Πέμπτη 2 Ιανουαρίου 2014

Επιστροφή στις αξίες - Καλή χρονιά!!!


Κυανέρυθρα αδέρφια, καλή μας χρονιά. Ευτυχισμένο το 2014, με υγεία, δουλειά για όλους και χαρές.

Να είμαστε όλοι καλά και να καμαρώνουμε την Πανιωνάρα μας.

Για να την καμαρώνουμε όμως, πρέπει να γίνουν ορισμένα πράγματα. Πρέπει ο Πανιώνιος να ξαναγίνει ανεξάρτητος, αξιοπρεπής και ενάντιος στο αθλητικό κατεστημένο. Πρέπει να πασχίζει να μένει έξω από σπέκουλες. Να διατηρεί το αθλητικό όραμα των προγόνων μας. Να προασπίζει τις ακαδημίες του. Να δίνει ευκαιρίες στα νέα παιδιά και αυτά να ανταποδίδουν την ευεργεσία με καθαρές νίκες στους αγωνιστικούς χώρους. Όλα αυτά πρέπει να τα απαιτούμε με κάθε τίμημα. Όταν εμείς είμαστε καθαροί, όταν εμείς είμαστε ενωμένοι, όταν εμείς επιβάλουμε στη ζωή μας την καθαρότητα των ιδεών της ομάδας, τότε όλα μπορούν να συμβούν. Και σε αγωνιστικό και σε οικονομικό επίπεδο. Μην περιμένετε καθαρούς επενδυτές όταν εμείς οι ίδιοι δεν είμαστε καθαροί. Όταν εμείς οι ίδιοι απαρνούμαστε τα στοιχεία της διαφορετικότητάς μας. Όταν δεχόμαστε να αλλάξουμε τα πιστεύω μας. Όταν δυσκολευόμαστε να καθίσουμε στο ίδιο τραπέζι με έναν φίλο πανιώνιο γιατί έχουμε γίνει από δύο χωριά χωριάτες. Όπως πολύ σωστά λέει ένας καλός φίλος, το πρόβλημα του Πανιωνίου δεν είναι κατά βάση οικονομικό, αλλά ηθικό. Εύχομαι λοιπόν, στην χρονιά που έρχεται να βρούμε λύσεις στα ηθικά μας προβλήματα. Ίσως έτσι βρούμε λύσεις και στα οικονομικά.

Καλή χρονιά.

102 σχόλια:

EndyS είπε...

Με βρισκεις απολυτα συμφωνο.

Καλη Χρονια με Υγεια σε ολους!!!!!

zamis είπε...

Καλη χρονια guys

br fun_atic είπε...

Καποιες φορες διαβαζω για διαχείρηση του σήμερα. Για να μπορεσει να επιβιωσει η ομάδα. Αυτό βέβαια απαιτεί να κάνουμε όσα σιχαινομαστε. Να παίξουμε το βρώμικο παιχνιδι του κατεστημένου, δηλώνοντας όμως διαφορετικοί. Μάλλον όμως κάποιοι ξέχασαν τους λόγους για τους οποιους έγιναν Πανιώνιοι. Δεν γίναμε για τιυςβτιτλους. Γίναμε για την αξιοπρέπεια. Για να είμαστε το τρελό γαλατικό χωριό. Ε ναι λοιπον...δεν είμαστε. Έχουμε γίνει άλλο ενα γρανάζι στη μηχανή των συμφερόντων και του στοιχήματος.

Μάγιστρος των Οφφικίων είπε...

Καλή χρονιά σε όλους τους κυανέρυθρους φίλους με υγεία…
Ο συγκεκριμένος πάντως τον θεωρώ από τους πλέον αδικημένους παίκτες που πέρασαν τα τελευταία χρόνια. Νομίζω ότι στο φετινό φτωχό ρόστερ, θα μπορούσε να έχει περισσότερο συμμετοχή. Και άλλη αποδυνάμωση…
http://www.panionianea.gr/2014/01/blog-post_2.html

Panos είπε...

Για τον Μαρουκάκη κι εγώ είχα άλλες προσδοκίες, αλλά ως φαίνεται δεν τα κατάφερε, ή πέσαμε όλοι μαζί έξω όσοι τον πιστεύαμε. Δεν έπεισε ούτε τον νέο προπονητή

EndyS είπε...

Ειναι αστειο να λεμε οτι δεν επεισε τοι νεο προπονητη μετα από μολις 15 ημερες (και τι ημερες, αναμεσα σε γαλοπουλες και κουραμπιεδες).
Ελπιζω να μην ειναι αποτελεσμα της εκτιμησης του κοουτς για τον "παντελονατο" Λεωνιδα και σε συνδυασμο με την αποδοση του Γιαννου ο οποιος οσονουπω επιστρεφει.

Αν ισχυει το παραπανω, ειναι λογικο να ανταμειφθει ο Λεω για την μεχρι σημερα για την αφοσοιωση που εδειξε στην ομαδα. Στην περιπτωση του Φανουρη ομως αυτο δεν εγινε.

Μάγιστρος των Οφφικίων είπε...

Προσωπικά δεν μπορώ να καταλάβω τι λιγότερο είχε ο Μαρουκάκης από τον «Λεω», και ποια είναι ακριβώς η συνεισφορά του τελευταίου -ειδικά φέτος- αλλά τέσπα… Μέχρι στιγμής πάντως, απώλειες μετράμε, και ακόμη είναι 2 Ιανουαρίου…

br fun_atic είπε...

Να μην ξεχνάμε οτι ο συγκεκριμένος παίκτης είχε συνυπάρξει με τον Παντελή στην Καλλιθέα, αρα λογικά αποτελούσε επιλογή του. Θεωρώ πολύ μεγαλο λάθος την αποδέσμευση του, αφού κατα πως φαίνεται δεν θα έχουμε τη δυνατότητα ενίσχυσης.

