκτονούν άνθρωποι απ' τα χρέη και μεις θέλουμε προπονητή που αμοίβεται 15.000 ευρώ το παιχνίδι????
Το επιχείρημα ότι δεν φταίει αυτός δεν το αντιλαμβάνομαι. Κάποια άλλη στιγμή, κάποιοι άλλοι φρόντισαν να του κάνουν τέτοιο συμβόλαιο. Τώρα τα δεδομένα άλλαξαν. Ή πρέπει να προσαρμοστεί (όπως όλοι μας) ή να βρει αλλού τα λεφτά που ζητάει...
Εχθές όλοι μας οι παίχτες έψαχναν να βρουν τον Λόλο. Αν αυτός δεν "τραβήξει" ή αν οι αντίπαλοι (παίζουν κι αυτοί) τον κλείσουν καλά, η ομάδα δεν βλέπεται. Όσο για τα δύο διπλά πού οφείλονται? Στο αριστοτεχνικό κοουτσάρισμα ή στην τρέλα του Εστογιανόφ που κάνει γιο - γιο τις άμυνες και δίνει έτοιμα γκολ?

br fun_atic είπε...

Όταν μιλάμε για κλειστό συμβόλαιο δεν είναι τόσο απλό πράγμα να σας "απαλλάξουμε"...Μια άλλη πολύ καλή ιδέα είναι να εμπλακούν στα διοικητικά του Πανιωνίου και άνθρωποι που έχουν το κύρος και τις γνώσεις για να βοηθήσουν να γίνουν τομές...Πράγματι η πατάτα είναι καυτή, αλλά πρέπει να την φυσήξουμε όλοι για να κρυώσει...

Ακόμη μεγαλύτερο πρόβλημα από τα κλειστά συμβόλαια είναι η απάθεια του κόσμου… Οι άνθρωποι αυτοί μπορεί να υποχρεώνονται στον έναν και στον άλλο για να εξασφαλίσουν μια πρόσκληση για το γήπεδο, γιατί βάζουν το χέρι στην τσέπη και πιάνουν παπούτσι, αλλά τους φαίνεται απόλυτα λογικό να αμείβεται κάποιος με τόσα λεφτά, να προσφέρει τόσα λίγα (αναλογικά με τον μισθό του) αλλά να έχει το δικαίωμα να το κάνει επειδή τόσο είναι το κασέ του… Συγνώμη, αλλά αν ο κος Λεμονής ζητά αυτά τα χρήματα για τη συγκεκριμένη προσφορά, τότε στον Λίνεν θα έπρεπε να δίνουμε 2-3 εκατομμύρια και να του παίρνουμε και πίπες στο ημίχρονο…Ευτυχώς που δεν υπάρχει περίπτωση να αποκτήσουμε τον Μουρίνιο, γιατί θα έπρεπε να του δώσουμε ως μισθό την Στερεά Ελλάδα και την μισή Θεσσαλία…

John - Singapore είπε...

@ Templar: Γιατί στην Κέρκυρα δεν έψαχνε όλη η ομάδα τον Λόλο? Εκεί λοιπόν έκανε την Κέρκυρα γιο γιό και έφτιαξε 3 γκόλ. Δέν ήταν μονοδιάστατη ανάπτυξη στην Κέρκυρα? Ο Λεμονής δεν ήταν και στην Κέρκυρα?
Εχθές ο Λόλο ήταν καλά κλεισμένος και φάνηκε η αδυναμία όλης της υπόλοιπης ομάδας. Σε συνδυασμό με τους αρνητικούς Σάμαρη, Φανούρη, Κούμο ήρθε η ήττα. Ο Σάμαρης πρίν μια εβδομάδα έβγαζε μάτια, ο Φανούρης σκόραρε και ο Κούμο είχε δοκάρι. Ο Ριέρα γιατί να παίξει από την αρχή? Και στο δεύτερο που έπειξε τί έκανε? Μήπως η απόδοση του στο 2ο εξέθεσε τον Λεμονή?
Έλα ρε παιδιά... Ο Λεμονής δέν είναι προπονηταράς αλλά και ο Πανιώνιος δέν είναι Barcelona. Τα λεφτά του Λεμονή εμείς του τα δώσαμε δεν μας τα έκλεψε. Άλλο είναι το διώχνω τον Λεμονή γιατί είναι ακριβός και άλλο γιατί είναι άχρηστος. Και για να έχω καλό ερώτημα: Τί ρήτρες έχει το συμβόλαιο του Λεμονή? Σπάει? Με τί κόστος? Διότι αλλιώς μιλάμε μόνο γιά ακαδημαϊκό ενδιαφέρον...

br fun_atic είπε...

Με την Κέρκυρα (αν) ήμασταν μονοδιάστατοι, έγινε εξ ανάγκης γιατί έλειπε ο Ριέρα... Δεν υπήρχε απολύτως κανένας λόγος να μην παίξει ο Ισπανός από την αρχή (που έχει και τρομακτικά καλή παράδοση με την ΑΕΚ), όπως δεν υπήρχε λόγος να μην δοκιμαστεί ο Σκέμπρι που μπορεί να αποκτήσαμε πρόσφατα αλλά απ' ότι ξέρω προπονείται εδώ και αρκετό καιρό με την ομάδα...’Έστω ότι δεν του έβγαινε το παιχνίδι. Μα δεν έκανε και καμία προσπάθεια από τον πάγκο...Ούτε μισή εσωτερική αλλαγή...Θα περιμένουμε κάποια ανακοίνωση για την κατάσταση της υγείας των Γιόνσον και Σάμαρη...

Άχρηστο δεν τον έβγαλα τον Λεμονή σε καμία περίπτωση. Το ότι εμένα δεν μου αρέσει το στυλ του και το ποδόσφαιρο που παίζει δεν οδηγεί στο συμπέρασμα ότι είναι άχρηστος. Απλά θεωρώ ότι γι αυτά που πραγματικά προσφέρει είναι απίστευτα ακριβός... Αν ήταν στο χέρι μου να επιλέξω θα προτιμούσα τον Λόλο με κάποιο φθηνότερο προπονητή παρά τον Τάκη με κάποιο φθηνότερο παίκτη...

Θα ήθελα όμως να μάθω κάτι άλλο… Έχουμε δει πέντε αγωνιστικές και 2-3 φιλικά. Από τις ομάδες που έχει αντιμετωπίσει ο Πανιώνιος μέχρι σήμερα πόσες και ποιες ήταν χειρότερες από την χθεσινή Α.Ε.Κ; Προσωπική μου άποψη μόνο ο ΠΑΣ του φιλικού (γιατί πλέον έχει βελτιωθεί). Με μια τέτοια ομάδα με την οποία μάλιστα έχεις και τεράστια κόντρα και την βρίσκεις εντελώς πεθαμένη, δεν θα έπρεπε να κάνεις το παν για να την στραγγαλίσεις; Ειδικά στο πρώτο ημίχρονο η Α.Ε.Κ πέρασε ένα ευχάριστο και χαλαρό βράδυ…

Templar είπε...

Αυτό ακριβώς λέω φίλε John. Μονοδιάστατη ανάπτυξη και κρέμεσαι από τα κέφια του Λόλο!

Ε! Αυτό μπορεί να το κάνει κι άλλος που δεν παίρνει τα λεφτά του Λεμονή! Έτσι δεν είναι?

Κανείς δεν είπε ότι είναι άχρηστος ο Λεμονής. Υπερτιμημένος και μάλιστα σε πολύ δύσκολη περίοδο είναι. Μιλάμε για τον δεύτερο ακριβότερο προπονητή σε όλη την Σούπερ Λίγκα!

Όσο για τα λεφτά που πήρε, σαφώς δεν τα έκλεψε ο άνθρωπος... Απλώς βρέθηκαν κάποιοι που κόντρα στην λογική και στην οικονομική κατάσταση του Πανιωνίου του τα έδωσαν! Για ποιον λόγο? Δεν ξέρω...

@ br
Δεν διαφωνούμε επί της ουσίας για την ...πατάτα!!! Πρακτικές δυσκολίες βλέπω...

NK99 είπε...

O Φανούρης έχει πλάκα...

Χθες δεν μπορούσε να περάσει ΟΥΤΕ ΜΙΑ ΠΑΣΑ διότι ο Χιμένεθ τελούσε υπό αμφισβίτιση.

Επίσης οι φίλαθλοι πρέπει να κάνουμε την αυτοκριτική μας διότι η ομάδα τρώει γκολ στο τελος....

Όλα αυτά τα λέει ο άνθρωπος που δεν έχει τραυματιστεί ποτέ στη ζωή του διότι απλά δεν απλώνει ποτέ το πόδι του εκει που μπορεί να βρίσκεται αυτό του αντιπάλου και αντί να πάει να κρυφτεί για τα χθεσινά βγαίνει και κάνει δηλώσεις.

NK99 είπε...

Το μόνο έγκλημα του Λίνεν είναι ότι έκανε ένα Φανούρη να βάζει 10 γκολ το χρόνο και του έφτιαξε την καριέρα. Ήταν τόσο κακός ο Λίνεν που ακόμα και τον Φανούρη τον έκανε γκολτζή.

Άλλοι προπονητές φτιάχνουν παίκτες δημιουργούν από το τίποτα και άλλοι τους υπονομεύουν.

Panos είπε...

Το να συγκρίνουμε τον Λίνεν με τον Λεμονή είναι άδικο και στα όρια της ιεροσυλίας. Από εκεί μέχρι του να απαξιώνουμε τον Λεμονή και να μηδενίζουμε ότι κατάφερε τον περυσινό θιασο να τον κάνει ομάδα, η απόσταση είναι μεγάλη.

Templar είπε...

Δεν τον απαξιώνει κανείς. Λέμε απλώς ότι είναι πολύ (μα πάρα πολύ) ακριβός. Πέρυσι του δόθηκε ένα εργαλείο που λεγόταν Μήτρογλου και φέτος έχει την τύχη να έχει στην ομάδα τον Λόλο!
Ο άνθρωπος αν έχει το ρόστερ του Ολυμπιακού μπορεί να κάνει παπάδες! Δεν ξέρω...
Αλλά για τα δεδομένα μας είναι πολύ βαρύς νομίζω.

Panionios Mitilini είπε...

Όντως ο Τάκης φταίει! Με τέτοιες παιχτάρες είναι λογικό να μην είσαι πρώτος με 5 στα 5; Ο Τάκης φταίει που ο Γουνδουλάκης έκανε 5 λάθη τη κάθε φάση, ο Τάκης φταίει που ο Ριέρα στα 5 μέτρα δεν πέρναγε τη μπάλα στον Λόλο και ο Τάκης φταίει που ο Τσότσα θυμήθηκε να πάει στη μπάλα όταν ο μανωλάς είχε φτάσει στον πάγκο!!! Ας φέρουμε πίσω τον Παράσχο, τον ελευθέρας βοσκής που όποτε θέλουμε τον φέρνουμε, όποτε θέλουμε τον διώχνουμε. Πέρυσι που ο Μήτρο έβαζε τα γκολ και ο Τάκης έπαιρνε αποτελέσματα ήταν Σερ, τώρα κασερ... Αυτή η Πανιώνια αχαρηστία πια...

ΚΥΑΝΕΡΥΘΡΑ ΝΕΑ είπε...

Αγαπητέ BR με όλο το σεβασμό πρέπει να σου πω δυο πράγματα. Από τι στιγμή που είσαι μέλος του ΔΣ του ερασιτέχνη, άρα του μεγαλομετόχου της ΠΑΕ, και έχεις αυτή την άποψη για τον προπονητή το πιο σωστό θα ήταν στην επόμενη συνεδρίαση του ΔΣ να θέσεις το θέμα της απομάκρυνσης του προπονητή. Εχεις επιχειρήματα.

