Κυριακή 10 Φεβρουαρίου 2013

keep the faith αδέλφια

Η αποβολή του Λεωνίδα Καμπάνταη στο 13ο λεπτό ήταν αυτή που έπαιξε πολύ σημαντικό ρόλο στο να μην καταφέρει ο Πανιώνιος να πάρει ένα θετικό αποτέλεσμα στο εντός έδρας παιχνίδι με τον ΠΑΣ Γιαννινα, γνωρίζοντας την ήττα με 1-0 (αντιγράφω από τα Πανιώνια Νέα).
Ο Πανιώνιος προσπάθησε, πίεσε να φέρει το μάτς στα ίσια, όμως του έλειψε το καθαρό μυαλό στην τελική προσπάθεια (αντιγράφω από τα Πανιώνια Νέα).
Ο προπονητής του Πανιωνίου κος Ελευθερόπουλος στάθηκε στη φάση της αποβολής : " Δεν μιλάω για τη διαιτησία συνήθως, αλλά στη φάση της αποβολής του Καμπάνταη το σωστό ήταν να αποβληθούν και οι δύο. Είμαι σίγουρος ότι βγάζεις και τους δύο. Έχουν κάνει έγκλημα και οι δύο, όχι μόνο ο Καμπάνταης". (αντιγράφω από τα Πανιώνια Νέα).
Και ο κόουτς συνεχίζει: "... Μπήκαμε πολύ καλά στο παιχνίδι. Άλλαξαν τα πράγματα με την αποβολή. Προσπαθήσαμε να κρατάμε τη μπάλα, ώστε να ξεκουράζονται και τα χαφ μας (αντιγράφω από τα Πανιώνια νέα - ας μου πει κάποιος τι λέει γιατί λόγω τιμής δεν καταλαβαίνω). "...Μπήκαμε καλά στο ματς αλλά η εικόνα της βαθμολογίας μένει". Από τη μεριά του ο προπονητής του ΠΑΣ χαρακτήρισε τυχερή τη νίκη της ομάδας του.
Είναι προφανές ότι υπήρχε πλάνο, οι παίκτες όμως δεν έκαναν όσα είχαν διδαχθεί στην προπόνηση και σαφέστατα η αποβολή του Καμπάνταη δυσκόλεψε ακόμη περισσότερο την κατάσταση. Κρατάμε την πίστη αδέλφια, δεν κάνουμε κριτική, δεν αναρωτιόμαστε γιατί για παράδειγμα η Μενδρινός δεν ήταν ούτε βασικός, που ακριβώς πιέσαμε τον ΠΑΣ και δημιουργήσαμε ευκαιρίες, για ποιο ακριβώς λόγο μπήκε στα τελευταία λεπτά του παιχνιδιού ο αριστερός μπακ Τσαμουρλίδης (για να οργώσει όλη την πτέρυγα; ), για ποιο λόγο η ομάδα αγόρασε ένα σωρό αμυντικούς κάθε είδους και ο προπονητής δηλώνει ότι δεν είχαμε αμυντικό χαφ, γιατί δεν πήραμε ούτε δείγμα επιθετικού και συνεχίζουμε να στηρίζουμε με την παρουσία μας στο γήπεδο, μακριά από οθόνες και πληκτρολόγια. Μετά τα παιχνίδια βέβαια με Κέρκυρα και Πανθρακικό αρχίζουν τα αγγούρια (κι αυτά δηλαδή δύσκολα είναι), αλλά αυτό δεν παίζει ρόλο.

131 σχόλια:

br fun_atic είπε...

τελικά δεν είναι άσχημα να είσαι political correct...

br fun_atic είπε...

Και συνεχίζουν τα πανιώνια νέα.

http://www.panionianea.gr/2013/02/blog-post_9474.html

Θεωρώ ότι όλα αυτά τα δημοσιεύματα μπορεί να απευθύνονταν σε τύπους που δεν έχουν τηλεόραση, δεν έρχονται στο γήπεδο και τέλος πάντων μένουν μακρυά...

Θα σας ενημερώσω όμως ότι ο John singapore (είσαι συμπαθέστατος φίλε!!!) και τηλεόραση έχει και μάτια έχει και ήρθε να δει την πανιωνάρα... Sorry αλλά χάσατε τον μοναδικό εν δυνάμει "πελάτη".

antonis είπε...

Αν υπάρχει έστω και λίγο σεβασμός πρός την ιστορία του Συλλόγου,αυτός ο ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΟΠΑΙΚΤΗΣ εν ονόματι ΚΑΠΑΝΤΑΗΣ δεν πρέπει να ξαναφορέσει την Φανέλλα της ομάδας.Το έχει ξανακάνει με τον ΑΡΗ,αλλα και σε άλλα παιχνίδια την είχε γλιτώσει με τα εγκληματικά τάκλιν που είχε κάνει.
Που παίζεις ρε ΚΑΡΑΒΛΑΧΕ ΚΑΠΑΝΤΑΗ στούς ΤΡΑΧΩΝΕΣ Η ΣΤΟΥΣ ΚΟΥΚΟΥΒΑΟΥΝΕΣ,τα νεύρα σου στο σπίτι σου, και οχι στον ιστορικό.
Συνεχίζουμε την προσπάθεια είμαστε κοντά στο στόχο μας, keep the faith.

zamis είπε...

Πιθανον βαση στατιστικων να αξιζαμε και την νικη.
Keep the faith.

br fun_atic είπε...

Αν δεν είχε αποβληθεί ο Λεωνίδας κι αν έβγαιναν τα πλάνα θα είχαμε πάρει θετικό αποτέλεσμα.Δεν το συζητώ

br fun_atic είπε...

http://www.sport-fm.gr/article/656280

Katrinos είπε...

Κατα πολυ ανώτεροι σε τακτικό κ επιχειρησιακό επίπεδο. Η δε στρατηγική ποίημα. Keep the faith

br fun_atic είπε...

Να ξέραμε τι έλεγε εκείνο το πανό που αναφέρονταν στον κο Μανίκα...

Griniaris είπε...

http://www.panionianea.gr/2013/02/blog-post_2868.html

Εξηγεί με κάθε λεπτομέρεια το σημερινό ματς.Με κάλυψε πλήρως...
Keep the faith

br fun_atic είπε...

Υπάρχει και οπτικοποιημένο υλικό που εξηγεί την κατάσταση http://m.youtube.com/watch?v=IAmRnlSdYcA

Ron Barceló είπε...

ΚΕΡΚΥΡΑ - ΠΑΝΙΩΝΙΟΣ
ΠΑΝΙΩΝΙΟΣ - ΠΑΝΘΡΑΚΙΚΟΣ
Π.Α.Ο.Κ. - ΠΑΝΙΩΝΙΟΣ
ΠΑΝΙΩΝΙΟΣ - ΑΤΡΟΜΗΤΟΣ ΑΘ.
ΠΛΑΤΑΝΙΑΣ - ΠΑΝΙΩΝΙΟΣ
ΠΑΝΙΩΝΙΟΣ - ΑΣΤ. ΤΡΙΠΟΛΗΣ
ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΣ - ΠΑΝΙΩΝΙΟΣ
ΠΑΝΙΩΝΙΟΣ - SKODA ΞΑΝΘΗ
ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ - ΠΑΝΙΩΝΙΟΣ

Από πού θα ξαναπάρεις βαθμό μικρέ, μαθητευόμενε μάγε?
Να δω τώρα που πραγματικά σφίξαν οι κώλοι.

br fun_atic είπε...

Βγάζεις έναν αρνητισμό Argy.Keep the faith!!!

Katrinos είπε...

Argy ντροπή , κ εγω είδα το πρόγραμμα κ σκιαχτηκα αλλά keep the faith .

Τελικά αυτο το politically correct είναι ωραίο κ κυρίως χαλαρό

br fun_atic είπε...

Ο τύπος στο vamos κατάλαβε καλά την ερώτηση;;;;;

br fun_atic είπε...

@ katrinos
Είναι άνετο,ξεκούραστο,σε κρατάει πάντα στα πράγματα γιατί δεν δημιουργεις κακές εντυπώσεις σε κανέναν, συμμετέχεις με άνεση στους πανηγυρισμούς αλλά και στους κορνέδες καθώς δηλώνεις ότι το δικαιούσαι κατόπιν της στήριξης που είχες προσφέρει. Θεωρητικά αυτός είναι ο ορισμός του οπορτουνισμού. Κοιτάς το συμφέρον σου και δεν προσφέρεις λύσεις.

Endys είπε...

Είστε προκατειλημμένοι, εμπαθείς και βαλτοί.
Τα Πανιώνια Νέα, πάντα κάνουν σκληρή αλλά αντικειμενική κριτική στην ομάδα. Φυσικά και τα Γιάννενα δεν έπρεπε να πάρουν ούτε βαθμό σήμερα. Είχαμε μία τεράστια ευκαιρία στο 2' και άλλη μία στο 94'. Αν βάλεις κι ένα πέναλντι που έπρεπε να πάρουμε, 3-1 χαλαρά ήταν το παιχνίδι. Απλά ημασταν άτυχοι.

Endys είπε...

Μου αρέσει όταν στον πρώτο γύρο, που υπήρχε τεράστια αισιοδοξία για τα "μωρά" του Ελε, έγραφα ότι μπορεί να γυρίσει τούμπα η βαθμολογία και να κινδυνεύσουμε, ένας φίλος μου απάντησε: "αμάν ρε Endys τι σενάρια είναι αυτά που γράφεις"
θέλω να δω τι θα γίνει αν δεν πάρουμε βαθμούς στα επόμενα δύο παιχνίδια.

br fun_atic είπε...

http://m.youtube.com/watch?v=4b6oP_rurBE

Το ωραίο είναι πως στον πρώτο γύρο που όλοι μιλούσαν για μωρά είχαμε ένα σωρό έμπειρους παίκτες ( μέσα και έξω από την κατάψυξη). Σήμερα έχουμε τους αμούστακους,αλλά παραδόξως κανείς δεν μιλάει για μωρά.

Katrinos είπε...

Πλάκα πλάκα το πέναλτι γαργάρα έτσι ;

Griniaris είπε...

https://www.youtube.com/watch?v=eZQyVUTcpM4

keep the faith λέμε...

br fun_atic είπε...

Είδες; Είσαι πιτσιρικάς,γι αυτό ξέρεις αυτά τα...ευρωπαϊκά

br fun_atic είπε...

Σε ποδιά από τις δύο περιπτώσεις αναφέρεσαι

br fun_atic είπε...

Και τώρα η στιγμή που λατρεύω.Η ατομική κριτική των παικτών.http://www.panionianea.gr/2013/02/kritiki-paikton.html?m=1

Κύριε Καρμίρη θέλω πολύ να δεχθώ την κριτική σας. Αλλά να τα πείτε όλα.Και για το αγαλματένιο μου κορμί και για τα γαλαζοπράσινα μάτια μου και για το θεληματικό μου πηγούνι.Όλα στο φως!!!

Costix είπε...

Αντε ρε σαχλαμπουρδες, ολο ειρωνιες και keep the faith...

Δλδ δεν βλεπετε την σοβαρη προσπαθεια που κανει η διοικηση και το προπονητικο team για να σωσει η ομαδα την κατηγορια ???

Η μηπως δεν ειδατε την μπαλαρα που παιξαμε σημερα, παρα την αποβολη ?? Μασησαμε σιδερα σημερα !!!

Μηπως φαγατε τιποτα και σας πειραξε ???

Νάστε καλα που με κανατε και ξεκαρδιστηκα και αποψε, παρ' οτι ειμαι στην μαυρη στεναχωρια !!!

Υ.Γ. @brfun - λες να μην καταλαβε για ποια ομαδα ρωτουσα ???

Katrinos είπε...

@ Costix
Ειλικρινά , μετά απο πόσα κυβικά αλκοολ τον ρώτησες? Μπας και έχει κανα θεματάκι με τα αυτάκια του?

br fun_atic είπε...

Ανοιχτό ενδεχόμενο.Κάτι μου λέει ότι τσάμπα μαγαρίστηκες...

br fun_atic είπε...

Μα ο ανθρωπος δεν απάντησε με λόγια .Απ ότι κατάλαβα έβγαλε κάτι σαν κραυγή...Ο καθένας την εκλαμβάνει διαφορετικά.

Costix είπε...

ρε παιδια αυτος ο Πανος και ο Polykos εχουν εξαφανιστει τελειως. καποτε ακουγαμε και καμμια αποψη εκ των ανω, τωρα σιγη.
και δεν λεω, καταλαβαινουμε τα αγωνιστικα χαλια της ομαδας, ρε παιδακι μου. καταραμενη φτωχεια !!!

αλλα τοσο φτωχεια ωστε να πουλαμε αστερακι 17αρικο γεννημα θρεμα μας και με προοπτικες για 4 χιλιαρικα ???

ε πανο ??? εχεις να μας πεις τπτ ???

ραζιελ79 είπε...