Μήπως εντάσσεται στην κατηγορία παικτών που τους καλεσαμε να φύγουν,εαν και εφόσον το επιθυμούσαν;

br fun_atic είπε...

Ρήξη χιαστού ο Γιαννακοπουλος. Με δεδομένη την αποδέσμευση του τέταρτου τερματοφύλακα, μάλλον θα έχουμε κι εκεί πρόβλημα.

ΑκραιφνήςΠΑΝΙΩΝΙΟΣ είπε...

Αγαπημένοι μου φίλοι εύχομαι καλή χρονιά και υγιεία για εσάς και τους αγαπημένους σας. Υγιεία εύχομαι και στον αγαπημένο μας ΠΑΝΙΩΝΙΟ!
Αμήν!

Costix είπε...

Καλη χρονια και απο μενα και πολλες Πανιωνιες χαρες ευχομαι !!!

br fun_atic είπε...

Για το θέμα του Αυλωνίτη: τα πραγματα δείχνουν μπερδεμένα. Το ήξερα κι αν θυμάμαι καλά κάπου το είχα γράψει, ο παίκτη; είχε κλεισειβατην Αεκ. Οι πληροφορίες μου μάλιστα έλεγαν οτι είχε συμφωνήσει απο το καλοκαίρι. Πρόσφατα ακουσαμε ότι υπέγραψε στον Ολυμπιακό. Μάλιστα κυκλοφόρησε και ποσο. 300.000 ευρώ για παίκτη που έμενε ελεύθερος το καλοκαίρι. Λες και ο Βαγγελας είχε τόση αναγκη απο παίκτη που στη θέση του έχει 3 ή 4 αλλους. Αυτά ειναι τα λύτρα της ομηρείας... Τέλος πάντων...Κανεις δεν ενοχλείται, κανει; δεν μιλαει...Αν και διαφορετικός ( σκατά)... Το δεδομένο για μας ειναι οτι ο παίκτης χάθηκε... Το ζητούμενο ειναι αν θα πάρουμε λεφτά ή όχι...

Τον σαμουράι απο τον Κορυδαλλό θα τον ακούμε για πολύ ακόμη;;; Εκεί φτάσαμε; Να μας κοροϊδεύει και ο τύπος πουβτολμησε να βαλει τα πόδια του στο γραφείο του προςσρουβτου Πανιωνίου, χωρίς να ενοχληθεί ( και τοτε) κανεις;

Μου αρέσει που φοβόμαστε μην δουμε τον Πανιώνιο στην γ και τρώμε τη μια ξευτιλα πίσω αποντην αλλη.

br fun_atic είπε...

http://www.sport-fm.gr/article/mallia-koubaria-me-aulwniti/742095

NK99 είπε...

Καλή χρονιά στους απλούς οπαδούς του συλλόγου.

br fun_atic είπε...

http://www.panionianea.gr/2014/01/blog-post_5899.html

αυτό δίνει απάντηση στη φήμη που κυκλοφορούσε απο τι καλοκαίρι οτι ο μόνος που είχε πληρωθεί πέρσι ηταν ο Φανούρης...

Griniaris είπε...

Αυτό πάντως που ο "καλός" Φανούρης χαϊδεύεται που μας έκανε προσφυγή ενώ όλοι οι άλλοι καταβαραθρώνονται,μπορεί να με τρελάνει...

alterego είπε...

Καλή Χρονιά

alterego είπε...

Προσπάθησα πολλές φορές να καθίσω στο ίδιο τραπέζι με τον κύριο Καμπανόμπουλο.
Δυστυχώς μετά το πρώτο 5λεπτο άρχιζε να βρίζει σκαιότατα.
Μετά από αυτές τις προσπάθειες απομακρύνθηκα και επέστρεψα στις Πανιώνιες αξίες.
Οι αγνοί φίλαθλοι του Πανιώνιου δεν χρειάζονται επιστροφή στις αξίες γιατί απλά δεν τισ εγκατέλειψαν ποτέ.
Αυτοι που δυστυχώς τις εγκατέλειψαν είναι η διοίκηση του κυρίου Τσάβαλου.

br fun_atic είπε...

Δεν υπαρχουν καλοί και κακοί grin. Ποδοσφαιριστες εργαζόμενοι ειναι όλοι. Πρόσωπο!α δεν κατηγόρησα ποτε κανένα ποδοσφαιριστη που έκανε προσφυγή γιατί είναι αναφαιρετο δικαίωμα του όταν η ομάδα του χρωστάει χρήματα. Σε γενικες γραμμές νομιζω οτι έχουμε σταθοι τυχεροί διότι οι παίκτες μας έχουν δειξει μέχρι στιγμης πολύ μέγαλη υπομονή. Ξέρεις τι δεν ξέρω; Πόσοι παίκτες θα μας έχουν μείνει το καλοκαίρι;

Griniaris είπε...

Προφανώς δεν το έγραψα για σένα και φυσικά συμφωνώ...

Κάτσε να δούμε πρώτα πόσοι θα μας έχουν μείνει μέχρι τέλος Γενάρη και το καλοκαίρι είναι μακριά...

br fun_atic είπε...

Το ξέρω οτι δεν το εγραψες για μένα.

Να πως έχουν τα πραγμΤα με τον Φανούρη. Εξόφληση το 2017 ο υποτιθέμενα εξοφλημενος. Προφανώς η προσφυγή κατατέθηκε δια παν ενδεχόμενο...ειδος εταιρείας και κατηγορία...

zouri1 είπε...

Παρ ολο που ελειπες δεν καταφέραμε να κερδισουμε

EndyS είπε...

Δυστυχως η μεση μου δεν μου επετρεψε να ερθω στο γηπεδο.
Από την περιγραφη του Διογου ομως στον σπορ-φμ, υποψιαζομαι πολλα βουντου και ματιασματα σημερα.
Αν εχει καποιος αποψη ας την καταθεσει.

br fun_atic είπε...