Δεν είναι δυνατόν να τον "ξεσκίζεις" στα μπλογκ ψιλονανώνυμα και ως μέλος του ΔΣ του μεγαλομετόχου της ΠΑΕ δλδ του εργοδότη του Λεμονή να σφυρίζεις αδιαφορα και να λας ότι τάχα εκφράζεις προσωπικες αόψεις. προφανώς προσωπικες απόψεις εκφράζεις αλλά είσαι και μέλος του ΔΣ.

Περιμένω λοιπόν στο επόμενο ΔΣ να βάλεις θέμα απομάκρυνσης του Λεμονή διαφορετικά αυτό που κανεις, δλδ να τον ξεσκίζεις στο μπλογκ σου είναι αδικο για να μην πω ανέντοιμο.

Μάκης

Templar είπε...

Αγαπητέ φίλε από τη Μυτιλήνη, ο Κύριος Παράσχος (το Κ με κεφαλαία) δεν έχει δώσει ποτέ την παραμικρή αφορμή. Δεν βάζει ρήτρα να πάρει χρήματα από πωλήσεις παικτών, δεν επιβάλει πανάκριβα επιτελεία και είχε την αξιοπρέπεια και τη λεβεντιά, όταν είδε ότι δεν θα μπορεί να λειτουργήσει με την επερχόμενη τότε διοίκηση να παραιτηθεί χωρίς πολλά λόγια.
Δεν τον θεωρείς καλό προπονητή? ΟΚ δεν είναι (και δεν το παίζει Μουρίνιο), αλλά δεν απαιτεί να παίρνει 15.000 ευρώ το παιχνίδι από μια ομάδα με χίλια προβλήματα και απλήρωτους υπαλλήλους των 800 ευρώ.
Δεν κρίνουμε τον ΣερΤάκη ως προπονητή. Τη σχέση κόστους κρίνουμε. Θα έμενε ο Σερ με αμοιβές αντίστοιχες του Παράσχου? Σε τελική ανάλυση τι προτιμάς να πληρώσουμε? Τον Σερ και το επιτελείο του ή τον Λόλο (που δεν έχει κάνει καν προετοιμασία)?

Templar είπε...

Ο Μάκης έχει ένα δίκιο. Θα πρέπει όσοι έχετε ίδιες απόψεις στο ΔΣ του ερασιτέχνη να θέσετε θέμα κατ' αρχήν μείωσης αποδοχών...

anounakis είπε...

«Δύο πράγματα είναι άπειρα, το σύμπαν και η ανθρώπινη ηλιθιότητα. Και για το σύμπαν δεν είμαι απόλυτα σίγουρος ...»

Άλμπερτ Αϊνστάιν.

Διάβασα πολλές αρλούμπες από κάποιους δυστυχώς , που ήταν μάλλον αρνητικά επηρεασμένοι από την ήττα.

panthiras83 είπε...

ΚΟΛΟΒΟΣ ΚΑΙ ΜΠΟΥΖΑΣ ΒΓΑΖΟΥΝΕ ΜΑΤΙΑ ΣΤΗΝ ΕΘΝΙΚΗ,3 ΓΚΟΛ Ο ΚΟΛΟΒΟΣ ΠΡΟΧΘΕΣ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΤΟΥΣ ΒΑΖΟΥΜΕ ΑΛΛΑΓΗ ΣΤΟ 90.ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ ΟΜΩΣ ΑΥΛΩΝΗΤΗ ΚΑΙ ΔΡΟΣΟ 80ΧΙΛΙΑΡΙΚΑ ΤΟ ΧΡΟΝΟ ΕΚΑΣΤΟΣ.ΜΗΠΩΣ ΓΙΑΤΙ ΚΑΙ ΟΙ ΔΥΟ ΕΧΟΥΝΕ ΜΑΝΑΤΖΕΡ ΠΡΩΗΝ ΣΥΜΠΕΚΤΗ ΤΟΥ σερ ΣΤΟΝ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟ.......?ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΑ Η Κ20 ΕΙΝΑΙ ΠΡΩΤΗ ΣΤΗ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ.

br fun_atic είπε...

Αγαπητέ Μάκη,
το τι θα κάνω και πότε θα το κάνω είναι δικό μου θέμα...Το μόνο σίγουρο είναι ότι έχω άποψη και την βγάζω δημόσια...Δεν δούλεψα ΠΟΤΕ παρασκηνιακά.

Μια λοιπόν που σου αρέσει τόσο πολύ η διαφάνεια περιμένω τις αποκαλύψεις σου για τον Λίνεν, για τα ονόματα των επενδυτών της cuvra και την άποψή σου για το αν εκτέθηκα ή όχι για το θέμα των Κύπριων.

br fun_atic είπε...

Η άποψή μου Templar είναι δημόσια κατατεθημένη...

Επιπλέον έχω ένα κουσούρι (για τα δεδομένα του Πανιωνίου). Μπορεί να έχω σωστή ή λάθος άποψη, αυτή όμως είναι σταθερή...

Πράγματι ο Λεμονής συγύρισε κάπως την ομάδα. Ας μην είχε τον Μήτρογλου, τους προσωπικούς βαθμούς που μας έδωσε και τα 10 γκολ και θα συζητούσαμε σε άλλη βάση σήμερα... Είναι ο ίδιος προπονητής που φέτος τον απέρριψε, λόγω εξωγηπεδικής ζωής και ο άνθρωπος έχει βάλει 5 γκολ!!!

br fun_atic είπε...

@Μάκης 2 Κι εγώ με όλο τον σεβασμό:
Θα μπορούσα να δεχόμουν από εσένα μαθήματα εντιμότητας ή ηθικής αν είχες ασκήσει κριτική σε διοίκηση που ήταν ισχυρή.

Άσκησες κριτική στον Τσακίρη μόνο όταν έφυγε. Άσκησες κριτική στον Βεντούρη μόνο όταν παραιτήθηκε μετά το σκάψιμο του γηπέδου. Ξανα άσκησες κριτική στον Βεντούρη όταν πίστεψες ότι θα έφευγε λόγω cuvra και εννοείται ότι θα περιμένει και ο Τσάβαλος την κριτική σου όταν βρεθεί σε δύσκολη φάση...

Ας μην πιάσουμε τέτοιες πικρές κουβέντες...

cdu είπε...

@zamis
Το χθεσινό παιχνίδι ήταν για μένα όσο κρίσιμο ήταν τα παιχνίδια με τη Μπορντώ (με θετικό αποτέλεσμα η ομάδα πέρναγε με μεγάλο οικονομικό κέρδος) και το sold out (η νίκη θα έκανε αξιόπιστη τη προοπτική της υπέρβασης). Με νίκη χθές βάζαμε στέρεες βάσεις για παραμονή, γύρναγε ο κόσμος και φαινόμασταν πιο ελκυστικοί σε επενδυτή. Αν δε κάνω λάθος, στο sold out χάσαμε από ομάδα με 10 παίκτες. Έ, να μη φταίει ΚΑΙ ο προπονητής; Δεν είναι εκεί το θέμα και καλώς όλοι συνεχίζαμε να στηρίζουμε τον Λίνεν.

Για όλους που ζητάνε τη κεφαλή του Λεμονή: δεν νομίζω ότι κανείς διαφωνεί πως ευθύνεται για το αποτέλεσμα. Από κεί και πέρα, με κάθε στραβή να φεύγει ο προπονητής δεν οφελεί κανένα. Η ανακατοσούρα που όλη αυτή η αμφισβήτηση και ενδεχόμενη απομάκρυνση δημιουργεί

Κόκκινη Πιπεριά είπε...

Αγαπητέ Br εγω δεν κάνω ούτε μαθήματα ηθικής, ούτε εντιμότητας, αντίθετα με σένα. Εγώ πολύ απλά έγραψα την πραγματικότητα με απλά ελληνικά. Είτε σ' αρέσει, είτε όχι.

Η διαφορά μας είναι η εξής. Εγώ είμαι οπαδός και δημοσιογράφος. Γι αυτό και διατηρω οπαδικό μπλογκ. Και οι δυο μου ιδιότητες ΔΕΝ μου απαγορεύουν να γράψω την άποψη μου δημόσια και να δεχθώ την κριτική.

Εσύ εκτός από οπαδός είσαι πλέον και μέλος του ΔΣ του Ερασιτέχνη. Είσαι κατά κάποιο τρόπο εργοδότης του Τάκη Λεμονή. Αρα είναι ανήθικο να τον ξεσκίζεις, να λες ότι ανέστησε την αεκ κρυμμένος πίσω από ένα μπλογκ.

Και απλά σου έγραψα ότι περιμένω στη πρώτη συνεδρίαση του ΔΣ να καταθέσεις αυτές τις απόψεις για τον προπονητή.

Γιατί αν δεν το κάνεις θα πρέπει να μας εξηγήσεις πως γίνεται ως BR να λες, ουσιαστικά, ότι ο προπονητής πρέπει να φύγει και ως Ακης από επίσημη θέση να μην κάνεις κάτι γι' αυτό.

Δεν καταλαβαίνω τον εκνευρισμό σου πάντως. Το ίδιο ακριβώς με έμενα σου έγραψε ο Τέμπλαρ αλλά εκείνον δεν τον "έκραξες". Δεν πειράζει. Τώρα θα καταλάβεις πόσο δύσκολο είναι να είσαι "επώνυμος" στον πανιώνιο και να γράφεις δημόσια τις σκέψεις σου. Μπορείς να γραφεις ότι πιστευεις αλλά ως επώνυμος θα είσαι έτοιμος να τα στηρίξεις δημόσια....

Για τη κριτική. Βρε Ακη μου μάλλον με διαβάζεις και με ακούς αποσπασματικά. Γιατί εγώ ξέρεις λεω πολλά πράγματα και στο ραδιόφωνο. Καθημερινά. Εκεί ασκώ περισσότερο τη κριτική μου. ισως εσύ λόγω δουλειάς να μην προλαβαίνεις. Δεν είναι μόνο το μπλογκ το οποίο έχω επικουρικά...

Οσο για τη διοίκηση Τσάβαλου μην ανησυχείς. Μόνο όσοι λένε λόγια και δεν κάνουν πράξεις εχουν να φοβουνται... κατ' άλλα είναι μια διοίκηση που αποτελείται από προσωπικούς φίλους και συντρόφους οπότε καταλαβανεις...

Τώρα για τις απαντήσεις σου λεω ότι και εγω θα γράψω όποτε κρίνω εγω σωστό. Δεν δέχομαι υποδείξεις. θα περιμένεις. Γιατί βιάζεσαι; Οσο για την cuvra εχει γίνει γνωστό, μπορέις να ρωτήσεις και συναδέλφος σου στο ΔΣ του ερασιτέχνη ότι μαζί με τον κ. Παπαλόη ήταν και ο κ. Παρασκευαϊδης. Αλλά εχει πλέον καμία σημασία; τα υπόλοιπα όταν εγω κρίνω...

Αυτά και ψυχραιμία. Ολοι πικραθήκαμε από την ήττα αλλά κοιτάμε μπροστά.

Μάκης

Κόκκινη Πιπεριά είπε...

cdu τι θυμήθηκες; Το ματς με τη Μπορντώ; τσ, τσ, τσ πολέμάς τον Λίνεν; κακό παίδί... δεν κριτικάρουμε την ιερή αγελάδα που ακούει στο όνομα Εβαλντ...

Υ.Γ. Αλήθεα br εσύ πότε έκανε κριτική στον Λίνεν; Πότε;

Katrinos είπε...