κατ'αρχην δεν συμφωνω με αυτους που κατηγορουν και βριζουν τον καμπανταη για αδιαφορια και ανικανοτητα καθως κανεις δεν μας φταει που ξοδεψαμε τις 3 υπεροπολιτιμες μετεγραφες μας το καλοκαιρι και μια ανανεωση το χειμωνα σε πρων ποδοσφαιριστες (αλοιμονο εξαιρηται ο Αραβιδης).
δευτερον ειναι λογικο να καταλαβουμε πως φετος δυσκολα περνουμε βαθμο γιατι δεν κραταμε σχεδον ποτε το μηδεν (τελευταια φορα με πλατανια 10 αγωνιστικες πριν)και δεν παιρνουμε τη νικη γιατι δε σκοραρουμε πανω απο 2 γκολ(πριν απο τη βεροια παλι με τον πλατανια ειχε συμβει και αυτο).Για την αδυναμια να κρατησουμε το 0 πισω ,μεγαλο μεριδιο ευθυνης φερουν και οι 2 τερματοφυλακες και φανηκε και σημερα αυτο που στο γκολ του ιλιτς ο γιαννακοπουλος πεφτει σε ριπλευ στην σωστη γωνια.
Απο τα παραπανω καταλαβαινουμε πως τον χειμωνα ειτε επρεπε να ενισχυθουμε στη θρση του τερματοφυλακα ή στη θεση του επιθετικου.απο τη στιγμη που σπανιζουν οι καλοι και φθηνοι επιθετικοι και κατω των 24 τοτε κινησε εστω για τερματοφυλακα.ειναι δυνατον να το βλεπουμε αυτο μονο εμεις και ο οχι ο προπονητης μας που ειναι ο τοπ ελληνας πορτιερο της 15ετιας.Ποναμε ρε γαμωτο σε αυτην τη θεση.....απο την εποχη του ντρομπνι εχω να ακουσω την φραση κατεβασε ρολλα για δικο μας τερματοφυλακα.απο τον ασο ξεκινα μια ομαδα πως να το κανουμε.
και κατι τελευταιο για τις δηλωσεις του ελε για τον παντιδος και τα αμυντικα χαφ.ο τοσκας στον πιερικο επαιζε κοφτης και κατ'αναγκη ξεκινησε σε μας στα μπακ γιατι τραυματιστηκε ο κουλουχερης και επιπλεον ο ασλανιδης που αποκτηθηκε ειναι και αυτος κοφτης.Τωρα αν ο ελε βλεπαι αλλα στην προπονηση τοτε πασο απλα οι δικαιολογιες ειναι φτηνες.Συγγνωμη αν χαλασα την omerta για τον ελε αλλα τα λαθη ειναι οφθαλμοφανη και κουραστηκα να ακουω τον χαρακτηρισμο τζαμπα ηττα οταν χανουμε παντα με τον ιδιο τροπο απο τα ιδια λαθη.

Ron Barceló είπε...

Η όλη σουρεάλ φάση που βιώνουμε, (παίκτες, προπονητής και φίλαθλοι) θυμίζει αυτό:

http://www.youtube.com/watch?v=ABQqtovlqWU

John - Singapore είπε...

Κρίμα! Αγωνιστικά? Πεπλος κύριοι... Βλέπω το video της αποβολής και γελάω που ο Καμπανταης σπαρταραει σαν ροφος επειδή ο άλλος έπεσε από πάνω του και στην συνέχεια τον κατεβάζει με κουτουλια... Εμπειρος παίκτης... Δίνει το παράδειγμα στα μωρά... Διέκρινα αιχμή για το ποσο κοπανος ειναι καποιος που παιρνει αποβολη στο 13 σε τοσο κρισιμο ματς στις δηλώσεις Φανουρη? Δίκιο έχει. Τώρα που έφυγε ο Ακης από το νησί των Φαιακων μπορούμε και το διπλό το Σάββατο...
Κρατάω στην μνήμη και στην καρδιά την υπεροχή φιλοξενία της Πανιωνιας παρέας, το ηλιολουστο απόγευμα και την συγκίνηση της επιστροφής στον ναό μετά από 6 χρόνια έστω και για 90'. Ευχαριστώ τον συνηθισμένο ύποπτο για τα πριν αλλά και τον πατέρα του Γιάννη για το Ν. Σμύρνη αεροδρόμιο 27 λεπτά!

amanAM είπε...

μην ανησυχείτε με το πρόγραμμα, όπως πήραμε το τρίποντο με τον Λεβαδιακό, θα πάρουμε άλλα 2 τρίποντα και θα σωθούμε...

br fun_atic είπε...

Are you keeping the faith AMANAM?

amanAM είπε...

Ανέκαθεν υπήρξα οπαδός εκείνου του παρεξηγημένου ανθρώπου στην Αγία Γραφή, του Θωμά που αποκαλέσανε άπιστο.

Πιστεύω όμως ότι θα σωθούμε, όχι γιατί έχω πίστη, αλλά γιατί ξέρω πως χρειαζόμαστε απλώς 2 ομάδες να κάτσουν να χάσουν για να τον πετύχουμε τον στόχο μας.

Δανεικά είναι αυτά, σε αυτόν τον όμορφο κόσμο, τον αγγελικά πλασμένο.

Εάν δεν σωθούμε, δεν θα φταίνε οι επιλογές του Ελευθερόπουλου, αλλά γιατί κάποιοι άλλοι αποφάσισαν αλλιώς.

Έβλεπα εχθές το παιχνίδι της Μπαρτσελόνα, 6 τεμάχια έριξε, στην 1 το μεσημέρι. Μετά δεν μπορούσα να παρακολουθήσω κανένα ελληνικό αγώνα.

Ξέρεις τι ήταν το πιο εντυπωσιακό στο παιχνίδι της Μπάρτσα? Πως σε ένα εύκολο και αδιάφορο παιχνίδι, το γήπεδο είχε 85 χιλιάδες κόσμο, νέους γέρους και παιδιά. Το πλάνο από τις κατάμεστες εξέδρες με γριούλες και παιδάκια. Θέαμα είναι το ποδόσφαιρο, και στα ελληνικά γήπεδα το θέαμα απουσιάζει, θέση έχει μόνο η αλητεία, το βρισίδι, οι καυγάδες και η βρωμιά.

Σωθούμε λοιπόν ή δεν σωθούμε, δεν σωζόμαστε. Θα σωθούμε όταν θα μπορέσω να ξαναέρθω στο γήπεδο χωρίς να με εξευτελίζει ο καθένας, ο διπλανός μου, ο μπάτσος στην είσοδο, ο έξυπνος στα εκδοτήρια, ο διαιτητής, οι ίδιοι οι παίκτες και οι προπονητές.

Αρκετά ανέχτηκα. Φτάνει μέχρι εδώ. Όλα έχουν κάποιο όριο, κι αυτό το όριο το έχω ξεπεράσει προ πολλού.

Αντώνης Μάγγος

panthiras83 είπε...

Λυσαξατε πια...Εμπαθεις και βαλτοι ανθρωποι.Χαιρομαι που για αλλη μια φορα δικαιωνομαι.Υ.Σ.Αν,αν,αν,αν η γιγια μου ειχε καρουλια θα ητανε πατινι.

IWN1998 είπε...

O Τόσκας όντως ήταν αμυντικό χαφ στον Πιερικό και όντως θα μπορούσε να παίξει πιο ορθόδοξα με Παντίδο σέντερ μπακ και Τόσκα αμυντικό χαφ. Αλλά χάθηκε αυτό το ματς εκεί; Και από τότε που έφυγε ο Ρόβας, δεν βλέπαμε ότι τα μπακ δεν είχαμε τις καλύψεις που χρειάζονταν και θέλαμε μια σκούπα μπροστά τους;
Ναι ήταν άστοχη πιθανόν η δήλωση Ελέ αλλά δεν είπε ότι δεν έχει αμυντικό χαφ αλλά παίκτη σε αυτή τη θέση με τα προσόντα του Ρόβα.
Όσο για το Μενδρινό, πόσα ματς έχει παίξει άραγε ολόκληρα; Και όταν μπήκε πόσο τελικά πιο δημιουργική έγινε η ομάδα; Το σημαντικό της πρόβλημα χθες ήταν ότι δεν είχε ένα παίκτη-αιχμή που να μπορέσει να αποσχολήσει την άμυνα των Ιωνανίνων και να παλέψει να πάρει μπάλες στις τόσες φορές που ο Ντούνης έκανε διεμβολίσεις.
Με την αποβολή του ο Καμπάνταης, σπατάλησε και τον Κολοβό σε μια θέση που δεν μπορεί να παίξει τόσο καλά.
Και όλα έγιναν ρόιδο και αν δεν επανέλθει ο Αραβίδης, θα παίζουμε με τα παιδάκια σέντερ φορ, που σε αυτή την ηλικία δεν μπορούν να σταθούν σε Super League στη δύσκολη αυτή θέση (το έχουμε ζήσει το έργο -Σίμωσης, Λούκινας, Σκούρτης, Διαμαντάκος, Σταυροθανασόπουλος).
ΥΓ: Όντως στα δύσκολα χρειάζεται η στήριξη. Έτσι και αλλιώς και φέτος να γλυτώσουμε, με το πρόγραμμα λιτότητας και χωρίς νέο αίμα και νέο χρήμα στην ΠΑΕ, πόσο ακόμα θα μας βγάλει;

br fun_atic είπε...

Ίωνα θα συμφωνήσω σε όλα μαζί σου και κυρίως στο ότι η ομάδα χρειάζεται στήριξη.
Εννοείται ότι είμαστε εκεί σε κάθε παιχνίδι, στηρίζουμε με τον καλύτερο τρόπο (χωρίς καφέδες κ.λ.π), πληρώνουμε το εισιτήριό μας, κάνουμε τις προτάσεις μας κ.λ.π

Ξέρεις όμως τι με ενοχλεί; Με ενοχλεί η ομερτά του υποτιθέμενου καλού κλίματος. Δεν μπορείς να έχεις αντιρρήσεις για να μη χαλάσει το καλό κλίμα, δεν μπορείς να κάνεις αντίθετες προτάσεις γιατί θα χαλάσει το καλό κλίμα...Τελικά πρέπει να δέχεσαι όλες τις αποφάσεις κάποιων ανθρώπων, χωρίς αντίρρηση για να έχεις δικαίωμα να θεωρείσαι καλός φίλαθλος.

Το κλίμα αυτό καλλιεργείται και από κάποια μέσα. Χαρακτηριστικό παράδειγμα τα Πανιώνια νέα. Το μέσο αυτό πριν από λίγο καιρό αναζητούσε συνεργάτες απευθυνόμενο σε πανιώνιους δημοσιογράφους και σπουδαστές δημοσιογραφίας. Σέβομαι την προσπάθεια που κάνουν. Σέβομαι τον κόπο και τις καλές τους προθέσεις. Θεωρώ όμως ότι χειρίζονται τα πράγματα ως το επίσημο όργανο του συλλόγου. Αυτό το είχαμε ξαναδεί στο παρελθόν.

Δεν είναι κακό να έχεις άποψη και να την εκφράζεις. Κακό είναι να ασκείς δημοσιογραφική δουλειά και να καθορίζεται η άποψή σου από την οπαδική σου ιδιότητα ή από ένα υποτιθέμενο ανώτερο σκοπό.

Όπως έλεγε χθες ένας φίλος (και έχει δίκιο) ασφαλώς και είναι αναμενόμενο να κάνει λάθη ο προπονητής ή η διοίκηση. Και οι δύο δεν έχουν εμπειρία και σαφέστατα τα λάθη είναι στο πρόγραμμα όταν εργάζεσαι.

Το θέμα είναι να αναγνωρίζεις τα λάθη σου, να είσαι καθαρός απέναντι στον κόσμο, να προσπαθείς να τα διορθώσεις και κάπου κάπου να ακούς την αντίθετη άποψη. Δεν μπορεί κάτι καλό θα εισπράξεις.

Το ζήτημα είναι ότι αυτή τη στιγμή κάναμε μάλλον λάθος επιλογές στο ρόστερ (αποκτήσεις, αποδεσμεύσεις), δεν αποκομίσαμε τους βαθμούς που περιμέναμε στο εύκολο κομμάτι του προγράμματος (έχουμε κάποια ας πούμε βατά παιχνίδια αλλά όσο περνάει ο καιρός τα πράγματα γίνονται πιο δύσκολα) και βέβαια εξακολουθούμε να έχουμε τον ίδιο άπειρο προπονητή που δεν ξέρω αν έχει τη δυνατότητα να αντιμετωπίσει τόσο δύσκολο πρόγραμμα με το συγκεκριμένο ρόστερ. Μακάρι να τα καταφέρει.

Μάγιστρος των Οφφικίων είπε...

Keep the aggouria, Ele…
Keep the tsampoukades, Leonidas…

IWN1998 είπε...

Ως προς την ομερτά και τα μέσα που τη διατηρούν θα συμφωνήσω και θα προσθέσω ότι κάθε άλλο παρά ενωτικά δρουν. Μάλλον εκνευριστικά και υποτιμητικά για το επίπεδο του κόσμου εν τέλει.
Το πρόβλημα είναι με μεγάλη διαφορά το ρόστερ. Ο προπονητής με τους παίκτες του πρώτου γύρου τα κατάφερνε κάπως. Αλλά χωρίς βάθος στον πάγκο και με παίκτες που τους είχαν για σουτάρισμα, αποδεικνύεται ότι η ομάδα δεν τραβάει.
Τι να λέμε τώρα για τα λάθη με το Ρόκα, με την ανανέωση Κουλοχέρη και τα συναφή;
Η ομάδα έμεινε χωρίς φορ και τώρα πολύ φοβάμαι ότι μέσα στον πανικό θα αναγκαστούν να επαναφέρουν άρον-άρον τον Αραβίδη και μακάρι να έχει αποθεραπευτεί και να μην το πληρώσουμε ακριβά, χάνοντας τον καλύτερό μας παίκτη. Και να μην ξεχνάμε πως και ο Αραβίδης είναι κατά συνθήκη σέντερ φορ.
Τέλος επειδή επόπτης και διαιτητής, δεν μπορεί να μην είδαν το πέναλτι στην απόσταση που βρίσκονταν, ας κοιτάξουν εκεί στη διοίκηση της ΠΑΕ να δουν αν τους την έχουν στημένη... γιατί είναι τα πιο εύκολα θύματα μάλλον στο όμορφο τούτο πρωτάθλημα. Και η φάση με τον Καμπάνταη ίσως τελικά κάθε άλλο παρά τυχαία ήταν. Ήξερε το μάθημά του ο Τζημόπουλος καλά...
Συμπερασματικά, στη δεδομένη περίσταση, θεωρώ ότι ο Ελέ είναι το μικρότερο από τα προβλήματά μας και τα μεγαλύτερα ίσως είναι εκτός γηπέδων και στον ανύπαρκτο πάγκο μας.

br fun_atic είπε...

Cucumbers and craftiness ( νομίζω). Είναι γεγονός όμως ότι το κωλοτρίψιμο που υπέστη ο Λεωνίδας από τον αμυντικό δεν το κάνει ούτε κονσοματρις - φραπεδιάρα Alcatraz. Να τα λέμε αυτά...

dimosthenis είπε...