Με ειπες γρουσουζη;;; Ε ρε Ωρωπός που σου χρειαζεται :)

br fun_atic είπε...

Τι δεν άρεσε άραγε στους πάνθηρες και το έριξαν στα συνθήματα;;;

Recoba είπε...

Το ματς δεν βλεπόταν. 6 τελικές ο Πανιώνιος 3 ο ΟΦΗ. Δεν νομίζω να υπάρχουν λιγότερες τελικές σε ματς του φετινού πρωταθλήματος. Το 2ο ημίχρονο λίγο καλύτερο από το πρώτο. Ok. Προσπάθησαν οι παίκτες, αλλά αποτέλεσμα μηδέν. Ίσως τους πειράζει που είναι νηστικοί. Είχε και λίγο κόσμο παραπάνω από το συνηθισμένο για τέτοιο αντίπαλο. Να σημειώσω οτι ο κοουτς έκανε 2 αλλαγές. Τη 2η στο 87...

Τώρα στα σημαντικά. Ο Τσακίρης διάβασα πως ήρθε για 2ο (συνεχόμενο) ματς στο γήπεδο. Στις 7 Γενάρη επίσης διάβασα οτι ξεκινά από τον Τσακίρη διαχειριστικός έλεγχος. Η όψιμη συμμετοχή του πρώην προέδρου στα Πανιώνια δρώμενα με κάνει να ελπίζω οτι μπορεί να επαναδραστηριοποιηθεί. Πραγματικά είναι η μοναδική λύση που μπορώ να διακρίνω στον ορίζοντα. Το κράξιμο των πανθήρων στην ΠΑΕ (μήπως να έλεγαν για τον ερασιτέχνη ή για την ερασιτεχνική ΠΑΕ καλύτερα?) έχει να κάνει μάλλον με λίγο από όλα: αποτέλεσμα, θέαμα, προσφυγές, παίκτης μας που γίνεται αντικείμενο διαπραγμάτευσης μεταξύ άλλων ομάδων και του ίδιου, αδιαφάνεια, ανυπαρξία, ανυποληψία, οικονομική κατάρρευση. Μπορεί να ελπίζουν κι αυτοί στον Τσακίρη!, και να προσπαθούν να πιέσουν με τον τρόπο τους. Ίδωμεν.

ΑκραιφνήςΠΑΝΙΩΝΙΟΣ είπε...

Πονέσανε τα μάτια μας σήμερα στο γήπεδο. Μιλάμε για εκθαμβωτικό θέαμα. Καλά που αλλάξαμε προπονητή και είδαμε μπάλα και ουσία!

dimosthenis είπε...

Η ομάδα δείχνει βαρεια άρρωστη σε όλα. Ανύπαρκτη διοίκηση, φοβισμένος προπονητής, ανασφαλείς απλήρωτοι παίχτες. Κανείς δεν ξέρει από που θα κρατηθεί αυτή η ομάδα για να μη διαλυθεί. Δε γνωρίζω πρόσωπα και πράγματα αλλά μου προξενεί εντύπωση που δε βγαίνει ο ένας και μοναδικός που μπορεί να βγει ο πρόεδρος κος Τσάβαλος και να πει αυτό που συμβαίνει να αναλάβει όσες ευθύνες του αναλογούν και να προτείνει λύσεις. Όλα φαίνονται αφημένα στον αυτόματο πιλότο μέχρι να τελειώσουν τα καύσιμα και να γκρεμιστούμε. Μακάρι η επανεμφάνιση Τσακίρη να σημαίνει ενεργό συμμετοχή στα δρώμενα για να υπάρξει καποια λύση. Νομίζω πια εδώ που βρισκόμαστε με 500 χιλιάδες το χρόνο η ομαδα τσουλάει, αν κάποιος τσοντάρει για τα χρωστούμενα κυρίως στην εφορία.
Δυο λόγια για το χθεσινό ματς. Έμοιαζε πιο πολύ φιλικό. Παίκτες στατικοί, νωθροί, προπονητές άτολμοι, κανείς δεν πίεζε, κανείς δε ρίσκαρε, ολοι (:) βολεύονταν με την ισοπαλία. Αν το ζητούμενο ήταν το παιχνιδι κατοχής, το πετύχαμε ο Λαμπρόπουλος είχε τη μπάλα στα πόδια του το μεγαλύτερο διάστημα του παιχνιδιού δίνοντας στον Αυλωνίτη και τον Κούρο. Μαζί με τον Κολοβό που δεν έδινε την μπάλα σε κανένα κυριάρχησαν στην κατοχή. Μα νομίζω ότι την κατοχή την επιζητεις για να δημιουργήσεις φάσεις και όχι για την κατοχή καθαυτή. Εδώ αποτύχαμε πλήρως. Ο Ζαχαράκης ως δεξί μπακ τη θέση την κρατάει αμυντικά δεν μπορεί όμως να κατεβάσει μπάλα και να βγάλει μια σέντρα της προκοπής. Ο Ντούνης ήταν χαμένος σε όλο το παιχνίδι, έτσι η δεξιά πλευρά ήταν ακίνδυνη δε βγήκε ούτε προσπάθεια απο κει παρά μόνο αν έβγαινε ο Καπάνταης δεξιά ή καμιά φορά ο Αμίρης. Από αριστερά ο Μπούρμπος πήρε την ταυτότητα του Αραβίδη, ο προπονητής μας δεν τόλμησε να περάσει τον Αραβίση δεξιά και το Ντούνη αριστερά για να μπερδέψει λίγο τα πράγματα, ο Κούρος είχε καποια κατέβάσματα αλλά ο προπονητής του ΟΦΗ έβαλε ένα μαύρο και του έκλεισε το δρόμο, έτσι το μηδέν ήταν η εικόνα του αγώνα. Νομίζω ότι το μεγάλο μας πρόβλημα είναι στη θέση του αμυντικού χαφ. Ο Μητρόπουλος είναι εξαιρετικός αμυντικά αλλά ανύπαρκτος δημιουργικά. Δεν είναι σε θέση να περάσει μια κάθετη μπαλιά στα τρία μέτρα, να κάνει μια ντρίπλα και να ξεμαρκαριστει, έτσι η ομάδα είναι στατική και αποκομμένη.
Όσον αφορά τον κ. Παναγόπουλο. Ο κάκιστος τροπος απομάκρυνσης του Παντελή έχει δημιουργήσει ένα κακό κλίμα για το διάδοχό του. Η εξέδρα τον βρίζει για τις αλλαγές που κάνει ή δεν κάνει, για το ότι καίει στο ζέσταμα τους παίχτες που χρησιμοποιούσε ο Παντελής και για μύρια όσα. Είναι ένα κλίμα που πρέπει να αντιπαλέψει με πολύ δουλειά και νηφάλιες αποφάσεις.