Καταρχην η νομζω οτι η πικρα ειναι απολυτα δικαιολογημενη , αφου αυτο το ματς απεναντι σε αυτο το ματσο κωλοπαιδων ηταν σημαντικο κυριως για το ψυχισμο της εξεδρας (ναι και αυτο παιζει το ρολο του)
Και τι καναμε σε αυτο ? Μπηκαμε χεσμενοι κ αφησαμε το βαρος της φανελας να μας παρει τσαμπουκαλιδικο αποτελεσμα. Το ιδιο εγινε με το ΠΑΟΚ.
Εαν δεχτουμε οτι το ροστερ μας ειναι πολυ καλο για το επιπεδο του Ελληνικου πρωταθληματος, οτι ολοι βολοδερνουν σε οικονομικα προβληματα και δουμε οτι σε τρεις αγωνες εντος εχουμε παρει 1 βαθμο κ τους υπολοιπους 6 τους πηραμε στο Αγρινιο (θυμοσαστε οτι μας βγηκε η ψυχη ) και αλλους 3 απο τη Κερκυρα που παει φουντο, τοτε ναι κατι τρεχει με το χειρισμο αυτης της ομαδας.

Εγω δεν λεω να φυγει ο Λεμονης , εγω λεω να ξυπνησει κ να καταλαβει απο τα μεχρι τωρα λαθη του.

Το θεμα του κοστους δεν το συνδεω με τα μεχρι τωρα αποτελεσματα. Και πρωτοι να ειμασταν , τη στιγμη που επαναδιαπραγματευεται το συμπαν στη χωρα μας προς τα κατω, ειναι τουλαχιστον προκλητικο να μη γινει συζητηση για μειωση αποδοχων. Ειναι προκλητικο να μη παιρνει μαζι του 2 παικτες που ναι μεν κοστιζουν 1 εκ. Ευρω αλλα ειναι τα σημαντικοτερα περιουσιακα στοιχεια της ομαδας και ο ιδιος και η ομαδα του να κοστιζουν τοσο. Στο κατω κατω εαν πουλησουμε Φαμπιαν και Σιτο κατι απο τα σπασμενα θα βγαλουμε , το Τακαρο δεν μπορουμε να τον κανουμε τιποτα.
Δεν προχωρω στα υπολοιπα προκλητικα που βλεπω καθε Κυριακη , οπως η εμμονη στο Φανουρη κλπ.

br fun_atic είπε...

Θα μπορούσα να γράψω πολλά. Θα αρκεστώ όμως ότι ο καθένας κρίνεται από τις πράξεις του και τα γραπτά μένουν.

Κόκκινη Πιπεριά είπε...

Συμφωνω απολύτως μαζί σου Br. Οι πράξεις κρίνονται και τα γραπτά μένουν...

Μακης

IWN1998 είπε...

Νομίζω ότι η εσωστρέφεια έπιασε ζενίθ. Αν διαβάζει ο Αδαμίδης θα γελάει ειρωνικά και χαιρέκακα όπως στη φωτο που έβαλε ο Μάκης.

Για το θέμα Λεμονή νομίζω και το ξαναγράφω ότι πρέπει να κληθεί δημόσια αυτός και οι συνεργάτες του σε επαναδιαπραγμάτευση του συμβολαίου του. Ας αρνηθεί δημόσια. Το ζήτημα δεν είναι να τον διώξετε αλλά να τον πείσετε να βοηθήσει. Και η βοήθεια δεν είναι να λέει από δω και από κει ότι εργάζεται απλήρωτος αλλά να αναδιαπραγματευτεί ώστε να μπορέσουμε κάποια στιγμή να τον αποπληρωσουμε. Και καλά εκείνος έχει κλειστό συμβόλαιο, έχουν τέτοιο και ο Καβαλιέρης και η ένα κάρο παρατρεχάμενοι; Αν όχι ας κληθεί να μειώσει το τιμ του τουλάχιστον. Όλα να γίνουν δημόσια για να φανεί και δημόσια ποιος και τι θέλει.

Όσο για τα τεχνικά θέματα, όταν δεν έχουμε παραγωγικό άξονα πλην του ασταθούς Σάμαρη και τα ακραία μπακ είναι οι αχίλλειες πτέρνες μας οπότε παιχνίδι απ' αυτούς δεν βγαίνει, τότε πως να μην είμαστε μονοσήμαντοι;
Το ματς πάντως θα ήταν αλλιώς με το Σάμαρη μέσα και στο Β μέρος, έστω και τον όχι τόσο καλό Σάμαρη.

IWN1998 είπε...

Κύριε Λεμονή δεν είναι δικαιολογία ότι αφού δεν μειώνουν ο Λόλο και ο Ριέρα το συμβόλαιο τους, δεν το μειώνεις και συ. Αυτούς μπορούμε να τους πουλήσουμε, εσένα δεν μπορούμε ούτε καν να σε απολύσουμε. Και στο κάτω-κάτω κάνε μια κίνηση για να δείξεις στον κόσμο ότι πονάς την ομάδα. Και ξαναλέω το να λες γύρω ότι δουλεύετε απλήρωτοι, δεν συνιστά βοήθεια. Ίσως και το αντίθετο.
Κάνε την κίνηση που αξίζει στο προσωνύμιό σου.
Έχεις την ευκαιρία να μην αποδειχτείς "ευκαιριακός" αν το θέλεις.

Templar είπε...

Για να βάζουμε τα πράγματα στη θέση τους, ο br έχει σε προσωπικό επίπεδο συγκεκριμένη και δηλωμέμη άποψη. Δεν τη διατύπωσε σήμερα για πρώτη φορά. Αυτό βεβαίως που θα ήθελα να δω, φαντάζομαι όπως κι ο Μάκης είναι να εκφραστεί αυτή η άποψη, που νομίζω ότι την ασπάζονται κι άλλα μέλη του ΔΣ, επισήμως στο αρμόδιο όργανο.

Για το ότι δεν με "έκραξε" όπως λες Μάκη, ισχύει ο κανόνας της αλληλεγγύης μεταξύ... εύσωμων!!!
Πέρα από την πλάκα πάντως, το τελευταίο που χρειαζόμαστε τώρα είναι αιχμηρά σχόλια και κόντρεσ μεταξύ μας. Συμφωνείς νομίζω...

br fun_atic είπε...

έχω πάρει απόφαση εδώ και περίπου ένα χρόνο ότι άλλα γράφω και άλλα καταλαβαίνει ο καθένας.

Τα πράγματα είναι απλά και θα τα κάνω απλούστερα.

Δεν θεωρώ κακό προπονητή τον Λεμονή. Τον θεωρώ ίδιου επιπέδου με άλλους καλούς προπονητές που όμως στοιχίζουν το 1/3 των χρημάτων.
Θα μπορούσα να δεχθώ να είναι ακριβός αν μας αναδείκνυε παίκτες. Όσο καιρό είναι στην ομάδα δεν το έχει κάνει.

br fun_atic είπε...

υ.γ
ως προς το χθεσινό παιχνίδι θεωρώ ότι το έχασε ο ίδιος.

Αυτά για να μην υπάρχουν παρερμνηνείες και παρεξηγήσεις.

zamis είπε...

@cdu
Η συγκριση Λινεν-Λεμονη δεν μπορει να γινει ουτε για αστειο.
Και φυσικα λαθη κανουμε ολοι και φυσικα επισης καθενας κρινεται απο τη συνολικη του εικονα και οχι φωτογραφικα/επιλεκτικα.
Η γνωμη μου για τον Λεμονη ειναι οτι προκειται για σοβαρο και συγκροτημενο ατομο(που ομως χωρις τον Μητρογλου περυσι η τον Λολο φετος δεν θακανε τιποτα).
Το προβλημα ειναι οτι καποιοι του εχουν επιτρεψει να πινει το αιμα της παε συστηματικα και θεσμικα.
Οσοι δεν το βλεπουν,ενδιαφερονται μοναχα για το Κυριακατικο αποτελεσμα η εχουν συμφεροντα,αμεσα και εμμεσα.

Templar είπε...

Η Τρόικα σήμερα ζήτησε μειώσεις αποδοχών στον ιδιωτικό τομέα! Ας γίνει η αρχή από τον ΣερΤάκη!!!!

Katrinos είπε...

Ναι Τεμπλαρ , αλλά η μείωση αφορά στους κατώτατους μισθούς......

zamis είπε...

Αν δεχθει να παει η αμοιβη του ιδιου και του προπονητικου τιμ στα επιπεδα της πραγματικης αξιας του στην αγορα(Ουζουνιδης-Καραγεωργιου,καπου εκει),κοπουν τα εμμεσα οφελη που εχουν ακουστει και εκμεταλλευτει το Απηλιο,τοτε by all means,respect.

ΚΥΑΝΕΡΥΘΡΑ ΝΕΑ είπε...

BR: Η βελτίωση του Σιόβα και του Ομο, η εμπιστοσύνη στον Σάμαρη δεν είναι έργο Λεμονή;

Templar: Δεν εχω καμία διάθεση να τσακώνομαι με συνΠανιώνιους. Απλα επειδη ο br δεν με εχει συνιθήσει σε τέτοιου είδους αυστηρές κριτικές σε προπονητές (εξαιρώ τον Λίνεν που τον είχε αγιοποιήσει...) έθεσα το ερώτημα ότι θα πρέπει να τα πει και στο ΔΣ του ερασιτέχνη. Μόνο αυτό. Ούτε υποννοώ τίποτα, ούτε θεωρώ κανένα "εχθρό" του πανιώνιου. Βέβαια με την πρώτη κριτική ο br έβγαλε από το συρτάρι κάποιους "σκελετούς" αλλά δεν με πειράζει. Είμαι γαλβανισμένος.

zamis: Προφανώς δεν συγκρίνονται ο Λεμονής με τον Λίνεν. Ο ένας είναι εν ενεργεία προπονητής, έστω και "κακός" (για σένα) και ο άλλος το μόνο που κατάφερε εδώ και ένα χρόνο είναι να αποκλειστεί ο ΟΣΦΠ από τη Μακάμπι κaι στη συνεχεια να υποβιβασει την Αρμίnia στη Γ' κατηγορία. Από τότε είναι άνεργος... Μην με αναγκάζεις να γραφω άσχημα πράγματα για τον σύντρφοο Εβαλντ δεν θέλω...

Templar είπε...

@zamis

Δεν θα μπορούσα να συμφωνήσω περισσότερο!!!

@katrinos

Ο sir Τάκης είναι λίγο παραπάνω ε;

zamis είπε...

Μακη,γραφε οτι θες,ειναι ονομαστα τα συντροφικα μαχαιρωματα εξ'αλλου..

NK99 είπε...

Απλά για την ιστορία τον Σάμαρη τον καθιέρωσε στην ενδεκάδα ο Μάτζιος, τον Σιόβα ο Σουηδός και τον Όμο ο Χατζάρας στο Αιγάλεω.

Ο Λεμονής προσπαθεί να αναδείξει τον Μιλοβάνοβιτς αλλά δεν του βγαίνει ΑΥΤΟ ΤΟ ΤΑΛΕΝΤΟ...

br fun_atic είπε...

Μάκη, εξέλαβα τις αναρτήσεις σου ως άδικη προσωπική επίθεση.Πέρα από εκφράσεις σου που ήταν απόλυτα παρεξηγήσιμες, με παρουσίασες ως κάτι που δεν είμαι. Είμαι ένα από τα 15 μέλη του ερασιτέχνη γιατί ήθελα να ασχοληθώ με το ερασιτεχνικό κομμάτι του Πανιωνίου δίπλα σε ανθρώπους που θέλουν ακριβώς το ίδιο. Δεν είμαι ούτε θέλω να γίνω παράγοντας του ποδοσφαίρου. Αν το ήθελα θα το είχα πετύχει από παλιά, οπως θα μπορούσα ακόμη και σήμερα να ζητήσω να είμαι εκπρόσωπος στο Δ.Σ της Π.Α.Ε.Πίστεψέ με, κανείς δεν θα μου έλεγε όχι.