Έχω σιωπήσει αρκετό καιρό τώρα, αν και παρακολουθώ ανελλιπώς τα τεκταινόμενα στην ομάδα και τα μπλοκ. Αναλογίζομαι πώς καταφέραμε ως ομάδα να καταστρέψουμε ό,τι καλό υπήρξε στην απόδοση της ομάδας στον πρώτο γύρο. Αυτό ξεκίναγε από το Ρόβα απλωνόταν στα δυο πλάγια μπακ (Κούρος - Σπυρόπουλος) ενισχυόταν από την εξαιρετική απόδοση όχι μόνο αμυντική του Λαμπρόπουλου την αναγέννηση του Αραβίδη και το ταλέντο του Ντούνη. Παρεπιπτόντως βοηθούσε η απόδοση και το γκολ του Μενδρινού.
Σήμερα τίποτα από αυτά δεν υπάρχει. Ο Ρόβας χάθηκε, γιατί δεν πληρωνόταν και όχι γιατί είχε προτάσεις από το εξωτερικό όπως φάνηκε.Ήταν και αξιοπρεπής χειριζόμενος το θέμα του με τακτ, που δεν πρόσβαλε την ομάδα. Ο Σπυρόπουλος χάθηκε, γιατί δεν φροντίσαμε να τον καπαρώσουμε νωρίς, άσχετα αν αποδείχθηκε αχάριστος και αφερέγγυος. Είχαμε την ατυχία να τραυματιστούν Λαμπρόπουλος και Κούρος. Είχαμε την "αβλεψία" να σπαταλήσουμε τη μοναδική μεταγραφή έμπειρου σε ένα παίχτη που είναι μονίμως τραυματίας σε μια θέση που κουτσά στραβά την έχουμε καλύψει. Ποιος έκανε το σχεδιασμό; ποιος αναλαμβάνει την ευθύνη; Αφού είχανε αποφασίσει να δώσουν το Σπυρόπουλο στο βάζελο, γιατί δεν το κανανε μια βδομάδα νωρίτερα να έχουν περιθώριο απόκτησης κάποιου επιθετικού με τα λεφτά που θα έπαιρναν, αλλά στράφηκαν στους κομμένους του Άρη και της ΑΕΚ, των πλέον αποτυχημένων ομάδων του α' γύρου;
Δυστυχώς δε μας βγήκε κανένας τερματοφύλακας. Πότε ο ένας και πότε ο άλλος κάνουν τη μια γκέλα πίσω από την άλλη και δεν ξέρουμε από πού να φυλαχτούμε. Ομάδα που ξεκινάει να τρώει παντα από ένα γκολ και πάνω δεν έχει καμιά τύχη. Δε δημιουργούμε ευκαιρίες, δεν έχουμε ούτε ένα αξιόπιστο επιθετικό, ούτε και αναζητήσαμε. 'Ολοι οι άλλοι που βρίσκονται στην ίδια μοίρα με μας εκτός Κέρκυρας ενισχύθηκαν. Εμείς αποδυναμωθήκαμε. Μέσα σ' αυτό το βάλτο καλούμαστε πάλι να στηρίξουμε την ομάδα, σιωπώντας για να μη χαλάσουμε το κλίμα. Την ομάδα που παραπαίει,την ομάδα που δεν ενισχύθηκε την ομάδα που τρώει τα παιδιά της. Με ποια κουράγια; και αυτά σωθήκαν όπως αναφέρει ο Αντώνης

dimosthenis είπε...

Έχω σιωπήσει αρκετό καιρό τώρα, αν και παρακολουθώ ανελλιπώς τα τεκταινόμενα στην ομάδα και τα μπλοκ. Αναλογίζομαι πώς καταφέραμε ως ομάδα να καταστρέψουμε ό,τι καλό υπήρξε στην απόδοση της ομάδας στον πρώτο γύρο. Αυτό ξεκίναγε από το Ρόβα απλωνόταν στα δυο πλάγια μπακ (Κούρος - Σπυρόπουλος) ενισχυόταν από την εξαιρετική απόδοση όχι μόνο αμυντική του Λαμπρόπουλου την αναγέννηση του Αραβίδη και το ταλέντο του Ντούνη. Παρεπιπτόντως βοηθούσε η απόδοση και το γκολ του Μενδρινού.
Σήμερα τίποτα από αυτά δεν υπάρχει. Ο Ρόβας χάθηκε, γιατί δεν πληρωνόταν και όχι γιατί είχε προτάσεις από το εξωτερικό όπως φάνηκε.Ήταν και αξιοπρεπής χειριζόμενος το θέμα του με τακτ, που δεν πρόσβαλε την ομάδα. Ο Σπυρόπουλος χάθηκε, γιατί δεν φροντίσαμε να τον καπαρώσουμε νωρίς, άσχετα αν αποδείχθηκε αχάριστος και αφερέγγυος. Είχαμε την ατυχία να τραυματιστούν Λαμπρόπουλος και Κούρος. Είχαμε την "αβλεψία" να σπαταλήσουμε τη μοναδική μεταγραφή έμπειρου σε ένα παίχτη που είναι μονίμως τραυματίας σε μια θέση που κουτσά στραβά την έχουμε καλύψει. Ποιος έκανε το σχεδιασμό; ποιος αναλαμβάνει την ευθύνη; Αφού είχανε αποφασίσει να δώσουν το Σπυρόπουλο στο βάζελο, γιατί δεν το κανανε μια βδομάδα νωρίτερα να έχουν περιθώριο απόκτησης κάποιου επιθετικού με τα λεφτά που θα έπαιρναν, αλλά στράφηκαν στους κομμένους του Άρη και της ΑΕΚ, των πλέον αποτυχημένων ομάδων του α' γύρου;
Δυστυχώς δε μας βγήκε κανένας τερματοφύλακας. Πότε ο ένας και πότε ο άλλος κάνουν τη μια γκέλα πίσω από την άλλη και δεν ξέρουμε από πού να φυλαχτούμε. Ομάδα που ξεκινάει να τρώει παντα από ένα γκολ και πάνω δεν έχει καμιά τύχη. Δε δημιουργούμε ευκαιρίες, δεν έχουμε ούτε ένα αξιόπιστο επιθετικό, ούτε και αναζητήσαμε. 'Ολοι οι άλλοι που βρίσκονται στην ίδια μοίρα με μας εκτός Κέρκυρας ενισχύθηκαν. Εμείς αποδυναμωθήκαμε. Μέσα σ' αυτό το βάλτο καλούμαστε πάλι να στηρίξουμε την ομάδα, σιωπώντας για να μη χαλάσουμε το κλίμα. Την ομάδα που παραπαίει,την ομάδα που δεν ενισχύθηκε την ομάδα που τρώει τα παιδιά της. Με ποια κουράγια; και αυτά σωθήκαν όπως αναφέρει ο Αντώνης

Ηλεκτρολόγοι Μηχ. ΕΜΠ 1981-1986 είπε...

Τα λεφτά του Σπυρόπουλου θα πάνε για να αποπληρωθεί το χρέος Μαγκντί μαζί με προκαταβολή της επιχορήγησης ΟΠΑΠ. Που λεφτά για επιθετικό; Δεν έχει πάτο το βαρέλι.

Katrinos είπε...

Ο Ρόβας υπέγραψε στον Απόλλωνα Σμύρνης.

Keep the fucking faith

Μάγιστρος των Οφφικίων είπε...


Keep the… change you filthy animal

http://www.youtube.com/watch?v=-nHNHIDduH4

br fun_atic είπε...

Υποτίθεται ότι ψάχνονταν για πριμερα ντιβιζιόν... Είχε και προτάσεις από όξω απ οδώ γι αυτό ασούμε τον αφήκαμε ναούμε.

Costix είπε...

ΜΠΡΟΣ ΓΚΡΕΜΟΣ ΚΑΙ ΠΙΣΩ ΡΕΜΑ....

Katrinos είπε...

Ωπα! Δηλαδή τα πολιτικά ορθά τέλος;
Ούτε 24ωρο δεν αντέξατε κ το ρίξατε στη μίρλα.

Griniaris είπε...

Όχι όλοι,μόνο οι εγκάθετοι και οι εμπαθείς...Keep the faith...

Katrinos είπε...

Καλά ούτε ο Ελε να μην keep the faith?
Τι σημαίνει μπλεξαμε ? Απαπα πιπέρι κε προπονητά

NK99 είπε...

Ένας από τους λόγους που δεν πάω στο γήπεδο πλέον είναι ότι δεν έχουν σημασία αυτά που γίνονται στον αγωνιστικό χώρο από τη στιγμή που δεν υφίσταται ΒΙΩΣΙΜΟ οικονομικό πρόγραμμα εξυγίανσης.

Το μόνο που υπάρχει είναι ένας βαριά ασθενής διασωληνωμένος που τον περιμένουν. Οί συγγενείς το ξέρουν όμως τον κρατάνε... άλλοι για συναισθηματικούς λόγους άλλοι γιατί εισπράττουν την σύνταξη του.

Η διοίκηση λοιπόν κρατάει τον διακόπτη ανοικτό με σφιχτό πρόγραμμα που έχει ως αποτέλεσμα να υπάρχουν στο τέλος της σαιζόν στην ενδεκάδα παίκτες που δεν τους έχει ακούσει ποτέ κανείς. Ας πούμε πως φέτος την γλιτώνει... Του χρόνου? όταν μάλιστα δεν θα υπάρχουν παίκτες προς πώληση. Όταν ακόμα και κάποιοι μικροί που δείχνουν ψήγματα ταλέντου φεύγουν χωρίς (?) ανταλλάγματα. Ο Ελέ είναι πολύ βολικός για την διοίκηση σε αυτή τη φάση διότι δέχεται τα πυρά λες και υπάρχει προπονητής στον κόσμο που μπορεί να κάνει στο τέλος της σαιζόν ομάδα με τη σύνθεση των παικτών που διαβάζω

Νομίζω ότι η μη ύπαρξη βιώσιμου σχεδίου είναι σε γνώση της πλειοψηφίας του κόσμου που λειτουργώντας οπαδικά προσποιείται ότι δεν υπάρχει το πρόβλημα και ίσως ελπίζει στο θαύμα π.χ. να ξυπνήσει αλλιώς ο Τσακίρης. Δεν έχω διαβάσει κανένα σχόλιο από κάποιον που να πιστεύει στην ύπαρξη σχεδίου ότι δλδ βγαίνουν τα νούμερα. Αν π.χ. ο Σπυρόπουλος για κακή τύχη αποφάσιζε να παραμείνει με τι λεφτά θα πληρωνόταν ο Μαγκντί?

Καμμιά φορά γίνονται και θαύματα. Συνήθως όμως δεν γίνονται και η κατάληξη θα είναι η φυσιολογική.

br fun_atic είπε...

Η επίσημη θέση είναι ότι το άνοιγμα έχει πέσει στα 4 εκ ευρώ και ότι από του χρόνου θα έχουμε μικρό οικονομικό κέρδος. Αυτό σημαίνει ότι όλα τα πλάνα προβλέπουν αγωνιστική σωτηρία της ομάδας, διότι οικονομική ανάκαμψη με έσοδ ατης β' δεν γίνεται.

Προσωπικά δυσκολεύομαι να επαληθεύσω αυτά τα νούμερα, διότι τα έσοδα είναι περιορισμένα και τα έξοδα πολύ μεγαλύτερα καθώς υπάρχουν ένα σωρό απαιτήσεις του παρελθόντος. Από την άλλη δεν έχω κάποια σοβαρή απόδειξη, οπότε περιμένω.

br fun_atic είπε...

Βέβαια δεν έχω καταλάβει αν μιλάμε για απόσβεση του χρέους των 4 εκ και ταυτόχρονη ύπαρξη μικρού κέρδους ή για απλά πλεονασματική χρήση.

Katrinos είπε...

Εγώ κατάλαβα οτι μιλάμε για ελαφρώς πλεονασματική χρήση. Τα 4 μυρια προφανώς παραμένουν στο καιρό....

zamis είπε...

O Ροβας χαζος,τον κοροιδεψανε οι μανατζαρεοι.
Ο Σπυροπουλος αγνωμων,τον πηρε στο κεφαλι του ο μπαμπας.
Ο Σιδερακης χοντρος,τον ταιζε πολυ η Τουρκαλα.

Σαν σπαγκετι γουεστερν

NK99 είπε...

Όταν οφείλονται χρήματα όχι σε επαγγελματίες αλλά σε ερασιτέχνες ποδοσφαιριστές όπως είναι πολλοί που αγωνίζονται στον Πανιώνιο καταλαβαίνει κανείς το μέγεθος του προβλήματος. Όταν κάποιος ιδιώτης χρωστάει ας πουμε 200.000 ευρώ δεξιά και αριστερά και θέλει να κάνει οικονομία μπορεί να μην πάρει αυτοκίνητο ή να πάει μην ένα ταξίδι. Σίγουρα δεν κόβει τον καφέ. Στην ΠΑΕ φαίνεται ότι έχει κοπεί ο καφές.

Πόσα μπορεί είναι τα έσοδα φέτος και πόσα του χρόνου? Μπορεί να είναι πάνω από 3εκ? Δεν νομίζω. Επομένως με μπάτζετ 1εκ. (που κάποια στιγμή θα σε στείλει αγωνιστικά στη Β αγωνιστικά) με απλούς υπολογισμούς μπακάλικου απαιτούνται δύο επιπλέον χρόνια για να αποπληρώσεις αν είναι 4 εκ το άνοιγμα. Θα δεχτούν οι πιστωτές να πάρουν οφειλόμενα του 11 μέχρι το 16?

Διαβάζω ότι η ομάδα έχει κενά. Τι θα κόστιζε σε σχέση με το χρέος που καλείται η ΠΑΕ να αποπληρώσει, να καλυφθεί ένα κενό προκειμένου να διασφαλιστεί η παραμονή της ομάδας και βέβαια η βιωσιμότητα του σχεδίου οικονομικής εξυγίανσης.

Όδηγούμε λοιπόν προσωπικά στο συμπέρασμα ότι δεν υπάρχει σάλιο αλλά ούτε και σχέδιο εξυγίανσης.