br fun_atic είπε...

Εμένα μου κανει εντύπωση πως ακόμη και τώρα δεν νοιωθει κανεις την αναγκη να συγκαλέσει έκτακτη γενική συνέλευση...

Ειναι δυνατόν να μαθαίνουμε οτι η ΠΑΕ διοικείται απο δυο πρόσωπα, τα οποία μάλιστα δεν έχουν την οικονομική δυναμη να συνεισφέρουν, βλέπουμε καθημεριναν την εικόνα διάλυσης και παλι ο κόσμος ειναι στην απέξω;

Μια ισοπαλία πυροδότησε την 3. Τι θα γίνει στην ήττα; Γιατί πρεπει να φτάσουμε ως εκεί;

dimosthenis είπε...

http://www.panionianea.gr/2014/01/blog-post_8454.html
επιτέλους διαβάζω μια πρόταση που αξίζει να δοκιμαστεί. Όμως κάποιος πρέπει να την οργανώσει, να τη διαφημίσει να την προωθήσει και κυρίως να την υλοποιήσει. Τα ονόματα που διαβάζω είναι από τα πλέον αξιόπιστα. Θέλουν όμως να αναλάβουν το εγχείρημα; Ποιος θα είναι ο συντονιστής. Κατά την άποψή μου αυτός θα πρέπει να είναι ο νυν πρόεδρος. Αυτός θα πρέπει να αναλάβει να επικοινωνήσει με τους υπόλοιπους και να τους προτρέψει, να τους παρακαλέσει, να τους κινητοποιήσει. Και όλοι μαζί να βγουν προς τους φιλάθλους, μαγαζάτορες επιφανείς νεοσμυρνιώτες με ένα κοινό σχέδιο σωτηρίας της ομάδας. Σε ένα τέτοιο σχέδιο μπορούν να συστρατευθούν πολλοί και φυσικά τα πανιώνια σάιτς. Όπως πριν μερικά χρόνια φθάσαμε τα χιλιάδες διαρκείας γιατί όχι και τώρα να μην οργανωθούμε. Απαιτείται όμως διαφάνεια, αξίες και κατάθεση αλήθειας. Όχι αρπαχτές, όχι δεύτερες σκέψεις. Μόνο όραμα, σχέδιο υλοποιήσιμο και άνθρωποι υπεράνω πάσης υποψίας. Ο Πανιώνιος ανήκει σε όλους μας. Ο υγιής Πανιώνιος είναι εγγύηση για τη νεολαία της Νέας Σμύρνης και όλου του λεκανοπεδίου, είναι το κόσμημα του ελληνικού αθλητισμού.

zamis είπε...

Τι μου λετε,ξυπνησε η 3?

Costix είπε...

Επικροτω την προταση του Κωστη του Λιαρομματη, να δειξουμε και στον Τσακ οτι υπαρχουμε και προσφερουμε και κατι και δεν ζηταμε ΜΟΝΟ.

Btw, γιατι ο Παναγο δεν πηρε στην αποστολη με το Αιγινιακο τον Αυλωνιτη και τον Μητροπουλο αραγε ??
Για να τους ξεκουρασει ???

John - Singapore είπε...

Άν και θεωρώ την πρόταση ουτοπική δεδομένου οτι δεν μαζεύτηκαν χρήματα αρκετά ούτε για τους παίκτες που λέγαμε, υπό κάποιες αποσαφηνίσεις θα το σκεφτόμουν σοβαρά. Τί γίνεται άν αντι για 1250 είμαστε 70? Τί γίνεται αν από τους 70, κάποιοι δέν είναι συνεπείς? Έχω και ένα αγκάθι... Δέν το θεωρώ καθόλου μα καθόλου δίκαιο και σωστό να πληρώσει ο κοσμάκης τα σπασμένα και κάποιοι αλήτες να γελάνε εις βάρος μάς παραμένοντας στα πράγματα ή στη διοίκηση αφού άλλοι βγάζουν το φίδι απο την τρύπα. Με χαλάει...

Unknown είπε...

ωχωχωχωχ
απο πουτσα σε πουτσα θα παει το 2014

alterego είπε...

Κάποιοι από εμάς, διπλωματούχοι μπαλαδόροι, θέλανε επειγόντως τον κύριο Παναγόπουλο για να δούμε κατά την άποψή τους "μπαλίτσα"
Τα κοντέινερς αγαπητοί φίλοι δεν είναι υγιεινοί χώροι και κατά συνέπεια δεν καλλιεργούν σωστά μυαλά και χαρακτήρες.
Αναμένω αυτοκριτική από τους γνωστούς αγνώστους.

dimosthenis είπε...