Μπορεί ο καθένας να νομίζει ό,τι θέλει. Μπορεί να νομίζει ότι γράφοντας εδώ μιλάει σε εκπρόσωπο της διοίκησης της Π.Α.Ε. Συγνώμη ατυχήσατε!Ανεξάρτητα από το ποσοστό που κατέχει ο ερασιτέχνης, το Δ.Σ του δεν έχει ασχοληθεί με πράξεις διοίκησης της Π.Α.Ε. Για την ώρα έχουμε απλή ενημέρωση για κάποια θέματα...Αυτό όποιος θέλει το πιστεύει, αυτή όμως είναι η αλήθεια.

Από εκεί και πέρα όλοι ήξεραν ότι έχω μπλογκ στο οποίο εκφράζω προσωπικές απόψεις.Κανείς δεν μου ζήτησε να το κλείσω ή να σταματήσω να τις εκφράζω. Αν αυτό είχε συμβεί πολύ απλά θα επέλεγα το μπλογκ και όχι το Δ.Σ.Την άποψη που εκφράζω ΔΗΜΟΣΙΑ και είναι ΣΤΑΘΕΡΗ εδώ και χρόνια εννοείται ότι δεν έχω πρόβλημα να τις εκφράζω στο Δ.Σ του ερασιτέχνη...

Δεν συνεχίζω το θέμα γιατί δεν θέλω να χαλάσουμε τις καρδιές μας.Να ξέρεις ότι με έχεις στεναχωρήσει.

br fun_atic είπε...

@ΝΚ99

Κι εγώ ήθελα να τα γράψω αυτά, αλλά είπα να μην το τραβήξω...

Endys είπε...

Το χθεσινό παιχνίδι, αν δεν ήταν στημένο, το έχασε ο Λεμονής.
Κι αυτό γιατί όποιος έχει παίξει μπάλα ξέρει ότι η πιο σημαντική ημέρα για το παιχνίδι της Κυριακής είναι η Τρίτη!!. Το πως δηλαδή θα ξεκινήσεις να προετοιμάσεις την ομάδα για το επερχόμενο παιχνίδι.
Όταν άρχισε ο σερ Τάκης τα "μεγάλη ομάδα η ΑΕΚ" και "θα προσπαθήσουμε για το καλύτερο" καταλαβαίνεις γιατί η ομάδα μπήκε έτσι όπως μπήκε στο γήπεδο.
Τον έπιασε κορόιδο ο Μανώλο, πρεσάροντας στο κέντρο και κόβοντας την κυκλοφορία και ο δικός μας δεν είχε απάντηση. Άτυχη στιγμή ο τραυματισμός του Σάμαρη.

Ας με συγχωρήσετε αδέρφια άλλα ο Λεμονής ΟΚ είχε μία κακή ημέρα. Αυτό το ξέσπασμα όμως εναντίον του Λεμονή μου δείχνει ότι τον περιμένατε στην γωνία.

Katrinos είπε...

Ναι Εντυ εγώ προσωπικά την είχα στημένη . Γιατί; Διότι έχουμε μπερδευτεί σε ένα μεγάλο παραμύθι , αυτο της οικονομικής ανέχειας. Όχι λεφτά όντως ΔΕΝ υπάρχουν, αλλά το ρόστερ μας σε σχέση μάλιστα με πολλές ανταγωνιστριες , δεν είναι να χάνει τη νίκη μέσα απο τα χέρια της απο τον Έργο, κ τους βαθμούς του Χ απο ΠΑΟΚ κ Κούλα με το τρόπο που έγινε. Ο κος Λεμονης έχει να διαχειριστεί ένα καλό ρόστερ κ μέχρι τώρα δεν το έχει κάνει , έτσι απλά

Endys είπε...

@ br
Συμφωνώ με πάρα πολλά, σχεδόν σε όλα, που γράφεις κατά καιρούς.
Στο θέμα του Λεμονή έχω σε γενικές γραμμές αντίθετη άποψη και το ξέρεις.
Ένας προπονητής κάνει πολλά περισσότερα από όσα φαίνονται στο γήπεδο. Δεν είναι όσο απλουστευμένα τα λες.

Κρατάει τα αποδυτήρια ώστε το κάθε κακομαθημένο να μην νομίζει ότι έχει περισσότερα δικαιώματα από τους άλλους. Φροντίζει δηλαδή να υπάρχει δικαιοσύνη. Ας πίστευε πέρισυ π.χ ο Τσότσα ότι αδικείται και θα βλέπαμε πόσα γκολ θα έπρεπε να βάλει ο Μήτρογλου για να σωθούμε.
Ας είχε κάνει ατομικό ο Φαμπιάν ή ο Σίτο με άλλο προπονητή και θα βλέπαμε αν θα έπαιζαν σήμερα ή θα ήταν στα δικαστήρια μαζί με τον Μπόσκο.

Προετοιμάζει κατάλληλα την ομάδα. Όση ευθύνη έχει ο Λεμονής για το πως μπήκε η ομάδα με την ΆΕΚ, τόσο μερίδιο έχει στις επιτυχίες εκτός έδρας.
Εγώ βλέπω ότι σε 4 από τα 5 παιχνίδια ήταν διαβασμένος και καλά στημένος. Χάνει τη νίκη με Εργοτέλη λόγω της απειρίας και το άγχος του Σιδεράκη και με τον Πάοκ λόγω μίας άτυχης στιγμής αλλά κι επειδή ο αντίπαλος είχε περισσότερα παιχνίδια στα πόδια του.

Βάζει την σφραγίδα του στον τρόπο παιχνιδιού.
Παίζει με έναν αμυντικό μέσο μπροστά από τα στόπερ (αποκάλυψη το ανασταλτικό παιχνίδι του Όμο) και ανάπτυξη από τα άκρα. Έχει βελτιώσει τους Σιόβα, Σάμαρη και ξαναφορμάρει σιγά σιγά τον Κούμο. Δεν έχει αναδείξει ταλέντα αλλά συγγνώμη εγώ δεν βλέπω κάποιο. Οι μικρές Εθνικές δεν είναι κριτήριο αν αναλογιστούμε το ποσοστό αυτών που πέτυχαν σε σχέση με όσους αγωνίστηκαν. Με το ζόρι ταλέντα δεν βγαίνουν.

Θα μπορόυσα να γράφω με τις ώρες αλλά ήδη είναι μεγάλο το κείμενο.

br fun_atic είπε...

Όταν θεώρησα ότι ήταν καλός το έγραψα,όπως και όταν ήταν κακός.Ξαναλέω ότι δεν τον θεωρώ κακό προπονητή αλλά εξαιρετικά ακριβό γι αυτό που εισπράττω ως μέσος φίλαθλος ότι προσφέρει.Διαφορετικές απαιτήσεις έχεις από το atos,το golf,την c200 και την jaguar.
Την στιγμή που αμείβεται με αυτά τα λεφτά,έχει το συγκεκριμένο ρόστερ και αντιμετωπίζει την χειρότερη ΑΕΚ που έχω δει στη ζωή μου και μάλιστα εντός δεν δικαιούται να χάνει με κατεβασμένα τα χέρια...Αν αύριο κατεβάσει σωστά την ομάδα δεν θα διστάσω να το γράψω.

stam είπε...

Οποιος θυμάται το περυσινό συνοθύλευμα κ πόσο γρήγορα το μεταμόρφωσε σε ομάδα με αρχή κ τέλος, καταλαβαίνει ότι το πέσιμο στο Λεμονή τώρα είναι καραστημένο. Θυμάμαι σχόλια αποθέωσης για τον προπονητή σ'αυτό εδώ το μπλογκ γι'αυτό κ έγραψα για κολοτούμπες. Εκτός αν την περυσινή σωτήρια την πιστώνουμε ολόκληρη σ'ένα μόνο παίκτη τον Μήτρογλου!
Σίγουρα κάνει λάθη όπως έκανε κ ο Λίνεν αλλά μπαρμπα Γιώργος Παράσχος δεν είναι.
Αν με τη νέα δίοικηση το δίλημμα είναι Εστογιανόφ ή Λεμονής τότε φοβάμαι ότι πολύ σύντομα θα αναπολούμε τον Βεντούρη...

Costix είπε...

Πανιωνια αδελφια, ολοι ειμαστε στεναχωρημενοι απο την χθεσινη αδικη και ατυχη ηττα.

Ομως δεν εχουμε δυστυχως πλεον καμμια πολυτελεια για κοντρες, διαξιφισμους, υπονοουμενα κλπ μεταξυ μας.

Τελος, νομιζω οτι το θεμα προπονητη (και το οτι παιρνει περιπου 200Κ το χρονο περισσοτερα απο καποιον ισως ισαξιο του σημερα) δεν αποτελει το βασικοτερο μας προβλημα αυτη την στιγμη.

Θεωρω οτι πρωτα πρεπει να λυσουμε το διοικητικο της ΠΑΕ και μετα το οικονομικο (οπου και προφανως εντασεται και το θεμα Λεμονη).

Θελουμε καθαρο μυαλο ολοι μας.

ΕΙΡΗΝΗ ΥΜΙΝ

και βεβαια σας θυμιζω

IT'S ONLY ROCK AND ROLL

Προτεινω να χαλαρωσουμε !!!

Βαγγέλης είπε...

Υπάρχει ένα θέμα με τον Λεμονή από αρκετούς και κατανοώ την αναγκαιότητα για μείωση των αποδοχών του προπονητικού team και για την συγκριση του Λεμονή με άλλους προπονητές, σε οικονομική βάση. Το θέμα αυτό θα είναι ένα σίγουρο πρόβλημα της νέας διοίκησης της ΠΑΕ πως θα πρέπει να το διαχειριστεί σωστά. Ας έχουμε λοιπόν υπομονή αφού δεν υπάρχει νέα διοίκηση αλλά προσωρινή. Συνιστώ ηρεμία γιατί χάνουμε λίγο την υπομονή μας.
Τέλος με έχει κουράσει όλος αυτός ο ντόρος με την ΑΕΚ, τον Κοντοέ και τον Μάκο. Και με έχει κουράσει γιατί δεν οδηγεί πουθενά. Αδιαφορία τους αξίζει και τίποτα αλλο. Αρκετές φορές ξεχνάμε τα χάλια μας και είναι κακό αυτό.

polykos είπε...

Αγαπητοί κύριοι, ωραία η καβλάντα για τους προπονητές τους παίκτες τα στημένα ματς κλπ, αλλά η επικαιρότητα είναι άλλη και μην κάνετε τα στραβά μάτια.
Συγχαίρω τον Costix που το θύμησε. Επίσης το Μάκη που έγραψε 2 αράδες σχετικά στην "Πλατεία".
Ο χρόνος πλησιάζει και θα χρειαστεί τα καλύτερα μυαλά του Πανιώνιου Κόσμου με τη μεγαλύτερη διάθεση και το αρτιότερο συκώτι να συνδυαστούν κατάλληλα για να προκύψει η νέα διοίκηση της ΠΑΕ.
Δεν έχουμε καιρό για χάσιμο.

Panionios Mitilini είπε...