Αν υπάρχει είναι τεράστιο λάθος που δεν έχει παρουσιαστεί τουλάχιστον στα μέλη του ερασιτέχνη.

Η αλήθεια και η διαφάνεια μπορεί να μην ωφελεί πρόσωπα αλλά δεν νομίζω να έβλαψε κράτη ή συλλόγους. Το αντίθετο.

br fun_atic είπε...

Στα πανιώνια νέα όλη η αλήθεια για τον Ρόβα!!!

Θεμιστοκλής είπε...

Η απογοήτευση περρίσεψε, τι να γράψει κανείς;
Στο ματς του πρώτου γύρου με τον ΠΑΣ, χαιρόσουν να τη βλέπεις την ομάδα μας. Πόση σχέση έχει άραγε η ομάδα αυτή με την προχτεσινή, που οι παίκτες της δε μπορούσαν ν' αλλάξουν μπαλλιά στα τρία μέτρα; Πως τα καταφέραμε έτσι, μέσα σε μια σεζόν; Πολύ δύσκολα χωνεύονται αυτά.
Κατατοπιστικότατο το προηγούμενο σχόλιο του Δημοσθένη, για την κατάντια μας.
Εδώ δίπλα στην Καλλονή θα συνεχίσει, μαθαίνω, ο Σιδεράκης. Είμαι πολύ περίεργος να δω, αν όντως δεν άξιζε καμμιά ευκαιρία, απέναντι στους τερματοφύλακες που έχουμε δει, με τις απανωτές γκέλες.
Κρίμα, για μια χρονιά που ξεκίνησε τόσο καλά και μας γέμισε όνειρα...

br fun_atic είπε...

http://www.panionianea.gr/2013/02/blog-post_892.html?m=1
Η προς πανιωνίους επιστολή

br fun_atic είπε...

Και τότε είπε ο κύριος: κάποιος ανάμεσά σας θα ανανεώσει τον Δεκέμβριο. Μήπως είμαι εγώ,ρώτησε ο Ρόβας, μήπως είμαι εγώ ρώτησε ο Σιδεράκης.Όποιος βουτήξει μαζί μου το ψωμί του στη φάβα,είπε ο κύριος.Το βούτηξε ο Κουλουχέρης και η συνέχεια είναι γνωστή.

br fun_atic είπε...

Η αλήθεια είναι ότι Ο Σιδεράκης ως σωστός χοντρός δεν την τρώει τη φάβα.Γι αυτό δεν συμμετείχε στη διαδικασία.Πήγε στην Καλλονή που έχει σπέσιαλ σαρδέλες και ούζο και τα πεθερικά σε απόσταση βολής. Να έχει βρε αδερφέ που να αφήσει τα παιδιά!

EndyS είπε...

Το παραπανω ποστ με τη φαβα ειναι ολα τα λεφτα!!! Δεν μπορω να συνελθω από τα γελια!

Η ιστορια με το Ροβα φαινεται απλη. Από το να παιζει καπου χωρις λεφτα, προτιμησε να παει καπου αλλου που θα πληρωνεται. Μπραβο του που δεν ειναι αχαριστος και μπραβο του που κανει τα λογια του πραξεις, αφου ειχε πει οτι. Φετος αν δεν παει εξωτερικο δεν θα παιξει στην σουπερ λιγκα για αλλη ομαδα.
Ειμαι σιγουρος οτι θα ειχε βρει συμβολαιο που να πληρωνεται, αν το ηθελε. Ευκολα το λες, χρειαζονται αντερα για να το κανεις και ο Βασιλης δειχνει οτι τα εχει και γι αυτο τον εκτιμω πλεον και ως ανθρωπο, όχι μονο ως παικτη. δειχνει οτι

Τα πραγματα δειχνουν οτι η διοικηση μαλλον δεν ευθυνεται για την εξελιξη και ετσι περασε στην αντεπιθεση. Λογικο αφου ειχε ακουσει αρκετα τελευταια και υπαρχει πιεση

EndyS είπε...

Από την αλλη θα ηταν λαθος να κρυφτει πισω από την υποθεση Ροβα και να μην δει τα λαθη της. Και για να γινω πιο συγκεκριμενος, τον χειμερινο σχεδιασμο.
Καταλαβαινω οτι ειναι δυσκολο να βρεις παιχταραδες κατω των 24 και να ειναι ελευθεροι. Οποτε πας στην λογικη "οτι βρω". Αυτο ηταν το λαθος της διοικησης. Αφου ηξερε οτι θα διωξει τον Ομο και αφου εβλεπε οτι με το συστημα που παιζει η ομαδα το αμυντικο χαφ ειναι σημαντικο, χα επρεπε να εχει τελειωσει το θεμα Ροβα νωρις (οπως θα επρεπε και με τον Σπυροπουλο) και να ψαχνει αμυντικο χαφ αρχες Νοεμβρη και όχι μετα τα Χριστουγεννα.

EndyS είπε...

Και κατι τελευταιο για την κριτικη.

Υπαρχει η καλοπροαιρετη κριτικη που σκοπο εχει να σου δειξει τις αδυναμιες σου και η κακοπροαιρετη κριτικη που οδηγειται από εμπαθεια και θελει να σε μειωσει ως ατομο.
Η κριτικη που κανω ειναι παντα καλοπροαιρετη και πιστευω οτι το ιδιο συμβαινει και με τα περισσοτερα παιδια σε αυτο το μπλογκ. Δυστυχως ομως ο Ελληνας εχει μαθει στην κακοπροαιρετη κριτικη γι αυτο και πολλοι αντι να ακουσουν -και όχι κατ' αναγκη να υιοθετησουν- την κριτικη που από την αρχη της χρονιας ασκειται από εδω μεσα, μας κατηγορουν για μυρλες, γκρινιαρηδες (καποιοι ειναι και με το ονομα) και δεν ξερω κι εγω τι άλλο.

Τωρα η διοικηση ειναι αντιμετωπη με την κριτικη του οχλου. Δεν λεω οτι εχει την απολυτη ευθυνη γι αυτο, αφου και οι δημοσιογραφοι επαιξαν το ρολο τους, αλλα σιγουρα εχει σημαντικο μεριδιο.
Ειναι λογικο λοιπον να μπαινει σε αμυνα. Ελπιζω να υπαρξει καθαρο μυαλο και να μαθει από τα λαθη της και πιστευω οτι ειναι μοναδικη της διεξοδος να τα παραδεχτει δημοσια, να δωσει τις εξηγησεις που χρειαζονται και να πεισει οτι δουλευει προς την σωστη κατευθυνση, ώστε να αρχισει να παιρνει μαζι της τον κοσμο ξανα.

br fun_atic είπε...

Αφού ο Ρόβας έμενε ελεύθερος τώρα λογικά θα είχε δεχθεί προτάσεις και ίσως συμφωνήσει από το καλοκαίρι.Αν δεν είχε κάτι χειροπιαστό δεν καταλαβαίνω γιατί δεν δέχθηκε την πρόταση που λέει ότι του κάναμε. Αν όντως έπαιζε χωρίς λεφτά και έφυγε χωρίς να μας εκθέσει είναι όντως παντελωνάτος απλά τότε δεν στέκει η θέση της διοίκησης για εξαιρετική πρόταση

NK99 είπε...

Τον εκτιμάω τον κ. Κουλοχέρη διότι βλέποντας τον στο γήπεδο αισθάνομαι ότι και εγώ μπορώ έστω μετά τα 40 να παίξω επαγγελματικό ποδόσφαιρο αντί να κάθομαι στον καναπέ.

tina είπε...

Και μεσα σ'ολη αυτη την καινουρια σαπουνοπερα εχεις και ποιον τον Κουλοχερη να κουναει το δαχτυλο στον κοσμο.
Εχει χαθει η μπαλα εντελως...keep the faith.

Griniaris είπε...

Προτρέχετε να βγάλετε συμπεράσματα.Εγώ θα περιμένω την ολοκληρωμένη έρευνα της Τατιάνας καθώς και τις απαντήσεις που θα δώσουν όλοι αυτοί στις καίριες ερωτήσεις της Νομικού...keep the faith...

Μάγιστρος των Οφφικίων είπε...

Μέχρι στιγμής βέβαια κανείς δεν έχει κουνήσει το χέρι στον Καμπάνταη…
Keep the faith…

br fun_atic είπε...

@costix

είσαι πολύ σωστός χοντρός και εννοείται ότι τη δική σου φάβα την τρώμε όλοι (το λέω γιατί μπορεί να παρεξηγηθεί ο μπλουκλάκιας χαχαχαχαχα).

εσωτερικό:
μήπως κάποιος δεν τρώει μανιτάρια;;;

(κραυγή αγανάκτησης)ναι ρε μλκ εγώ. Τον αχινό τον έφαγα για χάρη σου, τον βασιλικό στρίδι το έφαγα, το αυγοτάραχο το έφαγα. Μανιτάρια δεν τρώω.χεχεχεχεχε

br fun_atic είπε...

Για να λέμε τα πράγματα με το όνομά τους. Ξέρουμε ότι βασικός λόγος επιλογής του κου Ελευθερόπουλου είναι το κασέ του.Ξέρουμε επίσης ότι ο οποιοσδήποτε άλλος προπονητής θα ήθελε περισσότερα χρήματα για να αναλάβει τον Πανιώνιο ιδίως τώρα. Ξέρουμε ότι τα χρέη είναι πολλά και ότι γίνεται προσπάθεια να καλυφθούν. Ξέρουμε ότι είναι αδύνατον να μειώσουμε τα χρέη χωρίς να πουλήσουμε παίκτες. Είχαμε διαβάσει (έστω και ως προσωπική άποψη) ότι τον Δεκέμβριο θα έπρεπε να φύγουν 3-4 παίκτες. Όλα αυτά είναι κατανοητά και γνωστά. Ξέρετε που είναι η διαφωνία; Ενώ ξέρεις τη δυσκολία της κατάστασης δεν έχεις το δικαίωμα να φουσκώνεις τα μυαλά του κόσμου με ηρωισμούς, απίστευτα μωρά, ταλαντούχους νεαρούς κόουτς και ευρώπες. Αν θέλεις να πουλήσεις, πούλα, φρόντισε να το κάνεις στη σωστή τιμή. Βάλε στο παιχνίδι κι άλλους. Μην πουλάς φθηνά από τις υποδομές. Μίλα direct στον κόσμο για κάθε θέμα. Άλλωστε είναι εκλεγμένη διοίκηση. Έχεις παραπάνω υποχρέωση.Χρησιμοποίησε τα μέσα σωστά, για την ενημέρωση του κόσμου και όχι για τον εφησυχασμό του.Δες αν οι συνεργάτες σου κάνουν καλά τη δουλειά σου. Μπορεί και να έχουν κάνει μεγάλα λάθη...Βάλε όλους τους Πανιώνιους στο παιχνίδι.

br fun_atic είπε...

Καταστατικό Πανιωνίου. Άρθρο 6 περίπτωση Β παράγραφος 5 "... Σε περίπτωση παραιτήσεως ή εκπτώσεως του Διοικητικού Συμβουλίου σε άλλο χρονικό σημείο και αφού συγκληθεί Γενική Συνέλευση για τη διενέργεια αρχαιρεσιών, η θητεία του διοικητικού Συμβουλίου που προέρχεται από τις αρχαιρεσίες αυτές λήγει μέσα στον μήνα Φεβρουάριο του μεθεπόμενου από τις αρχαιρεσίες έτους, ήτοι πριν από τη συμπλήρωση δύο ετών.

Άρθρο 6 παράγραφος 3 " Οι γενικές συνελεύσεις συγκαλούνται έπειτα από πρόσκληση του Διοικητικού Συμβουλίου, είναι δε τακτικές και έκτακτες. Η πρόσκληση της γενκής συνελεύσεως αναγράφει το οίκημα, την ώρα της συνεδριάσεως καθώς και τα θέματα της ημερησίας διατάξεως, γνωστοποιείται δε οκτώ (8) τουλάχιστον ημέρες πριν από την ημέρα που ορίστηκε για τη συνέλευση, εκτός αν πρόκιται για έκτακτη γενική συνέλευση, οπότε η σύγκληση μπορεί να γνωστοποιηθεί πριν από πέντε ημέρες.

Τη συγκεκριμένη ανάρτηση την κάνω επειδή υπάρχει το χρονικό περιθώριο.

br fun_atic είπε...

Οι νομικές κυρώσεις από τη μη διεξαγωγή εκλογών είναι περιορισμένες. Κυρίως υπάρχει ηθικό θέμα. Βέβαια το οποιοδήποτε μέλος έχει το δικαίωμα να προσφύγει στη δικαιοσύνη και να ζητήσει τη διεξαγωγή εκλογών, τον διορισμό προσωρινής διοίκησης, την ακύρωση πράξεων κ.λ.π αφού βέβαια περάσει ολόκληρος ο Φεβρουάριος.

br fun_atic είπε...

Οι απαντήσεις του Ρόβα

http://www.panionianea.gr/2013/02/vasilis-rovas-panionianea.gr.html

amanAM είπε...

Μέχρι πριν λίγο καιρό, εγώ παρομοίωσα την διοίκηση με ελέω Θεού βασιλεία. Έτσι ενεργούν και συμπεριφέρονται.

Από 1η Μαρτίου θα μιλάω για χούντα. Όταν κι αν μιλάω, γιατί ούτε για να μιλάω δεν μου έχει μείνει όρεξη.

br fun_atic είπε...

Πολύ από κάτω σε έχει πάρει...Πρέπει να βρούμε κάτι να σε ανεβάσουμε!!!

br fun_atic είπε...

θέλεις να πάμε για μπύρες;;;Έτσι για να δημιουργηθούν οι παλιές παρεξηγήσεις και να πάρουν φωτιά τα αίματα!!! Ανδροπαρέα. Ξέρεις. Εσύ εγώ, ο Grin και η Μίνα :)

Griniaris είπε...

@Br
Απαξιώ να απαντήσω σε πρότερο σχόλιο λόγω της πικρόχολης εμπάθειας που το διακατέχει...