Ούτε με τον Αιγινιακό γκολ, ούτε καν με πέναλτι.Όταν κερδίσαμε τη Βέροια έλεγα ότι την κέρδισε η ομάδα του Παντελή. Τώρα που το γκολ το βλέπουμε πάλι με το κυάλι δε θα απέδιδα όλη την ευθύνη στον Παναγόπουλο, αλλά όσο περνάει ο χρόνος η δικιά του δουλειά και οι δικές του αποφάσεις θα καθορίζουν τα αποτελέσματα. Θέλω να προκριθούμε, αλλά κι αν δεν...λίγο θα με χαλάσει. Αυτή η ομάδα δυο καρπούζια στην ίδια μασχάλη δεν μπορεί να τα σηκώσει.

br fun_atic είπε...

Αγαπητέ φιλέ alterego

Δεν θυμάμαι να είχες γράψει τίποτα για την πρόσληψη του κου Παντελη, μολονότι φαντάζομαι οτι γνωρίζεις τη φήμη του.

Αντεξες τόσους μήνες να βλέπεις την ομαδα του κου Παντελή και δεν μας είχες τιμήσει με τα σχόλια σου. Φαίνεται δεν είχες ακούσει τις μουρμουρες στην εξέδρα εις βαρος του...Μάλλον σε είχε θαμπωσει το ποδοσφαιρικό υπερθέαμα, οι εντός έδρας επιτυχίες και τα βαθμολογικά πάρε δώσε.

Φεύγοντας ο κος Παντελής κάτι μας είπε για παραγαγγελιες που του είχαν δώσει...Παλι δεν σχολιασες...

Αφού λοιπον εδειξες τόση μεγάλη ανοχή στον κο Παντελή,μήπως θα έπρεπε να δείξεις κάποια ανοχή και στον Παναγόπουλο,δεδομένου οτι μας καταθετεις την άποψη σου μόλις στο πρώτο πολύ αρνητικό αποτέλεσμα του Παναγόπουλου;

alterego είπε...

Αγαπητέ φίλε και συν-Πανιώνιε BR FUN_@IC
Με γύρισες πίσω στα παληά, στην 10ετία του 60 και μου θύμισες τους απουσιολόγους που είχαμε στην αγαπημένη μας Ευαγγελική.
Ναί, έχεις δίκαιο, ομολογώ ότι απουσίασα αδικαιολόγητα από τους σχολιασμούς της προπονητικής ιδιοφυίας του κυρίου Παντελή. Απουσίασα όμως για ένα και μόνο απλό λόγο, γιατί πίστευα ότι ο Πανιώνιος έχει τόσα πολλά, σοβαρά και συσσωρευμένα προβλήματα που το αντίστοιχο του προπονητή ήταν συγκριτικά ήσσονος σημασίας.
Σε πληροφορώ ότι με τον κύριο Παντελή όχι μόνο δεν έχω καμμία σχέση αλλά ομολογώ ότι δεν με συνεπαίρνει και ο προπονητικός του οίστρος.
Για το δε θέμα της φήμης που αναφέρεις δεν έχω σαφή εικόνα εάν το συγκεκριμένο άτομο έχει αθωωθεί ή υπάρχει κάποια δικαστική εκκρεμότητα σε βάρος του.
Αυτό όμως που διαπίστωσα κατά την διάρκεια της θητείας του σαν προπονητής της ομάδας μας ήταν από πλευράς του μία συνέπεια, μία σοβαρότητα και το θετικό γεγονός ότι δεν το έπαιξε Πανιωνάρα.
Τώρα σε ότι αφορά τα σχόλιά μου για τον συμπαθή κύριο Παναγόπουλο, αυτά έχουν σαν αφετηρία το γεγονός της πανστρατιάς που δημιουργήθηκε με σκοπό την άμεση μετά βαίων και κλάδων επιστροφή του προκειμένου να απολαύσουμε επιτέλους "μπαλίτσα".
Εύχομαι να διαψευσθώ όχι απόλυτα αλλά πανηγυρικά και η αγαπημένη μας ομάδα να έχει από εδώ και πέρα επιτυχίες και μόνο επιτυχίες.
Παρά ταύτα όμως θα σας εκμυστηρευτώ ότι έχω το δυσάρεστο προαίσθημα ότι "μπαλίτσα" μπορούμε να δούμε, όχι όμως ωραίο ποδόσφαιρο αντάξιο της ιστορίας μας.
ΥΓ 1. Η προσωπική μου γνώμη για τα κοντέινερς παραμένει αμετάβλητη, είναι χώροι που δεν αερίζονται επαρκώς και χαρακτηρίζονται από τη έλλειψη ζωογόνου οξυγόνου.
ΥΓ 2. Επειδή τέλος δεν σκοπεύω να μείνω στην ίδια τάξη από απουσίες, θα φροντίσω να είμαι στο μέλλον συνεπέστερος στους σχολιασμούς μου.
Πάντα με Πανιώνια αγάπη.

alterego είπε...