Φίλε Templar οτι πληρώνεις πέρνεις λέει ο λαός. Ακριβώς αυτό που λες είναι ένα κατά. Παραιτήθηκε στα "δύσκολα". Ο Σερ Τάκης κοστίζει πολλά, το δέχομαι, αλλά πέρυσι που έσωσε τη κατηγορία ήταν αποδεκτός; Δηλαδή τι φταίει ο Λεμονής που ο Γούνδουλας έκανε μισή σωστή πάσα σε όλο το παιχνίδι; Ο Ριέρα, επαγγελματίας παίκτης και κανείς δε του έχει πει ότι παράληλλη μπαλιά στην άμυνα ΔΕΝ κάνεις! Ότι υλικό έχει ο άνθρωπος, με αυτό πορεύεται. Είχε Μπόσκο που κανείς δε του έμαθε ότι στη περιοχή δε κάνεις κοντρόλ, της δίνεις μια να πάει μέσα, ζήτησε Μήτρο και να τα γκολ. Εδώ ο Όμο, ο άρχοντας του τσαφ και έγινε ο πιο σταθερός παίκτης του Πανιωνίου. Να πω ότι είχαμε κανέναν Τσάβι και ο Λεμονής έχανε τα ματς στη σειρά να σου πω οκ. Τη κατηγορία πάμε να σώσουμε πάλι με κάτι τύπους που παίζουνε μπάλα, όχι ποδόσφαιρο και με μια ήττα πάμε να τον φάμε. Εμείς οι Πανιώνιοι τελικά ίσως είμαστε η χειρότερη φάρα οπαδών. Που να είχαμε και πρωταθλήματα τι θα γινότανε...

ζαμπονοτυρόπιτας είπε...

Ωραία τα λέτε, άρχισαν τα γραφικά!

Λίνεν και Τσακίρης, οι αγαπημένοι της στήλης. Καιρό είχαμε να τα ζήσουμε.

Κοστιξ, ωραία η παραμύθα της ενότητας, αλλά από το κ. Διόγο περιμένουμε να μας πει κάποια πράγματα, αλλά τα κάνει γαργάρα.
Υπολόγισε αν περιμένουμε ακόμη να μάθουμε για τα του Γερμαναρά, σκέψου πότε θα μάθουμε για την κούβρα. Μετά το 2014 όταν θα έχουμε βγει (?) από το Μνημόνιο.

Έχουμε πει όχι προσωπολατρίες, και το Γερμαναρα που πουλήσουμε τα παιχνίδια, έκανε παιχνιδάκια με το γαμπρό του, έφερε απίστευτα σαπάκια-σακάτηδες παίκτες, τρώγαμε 3αρες και 4αρες από το ΠΟΚ, και κάποιοι τον είχαν Θεο.

Templar είπε...

Φίλε συνΠανιώνιε από την όμορφη Μυτιλήνη, ο Παράσχος δεν παραιτήθηκε στα δύσκολα. Σου θυμίζω ότι σου έσωσε κι εκείνος μια κατηγορία και μάλιστα χωρίς τον Μήτρογλου, και μετά τον έδιωξες... Μετά τον ξαναπήρες και παραιτήθηκε όταν έμαθε ότι θα έχει πρόεδρο τον "αγαπούλα" και θα με συγχωρέσεις αλλά για μένα αυτό είναι υπέρ και όχι κατά!

Προσωπικά είμαι αντίθετος σε οτιδήποτε σχετίζεται με οποιονδήποτε τρόπο με τον Π.Ο.Κ. και αυτός είναι ένας λόγος να μην μου είναι πολύ συμπαθής ο sir (όχι σήμερα, ποτέ δεν ήταν, για να μη με κατηγορήσεις για κωλοτούμπα).

Στο επάγγελμά του δεν θα τον κρίνω, όπως δεν θα ανεχόμουν ένας άσχετος να κρίνει επαγγελματικά εμένα. Θα μείνω μόνο στο θέμα της αμοιβής του και θα τονίσω ότι μιλάμε για τον δεύτερο ακριβότερο προπονητή της Σούπερ Λίγκας! Αν λοιπόν δεχτούμε ότι το ρόστερ μας είναι χάλια όπως λες, τι τον θέλουμε τον sir με τα τόσα χρήματα? Αφού έτσι κι αλλιώς δεν μπορεί να κάνει τίποτα με αυτούς που είναι άσχετοι και δεν μπορούν να αλλάξουν μια μπαλιά (εσύ το λες).
Δεν είναι καλύτερο τα λεφτά που παίρνει να τα διαθέσουμε για μεταγραφές και να καλυτερεύσει η ομάδα με ίσως πιο μέτριο (κατά τη γνώμη σου) προπονητή?

Costix είπε...

@φιλε 121
η ενοτητα δεν ειναι πλεον παραμυθα, αποτελει ΜΟΝΟΔΡΟΜΟ !!! Το ιδιο και η ψυχραιμια και η νηφαλιοτητα. Ειμαστε σε ολα τα επιπεδα μεταξυ σφυρας και ακμονα και θελει πολυ προσπαθεια (και τυχη) για να την σκαπουλαρουμε.

Δεν θεωρω τον εαυτο μου ειδικο να μιλησει για τον προπονητη, αλλα θεωρω οτι τα 200Κ, που παιρνει παραπανω, αυτη τη στιγμη δεν αλλαζουν ιδιαιτερα την κατασταση. Και βεβαια με γνωμονα οτι κανεις δεν τον χαρακτηριζει αχρηστο.

Εξ αλλου, πεστε μου πότε ειχαμε προπονητη που να τους ικανοποιει ολους ????

Ακομα και ο Εβαλντιος ειχε ενα σωρο αντιπαθειες.

Παμε παρακατω λοιπον. Στην ουσια,
δλδ πως θα σωσουμε την παρτιδα.

ζαμπονοτυρόπιτας είπε...

Αυτά κοστιξ τα λέω γιατι οι μπλόγκερς νομίζουν ότι είναι και παράγοντες (παράγοντας μπορεί να είναι και αντιπολίτευση) και παραέχουν πάρει στα σοβαρά το ρόλο τους!

ΚΥΑΝΕΡΥΘΡΑ ΝΕΑ είπε...

Br δεν είχα σκοπό να σε στεναχωρήσω. Ομως διαβαζοντας αυτό τον λίβελο εναντίον του Λεμονή, θυμήθηκασ τι μου έγραφες όταν έγραφα σχεδόν τα όδια για τον Λίνεν. και παραξενευτήκα. Δεν είπα εγώ ότι θέλεις να γίνεις παράγοντας του ποδοσφαίρου. Σου έγραψα απλά ότι αυτά που γράφεις εδώ πρέπει να τα πεις στο ΔΣ του ερασιτέχνη.

Ειλικρινά δεν ήθελα να σε στεναχωρήσω, αλλά ξέρεις πόσες φορές εγώ ένιωθα άσχημα από τόσα που έγραφαν εδω μέσα διάφοροι μόνο και μόνο επειδή έγραφα την άποψή μου; Σου είπα είναι πικρό και δύσκολο να είσαι επώνυμος Πανιώνιος.

@ Κατρινος: Θέλεις και τα γράφεις ότι ο Λεμονής εχει να διαχιεριστεί ένα καλό ρόστερ; Μέχρι την Πέμπτη που ανακοινωθήκαν Ρόκας, Σκέμρπι, Αυλωνίτης είχε 16 παίκτηες στη διάθεση του εκ των οποώιν οι 3 κάτω των 18. Πλάκα μου κάνεις;

@ 121 χρόνια ιστορίας: Το ότι γράφεις στο μπλογκ του br δεν σου δίνει το δικαίωμα να μου απευθυνείς "κατηγορίες" του τύπου: Περιμένουμε να μας πει το τάδε...". Ποιος είσαι εσύ που μου κουνας το δάκτυλο; Με τα παιδιά εδώ μέσα γνωριζόμαστε, εχουμε πιει και έναν καφέ, βρισκόμαστε πριν τους αγώνες. Εσύ ποιος είσαι; Πες μας το ονομά σου και μετά λέγε ότι θες. Δεν είναι δυνατόν να μπαίνει οποιος να ναι με ένα ψευδωνυμο και να αρχίζει τους χαρακτηρισμούς. Σαν τον άλλο τον Αεκτση που παρίστανε τον Ηλυσιακό μας έλεγε διάφορα και τώρα εξαφανίστηκε.

@ ζαμις: Οταν εγώ έγραφα τα ίδια για τον Λίνεν ήμουν εμπαθής και στημένος από τον Τσακίρη. Τώρα που γράφετε, μερικοί, τα ίδια ακριβως για το Λεμονή (ενώ π.χ. τα ίδια ακριβως λεει και ο Τσολακακης...) είστε απλά Πανιώνιοι που θέλετε το καλό της ομάδας. Δεν γίνεται ρε φίλε... Δεν γίνεται...

Mάκης

zamis είπε...

Mακη,δυστυχως μπαλα εχουμε να παιξουμε απο τοτε,oπως και ναμαστε ενωμενοι...δεν συνεχιζω.

Templar είπε...

Να ρωτήσω κάτι τους γνωρίζοντες (αν υπάρχουν εδώ μέσα)?

Αύριο συμπληρώνεται μια εβδομάδα ελέγχου των οικονομικών της ΠΑΕ. Νούμερα κυκλοφορούν στον αέρα, φήμες, πληροφορίες κλπ

Ξέρει κανείς να μας πει τι γίνεται? Ή μήπως ξέρει κανείς για πότε προγραμματίζεται η Γ.Σ. του ερασιτέχνη?

Ο Οκτώβριος προχωράει και έτσι όπως πάμε μέχρι να γίνουν οι διαδικασίες (ΓΣ ερασιτέχνη, πρόταση για νέο ΔΣ στην ΠΑΕ, ΓΣ ΠΑΕ, συγκρότηση σε σώμα κλπ) και να οριστεί νέα διοίκηση που θα κληθεί να χειριστεί το θέμα της οικονομικής τακτοποίησης εν' όψη αδειοδότησης, φοβάμαι ότι θα βρεθούμε προ αδιεξόδου...

Maxi είπε...

Οταν αναλαμβάνεις μια επιχείρηση η οποία έχει δεδομένο προσωπικό, αναλαμβάνεις και τις υποχρεώσεις προς αυτούς.
Ο Λεμονής δεν υπέγραψε μόνος του το συμβόλαιο του.
Αν κρίνεις οτι οι αμοιβές είναι υψηλές, τους καλείς και το επαναδιαπραγματεύσαι, αν φυσικά οι ίδιοι το επιθυμούν.
Σε κάθε περίπτωση ο καθ'ενας θα κριθεί απο τη στάση που θα κρατήσει.
Και το προσωπικό και η Διοίκηση.
Το σωστό πάντως είναι ΚΑΝΕΙΣ να μη σκάβει το λάκκο του άλλου.
Ούτε ο προπονητής(δυστυχώς το είδαμε πριν απο λίγο καιρό), ούτε η διοίκηση(κι αυτό το είδαμε φέτος προς παίχτες με υψηλά συμβόλαια).

Θα συμφωνήσω απόλυτα λοιπόν με τον Ιωνα και τον Costix.

Ειρήνη και κατανόηση απ όλους για να πάει μπροστά η κατάσταση.
Μη Ξεχνάτε οτι το Τσακίρη εμείς τον διώξαμε!!! Οπως βέβαια και το Μάκαρο εμείς τον εμποδίσαμε!!!
Αρα είμαστε ικανοί για το καλύτερο, αλλά και το χειρότερο!

romy38 είπε...

Κυριε Διογο με λενε Ευρυγενη Δημητρη,δεν εχουμε πιει καφε παρεα,ενα γεια το εχουμε πει,ειστε ομως εκτεθειμενος με αυτα που υποστηριζατε,προ διμηνου.Θυμαστε το παιχνιδι με τα γραμματα και τα περιβοητα τρανταχτα ονοματα που θα εβγαιναν και τα υποστηριζατε ενθερμα?Ενα συγγνωμη λαθος(αν ηταν)ποτε δεν εβλαψε κανεναν.Οπως ειπατε ειστε δημοσιο προσωπο και ενας λογος παραπανω για να ειστε πιο προσεκτικος.

ΚΥΑΝΕΡΥΘΡΑ ΝΕΑ είπε...

Κύριε Ευρυγένη δεν σας καταλαβαίνω; Για ποιο λόγο να ζητήσω συγγνώμη; Εκανα ρεπορτάζ, μετέφερα οτι μάθαινα. Γνωρίζω βέβαια ότι οι Πανιώνιοι είναι οι πλέον κουτσομπόληδες οπαδοί αλλά δεν με ενδιαφέρει.