Στο τελευταίο σχόλιο,εννοείς γνωστό και μη εξαιρετέο τόπο;

panthiras83 είπε...

Για να καταλαβω,ο κουλοχερης αν ειχε παιξει 20 ματς τη θα μας ζηταγε να κανουμε.....?Δεν κανουμε κατι διαφορετικο απο αυτο που κανει και ο ιδιος ποθ καθετε στον καναπε του 15 αγωνιστηκες.

aplakathenas είπε...

Αν νομίζετε όλοι εσείς που αναφέρεστε σε <> μιλώντας για τον κόσμο του Πανιωνίου και μάλιστα ως Διοίκηση της ομάδας ότι δεν έχετε καμία ευθύνη και πείθετε και Πανιώνιους με τέτοιους ισχυρισμούς τότε μπράβο σας . Καλά το πάτε το ποίημα να ρίχνετε πάντοτε τις ευθύνες για όλα στους <> της ομάδας, που μόνο εσείς βεβαίως <>...Και αν μείνουμε μόνο 700-800 άτομα να βλέπουν ότι έχει απομείνει πάλι δεν πειράζει , άλλωστε αυτούς μόνο θέλουμε τους <> για τον Πρόεδρος σας Πανιώνιους . Έτσι δεν δήλωσε πριν λίγο καιρό στην συνέντευξή του, βαφτίζοντας στην ουσία όλους τους άλλους ως <> στοιχεία στην Πανιώνια οικογένεια. Μπράβο του και σε αυτόν και σε όσους δεν ενόχλησε αυτή η κουβέντα . Που πάνε να σε καταντήσουν με τέτοια συρρίκνωση καημένε Πανιώνιε...

ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΜΗ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΤΟΥ ΣΧΟΛΙΟΥ ΜΟΥ ΤΟΥΣ ΕΓΡΑΨΑ ΤΑ ΕΞΗΣ :

Μια και ακόμα δεν έχει δημοσιευθεί το προηγούμενο σχόλιο μου ,μοιάζει σαν να μην υπάρχει ελεύθερη εκπροσώπηση όλων των πανιώνιων στο <> αυτό. Δεν ήθελα ποτέ να πιστέψω κάτι τέτοιο . Πιστεύω να ξανασκεφτείτε την στάση σας . Εκτός αν πιστεύετε και εσείς ότι όσοι έχουν αντίθετες απόψεις είναι τα <> στοιχεία στην <> Πανιώνια οικογένεια…

ΑΥΤΟ ΕΒΑΛΑ ΣΑΝ ΣΧΟΛΙΟ ΣΤΑ ΠΑΝΙΩΝΙΑ ΝΕΑ ΩΣ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΕ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΛΕΓΟΝΤΑΙ ΕΥΡΕΩΣ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΚΑΙ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΑΓΝΟΗΘΗΚΑΝ ΠΛΗΡΩΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΥΠΕΥΘΥΝΟΥΣ ΤΟΥ <>...

aplakathenas είπε...

ΟΙ ΛΕΞΕΙΣ ΠΟΥ ΛΕΙΠΟΥΝ ,ΓΙΑΤΙ ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΓΡΑΦΩ ΣΤΟ BLOG AYTO EINAI :

ΥΓΙΕΙΣ, ΠΟΛΕΜΙΟΥΣ , ΑΓΑΠΑΤΕ

ΚΑΙ ΒΕΒΑΙΑ ΑΡΡΩΣΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΚΑΙ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΣΥΡΡΙΚΝΩΜΕΝΗ ΠΑΝΙΩΝΙΑ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ...

Panos είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
IWN1998 είπε...

Όλα ίσως ήταν καλύτερα αν υπήρχε κάπως μεγαλύτερη διαφάνεια αλλά με επιχείρημα ότι είναι για το καλό του Πανιωνίου τα εν οίκω να μην τοσοβγαίνουν εν Δήμω, φθάσαμε σε μια κατάσταση όπου ωραιοποιούνται τα περισσότερα και μάλιστα μερικές φορές σε φαιδρό βαθμό.

Όσο για την ανανέωση Κουλοχέρη, ο γιατρός που τον χειρούργησε είναι πολύ έμπειρος για να εγκρίνει την ανανέωση σε έναν παίκτη που δεν μπορεί να βοηθήσει ... όπως και για να συμμετάσχει στην γκάφα με το Ρόκα... Μήπως όλα αυτά δεν συνάδουν με αυτή την εμπειρία;

ΚΟΥΛΟΧΕΡΗΣ:
"...Γι’ αυτό μην σπέρνεται διχόνοια και μην κάνετε συγκρίσεις. Ούτε έχω να αποδείξω τίποτα σε κανένα, ούτε να απολογηθεί κάποιος γι αυτό. Η καχυποψία σας σε κάθε τι δεν έχει προηγούμενο. Αράξτε στους καναπέδες σας και κάντε μόνο αυτό που ξέρετε."

Προς το παρόν κε Κουλοχέρη, έχεις αράξει εσύ στην πολυθρόνα σου και έχεις αναγκάσει την ομάδα να πάρει δυο σέντερ μπακ για να καλύψει την ανανέωση σου.
Να πω και εγώ ότι έχει χαθεί κάθε έννοια λογικής;

Θα προσπαθήσουμε νομικά διαβάζω να τιμωρηθεί με 1 αγωνιστική ο Καμπάνταης αντί για 3 που δείχνει το φύλλο αγώνα. Μακάρι αν και κάτι μου λέει πως κάποιοι άνθρωποι δεν βάζουν μυαλό... και δεν έχουμε άλλους βαθμούς για πέταμα... Να θυμίσω ότι στο τελευταίο ματς επί Μπέου που παίζαμε μια κατηγορία, ο προπονητής έβαλε τον κο Λεωνίδα στο 89' για καθυστέρηση και αποβλήθηκε σε 1 λεπτό...

Τέλος Πάνο, μια που τα γνωρίζεις καλύτερα και από πρώτο χέρι, το δανεισμό του Διαμαντάκου τον διακόψαμε ή μας τον διακόψανε ... και πόσα πληρώναμε γι' αυτόν; Όχι ότι θεωρώ ότι θα μπορούσε να προσφέρει πολλά αλλά από το να μην έχεις καθόλου φορ, καλύτερα το Διαμαντάκο. Και γιατί τον διακόψαμε τόσο έγκαιρα το δανεισμό μέσα στην μεταγραφική περίοδο ενώ ήτανπολύ δύσκολο να βρούμε σέντερ φορ μικρότερο των 24 ετών και μάλιστα κατά ισχυρή προτίμηση ελεύθερο;

zamis είπε...

Ο κοσμος αντιλαμβανεται τα ζορια πολυ καλα αλλα θελει καθαρες κουβεντες.
Οσο διαισθανεται το αντιθετο και ταυτοχρονα οι αποριες και επισημανσεις του(σωστες η λαθος) χαρακτηριζονται ως εμπαθεις,εγκαθετες,ανευθυνες και αλλα φαιδρα,θα ειναι μακρια.
Ας μην απορουν στη διοικηση γιατι δεν τετραγωνιζεται ο κυκλος.

br fun_atic είπε...

Αληθεύει η φήμη ότι προσφέρθηκαν χρήματα στον Σπυρόπουλο για κάλυψη της διαφοράς με τον ΠΑΟ,τα οποία δεν δέχθηκε λόγω του χειρισμού του θέματος από συγκεκριμένο παράγοντα ο οποίος τον είχε ήδη παρουσιάσει ως προδότη και είχε ως συνέπεια τα είσαι βάρος του επεισόδια στο Κορωπί;
Αν λοιπόν υπήρχε καλύτερος δημόσιος χειρισμός του θέματος θα είχαμε και τον παίκτη και περισσότερα χρήματα από ενδεχόμενη μελλοντική ( έστω και το καλοκαίρι ) μεταγραφή του.

br fun_atic είπε...

Χμμμ...Εκεί που λέω κανείς δεν πρόσεχε το μέρος...

br fun_atic είπε...

Ειλικρινά δεν μπορώ να ξανά διαβάσω στα Πανιώνια νέα άρθρο με τίτλο τζάμπα ήττα κλπ,αφού όλες τις ήττες τις έχουμε κάνει πάνω κάτω με τον ίδιο τρόπο.

br fun_atic είπε...

Επιτέλους κλείνει μια μεγάλη υπόθεση που μας απειλούσε χρόνια.Μιλάμε όμως για μια μεγάλη οικονομική αιμορραγία που έρχεται σε κακή στιγμή
http://www.pamesports.gr/230625/ksemperdepse-me-al-axli-o-paniwnios

zamis είπε...

Αν αληθευει η φημη αυτη,μπορουμε ευκολα να φανταστουμε και απο που προσφερθησαν τα χρηματα της διαφορας και ποιος ειναι ο παραγοντας που εξ'αιτιας του χαθηκε ετσι ο παικτης.
Ειναι δυνατον?

br fun_atic είπε...

Δεν έχει σημασία να βρούνε αν είναι αλήθεια και το όνομα αυτού που προσέφερε χρήματα.Αυτό που είναι χειροπιαστό είναι ότι γνωστός παράγοντας χειρίστηκε τόσο λάθος την υπόθεση αυτή σε δημόσιο επίπεδο ώστε στέρησε κάθε δυνατότητα διαπραγμάτευσης ή στρατηγικού χειρισμού.Εννοείται ότι υπάρχει και οικονομική ζημία.

br fun_atic είπε...

Δεν μπορούμε να διαβάζουμε ότι ο Ρόβας απέρριψε εξαιρετική πρόταση του Πανιωνίου επειδή ήθελε να πάει στο εξωτερικό όταν ο ΙΔΙΟΣ δηλώνει ότι έπαιζε σχεδόν τσάμπα και ταυτόχρονα ο αρχηγός της ομάδας να αναφέρεται σε απλήρωτους παίκτες.

Panionara είπε...

Τι τακτ! Τι ουδέτερη διατύπωση!
Όταν η διοικηση υπάρχει περίπτωση να καθυστερήσει τις εκλογές κανα 10ημερο έχουμε να κάνουμε με 'χούντα'.
Όταν πληρώνει τα γαμησιάτικα του Μαγκντί που τα κουβαλάμε από το 2006, τότε έχουμε "μεγάλη υπόθεση που μας απειλούσε χρόνια"
Ούτε ποιός την άφησε ανοιχτή, ούτε ποιός ευθύνεται ούτε τίποτα.

Δεύτερον. Ποιός πρότεινε λεφτά στον Σπυρόπουλο, ποιος τον εμπόδισε να τα δεχτεί; Ονόματα
Επειδή ούτε γραφτηκε πουθενα, ούτε ακούστηκε πουθενα, ούτε κανείς έδωσε λεφτά ποτέ, όνοματα τώρα.

Αντί να έδινε λεφτά στον Σπυρόπουλο (που δεν έδωσε) ας φροντιζε να πληρωθεί η πατάτα του Μαγντί ή καμια δόση της εφορίας

zamis είπε...

Ειναι δεδομενο οτι το version που εχει σερβιρει ο κ.Κουτλιδης δεν εχει πεισει κανεναν.

br fun_atic είπε...

φίλε Panionara

το ανακριτικό σου στυλ με κάνει να νοιώθω πάρα πολύ άνετα και οικεία. Θα σου απαντήσω λοιπόν σε όσα μπορώ και θα σου απευθύνω κι εγώ μερικές ερωτήσεις.

Ο Μαγκντί αποκτήθηκε το 2005. Διοίκηση Αχιλλέα Μπέου. Το λάθος με τρωφεία παικτών έχει επαναληφθεί πολλές φορές από τότε. Κάθε διοίκηση που αναλαμβάνει το πλειοψηφικο πακέτο, αποκτά και τα περιουσιακά στοιχεία και τα χρέη.Συνεπώς ήταν μαθηματικά βέβαιο ότι θα έσκαγε σε κάποια διοίκηση. Έτυχε να σκάσει στην παρούσα και μαγκιά της που ανταποκρίθηκε. Αντιλαμβάνεσαι βέβαια ότι τα γαμησιάτικα μεταγενέστερων διοικήσεων αλλά πιθανότατα και της παρούσας θα σκάσουν σε επόμενες διοικήσεις. Να δούμε αν θα καταφέρουν να ανταπεξέλθουν.

απάντηση βου. Δεν μίλησα ποτέ γα χούντα. Ανέφερα το νομικό καθεστώς που δίνει το καταστατικό μας και πρέπει να τηρηθεί. Ανέφερα επίσης ότι η καθυστέρηση διενέργειας εκλογών δεν δημιουργεί ιδιαίτερα νομικά προβλήματα, αλλά περισσότερο ηθικά. Αν ρωτάς τη δική μου γνώμη δεν θα ήθελα να κατέχω θέση ούτε για ένα λεπτό πέραν του χρόνου που προβλέπεται.

απάντηση γου. Δεν θα σου δώσω τα ονόματα γιατί δεν μετέδωσα είδηση. Έκανα ερώτηση. Αυτό σημαίνει ότι πληροφορήθηκα κάτι ως φήμη, από πηγή που θεωρώ αξιόπιστη (γι αυτό και την ανεβάζω έστω και με αυτή τη μορφή), πλην όμως επειδή δεν υπέπεσε σε προσωπική μου γνώση θέλω να την επιβεβαιώσω, αν είναι δυνατόν.

Απάντηση δ. Ο κάθε άνθρωπος δαπανά τα χρήματά του όταν και όπου θέλει. Ο Πανιώνιος (μέχρι την αποχώρηση Τσακίρη) δεν είχε προβλήματα με την εφορεία και το δημόσιο γενικά. Συνεπώς για όποια τέτοιου είδους θέματα σωστό είναι να ζητήσουμε καταβολές απ' όσους τα δημιούργησαν.

br fun_atic είπε...

Μια λοιπόν που ξέρεις τι πρόσφερε και τι δεν πρόσφερε ο καθένας, φαντάζομαι ότι μπορείς να απαντήσεις και σε μερικές δικές μου ερωτήσεις.