Αγαπητέ φίλε και συν-Πανιώνιε BR FUN_@IC
Με γύρισες πίσω στα παληά, στην 10ετία του 60 και μου θύμισες τους απουσιολόγους που είχαμε στην αγαπημένη μας Ευαγγελική.
Ναί, έχεις δίκαιο, ομολογώ ότι απουσίασα αδικαιολόγητα από τους σχολιασμούς της προπονητικής ιδιοφυίας του κυρίου Παντελή. Απουσίασα όμως για ένα και μόνο απλό λόγο, γιατί πίστευα ότι ο Πανιώνιος έχει τόσα πολλά, σοβαρά και συσσωρευμένα προβλήματα που το αντίστοιχο του προπονητή ήταν συγκριτικά ήσσονος σημασίας.
Σε πληροφορώ ότι με τον κύριο Παντελή όχι μόνο δεν έχω καμμία σχέση αλλά ομολογώ ότι δεν με συνεπαίρνει και ο προπονητικός του οίστρος.
Για το δε θέμα της φήμης που αναφέρεις δεν έχω σαφή εικόνα εάν το συγκεκριμένο άτομο έχει αθωωθεί ή υπάρχει κάποια δικαστική εκκρεμότητα σε βάρος του.
Αυτό όμως που διαπίστωσα κατά την διάρκεια της θητείας του σαν προπονητής της ομάδας μας ήταν από πλευράς του μία συνέπεια, μία σοβαρότητα και το θετικό γεγονός ότι δεν το έπαιξε Πανιωνάρα.
Τώρα σε ότι αφορά τα σχόλιά μου για τον συμπαθή κύριο Παναγόπουλο, αυτά έχουν σαν αφετηρία το γεγονός της πανστρατιάς που δημιουργήθηκε με σκοπό την άμεση μετά βαίων και κλάδων επιστροφή του προκειμένου να απολαύσουμε επιτέλους "μπαλίτσα".
Εύχομαι να διαψευσθώ όχι απόλυτα αλλά πανηγυρικά και η αγαπημένη μας ομάδα να έχει από εδώ και πέρα επιτυχίες και μόνο επιτυχίες.
Παρά ταύτα όμως θα σας εκμυστηρευτώ ότι έχω το δυσάρεστο προαίσθημα ότι "μπαλίτσα" μπορούμε να δούμε, όχι όμως ωραίο ποδόσφαιρο αντάξιο της ιστορίας μας.
ΥΓ 1. Η προσωπική μου γνώμη για τα κοντέινερς παραμένει αμετάβλητη, είναι χώροι που δεν αερίζονται επαρκώς και χαρακτηρίζονται από τη έλλειψη ζωογόνου οξυγόνου.
ΥΓ 2. Επειδή τέλος δεν σκοπεύω να μείνω στην ίδια τάξη από απουσίες, θα φροντίσω να είμαι στο μέλλον συνεπέστερος στους σχολιασμούς μου.
Πάντα με Πανιώνια αγάπη.

br fun_atic είπε...

Αυτό που δεν έχουμε καταλάβει ειναι οτι τη δεδομένη χρονική στιγμη, τα αποτελεσματα έχουν πολύ μικρότερη σημασία απο τον διαχειριστικό έλεγχο.

Δεν θα μου έκανε εντύπωση αν τα αγωνιστικά αποτελέσματα σχετίζονταν με τον διαχειριστικό έλεγχο...

Μετα απο αυτό λοιπών, δικαιολογημένα παίρνεις απουσία αλά ευαγγελική για την αδικαιολόγητη αποχή σου απο τον σχολιασμο σημαντικών γεγονότων.

NK99 είπε...

Πάντως για τα σχόλια που γράφονται υπάρχει πάντα καχυποψία αυτών που τα διαβάζουν για αυτόν που τα γράφει.
Αναρωτιέται ο αναγνώστης αν αυτός που σχολιάζει έχει προσωπικό συμφέρον για αυτά που γράφει ή απλά γράφει τη γνώμη του.
Δικαιολογημένη η καχυποψία?

Απολύτως είναι η άποψη μου διότι αυτό συμβαίνει όταν οι οπαδοί είναι περισσότερο κοντά στην ΠΑΕ (όχι στον σύλλογο αλλά στη ΠΑΕ) από όσο πρέπει.
Διότι πολλοί έχουν ωφεληθεί (και οικονομικά φαντάζομαι) από τον Πανιώνιο ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΑ.

Αυτός είναι και ο λόγος που δεν τα βρίσκουν και δεν πρόκειται να κάτσουν στο ίδιο τραπέζι δύο πανιώνιοι. Διότι μπροστά στο πανιώνιο συμφέρον μπαίνει το προσωπικό και ακόμα και αν δεν είναι έτσι υπάρχει η καχυποψία.

br fun_atic είπε...

Όταν υπάρχει συνέχεια σε μια σχέση, τοτε θεωρώ οτι δεν μπορεί να υπάρχει καχυποψία, διοτι ο καθένας έχει δώσει τα διαπιστευτηρια του...

Το οτι ο Πανάγο μου ειναι συμπαθης δεν σημαίνει οτι θα με εμποδίσει να του κάνω κριτική. Απο εκεί και πέρα όμως, οποίος έχει ματια βλέπει και μπορεί να καταλάβει αν για την αγωνιστική εικονα της ομάδας τη δεδομενη χρονική στιγμή ευθύνεται ο Πανάγο η μια σειρα πραγμάτων και γεγονότων...

Θα μου πει κάποιος, ο Παντελής δεν αντιμετώπισε τα ιδια προβληματα; Ασφαλώς και τα αντιμετώπιζε και έχω γράψει πολλες φορες οτινεκανε το καλύτερο που μπορούσε, αλλά προφανώς μπορούσε μονο τόσο.

Ας μην αποτελεί κριτήριο επιτυχίας του μονο η τριάδα στον ΠΑΟ...

zouri1 είπε...

Νομιζω οτι ειχαμε ολοι καλυτερες προσδοκιες με την επανοδο του Παναγο.Προσωπικα εχω σπαστει αρκετα .Φυσικα δεν περιμενα θαυματα μεσα σε λιγες μερες .Νομιζω οτι πλεον ειναι ολοφανερο οτι η ομαδα εχει χιλιαδες αλυτα την παρουσα στιγμη προβληματα .Μην παραλειψουμε ομως οτι η ομαδα ειναι χωρις τον Μενδρινο ,που νομιζω οτι εδενε ολη την ομαδα .

br fun_atic είπε...

συναντηση με τη διοικηση

http://www.sport-fm.gr/article/ta-gkazia-kai-i-sunadisi/743229

Θα μπορούσαμε να έχουμε καλύτερη άποψη αν γνωρίζαμε τις σχέσεις του Παναγό με κάποιους από τους παίκτες της ομάδας...