Οσο για τα ονόματα. Αν διαβάζατε προσεκτικά τα ρεπορτάζ που αναρτω στο μπλογκ μου, αλλά και αν αακούγατε τα ρεπορταζ στον σατθμό πυο εργαζομαι θα είχατε μάθει εδώ και καιρό ότι στην couvra εκτός από τον κ. Παπαλόη συμμετέχει και ο κ. Παρασκευαϊδης.

Μάλιστα εδω σ' αυτό το μπλογκ είχα αναρτήσει και μια είδηση όπου για κάποια μεταλλεία μια άλλη κοινη εταιρία του κ. Παπαλόη και του κ. Παρασκευαίδη είχαν καταθέσει προσφορά.

Αυτά τα ολίγα...

amanAM είπε...

Προς τι το μίσος και ο αλληλοσπαραγμός?

Σας προσκαλώ όλους στο Αρτάκης, από Παρασκευή απόγευμα μέχρι Κυριακή μεσημέρι.

Εκεί, παρακολουθώντας το παιχνίδι του πόλο και πίνοντας το καφεδάκι μας, μπορούμε να συνεχίσουμε την συζήτηση και να λύσουμε τις διαφορές μας από κοντά.

Δεν έχουμε αγώνα ποδοσφαίρου, οπότε όλοι μπορούμε να συμπαρασταθούμε στο πόλο, σε μια κρίσιμη περίοδο.

romy38 είπε...

Αν και ειναι πλεον ακαιρο μου προξενει εντυπωση που εμμεσως υποστηριζετε ακομη τον τυπο με την φωτοτυπημενη επιταγη.Ανατρεξτε στα κειμενα σας και θα διαπιστωσετε πως εκτος απο πληροφοριες υποστηριζατε με θερμη την εν λογω κινηση και αυτο δεν αλλαζει.Αυτο ειναι που αν θελετε πρεπει να μας εξηγησετε.

amanAM είπε...

Αναλυτικά το πρόγραμμα:
Παρασκευή 7/10
18:30 Χεϊμπελιάντα-Ντιναμό
20:00 Πανιώνιος-Πρίμορατς
Σάββατο 8/10
18:30 Ντιναμό -Πρίμορατς
20:00 Πανιώνιος-Χείμπελιάντα
Κυριακή 9/10
11:30 Χεϊμπελιάντα-Πρίμορατς
13:00 Πανιώνιος - Ντιναμό

ζαμπονοτυρόπιτας είπε...

@ ΚΥΑΝΕΡΥΘΡΑ ΝΕΑ

Καλύτερα να αφήσουμε τη δημιουργία εντυπώσεων και να μπούμε στην ουσία. Κανείς δε σε κατηγόρησε, αλλά είχες πει κάτι, και μέχρι στιγμής είσαι ανακόλουθος και αόριστος. Που είδες τους χαρακτηρισμούς?

Δηλαδή, επειδή είστε μια παρέα με ορισμένους, αυτό τι υπονοεί. Άλλωστε δικές σου αναρτήσεις σχολιάζουμε. όταν μου συστηθούν και οι άλλοι, θα συστηθώ και εγώ. Και εγώ ψευδώνυμα βλέπω.

NK99 είπε...

Αυτή η ομάδα χωρίς κάποιον άνθρωπο να είναι μπροστά και να πάιρνει αποφάσεις με αξεπέραστα φαίνεται οικονομικά προβλήματα ψάχνεται από κάπου να κρατηθεί.

Η αχτίδα φωτός που περιμέναμε ΒΑΣΙΜΑ να φανεί την Κυριακή δεν φάνηκε ποτέ διότι προπονητής και παίκτες φάνηκαν πολύ κατωτεροι των περιστάσεων απέναντι σε μία ομάδα με αντικειμενικά κατώτερους παίκτες. Ο προπονητής τα έριξε στους παίκτες και ο Γονδουλάκης στον κόσμο που δεν μπουκάρει να διακόψει το παιχνίδι στο 87 (δεν μπορώ να φανταστώ πως αλλιώς ο κόσμος θα απέτρεπε να δεχτούμε γκολ στο τέλος σε δύο εντός έδρας παιχνίδια).

Αν είχαμε πάρει το παιχνίδι θα ήταν αλλιώς η ατμόσφαιρα και ενδεχομένως πιο εύκολη η ανεύρεση του προσώπου που θα μπορούσε να ηγηθεί μίας προσπάθειας την οποία θα αγκάλιαζε πολύς κόσμος.

Τώρα όπως νομίζω και φαίνεται το αν ο Λεμονής παίρνει πολλά δεν εχει σημασία καθώς δεν πρόκειται να πάρει τίποτα διότι ουκ αν λάβοις.... Το ίδιο ισχύει και για τους παίκτες. Ας πρόσεχαν λοιπόν την Κυριακή....

Όσο για τη γνώμη των οπαδών σέβομαι απόλυτα την άποψη όσων την γράφουν με ανιδιοτέλεια και που η θέση τους και το εισόδημα τους είναι εντελώς ανεξάρτητα από την πορέια της ΠΑΕ Πανιώνιος και από το ποιος κάθεται στον πάγκο της και από το ποιος παίζει, το ποιος έρχεται και το ποιος φεύγει...

NK είπε...

ο παρασκευαιδης αν θυμαμαι καλα ειχε διαψευση εμπλοκη του στην αγορα του πανιωνιου

http://www.sport-fm.gr/article/486281

ζαμπονοτυρόπιτας είπε...

Και επιτέλους αφού ο Λεμονής θεωρείται ακριβός, ας τον καλέσει η διοίκηση να του ξηγήσει το όνειρο. «Σιρτακη, δε βγαίνουμε πρέπει κάτι να γίνει για να επιβιώσουμε όλοι, αλλιώς δεν μπορούμε να ανταποκριθούμε».

Την μ@λακια την έκαναν και τον έφεραν και τον πλήρωσαν. Τώρα είναι αλλιώς τα δεδομένα, πρέπει να γίνει μια τομή. Ας πάρουν το Παράσχο ή τον Κατσαβάκη, με 100 χιλιάρικα και θα κάνουν και το Σταυρό τους.

Costix είπε...

Το εχω γραψει στο παρελθον και το ξαναγραφω.

Ο Μακης ειναι ο μοναδικος δημοσιογραφος που εχει δημοσια ταυτοτητα Πανιωνιου (και αριστερου), κατι που φανταζομαι οτι του κανει την επαγγελματικη του ζωη αρκετα δυσκολη στα media.

Ειναι γνωστο φανταζομαι σε ολους ποσο προνομιακης μεταχειρισης τυγχανουν κατι αλλα ''καλα'' παιδακια, γλυφτρακια του ΠΟΚ.

Γι' αυτο και εγω του αποδιδω τον αντιστοιχο σεβασμο.

Βεβαια η αληθεια ειναι πως καμμια φορα υπερβαλλει η/και χανει την ψυχραιμια του (χεχεχεχε!!!), αλλα ρε παιδια ανθρωπος ειναι και αυτος, και μαλιστα δικος μας !!!

Ας ριξουμε τους τονους.

Με ενδιαφερον διαβαζω πως ηρθαμε σε συμφωνια με τον ΟΠΑΠ για 2 χρονια Χ 400Κ και συντομως παιρνουμε την πρωτη δοση της φετινης χρονιας, ητοι 200Κ, ποσο που θα καλυψει αρκετες τρυπες. Κατι ειναι κι' αυτο.

ζαμπονοτυρόπιτας είπε...

@ Costix,

Α) Όταν κάποιος ασκεί κριτική χωρίς στρογγυλεμένες γωνίες, ανεβάζει τους τόνους. Όταν όμως είναι κουβέντα μεταξύ γνωστών στο ίδιο blog, τότε ανταλλαγή ιδεών και απόψεων…

Β) Όταν διαφωνούμε με μια άποψη, τώρα την αποκαλούμε «χαρακτηρισμό» στο όνομα της ευπρέπειας και του σωστού διαλόγου.

Γ) Σε άλλα δημοκρατικά blog (*όχι αυτό*) ο κάτοχος γράφει ότι…. π@π@ριά γουστάρει, και μπλοκάρει τα σχόλια. Έχει και το θράσος να θυματοποιείται σαν αποκορύφωμα…

Templar είπε...

Εγώ θα συμφωνήσω απόλυτα με τον φίλο μου τον Costix!

Θα συμφωνήσω και με την προηγούμενη τοποθέτηση του 121, όμως υπάρχει ένα θέμα. Ποιος θα φωνάξει τον Σιρτάκη να του ζητήσει μείωση? Η προσωρινή διοίκηση? Μα αυτοί του έκαναν το συμβόλαιο. Θα πρέπει να παρέμβει ο μεγαλομέτοχος ερασιτέχνης, κι εκεί νομίζω ότι ταιριάζουν τα αρχικά σχόλια με την παρότρυνση προς τον BR, για να θέσει το θέμα...

Κόκκινη Πιπεριά είπε...

Κύριε Ευρυγένη σε αντίθεση με ορισμένους υποστήριξα και θα υποστηρίξω στο μέλλον οποιαδήποτε πρόταση θα απαλλαξει τον Πανιώνιο από τους Βεντουροτσολακάκηδες. Λάθος μου; Μπορεί, αλλά επειδή η ομάδα βρίσκεται στο χείλος του γκρεμού από τους χειρισμούς των εν λόγω κυρίων θέλω να τους δω να αποαχωρούν (επιτέλους...) από τον σύλλλογο. Αρκετό κακό μας εχουν κάνει...

@ 121 χρόνια ιστορίας: Πρέπει να καταλάβεις ότι κανένας δεν σου δίνει το δικαίωμα να χαρακτηρίζεις. Εσύ τι είσαι; Ποιος είσαι ρε αδερφέ; Εγω είμαι ο Μάκης Διόγος. Αφού δεν εχεις πρόβλημα στείλε μου ένα μειλ. Γιατί εγώ όλα τα παιδιά εδω μεσα τα γνωρίζω και προσωπικά. Σταμάτα λοιπόν το παραμύθι. Γιατί κρύβεσαι;

Οσο για τον αντικατάστάτη του Λεμονή ξέχασες τον Βαζάκα. Ερχεται και με 50.000...

@ Costix, Templar ευχαριστω αλλά δεν χρειάζεται ρε παιδιά. Ο καθένας κρίνεται. Προφανώς και εγώ έχω γράψει μαλακίες, εχω πει βλακείες, αλλά όχι και να αμς κρίνουν άτομα κρυμμένα πίσω απόμ ένα ψευδώνυμο... Ελεος

Μάκης

Κόκκινη Πιπεριά είπε...

Φρέσκια είδηση: Δύο νέα μέλη προστέθηκαν στο δυναμικό της ΠΑΕ ΠΑΝΙΩΝΙΟΣ ΓΣΣ. Συγκεκριμένα πρόκειται για τους κ.κ. Βαγγέλη Σουφλέρη, Λάζαρο Κουτλίδη. Ο πρώτος θα αναλάβει καθήκοντα του γενικού διευθυντή της ΠΑΕ ΠΑΝΙΩΝΙΟΣ ΓΣΣ και ο δεύτερος καθήκοντα του Διευθυντή του ποδοσφαιρικού τμήματος.

Templar είπε...

Κανένα βιογραφικό τους?

Kostas είπε...