Πόσοι παίκτες πουλήθηκαν τα τελευταία χρόνια από τον Πανιώνιο (από τον Μανιάτη και ύστερα), τι ποσά εισπράξαμε και πως τα χρησιμοποιήσαμε.
Πόσοι από τους παίκτες που έμειναν ελεύθεροι διεκδικούν χρήματα για δεδουλευμένα και πόσα.
Με ποιο τρόπο διακανονίστηκαν υποθέσεις όπως του Μπάλαμπαν και του Κούκετς.
Ποιο είναι το ακριβές ποσό που οφείλει ο Πανιώνιους σε τρίτους και στο δημόσιο.
Πως δαπανήθηκαν τα χρήματα που άφησε ο Τσακίρης φεύγοντας από τον Πανιώνιο και από ποιους (φαντάζομαι ότι έχει αποφανθεί ο έλεγχος των ορκωτών λογιστών γι αυτό).
Πόσα χρήματα χρειάστηκαν για την εξασφάλιση της φορολογικής και ασφαλιστικής ενημερότητας το καλοκαίρι και από πού τα βρήκαμε. Ποιο είναι το ποσό της δόσης που πληρώνουμε από τότε;
Ποιο ήταν το ύψος της εξαιρετικής προσφοράς του πανιωνίου προς τον Ρόβα και γιατί ο παίκτης δηλώνει ότι έπαιζε απλήρωτος;
ποιος ο λόγος της μη δέσμευσης με συμβόλαιο του Σπυρόπουλου το καλοκαίρι;
Πότε λήγει ο χρόνος κατά τν οποίο σύμφωνα με την απόφαση η διοίκηση πρωτοδικείου μπορεί να ασκεί τα καθήκοντά της;
Συμφώνησε το τεχνικό επιτελείο (συμπεριλαμβανομένων και των προπονητών τους στις Κ ομάδες) για την παραχώρηση των δύο νεαρών παικτών προς ολυμπιακό και Γουέστ Χαμ; Έναντι ποιού τιμήματος έγινε η παραχώρηση;
Σε πόσους παίκτες που αγωνίζονται αυτή τη στιγμή οφείλονται χρήματα και πόσα;
Έχει γίνει πρόταση ανανέωσης συμβολαίου στον Μενδρινό, που νομίζω ότι μένει ελεύθερος το καλοκαίρι;

Θα μου επιτρέψεις να σου κάνω κι άλλες αργότερα. Όποιος άλλος θέλει ρωτάει τον φίλο.

tor_is_dead είπε...

https://encrypted-tbn2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcTh5IVW2qDKLOZRoKdQXodVxZwNvPQuW9Lf6yvQ8Pyv9YEe3KmR9Q


faith μονο σε τετοια

zamis είπε...

Ο κ.Κουτλιδης εχει δηλωσει και για τον Σπυροπουλο οτι θα ηταν ευκολο να του δωσουμε τα λεφτα που ζητησε αλλα θα χαλαγαν οι ισορροπιες.
Επ'ευκαιρια,η παε δεν θα επρεπε να καταδικασει τους υγιεις φιλαθλους που κυνηγαγαν τον παικτη?

br fun_atic είπε...

Στην ερώτησή μου για το θέμα Σπυρόπουλου αναφέρθηκα σε ποσό για την κάλυψη ΤΗΣ ΔΙΑΦΟΡΑΣ ανάμεσα στην προσφορά του Πανιωνίου (όποια κι αν ήταν)και την προσφορά του ΠΑΟ.

Αυτό σημαίνει ότι ο Πανιώνιος μπορούσε να κρατήσει όποιες ισορροπίες ήθελε. Απλή προυπόθεση να μην παρουσίαζε τον παίκτη ως προδότη, αλλά να κρατήσει την ψυχραιμία του και να διαπραγματευθεί.

Η πορεία βέβαια των πραγμάτων απέδειξε ότι χρειαζόμασταν τα χρήματα από τη μεταγραφή του για να πληρώσουμε τον Μαγκντί.

IWN1998 είπε...

Στον Μενδρινό ίσως γίνει η ίδια πρόταση που έγινε στο Ρόβα.

br fun_atic είπε...

Τον κυνηγούσαν γιατί ήταν υγιείς.Αν ήταν άρρωστοι δεν θα μπορούσαν να τρέξουν!!! Αυτό θα πει μαζικός αθλητισμός!!!

br fun_atic είπε...

Ναι,αλλά πότε θα το γίνει;

Panionara είπε...

O Μαγκντί αποκτήθηκε επί Αχιλλέα. Η ενημέρωση για τα 'τροφεία' ήρθε το 2006 και οι διοικήσεις έκτοτε δεν τις κάλυψαν. Άρα η διατύπωση 'έτυχε στην παρούσα το χρέος' είναι εντελώς λανθασμένη. Η πραγματικότητα είναι ότι όλες οι διοικήσεις από το 2006 και μετά αδιαφόρησαν για το χρέος στην Αλ Αχλι.

Για το ζήτημα του Σπυρόπουλου τα σενάρια που γράφονται περί υπαρξης 'ατόμου που έβαζε λεφτά' είναι αστεία ανάξια συζήτησης. Ποιο είναι αυτό το 'ατομο' και γιατί θα έβαζε λεφτά για τον Σπυρόπουλο; Γιατί δεν εμφανιζόταν όταν δεν υπήρχαν λεφτά ούτε για μετακίνηση της ομάδας για αγώνα εκτός έδρας και γινόταν ρεφενές; Σενάρια επιπέδου Σεφερλή

br fun_atic είπε...

οπότε σενάριο Σεφερλή θα ήταν και το πλουσιοπάροχο συμβόλαιο που προσφέραμε στον Ρόβα αλλά και τα χρήματα που υπήρχαν αλλά δεν δίναμε στον Σπυρόπουλο για να μην χαλάσουν οι ισορροπίες.

br fun_atic είπε...

http://www.novasports.gr/LiveWebTV.aspx?a_id=71688&mediaFiletypeid=2&mediafileid=360143

Είμαστε απλήρωτοι και δεν μιλάμε λέει ο αρχηγός. Κατά τα λοιπά λεφτά υπήρχαν...

zamis είπε...

Καμια απο τις ερωτησεις του brf δεν εχει απαντηθει παντως.

br fun_atic είπε...

Προσωπικά θα καταλάβαινα αν μου έλεγε κάποιος: φίλε, είμαι αναγκασμένος να πουλήσω παίκτη για να πληρώσω τα γαμησιάτικα του Μαγκντί.

Ο τύπος αυτός θα ήταν ακόμη πιο σωστός αν είχε κάνει ότι περνούσε από το χέρι του προκειμένου ο παίκτης να πουληθεί όσο ακριβότερα γίνονταν.

Ξέρεις τι δεν μου αρέσει; Να καταλαβαίνω ότι είχαμε ανάγκη τα χρήματα, να καταλαβαίνω ότι υπήρξε λάθος στη διαχείριση του θέματος και σε οικονομικό και σε δημόσιο επίπεδο και να βγαίνει προδότης ο παίκτης.

br fun_atic είπε...

Και κάτι άλλο

Πολύ περισσότερο μου άρεσε όταν βγήκε ο Τσάβαλος στην γενική συνέλευση και είπε δεν υπάρχουν λεφτά και το όνειρο τελείωσε ενώ ταυτόχρονα έλαβε εντολή να προσπαθήσει να λύσει το οικονομικό θέμα που είνα ζήτημα επιβίωσης για την ομάδα παρά η περίοδος όπου κάποιοι που έβγαιναν και κόμπαζαν στα καφενεία για την αγωνιστική πορεία της ομάδας, μιλώντας για ευρώπες και μαλακίες τη στιγμή που δεν ήταν αυτό το ζητούμενο.

Μου είναι αδιάφορο αν τα πάω καλά φέτος αγωνιστικά και διαλυθώ του χρόνου.

zamis είπε...

Και μετα αναρωτιουνται γιατι ο κοσμος δεν στηριζει..

br fun_atic είπε...

Υπάρχει άνθρωπος που να πιστέψει ότι ο Τσάβαλος δεν προσπάθησε; Υπάρχει άνθρωπος που δεν ξέρει ότι αρκετοί άνθρωποι της διοίκησης βρίσκονται αυτή τη στιγμή που μιλάμε σε πολύ δύσκολη θέση, κυρίως οικονομική;

Τι ζητούσε ο κόσμος από μια διοίκηση λαικής βάσης; Ορθή ενημέρωση και ανοιχτές διαδικασίες.

Κάποτε ο Τσακίρης που δεν είχε ανάγκη να δώσει σε κανέναν λογαριασμό γιατί την ομάδα την είχε αγοράσει ανακοίνωνε τις τιμές πώλησης αλλά και τον σκοπό που θα χρησιμοποιούνταν τα χρήματα.Αυτό μήπως θα έπρεπε να μας προβήματίσει;

br fun_atic είπε...

http://www.panionianea.gr/2013/02/blog-post_9851.html

Απ 'οσο γνωρίζω αντίστοιχη ήταν και η προσφορά στον Σπυρόπουλο.

Ρήτρα 1 εκ ευρώ διαβάζω...Για το κοντράστ 400.000 ήταν η ρήτρα στον Ενσαλίβα την εποχή τον παχιών αγελάδων.Έτσι και κάποιος τα πληρώσει αυτά τα λεφτά σωθήκαμε.

amanAM είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
amanAM είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
amanAM είπε...

Επειδή με ιδιωτικά μηνύματα κακοχαρακτηρίζομαι για το σχόλιο μου περί χούντας, θέλω να πω δημόσια τα εξής:

Το καταστατικό ενός συλλόγου, είναι ότι και το Σύνταγμα σε ένα κράτος. Όταν ποδοπατιέται συστηματικά και όχι από κάποιο τυχαίο γεγονός χάνεται μια "τυπική" ημερομηνία, τότε έχεις κάθε λόγο να μιλάς για χούντα.

Δεν κρίνω την διοίκηση για το έργο της, καλό ή κακό, αλλά θα την χαρακτηρίζω έτσι μετά την 1η του Μάρτη γιατί συστηματικά δεν τηρεί τις καταστατικές υποχρεώσεις, το Σύνταγμα της ομάδας μας.

Από πέρυσι δεν έγινε απολογισμός, έγκριση από Γενική Συνέλευση πεπραγμένων, έγκριση προϋπολογισμού, δεν έχει κάνει ουδεμία επίσημη ενημέρωση στα μέλη του Ερασιτέχνη, δεν έχει ακούσει ποτέ επίσημα τις απόψεις, τις ιδέες, τις προτάσεις των μελών.

Όντας κάποιος που τα στοιχεία μου είναι γνωστά, μου χρωστάνε δεν τους χρωστάω, πέραν όλων των τακτοποιημένων οικονομικών μου υποχρεώσεων στον Ερασιτέχνη σαν μέλος, συστηματικά προπληρώνω για μήνες ή και όλο τον χρόνο για όλα τα παιδιά μου που αθλούνται στον Πανιώνιο, έχω πληρώσει ταμειακές διευκολύνσεις που ουδέποτε έχω ζητήσει να μου επιστραφούν, μέχρι και για μετοχές της ΠΑΕ έχω πληρώσει και ουδέποτε έλαβα κάτι, δεν έχω παρακολουθήσει ποτέ κάποιον αγώνα της ποδοσφαιρικής ομάδας ή των ερασιτεχνικών μας ομάδων με πρόσκληση ή σαν τζαμπατζής, δεν έχω διεκδικήσει ποτέ τίτλους και αξιώματα για να ξιπάζομαι ως κάποιος πιο σημαντικός από κάποιον άλλον, έχω κατά την γνώμη μου κάθε δικαίωμα να έχω άποψη, να έχω γνώμη, και να την εκφράζω όπως εγώ νομίζω.

Δεν έχω υπάρξει ποτέ έμμισθος ή προμηθευτής του Πανιωνίου, ούτε κέρδισα ποτέ κάτι από την ενασχόληση μου με τον Πανιώνιο, πέραν της προσωπικής μου ευχαρίστησης να αθλούμαι (πληρώνοντας μέχρι τελευταίας δεκάρας) και να γουστάρω, όταν τουλάχιστον γουστάρω όντως.

Αυτά για όποιον ενδιαφέρεται τέλος πάντων.

Όποιος έχει κάκαλα, ας έρθει μπροστά μου και να μου πει ότι έστω και μια λέξη απότι έγραψα, δεν είναι έτσι όπως τα λέω.

br fun_atic είπε...

Στα μαλακά ο Ρόκας.Του επιβλήθηκε η ποινή της παρατήρησης.Συνεπώς όλα καλά.

amanAM είπε...

Ακόμα περιμένω κανένα σχόλιο, κάποιο ιδιωτικό υβριστικό μήνυμα, αλλά... τίποτα!!!

Εγώ καλού κακού, ζήτησα από τον επόμενο στην σειρά που μου ζητούσε χρήματα, να μου δώσει πρώτα μια επίσημη επιστολή για όσα έχω χρήματα επιπλέον των υποχρεώσεων μου έχω δώσει, έτσι για να το έχω και γραπτώς πόσο μαλάκας έχω πιαστεί, αλλιώς δεν ξαναβλέπει φράγκο!!!

Δεν ξέρω περί του keep the faith, αλλά δεν σκοπεύω να keep the paying σε έναν σύλλογο που θεωρώ πως διοικείται από ανθρώπους που δεν σέβονται το καταστατικό και τις υποχρεώσεις του συλλόγου.

Ας τις σεβαστούν, ας μην ρίξουν το αντρικό πόλο στην δεύτερη κατηγορία επειδή από πέρυσι αυτό έχουν σκοπό και στόχο τους, ας πληρώσουν με τα λεφτά που πληρώνουμε εμείς οι μαλάκες τους προπονητές που εργάζονται για τα παιδιά μας, και μετά ας με κρίνουν για όσα λέω.

Καληνύχτες

amanAM είπε...