Σε αυτό που λες Γιάννη έχεις απόλυτο δίκιο. Τόσο και καιρό μιλούσαμε για πρόβλημα στη μεσαία γραμμή παρόντος του Μενδρινού. Εννοείται ότι το πρόβλημα είναι μεγαλύτερο μετά την αποχώρησή του.

Για να βάλουμε τα πράγατα στη θέση τους. Πολλοί έχετε ξεχάσει την απόδοση της ομάδας στα τελευταία ΄παιχνίδια του Παντελή (για να μην πούμε σε όλα...). Αυτό λοιπόν που περιμέναμε από τον Παναγό είναι το ίδιο που περιμένουμε από κάθε προπονητή. Να βοηθήσει στην αλλαγή του κλίματος και να κάνει κάποιες αλλαγές στα κακώς κείμενα της ομάδας. Είναι γεγονός ότι κάποια καλά σημάδια είδαμε μόνο στο πρώτο του παιχνίδι και απαό εκεί και πέρα η ομάδα γύρισε στα παλιά...

Προσωπικά είμαι διατεθειμένος να δώσω πίστωση χρόνου στον Παναγόπουλο.

EndyS είπε...

Ειδα την ομαδα μετα από 3 και περισσοτερους μηνες. Δυστυχως απογοητευτηκα, αφου ειχα περισσοτερες προσδοκιες από τον κοουτς.
Σιγουρα υπαρχει μια μικρη βελτιωση στην κινηση της ομαδας χωρις την μπαλα και μια προσπαθεια για δημιουργια αλλα εως εκει.
Για το χθεσινο αποτελεσμα οι ευθυνες βαραινουν με την ακολουθη σειρα τους:
1) Τον κοουτς.
Οταν εισαι στους 16 του κυπελλου με βατο προγραμμα εως τους 4, δεν αλλαζεις τη μιση σχεδον ομαδα. Συμφωνω να κανεις καποια δοκιμη με το Λασνικ (μεγαλη απογοητευση εχθες) αφου ψαχνεις με το ντουφεκι για καποιον ποιοτικο χαφ, αλλα να αφησεις εξω το τερμα και τον Αμιρη, ηταν μεγαλο λαθος.
Επισης βλεπω μεγαλο αγχος να αποδειξει οτι ειναι καλυτερος και δεν θα βγει σε καλο. Το να τα ριξει στους παικτες με την πρωτη στραβη, δεν ειναι και οτι καλυτερο.
2) Η διοικηση.
Οι παικτες δεν μπηκαν στο γηπεδο με την σωστη ψυχολογια. Αυτο ειναι σε ένα βαθμο δουλεια του κοουτς, αλλα θεωρω οτι εχουν ξενερωσει τοσο με αυτα που γινονται, που ο κοουτς δεν μπορει να κανει πολλα.
Θεωρω οτι αυτο ειναι και το μεγαλυτερο προβλημα για τη συνεχεια και θα πρεπει αμεσα να λυθει, αν θελουμε να σωθει η χρονια. Οι παικτες θελουν ένα οραμα που να του παρακινει.
3) Ο κακος αγωνιστικος χωρος.
Ειμαι από αυτους που χρησιμοποιουν συχνα την παροιμια " της κοντης αυτης τηε φταινε οι τριχες". Ομως εχθες το γηπεδο μου θυμισε Ν. Σμυρνη το '80. Σκετο χωραφι.
Εβλεπες εχθες οτι δυσκολευονταν ακομα και να κοντρολαρουν.

zamis είπε...

Αντικειμενικα,ο Παντελης δεν εφυγε ως αποτυχημενος.
Αντικειμενικα επισης,μπαλα δεν παιζουμε ουτε επι Παναγοπουλου.
Μενει να δουμε αν θα μπορεσει να κρατησει την ομαδα με ολα τα συσσωρευμενα προβληματα που δεν οφειλονται βεβαια σε αυτον.
Οι χτεσινες του δηλωσεις δειχνουν παντως ασχημο κλιμα εντος αποδυτηριων.

br fun_atic είπε...

http://www.panionianea.gr/2014/01/blog-post_9.html

Ο φίλος Πανιώνιος Πάνος Κατσούλας βλέπει έξοδο από την στενωπό. Λόγω τιμής δεν ξέρω τι πληροφορίες έχει. Απ' όσο γνωρίζω εγώ όμως (και το γράφω με πολύ μεγάλη επιφύλαξη γιατί δεν το έχω διασταυρώσει) η στενωπός στην οποία βρισκόμαστε ανάγκασε τους παίκτες να φάνε στα goodys πριν το παιχνίδι...

Όταν λοιπόν ο παίκης βρίσκται σε τέτοια χάλια, είναι δυνατόν να παίξει για το μεγαλείο του Πανιώνιου; Είναι δυνατόν να αφήσει στην άκρη τα προβλήματα, αφού μέσα σε αυτά είναι και το πρόβημα διαβίωσης που αντιμετωπίζει;

Είναι δυνατόν να περιμένει κάτι από διοίκηση δύο προσώπων, που εννοείται ότι δεν έχουν την οικονομική ευχέρεια να δώσουν λύσεις στα οικονομικά προβλήματα της ομάδας;

Η φωνή από την πλατεία Ελευθερίας (https://www.facebook.com/#!/lazaros.koutlidis?fref=ts) στο σημερινό κήρυγμα από άμβωνος έχει δίκιο σε ένα πράγμα. Είναι δεδομένο ότι αυτό που χρειάζεται αμεσα ο πανιώνιος δεν είναι παίκτες και προπονητή, αλλά χρήματα και διοίκηση. Σίγουρα όμως θα χρειαστεί στελέχη τα οποία δεν θα έχουν τα όδια τους πάν στο γραφείο του προέδρου αλλά μέσα στις λάσπες γυρίζοντας τα περιφερειακά πρωταθλήματα και ψάχνοντας για ταλέτα.

br fun_atic είπε...