Μολονότι είμαι καθημερινός αναγνώστης του blog σπανιότατα παρεμβαίνω με κάποιο σχόλιο. Θέλω να τονίσω ότι πολλά παιδία τα έχω σε εκτίμηση με αυτά που γράφουν και ας μην τα γνωρίζω.
Το ίδιο ισχύει και για τον Μάκη και για τον BR. Και θα ήθελα να ρωτήσω το εξής.
Μας πίκρανε περισσότερο η ήττα ή η γενικότερη εμφάνιση της ομάδας. Θεωρώ ότι η ήττα (κακώς) μας ενόχλησε περισσότερο με αποτέλεσμα να δημιουργείται ένα αρνητικό κλίμα μεταξύ μας με αντεγκλήσεις και υπονοούμενα. Υποθέτω πως αν το γκολ δεν έμπαινε και το παιχνίδι έληγε ισόπαλο δεν θα είχαμε αυτές τις αντιπαραθέσεις. Για αυτή την κατάσταση δεν λυπάμαι αλλά στεναχωριέμαι. Απευθύνομαι λοιπόν σε όλους που μας χωρίζουν τόσα πολλά αλλά μας ενώνει ένα πράγμα. Η αγάπη μας για τον Πανιώνιο.

Ας δούμε λοιπόν με θετικό μάτι και την ανταλλαγή απόψεων και ας μην ταιριάζουν αλλά και την κριτική.

Άλλωστε το να άκουμε μόνο τον εαυτό μας δεν θα μπορέσουμε να μάθουμε ποτέ τίποτα

ΥΓ Κριτική πάνω απ όλα σημαίνει κατανόηση (έτσι θα ήθελα να πιστεύω)

br fun_atic είπε...

εγώ προσωπικά το θέμα του Λεμονή θα ήθελα να κλείσει.Το ξαναλέω για να μην παρεξηγηθώ: Δεν τον θεωρώ κακό προπονητή. Ανεξάρτητα από αυτό το στυλ του ποδοσφαίρου που παίζει δεν μου αρέσει (αυτό είναι θέα γούστου).
Θεωρώ ότι είναι υπερεκτιμημένος και πανάκριβος. Αν ήταν στο χέρι μου το θέμα του δεν ξέρω αν θα τον έδιωχνα, όμως είναι βέβαιο ότι θα του ζητούσα δύο πράγματα: Μεγάλη μείωση των αποδοχών του στα πλαίσια της γενικότερης οικονομικής κατάστασης και οπωσδήποτε ανάδειξη νέων παικτών.

Από εκεί και πέρα: προσωπική μου εκτίμηση ότι στο παιχνίδι με την ΑΕΚ δεν κατέβαλε σοβαρή προσπάθεια για να πάρει την νίκη. Αν η ισοπαλία ήταν ο βασικός του σκοπός, συγνώμη αλλά έπαιξε και έχασε. Αν στο επόμενο παιχνίδι είναι καλός θα το γράψω. Αν δεν είναι και πάλι θα το γράψω...
Είμαστε ΟΚ;

@costix
πίστεψέ με τα 200κ plus παίζουν τεράστιο ρόλο. Να σου θυμήσω ότι παραλίγο να πέσουμε κατηγορία για 12.000 ευρώ.

br fun_atic είπε...

Για τους κους Σουφλέρη και Κουτλίδη θα ζητήσω περισσότερες διευκρινήσεις αύριο στο Δ.Σ όπως και για κάποια άλλα θέματα τρέχουσας επικαιρότητας, όπως αυτά προέκυψαν από πρόσφατες ανακοινώσεις. Σας παρακαλώ να μη με ρωτήσετε κάτι για τα θέματα αυτά μέχρι την Πέμπτη γιατί πολύ απλά δεν θα έχω απαντήσεις.

IWN1998 είπε...

Για τα βιογραφικά, ίσως είναι συνωνυμίες...

http://www.enet.gr/?i=issue.el.home&date=04/12/2009&id=108730

http://archive.enet.gr/online/online_print?id=17195096

Panionios Mitilini είπε...

Φίλε Τemplar αυτούς τους μέτριους παίκτες τους έκανε να πάρουνε δυο αποτελέσματα εκτός έδρας. Έστω με τη ψυχή στο στόμα. Δε νομίζω ότι φταίει ο μισθός του Λεμονή για τα οικονομικά της παε. Ναι είναι ακριβώς αλλά ποιός θα φέρεις στον πάγκο; Τον Παράσχο ή τον Βλάχο; Λυπάμαι αλλά αυτή τη στιγμή προτιμώ τον Λεμονή που έχει την ομάδα απο πέρυσι και ξέρει πως θα παίξει.

ζαμπονοτυρόπιτας είπε...

Μάκη κάνεις ότι δεν καταλαβαίνεις. Πετάς τη μπάλα στην εξέδρα μου φαίνεται.

Κανείς δε χαρακτήρισε. Μια αλήθεια είπα. Εσύ τα είπες πρώτος, και έκανες κωλοτούμπα. Περιμένουμε για Λίνεν και Κούβρα να μάθουμε. Ποιος άρχισε το παραμύθι?

Τ.Μ.

ζαμπονοτυρόπιτας είπε...

Δηλαδή θα σου καπόπεφτε ο Κατσαβάκης και ο Παράσχος?
Εδώ δεν έχουμε βρακί για τον κώλο μας, θέλουμε κορδελάκι για τα απαυτά μας μου φαίνεται...

br fun_atic είπε...

@ ιων
Τον δεύτερο θα τον βρεις googlάροντας Απόλλων Καλαμαριάς.Εκεί θα βρεις και άλλες πιθανές συνωνυμίες...Για τον λόγο αυτό σας ζητώ να κάνετε υπομονή 36 ώρες.

IWN1998 είπε...

OK. Υποτίθεται βέβαια ότι δεν βγήκαν σήμερα στην επιφάνεια. Είναι οι ειδικοί σύμβουλοι που έκαναν την επιθεώρηση στην ΠΑΕ προ ημερών.

stam είπε...

Η απλή ποδοσφαιρική λογική λέει η ομάδα να μείνει όπως έχει. απο τις πρώτες εμφανίσεις κ με λειψο ρόστερ ανταποκρίνεται πολυ καλύτερα απο αυτο που κ εμείς οι ίδιοι περιμέναμε. Τέτοια ανακατοσουρα επειδη χάσαμε το παιχνίδι απο τα κοτόπουλα δεν εξηγείται παρα μόνο αν οι ίδιοι θελουμε να δημιουργήσουμε κλίμα για να φύγει ο προπονητής. Ο οποιος σίγουρα έχει ευθύνη αλλα σαν γενική εικόνα την έχει καλα την ομάδα.
το παραμυθακι για τα ταλέντα που δεν τα βάζει να παίξουν έχει ξεπεραστεί. Τον Σαμαρη αυτος τον καθιέρωσε κ οι υπόλοιποι απλά δεν είναι έτοιμοι ακόμα κ καλα κάνει κ τους βάζει για λίγο για να μην του κάψει. Αυτος τους βλέπει καθε μέρα στην προπόνηση κ σίγουρα στη διάρκεια του πρωταθλήματος κάποια στιγμή θα παίξουν.
Τώρα αν οικονομικά είναι ασυμφορος κλπ.
αυτο είναι άλλο θέμα. Καθαρά ποδοσφαιρικά τα παει καλα όσο κ να μην τον γουστάρουμε.

IWN1998 είπε...

Σε κάθε περίπτωση νομίζω είναι καλό και για τον ίδιο και για τους συνεργάτες του και για την ΠΑΕ να έλθουν σε μια συνεννόηση για το οικονομικό με βάση τα νυν δεδομένα όχι μόνον του Πανιώνιου αλλά και της χώρας θα έλεγα.
Δεν είναι δικαιολογία να ζητούν τη μείωση αποδοχών παικτών και την πώλησή τους ώστε να καλυφθεί η δική τους αμοιβή. Πιθανόν να χρειαστεί να γίνει κάτι τέτοιο αλλά είναι παράλογο ο προπονητής που διαμαρτύρεται για το βάθος του ρόστερ του, να καλεί παράλληλα τη διοίκηση να το χειροτερεύσει με στόχο να κρατήσει τις αποδοχές του.
Πρέπει όλοι να δείξουν κοινή λογική και συνεργασιμότητα. Και αυτό θα το εκτιμήσει ο κόσμος πάρα πολύ αν γίνει.
Ίσως βέβαια να υπάρχει και η τακτική ότι κάτι τέτοιο (επαναδιαπραγμάτευση για μείωση αποδοχών) δεν το κάνει κανείς εκ των προτέρων αλλά το αφήνει σαν ατού ώστε σε τυχόν διαζύγιο να ξεκινάει από ψηλά τον όποιο συμβιβασμό που σαφώς θα πάει χαμηλότερα.
Πάντως τείνω να θεωρήσω ότι η ΠΑΕ πρέπει να ιεραρχίσει τους στόχους και τις ενέργειές της και πρώτα πρέπει να εξασφαλίσει τους πόρους που δεν είχε εξασφαλίσει το καλοκαίρι (χορηγίες, διαφημίσεις κλπ) και που σιγά σιγά κάτι κινείται και μετά να δει σχετικά με τις περικοπές και μάλιστα αυτές με αγωνιστική συνάφεια.
Μάλλον θα συμφωνήσω με Costix ότι τα 200 χιλιάρικα είναι μεν σημαντικά (BRF comment) αλλά δεν θα μας σώσουν από μόνα τους για να τα βάλουμε στην ύψιστη προτεραιότητα με πιθανά προβλήματα για το αγωνιστικό μέρος της ομάδας. Όταν αλλάζεις μια παράμετρο της ομάδας σίγουρα θα την επηρεάσεις για ένα διάστημα. Και ως το ματς με την ΑΕΚ, η ομάδα ασχέτως αποτελεσμάτων, έπαιζε μπάλα σχετικά καλή.
Αλλά επειδή οι καλοί λογαριασμοί κάνουν τους καλούς φίλους, με το τέλος του οικονομικού ελέγχου, ο προπονητής και το τιμ του θα πρέπει να κληθούν να προσαρμοσθούν στις περιστάσεις μέσα από μια διαδικασία που δεν θα έχει αυτοσκοπό τη λύση των συνεργασιών αλλά διάφανα και δημόσια την έκκληση σε συνέχιση της συνεργασίας με βάση τις υπάρχουσες δυνατότητες.
Και τέλος για τα 200 έξτρα χιλ Λεμονή αν είναι τόσα, ο ντόρος θα ήταν πιο δικαιολογημένος αν γινόταν και σε άλλες διαρροές, πχ τα 150 χιλ του Απήλιου απο τα τηλεοπτικά έσοδα. Ναι τα χρωστάει η ΠΑΕ αυτά αλλά μια διευκόλυνση από τον τέως κάπως; Ίσως να μην τον παίρνει βέβαια και αυτόν στα δύσκολα που περνάμε αλλά ρωτάμε αν τους παίρνει και τους άλλους που δεν πληρώνονται και που ίσως αν έπαιρναν κάποια έναντι να είχαν άλλη απόκριση σε κάποια αποδοχή αναδιαπραγμάτευσης;

Ron Barceló είπε...

Καλά όλα αυτά, αλλά ρε Τάκη, ρε αγόρι μου, με 15 χιλιάρικα το ματς δε νοείται να έχεις τετοια οδοντοστοχία [σα τη φωτό της ανάρτησης].
Είπαμε, Τακη ΕΣΥ superstar.
Ηρεμία και διπλό στα Γιάννενα.

Υγιαίνετε!

NK είπε...

τον σαμαρη τον καθιερωσε ο μαντζιος, ο οποιος ειχε χρησιμοποιησει και τον κολοβό

IWN1998 είπε...