μιας και δεν παίρνω ούτε απάντηση, ούτε καν μήνυμα, όμως εγώ έχω κουρδιστεί μέχρι εκεί που δεν παίρνει, για να καταλάβει ο κόσμος όλος που μπορεί να μην ξέρει, τι εστί Πανιώνιος υπό αυτήν την διοίκηση, τον περασμένο Νοέμβρη μας ζήτησαν και πήραν 60 ευρώ από κάθε γονιό που τα παιδιά μας αθλούνται στο πόλο, για να μας δώσουν πριν τα Χριστούγεννα μαγιό και φόρμα, ώστε οι παιδικές και εφηβικές ομάδες όταν κατεβαίνουν σε τουρνουά, να είναι τα παιδιά ομοιόμορφα ντυμένα σαν ομάδα, κι όχι το καθένα να φοράει ότι του κατέβει και να μοιάζουμε με περιοδεύοντα θίασο.

Περάσανε τα Χριστούγεννα, περάσανε και τα Φώτα, και προς το τέλος του Γενάρη μάθαμε πως... τα λεφτά που μαζεύτηκαν περί τις δυόμιση χιλιάδες ευρώ, εξαφανίστηκαν στο πηγάδι του ταμείου του Πανιωνίου.

Οι συνδρομές μας πέφτουν κανονικά, από τους περισσότερους τέλος πάντων, αλλά οι προπονητές απλήρωτοι.

Εχθές διάβασα πως προσπαθούν να μαζέψουν λεφτά οι γονείς των παιδιών που παίζουν μπάλα, για να πάρουν κάποια ψιλά οι προπονητές τους, αφού είναι απλήρωτοι για πολλούς μήνες.

138 χιλιάρικα όμως βρεθήκανε κάπως, για να πληρωθεί ο Μαγκντί.

Και το ερώτημα είναι που πάνε τα λεφτά του Ερασιτέχνη, και πως βρίσκονται κάθε τόσο λεφτά για την ΠΑΕ, δεδομένου ότι είναι εντελώς παράνομο (και ανήθικο συγχρόνως) τα έσοδα από χορηγίες και συνδρομές του ερασιτέχνη, να μην καταλήγουν στους προπονητές, στους εργαζόμενους και γενικότερα στα έξοδα του Ερασιτέχνη και μόνο.

Από ποια έσοδα της ΠΑΕ βρίσκονται τα όποια χρήματα για να κλείσουν οι όποιες τρύπες?

Δεδομένου ότι δεν φαίνεται στον ορίζοντα κάποιος ή κάποιοι που να θέλουν να ασχοληθούν με την διοίκηση, τι είναι αυτό που κάνει την νυν διοίκηση να μην προκηρύττει εκλογές?

Για να γίνουν εκλογές, πρέπει πρώτα να γίνει οικονομικός απολογισμός και έγκριση των πεπραγμένων. Με τι μούτρα και με τι χαλκευμένα στοιχεία θα εμφανίσουν ισοσκελισμένα έσοδα και έξοδα?

Σκοπεύουν να κάνουν το κορόιδο, και να συνεχίσουν τα παιχνιδάκια τους, μέχρι όσο και όπου τους βγάλει. Το κορόιδο το κάνουν από πέρυσι, και πέραν ελαχίστων, κανένας δεν το κάνει θέμα. Εάν και όταν θα κάνω έγγραφη επώνυμη καταγγελία στο ΣΔΟΕ, θα με θυμούνται μέχρι να πεθάνουν. Γι αυτό ας φροντίσουν να μην με κουρδίσουν άλλο. Αυτοί που πρέπει, ας φροντίσουν να έχουν πληρωμένους τους προπονητές των παιδιών μου, και να μην τσιτώνουν το σκοινί γιατί θα το σπάσω και θα κλαίνε μετά...

Αλλά δεν φταίνε αυτοί. Φταίνε όλοι όσοι είναι μέλη στον Ερασιτέχνη και δεν αντιδράνε, φταίνε και όλοι όσοι είναι Πανιώνιοι και θέλουν να έχουν άποψη και γνώμη, αλλά δεν είναι καν μέλη του Ερασιτέχνη.

Δεν επιζητώ την συμπάθεια κανενός. Απαντήσεις αναζητώ, αλλά απαντήσεις δεν παίρνω, ούτε όσες φορές τα έγραψα στο δικό μου μπλογκ, ούτε και τώρα που κάποιοι νομίζουν ότι θα ξεφύγουν σαν σουπιές. Πετώντας μελάνι ή λάσπη.

amanAM είπε...

Ουπς ξέχασα... Καλημέρα!!!

aplakathenas είπε...

Καλημέρα φίλε Αντώνη. Η δικιά σου φωνή απλά αναδεικνύει ,στο βαθμό που και εσύ ξέρεις από πρώτο χέρι στο τμήμα πόλο των υποδομών τι γίνεται,την κατάσταση που επικρατεί δυστυχώς στον Ερασιτέχνη Πανιώνιο . Και μάλιστα όταν αυτός έχει ακόμα έσοδα ,έστω και λιγότερα από παλιά λόγω της μείωσης των παιδιών στις υποδομές, τα οποία κανείς δεν γνωρίζει που πάνε.Δεν χρειάζεται άλλωστε για την σημερινή διοίκηση να μάθει κανείς. Αυτοί ξέρουν τι κάνουν. Τώρα όμως έχουμε σιγά-σιγά καταλάβει όλοι μας πως την τρέχουν την ιστορία του Ερασιτέχνη και κρατάνε -ζωντανή- την Παε. Αυτό από νομικής άποψης μπορεί να μας πει ο Άκης που γνωρίζει καλύτερα πως λέγεται και τι ποινές προβλέπονται...Πάντως να ξέρεις όταν γίνει μία καταγγελία για όλα αυτά αλίμονο μας αν είσαι μόνος σου. Δηλαδή όλοι εμείς οι άλλοι μιλάμε έτσι -καφενειακά-χωρίς ουσία και αληθινή έγνοια για το που οδηγούν τελικά τον Σύλλογο???Μόνο η μπάλα μας ενδιαφέρει??? Άλλο που δεν θέλουν οι σημερινοί διοικούντες ... Το είπε άλλωστε και ο πρόεδρος τους. Γενική συνέλευση θα γίνει στον Ερασιτέχνη μόλις θα έχει σωθεί η ομάδα ποδοσφαίρου. Ποια καταστατικά και ιστορίες ψάχνετε , ο τσιφλικάς που διοικεί έτσι γουστάρει έτσι θα πράξει... Δυστυχώς εκεί έχουμε φτάσει. Σε καταλαβαίνω απόλυτα φίλε Αντώνη , αλλά νοιάζονται αρκετοί άνθρωποι για να το ανατρέψουν όλο αυτό το νοσηρό σκηνικό ??? Σε αυτή την ερώτηση πρέπει πρώτα από όλα να απαντήσουμε.

br fun_atic είπε...

Δεν μπορώ να επιβεβαιώσω ταμειακή διευκόλυνση της ΠΑΕ από τον ερασιτέχνη, διότι πραγματικά (λόγω τιμής) δεν το γνωρίζω. Αν έχει συμβεί, τότε κάποιοι έχουν αναλάβει απίστευτα μεγάλο κίνδυνο.

Αντιλαμβάνομαι τι αγάπη θα πρέπει να έχει κάποιος για την ομάδα για να μπλέξει σε κάτι τέτοιο. Εγώ προσωπικά δεν θα το έκανα, γιατί έχω άλλη θεώρηση των πραγμάτων.

Διοίκηση λαικής βάσης δεν σημαίνει να φλερτάνουν 2-3 άνθρωποι με τη φυλακή. Σημαίνει να προσπαθείς με τη δύναμη που σου δίνει ο κόσμος να ενώσεις δυνάμεις και να τις κάνεις όλες συμμέτοχες το πρόβλημα.Απαραίτητη προυπόθεση να μείνεις μακρυά από μικροσυμφέροντα και συγκρούσεις ομάδων εντός του συλλόγου. Αν αυτό δεν είναι ευφικτό, τότε ενημερώνεις τον κόσμο και διαχειρίζεσαι την ομάδα συνετά και νόμιμα, χωρίς να έχεις την υποχρέωση να την οδηγήσεις στην γη Χαναάν.

Με αυτή την έννοια θα ήθελα σήμερα τον Τσακίρη, τον Λιανό, τον γιατρό και κάθε άλλον από τον μεγαλύτερο έως τον μικρότερο στα πράγματα.Σε προσωπικό επίπεδο στο βαθμό που το μπορούσα το προσπάθησα και θεωρώ ότι ήμουν ακριβής και ειλικρινής σε όσα είπα. Αν κάποιος τραβούσε την ουρά του θα ενημέρωνα τον κόσμο.

Μια διοίκηση εκλεγμένη από τον κόσμο (μη κεφαλαιουχική) δεν μπορεί να εξυγιάνει οικονομικά ΠΑΕ και ερασιτέχνη και ταυτόχρονα να προσφέρει υψηλό επίπεδο υπηρεσιών. Απλά δεν γίνεται.

Επειδή λοιπόν κανείς δεν μπορεί να υποχρεωθεί στα αδύνατα, πράττει μόνο τα δυνατά και ενημερώνει τον κόσμο, τηρώντας κατά γράμμα τον νόμο και το καταστατικό.

Μπορεί να μην είναι ιδιαίτερα ρομαντική η άποψή μου, όμως θεωρώ ότι είναι καθαρή απέναντι σε όλους.

br fun_atic είπε...

@aplakathenas

Το ωραίο στον ερασιτεχνη είναι τα βασίλεια. Κάθε άθλημα άλλο βασίλειο με ό,τι αυτό σημαίνει. Κεντρικός σχεδιασμός;Πλάκα με κάνεις...

Αυτό που μας έχει οδηγήσει;
Πισίνα: πολλά έσοδα, πολλά έξοδα, πολλά προβλήματα.
μπάσκετ:ανθεί γιατί έχει κεφάλαια, ανεξαρτησία και διοικητική στήριξη. Ουσιαστικά έχει πάρει τη θέση του πόλο...
Ποδόσφαιρο:Το άθλημα που θα έπρεπε να εξασφαλίζει την ευημερία όλου του συλλόγου ήταν αυτό με τα μεγαλύτερα προβλήματα. Διασκορπισμένο, χωρίς κεντρικό σχεδιασμό, χωρίς αθλητικές εγκαταστάσεις. Τώρα κάτι πάει να γίνει (μπράβο Ρήγα!!!).Σε επίπεδο οργάνωσης και εγκαταστάσεων (συνολικά) είμαστε όμως έτη φωτός πίσω από τους πλέον αδύναμους ανταγωνιστικούς μας συλλόγους (μιλάμε για Θρίαμβο, Φωστήρα και τέτοια). Προς πείσμα κάποιων όμως το ποδόσφαιρο σε αντίθεση με άλλα ομαδικά αθλήματα θα εξακολουθήσει να βγάζει ταλέντα και παίκτες της πρώτης ομάδας, γιατί οι περισσότεροι από τους προπονητές μας έχουν @@@@@@@.Καλή επιτυχία στον αρχιπροπονητή Στέλιο Χασιώτη.Πολύ καλή επιλογή.
Ενόργανη: Πιθανότατα το πιο οργανωμένο τμήμα (γιατί το όλο κλίμα είναι οικογενειακό) που όμως λειτουργεί σε άθλιες εγκαταστάσεις. Το ίδιο και το τζούντο.
Στίβος: το πρώην καμάρι του Πανιωνίου...Είναι απίστευτο ότι διαθέτουμε τον μναδικό στίβο στην Νότια Αττική και είναι άδειος...Θα τρίζουν τα κόκκαλα του Μισσαηλίδη.
Βόλλει: Το παλεύουν όσο μπορούν.
Σκάκι: Υπάρχει όσο υπάρχει ο Γκάμπυ.

Η νοοτροπία λέει ότι το κάθε τμήμα λειτουργεί για πάρτη του, με τα τοτέμ του, με τους όρους του και η πορεία του εξαρτάται από την τρέλα ή τα χρήματα κάποιων τρελών που κάπου κάπου εμφανίζονται. Δεν γίνεται δουλειά έτσι.

IWN1998 είπε...

Πάντως σοβαρές επιχορηγήσεις και τα όποια λεφτά από την πώληση ποδοσφαιριστών, τα παίρνει η ΠΑΕ και όχι ο ερασιτέχνης.
Για τον ερασιτέχνη εγώ θα πρότεινα να βάλουν στα ματς του ποδοσφαίρου από έναν άνθρωπο σε κάθε θύρα, να μοιράζει τις αιτήσεις εγγραφής μέλους στον κόσμο. Ας μειώσουν και λίγο την εγγραφή. Αν το κάνουν σε ένα-δυο αγώνες, όλο και κάτι θα βγει. Αν θέλουν κάποια έσοδα παραπάνω από την αύξηση των μελών. Επίσης γιατί δεν γίνεται μια νύξη στον κο Λιανό, αν μπορεί να στηρίξει κάποιο άλλο τμήμα, πχ μπάσκετ γυναικών. Εντάξει την ΠΑΕ ο άνθρωπος, όπως είναι, δεν μπορεί να την πάρει. Αλλά το συγγενές για την ΚΑΕ, μπάσκετ γυναικών, θα μπορούσε να το βοηθήσει. Είναι το μόνον τμήμα - πανελλήνιος πρωταθλητής στο σύλλογο. Κάτι θα μπορούσε να γίνει να βοηθηθεί.

br fun_atic είπε...

By the way το πρώην γήπεδο ποδοσφαίρου το οποίο ήταν εισαγωγικό για τα μικρά παιδιά, αυτό που προορίζονταν για παιδότοπο, παιδική χαρά, χώρο απασχόλησης των μη αθλούμενων αδελφών κ.λ.π έγινε ένα ωραιότατο προθερμαντήριο μπάσκετ.

br fun_atic είπε...

40 ευρώ (αν θυμάμαι καλά) είναι η ετήσια συνδρομή. Πόσο να φτάσει;

Επιχορηγήσεις ναι. Σωστό. Έσοδα από πώληση παικτών σε θεωρητικό επίπεδο για την ώρα.

Ίωνα, ο κόσμος δεν δίνει δεκάρα. Προσπάθησα να δημιουργήσω ένα σύλλογο γονέων και κηδεμόνων ποδοσφαίρου, με υποχρεωτική εγγραφή των μελών του στον ερασιτέχνη και έπρακτο ενδιαφέρον έδειξαν 10 άνθρωποι. Μου έμεινε η σελίδα στο fb και στο ίντερνετ. Και υποτίθεται ότι όλοι μας ξέρουμε τα προβλήματα και ψάχνουμε για λύσεις. Τι να λέμε τώρα.

amanAM είπε...

Τον Ιούνιο του 2012 (εάν θυμάμαι καλά), είχα μαζέψει όλα τα στοιχεία πόσα χρήματα είχε εισπράξει ο Πανιώνιος από τις υποδομές του πόλο, πόσα χρήματα ήταν ανείσπρακτα, πόσο στοίχιζαν οι προπονητές κλπ.

Τότε είχα πάρει από τον Ταμία μια ενημέρωση, τα ποσά που είχε αυτός βάσει των βιβλίων του. Υπήρχαν μικροδιαφορές, αλλά η ουσία ήταν ίδια.

Μιλήσαμε τότε και για τα έσοδα των πισινών γενικότερα (αθλητές κολύμβησης, κοινό, εκμάθηση παιδιών, κλπ) και τα έξοδα θέρμανσης, ανδρικής και γυναικείας ομάδας, κλπ.

Το συμπέρασμα που είχα βγάλει τότε, είναι πως με το μειωμένο μπάτζετ (και χαμηλότερους αγωνιστικούς στόχους), όλα αυτά μπορούσαν να είναι ισοσκελισμένα.

Όμως... όταν ξέρω πως κάποιοι πέρυσι τελικά δεν πληρώθηκαν, κάποιοι μήνες προπονητών των υποδομών, οι προπονητές της ανδρικής ομάδας, κάποια χρήματα (από τα μειωμένα) των παικτών, κλπ, τότε μιλάμε και για περίσσευμα ενδεχομένως.

Βέβαια φέτος, έγιναν κάποιες επισκευές στην μικρή πισίνα, αγοράστηκε κουβέρτα για να εξοικονομήσουμε από το πετρέλαιο, κλπ.

Άρα δεν έχω σήμερα πλήρη και σαφή εικόνα εάν είμαστε μέσα και πόσο, όμως αυτό που ξέρω είναι πως τα αθλούμενα παιδιά είναι περισσότερα από πέρυσι, τουλάχιστον στο πόλο.

Τότε ο Ταμίας με διαβεβαίωνε πως δεν υπάρχουν εκροές χρημάτων από τον Ερασιτέχνη προς την ΠΑΕ.

Όμως πραγματικός έλεγχος δεν μπορεί να γίνει εύκολα. Δεν ξέρω για τα έσοδα, αλλά σαφώς υπάρχουν έξοδα που αμφιβάλλω εάν μπορούν να αποτυπωθούν σε λογιστικά βιβλία. Για παράδειγμα μισθοί προπονητών που είναι ανασφάλιστοι και δεν εκδίδουν αποδείξεις παροχής για τον μισθό τους.

Η προσωπική μου γνώμη για τον Ταμία, είναι πως είναι έντιμος άνθρωπος. Αντικειμενικά όμως δεν αρκεί να είναι έντιμος, αλλά να φαίνεται και έντιμος. Έχω την αίσθηση πως κανένας σε αυτήν την θέση δεν μπορεί να φαίνεται έντιμος, γιατί υπάρχουν πολλές "μαύρες" συναλλαγές. Εγώ στην θέση του δεν θα κοιμόμουνα, χωρίς απαραίτητα να περνούσε από το χέρι μου να κάνω κάτι καλύτερο.

Παρά τις διαβεβαιώσεις, η αίσθηση που έχω, είναι πως υπάρχουν οικονομικές συναλλαγές του Ερασιτέχνη με την ΠΑΕ, αλλά δεν μπορώ να το αποδείξω.

Είναι όμως κουκιά μετρημένα. Το μπάσκετ και το βόλεϊ έχουν αυτονομηθεί, αυτοδιαχειρίζονται κάποιοι τα τμήματα αυτά, γι αυτό και πάνε πολύ καλά.

Το ποδόσφαιρο, τα αθλήματα πισίνας, το χάντμπολ κλπ γενικά θα μπορούσαν να είναι ισοσκελισμένα τα έσοδα και τα έξοδα τους. Δεν είναι λοιπόν λογικό να μένουν απλήρωτοι οι προπονητές, οι παίκτες κλπ, και ξαφνικά να βρίσκονται ποσά για την ΠΑΕ, που δεν έχει έσοδα.

Αυτή είναι η εικόνα που έχω εγώ. Μπορεί να είναι λάθος, δεν μπορώ να είμαι σίγουρος. Κανένας δεν νομίζω ότι μπορεί.



amanAM είπε...

Μόλις τώρα έφυγε από το γραφείο μου ένας πελάτης-φίλος-Πανιώνιος. Με είδε να γράφω, και με έκραξε γιατί γκρινιάζω. Μου είπε ακριβώς το εξής:

Αφού μάλλον θα σωθούμε, τι άλλο θέλεις?

Του απάντησα: Ο Πανιώνιος δεν είναι η μόνο η ποδοσφαιρική ομάδα. Ούτε το μπάσκετ μόνο. Εάν βουλιάξει το πόλο που τόσα χρόνια μας κάνει περήφανους, έχει ήδη εξαφανιστεί ο στίβος από προσώπου Γης, το βόλεϊ το ρημάξανε και τώρα προσπαθούνε με αυτοδιαχείριση κάποιοι να το συνεφέρουν, γιατί να είμαι ευχαριστημένος?

Γιατί να είμαι ευχαριστημένος που τα λεφτά που πληρώνω για το παιδί μου δεν πάνε στον προπονητή του, τα λεφτά που πληρώνω για τα μαγιό και την φόρμα του παιδιού μου έχουν εξαφανιστεί, κλπ?

br fun_atic είπε...

Η κουβέρτα που αναφέρεις είναι σημαντικό έξοδο αλλά παράλληλα επιφέρει πολύ μεγάλη οικονομία στην κατανάλωση αερίου (υπάρχει δυνατότητα για περαιτέρω μείωση των εξόδων).

Υπήρξαν και κάποια έξοδα για επισκευές των αποδυτηρίων της μικρής πισίνας, τα οποία κυριολεκτικά κολυμπούσαν στο νερό. Μεγάλος κίνδυνος απ' ότι φάνηκε.Μπράβο στον Αρχιτεκτονα Γιώργο Αφεντουλίδη (από τα πιο αξιόλογα παιδιά του συμβουλίου) για την καλή δουλειά.

Να κάνω και μια μικρή διαφήμιση. Πάνω από την πισίνα μπήκε μια διαφήμιση του room8 tattoo (Μ.Αλεξάνδρου). Ο ιδιοκτήτης είναι καλό παιδί και μας προσέφερε διαφήμιση (άρα και χρήματα) πράγμα σπάνιο στις μέρες μας. Όποιος θέλει να κάνει tattoo να τον προτιμήσει. Είναι καλό μαγαζί, πάρα πολύ καθαρό και χωρίς περίεργους πελάτες. Ίσως λίγο ακριβότερο από άλλα, όμως ορισμένα πράγματα που έχουν να κάνουν με την υγεία τα πληρώνεις.
Tattoo artist ο Ισπανός David ο οποίος είναι απόφοιτος της σχολής καλών τεχνών της Μαδρίτης, με απίστευτα πρωτοποριακές ιδέες. Υπάρχει σελίδα στο fb με δείγμα δουλειάς.

aplakathenas είπε...

@brfun_atic. Συμφωνώ σχετικά μα τα -βασίλεια -στα τμήματα που αναφέρεις.Αλλά από αγωνιστική πρόοδο και πόσο ανταγωνιστικά μπορούν να είναι είναι άλλο καπέλο. Έτσιθέλουν δηλαδή να λειτουργούν όλα τα τμήματα του Πανιωνίου και να μην δίνουν κανένα λογαριασμό κεντρικά στον Ερασιτέχνη??? Δεν μπορεί να βρεθεί αν δεν γίνεται αλλιώς μια μέση λύση. Διάολε το σήμα της ομάδας φοράνε στις φανέλες τους όχι του κάθε εφόρου που μπορεί να κάνει σωστό έργο.

amanAM είπε...

Έτσι έχουμε καταντήσει: Ο Πανιώνιος σκάκι να είναι μια αυτόνομη κοινότητα, ο Πανιώνιος βόλει το ίδιο, το μπάσκετ εδώ και χρόνια, άντε να κάνουμε και το πόλο ανεξάρτητο, να φοράμε όλοι το σήμα του Πανιωνίου και ο Πανιώνιος να καμαρώνει τις ομάδες που θα τις διοικούν κάποιοι άλλοι.

---------

Ως προς την διαφήμιση των τατού και του πήρσινγκ, υπάρχουν κάποιοι που έχουν εκφράσει έντονες αντιρρήσεις, κατά πόσο εκεί που γυμνάζονται τα παιδιά μας, να διαφημίζονται τέτοια "προϊόντα".

Εμένα δεν με χαλάει, αλλά... μπορώ να καταλάβω το ότι δεν είναι εντελώς politically correct να εξοικειώνονται τα παιδιά με πράγματα που δεν είναι αποδεκτά από όλους.

Εγώ βέβαια τους απάντησα να πληρώσουν αυτοί το κόστος της διαφήμισης-χορηγίας, για να έχουν τα μούτρα να ζητήσουν να βγει.

br fun_atic είπε...

Γιατί υπάρχει περίπτωση να πάει ανήλικος σε tattoo studio και να του κάνουν tattoo?

amanAM είπε...

θα σου πω μια σύντομη ιστορία... Κάποτε, περίπου 25 χρόνια πριν, η αδελφή μου με ρώτησε: "Αντώνη, τι αμορτισέρ να βάλω στο αμάξι μου?"

Της απάντησα: "Δεν ξέρω από αμορτισέρ!"

Μου είπε λοιπόν αυτή: "Μου προτείνανε 2-3 μάρκες. Τα μονρόε, τα χχχχχ και τα ψψψψψψ. Τι λες εσύ?"

"Τα μονρόε είναι πολύ γνωστά" της είπα, "αυτά να βάλεις"!!!
"Κι εγώ αυτά ξέρω" μου είπε, "αυτά θα βάλω!!!"

Μετά από μερικές μέρες, όπως κατέβαινα την Φραντζή, τον δρόμο που έτσι κι αλλιώς έπαιρνα κάθε μέρα, πρόσεξα πως στην ταράτσα κάποιου όχι πολύ υψηλού σπιτιού.υπήρχε σε ορατό σημείο από τον δρόμο, μια τεράστια ταμπέλα: Αμορτισέρ ΜΟΝΡΟΕ .

Αμάν, σκέφτηκα τότε, εγώ που δεν ξέρω τίποτα από αμορτισέρ, βλέπω κάθε μέρα αυτήν την ταμπέλα, και μου έχει γίνει πλύση εγκεφάλου. Για αυτό από τις 3 μάρκες που μου είπε η αδελφή μου, ήξερα μόνο αυτήν, χωρίς να ξέρω από που την ξέρω. Έτσι της τηλεφώνησα και της είπα πως ούτε τα Μονρόε τα ξέρω, απλώς έτσι κι έτσι συμβαίνει με την ταμπέλα που με επηρέασε...

Και μου είπε η αδελφή μου: "Ρε συ, κι εγώ από την ίδια ταμπέλα τα είχα ακουστά"!!!
Βέβαια είχε ήδη βάλει αυτά τα αμορτισέρ...

--------

Μια αθώα ταμπέλα, δεν είναι απαραίτητα τόσο αθώα όσο νομίζουμε. Εξοικειώνει τα παιδιά με την ιδέα, κάνει πλύση εγκεφάλου, τα καθοδηγεί.

Μια ταμπέλα που θα διαφήμιζε ένα φροντιστήριο για τις εξετάσεις για το πανεπιστήμιο, επίσης θα τα καθοδηγούσε να μην προσπαθήσουν όσο μπορούν, αλλά να αναζητήσουν την λύση του φροντιστηρίου. Δεν υπάρχει αθώα διαφήμιση. Απλά κάποιοι γονείς δεν θα αντιλαμβανόντουσαν τον ίδιο κίνδυνο από μια "αθώα" διαφήμιση για ένα φροντιστήριο ενώ τον αντιλαμβάνονται από μια διαφήμιση για πήρσινγκ...

Μια ταμπέλα που θα διαφήμιζε "αποδράσεις στο Αιγαίο με ιστιοπλοϊκά σκάφη", θα έκανε τα παιδιά μας να αισθάνονται πως οι διακοπές στο χωριό που όλη μέρα πλατσούριζαν στην θάλασσα με φίλους του, ήταν μια μαλακία και μισή. Ο πατέρας που διαμαρτυρήθηκε σε μένα, όλη μέρα έχει τον πιο αισχρό και ύπουλο εχθρό, όλη μέρα μέσα στο σπίτι του: Την τηλεόραση. Με όλους αυτούς τους δήθεν επιτυχημένους και τους και καλά χαρούμενους ανθρώπους, που διαφημίζουν συνεχώς έναν ψεύτικο κόσμο, μια ψεύτικη ευτυχία, ένα απαράδεκτο πρότυπο.

Γι αυτό εγώ δεν τα πήρα στο κρανίο με την συγκεκριμένη διαφήμιση, καθώς πιστεύω πως πίσω από κάθε διαφήμιση, υπάρχει κάποιος κίνδυνος, τον οποίον πρέπει να μάθουν τα παιδιά μας να τον διαχειρίζονται και να τον αντιμετωπίζουν, όπως πρέπει να τα βοηθήσουμε να αντιμετωπίζουν τα ηλεκτρονικά ναρκωτικά, τις τηλεοράσεις που έχουμε όλοι στα σπίτια μας.

Αντώνης Μάγγος

br fun_atic είπε...

Πόσες διαφημίσεις έπαιζαν τα κόμματα που μας οδήγησαν ως εδώ; Ποιά η σύγκριση με το room8? Ο τοίχος ήταν άδειος όπως και τα ταμεία.Κάθε εύθικτος μπορούσε να γεμίσει και τα δύο.