Εγώ πάντως θυμάμαι ότι τον Σάμαρη τον πρωτοχρησιμοποίησε ο Παράσχος. Όντως ο Μάντζιος τον έφερε βασικό. Αλλά παιδιά τοθέμα με την χρησιμοποίηση των νέων δεν είναι κάτι που εμείς της κερκίδας μπορεί να έχουμε από πρώτο χέρι άποψη. Ίσως για το μόνο που η άποψή μας μπορεί να είναι πιο βάσιμη είναι για τον Κολοβό, που όποτε τον έχουμε δει, δείχνει να το έχει το ποδόσφαιρο στο αίμα του το παιδί και σίγουρα του αξίζει κάποιος χρόνος παραπάνω σε σχέση με τον κατάκοπο απο το 60-70 και μετά Γουνδουλάκη φερ' ειπείν.

panthiras83 είπε...

ΡΕ ΚΟΙΤΑ ΝΑ ΔΕΙΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝΕ ΤΕΛΕΙΩΜΟ ΤΑ ΛΑΜΟΓΙΑ ΣΤΟΝ ΠΑΝΙΩΝΙΟ.ΚΥΡΙΕ ΤΣΑΒΑΛΕ ΟΠΟΙΟΝ ΣΑΣ ΠΡΟΤΗΝΟΥΝΕ ΕΣΕΙΣ ΤΟΝ ΚΑΝΕΤΕ ΔΙΕΥΘΥΝΤΗ?ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΤΟΥΣ ΠΑΝΙΩΝΙΟΣ.ΤΕΛΙΚΑ ΠΑΜΕ ΑΠΤΗ ΣΚΥΛΑ ΣΤΗ ΧΑΡΙΒΔΗ.

NK99 είπε...

Θα πρέπει να δοθούν στη δημοσιότητα οι αμοιβές τους και τα βιογραφικά τους.

Η παραμονή των διαχρονικών, η απόκτηση παικτών και η επιλογή κάποιων παραγόντων από το πουθενά (?)
σηματοδοτούν κακή αρχή....

Costix είπε...

Υπομονη ρε μαγκες, να δουμε πρωτα και μετα διαμαρτυρομαστε.
Εξ αλλου εχουμε Brfun στη μηχανη μας,
ο οποιος απο θεμα αρχης ειναι υποστηριχτης της διαφανειας και θα φερει στην επιφανεια οτι στραβο ερθει στην αντιληψη του.

Επιτελους λιγο ΨΥΧΡΑΙΜΙΑ !!!

NK99 είπε...

Το γεγονός ότι υπάρχει ο BRF είναι απόλυτα θετικό.

Το να δούμε πρώτα....ειπώθηκε πολλές φορές επί Κιντή και είδαμε.....

Το να θέλουμε να δούμε που κρατάει η σκούφια αυτών που αναλαμβάνουν διοικήτική θέση και πιθανόν έμμισθη στην ΠΑΕ δεν δείχνει έλλειψη ψυχραιμίας.

zamis είπε...

http://www.gazzetta.gr/article/item/229882-trelamenoi-me-estogianoph

ωραια χτιζεται..

ζαμπονοτυρόπιτας είπε...

Ωραίες προδιαγραφές έχουν οι καινούργιοι. Αν είναι αυτές οι πληροφορίες που ανάρτησε ο Ιώνας. Τώρα κ. Διόγο, αν χαρακτηρίσω αυτούς θα έχω άδικο????

ζαμπονοτυρόπιτας είπε...

Ας βάλουν λοιπόν τα πράγματα σε μια σειρά…

Για μια ακόμη φορά μας ξεφτίλισαν σαν Πανιώνιους!! Παίκτες αδιάφοροι, αγωνίστηκαν σαν πουλημένοι.

Ένας προπονητής προκλητικός, απλός διεκπεραιωτής ενδεκάδας.

Μετά την ΘΡΙΑΜΒΕΥΤΙΚΗ επιστροφή Βεντούρη και Τσολακάκη, τώρα έχουμε και την πρόσληψη δύο (2) μη Πανιώνιων παραγόντων με ένα ιστορικό κόλαφο.

Μία απλή αναζήτηση των ονομάτων στο ίντερνετ, θα σας κάνει να φρίξετε.

Πολλά συγχαρητήρια στους αγνούς Πανιώνιους της "Πανιώνιας Κίνησης" και στον κύριο Τσάβαλο που προσέλαβαν κάποιον που ήταν συνεργάτης του Ψωμιάδη στην ΑΕΚ (υπόθεση πλαστοπροσωπίας Φερούζεμ) και έναν άλλο που έδινε παρόν στο Αστυνομικό Τμήμα κάθε 1 και 15 κατηγορούμενος για πλαστές επιταγές...
ΑΞΙΟΙ, ΑΞΙΟΙ!!!

ζαμπονοτυρόπιτας είπε...

Και φυσικά οι κωλοφυλλάδες και οι δημοσιο-κάφροι (το συνάφι σας σχολιάζω κ. Διόγο, μήπως και εκεί χαρακτηρίζω???) έχουν σίγουρη την μεταγραφή του Ζαραδούκα, ως δανεικού τον Ιανουάριο και ο Βαγγέλας φόρα παρτίδα προσδοκά επιστροφή Τζέρι , για να βοηθήσει το φίλο του να μείνει κατηγορία.!!

Costix είπε...

Τελικα υπαρχει καποιο λινκ να διαβασουμε και εμεις το βιογραφικο και προφιλ των δυο καινουργιων (Σουφλερη/Κουτλιδη) ???

IWN1998 είπε...

Ας κρατήσουμε λίγο την υπομονή μας. Αν και εγώ έδωσα εδώ εκείνα τα links, ίσως κάποιες κατηγορίες είναι κομματικού χαρακτήρα ενώ και η συνεργασία με Ψωμιάδη προφανώς μπορεί να εμπλέξει κάποιον στα χειρότερα ακόμα ... και αν δεν το θέλει ... ή δεν το έχει επαναλάβει. Δεν είναι οι καλύτερες ενδείξεις. Και να πως και το εξής. Η επιπρόσθετη οργανωτική δομή δεν ξέρω τι περαιτέρω προβλήματα με Λεμονή και συνεργάτες μπορεί να επιφέρει.

Ένα ερώτημα που έχω σχετικά με την ΠΑΕ είναι και το ακόλουθο. Μαθαίναμε ότι συγκεκριμένα άτομα από την Κίνηση θα ασχολιόνταν με την ΠΑΕ. Κάποια όμως είναι εκτός του προσωρινού ΔΣ. Υπάρχει άραγε διαφορά απόψεων, που τους κράτησε εκτός;

Costix είπε...

Παντως οι εν λογω κυριοι (Σουφλερης και Κουτλιδης) δεν εκαναν εχθες την εμφανιση τους, αφου ηταν αυτοι οι ιδιοι που επισκεφθηκαν την ΠΑΕ, αμεσως μετα τις εκλογες, για λογαριασμο της Πανιωνιας Κινησης, ως ειδικοι συμβουλοι.

http://www.onsports.gr/Podosfairo/Super-League/item/116377-Epiase-doyleia-h-Paniwnia-Kinhsh?tmpl=component&print=1

Templar είπε...

@ panionios mytilini

Το ότι διαφωνούμε δεν είναι κακό. Υγεία είναι. Εκφράζουμε διαφορετικές απόψεις. Τη δεδομένη χρονική στιγμή με αυτό το περιβάλλον που υπάρχει, σαφώς προτιμώ τον Παράσχο (που όπως σου είπα και παραπάνω εμένα μου είναι πολύ συμπαθής και σίγουρα περισσότερο από τον ερυθρόλευκο sir!!!). Πέραν τούτου ουδέν! Δεν έχω την απαίτηση να συμφωνήσεις μαζί μου.
Σε ότι αφορά τις δύο νέες προσλήψεις θα ήθελα απλώς να εκφράσω την έκπληξή μου και να αναρωτηθώ αν τελικά η συλογική διοίκηση που ευαγγελιζόταν η Κίνηση υφίσταται ή όχι. Ενημερώνονται άραγε τα μέλη του ΔΣ του ερασιτέχνη για τις ενέργειες του ΔΣ της ΠΑΕ?

ζαμπονοτυρόπιτας είπε...

ΠΟΛΛΑ ΜΠΡΑΒΟ στα μελή της πανιώνιας κίνησης που είναι στο ΔΣ της ΠΑΕ που προσλάβανε τα δυο καινούργια μελή! Να υποθέσω ότι είναι έμμισθοι και δεν ήρθαν αφιλοκερδώς (την στιγμή που η ομάδα καίγεται για χρήματα!!!)

Επίσης να υποθέσω ότι είναι και σχετικοί με το αντικείμενο (ο ένας είναι του τζούντο και άλλος κολλητός του Μάκη που καταζητείται και έστειλε έναν Αλβανό να υπογράψει αντί του Φερουζεμ !!!!!)
Σίγουρα τα κριτήρια θα είναι αξιοκρατικά πάντως όπως και τα βιογραφικά τους εξάλλου.

ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΚΥΡΙΟΙ ΤΗΣ ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ ΕΠΙΛΟΓΗ.ΚΡΙΜΑ ΓΙΑΤΙ ΕΛΠΙΖΑΜΕ ΣΕ ΚΑΤΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΜΑΖΙ ΣΑΣ, ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΑΝΙΩΝΙΟ

NK99 είπε...

Ίσως μέτρησε η ικανότητα στις μεταμφιέσεις. Αυτή τη φορά θα μεταμφιεστεί σε Μπάλαμπαν και θα λύσει τη συνεργασία με τον Πανιώνιο.

panthiras83 είπε...

Μακαρι να βγω ψευτης αλλα πιστευω οτι αυτοιοι δυο κυριοι ειναι εντελως ασχετοι με θεματα ΠΑΕ.ΠΟΙΟΣ ΑΠΤΟ Δ.Σ ΤΟΥΣ ΠΡΟΤΕΙΝΕ ΣΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΤΣΑΒΑΛΟ?ΤΑ ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΑ ΤΟΥΣ ΕΛΕΓΧΘΗΚΑΝ ΠΡΙΝ ΤΟΥΣ ΠΡΟΣΛΑΒΕΙ?ΤΟ ΠΑΡΕΛΘΟΝ ΤΟΥΣ?

br fun_atic είπε...

για να μην κουράζεστε, έχω κάνει νέα ανάρτηση που αν την διαβάσετε προσεκτικά (και όχι στο πόδι όπως συνήθως) θα λάβετε αρκετές απαντήσεις.

v είπε...

ΑΥΤΑ ΝΑ ΤΑ ΠΕΙΤΕ ΣΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΚΑΤΣΙΦΑΡΑΚΗ ΠΟΥ ΤΟΝ ΕΦΕΡΕ ,ΣΚΙΩΔΗΣ ΠΑΝΙΩΝΙΟΣ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΛΕΜΟΝΗ ΒΕΝΤΟΥΡΗ COUVRA ΚΛΠ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΙΧΕ ΠΟΤΕ ΤΟΥ ΤΑ @@@ ΝΑ ΜΠΕΙ ΜΠΡΟΣΤΗΝΟΣ .ΠΑΝΤΑ ΑΠΟ ΠΙΣΩ ΣΤΗ ΣΚΙΑ ...
ΕΜΕΙΣ ΜΕ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΜΕ ΟΥΤΕ ΓΙΑ ΑΚΗ ΜΑΤΖΙΟ ΣΕΝ ΕΙΜΑΣΤΕ .
ΑΑΑ ΚΑΙ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΛΕΜΟΝΙ ΝΑ ΠΕΡΝΕΙ 1 ΕΚ ΤΟ ΧΡΟΝΟ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΝΑ ΦΕΡΟΥΜΕ ΠΙΣΩ ΤΟ ΛΙΝΕΝ ΤΟΣΑ ΠΑΙΡΝΕΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ ΑΛΛΑ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΘΑ ΕΧΟΥΜΕ ΜΙΑ ΑΙΓΛΗ ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΑ ΜΑΣ ΛΕΝΕ ΚΑΙ ΓΑΒΡΟΦΙΛΟΥΣ.