νομίζω ότι η τρέχουσα περίοδος μοιάζει λίγο με τη διαδοχή Σερ Τάκη από τον Παράσχο.

Ο Παράσχος έκανε περίπου ένα μήνα για να δείξει σημάδια της δουλειάς του στο καθαρά αγνιστικό σκέλος. Βέβαια είχαν προηγηθεί κάποιες εσωτερικές αλλαγές που του είχαν βγει, γιατί ήταν απόλυτα λογικές.

Για να μην περεξηγηθώ: ο Πανιώνιος του Τάκαρου ήταν μια πολύ συγκρατημένη ομάδα που έπαιζε για το μίνιμουμ αποτέλεσμα. Κάτι αντίστοιχο συνέβαινε και με τον Παντελή, με τη μεγάλη διαφορά βέβαια, ότι το υλικό του Τάκαρου απλά δεν συγκρίνεται με το υλικό του Παντελή (αναφέρμαι μόνο στην νοοτροπία ομάδας. Αντίστοιχα οι Παράσχος και Παναγόπουλος είναι πιο επιθετικοί, το ζήτημα βέβαια είναι ότι χάνοντας και τον Μενδρινό, δεν ξέρω κατά πόσο μπορεί ο Παναγόπουλος να αίξει όσο επιθετικά θέλει, ιδίως όταν ο Λάζνικ δεν του βγαίνει με τίποτα...

br fun_atic είπε...

Με προβλημάτισες nk99

Αν εσύ, που παρακολουθείς χρόνια το Blog διαπιστώνεις ότι υπάρχει περιθώριο να παρεξηγεί κάποιος αυτά που γράφω, τότε πρέπει να πάρω πολύ σοβαρά την άποψή σου και να δώσω κάποια εξήγηση.

Τα πράγματα είναι πάρα πολύ απλά: Διοικητικά βρισκόμαστε στο χάος. Σκεφτείτε ότι από την ομάδα που δραστηριοποιούνταν όταν ανέλαβε την διοίκηση η ΠΚ έχουν μείνει 2. Ένας που δεν έχει γνώσεις και ένας που νομίζει ότι έχει γνώσεις επαγγλματικού ποδοσφαίρου...

Οικονομικά είμαστε ακόμη πιο χάλια. Εδώ δεν χρειάζονται πολλές εξηγήσεις.

Όταν διοικητικά και οικονομικά είσαι χάλια είναι δεδομένο ότι μπορείς να χτυπήσει την πόρτα ελάχιστων ποδοσφαιριστών και ακόμη λιγότερων προπονητών, ιδίως όταν θέλεις να τους δίνει και παραγγελιές.

Σε αυτό το σκηνικό και από τις μετρημένες στα δάχτυλα λύσεις που υπάρχουν, ο Παναγόπουλος ήταν η καλύτερη γιατί: είναι νέος, έχει όρεξη, έχει δείξει δείγμα δουλειάς, ξέρει τους παίκτες, έχει καλή σχέση με τους οπαδούς και δεν έχει ακουστεί κάτι μεμπτό ες βάρος του για ματιάσματα, βεργούλες και παραγγελιές.

Δεν είπα ποτέ ότι είναι ο Μουρίνιο, δεν είπα ποτέ ότι δεν υπάρχουν καλύτεροι προπονητές, ούτε ότι στον πρώτο του αγώνα βάλαμε γυαλιά από την εκτυφλωτική απόδοση της ομάδας.
Όμως, οφείλουμε να ομολογήσουμε ότι δεν είχε κατεβάσει την ομάδα τόσο φοβισμένη, όπως ο Παντελής και σε κάθε περίπτωση αυτό που παρουσίασε ήταν καλύτερο απ' ότι είχαμε συνηθίσει..

Στα δύο επόμενα παιχνίδια η απόδοση έπεσε και πάλι και τα αποτελέσματα ήταν από κακά μέχρι πάρα πολύ άσχημα. Δεκτό. Αυτό που δεν μπορώ να καταλάβω είναι πως οι επιφυλακτικοί φίλοι είχαν την ανοχή να παρακολουθούν την ομάδα του κου Παντελή για ένα ολόκληρο γύρο δεν άντεξεαν ούτε δύο βδομάδες για να στείλουν τον Παναγόπουλο στο πυρ το εξώτερον...

Αν λοιπόν είστε επιφυλακτικοί μαζί μου επειδή υποστηρίζω τον Παναγόπουλο (το ότι θεωρώ καλή ιδέα την πρόσληψή του δεν σημαίνει ότι δεν θα του κάνω κριτική), άλλο τόσο είμαι κι εγώ με εσάς φίλοι μου γιατί υποστηρίζετε τον Παντελή, με όλα τα γνωστά θετικά και αρνητικά του...

NK99 είπε...

BRF προφανώς παρεξήγησες ότι έγραψα.
Με αφορμή την ανταλλαγή των σχολίων με τον alterego που επισήμανα το ΓΕΝΙΚΟ πρόβλημα καχυποψίας που υπάρχει μεταξύ των οπαδών.

Δεν έχω άποψη για τον Παναγόπουλο καθώς δεν παρακολουθώ πλέον τα παιχνίδια και τον Παντέλη τον γνώρισα μέσα από τα δελτία ειδήσεων.

Η προσωπική μου άποψη είναι ότι όντως έχεις δώσει διαπιστευτήρια όχι με λόγια αλλά με έργα. Όταν προσπάθησες να γράψεις μέλη στον ερασιτέχνη την ώρα που οι άλλοι διώχνουν, όταν φέρνεις μέσω του blog και όχι μόνο τους οπαδούς σε επαφή και όταν παραιτήθηκες από τη διοίκηση για τους λόγους που έχεις αναφέρει. Για μένα ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ ΑΡΚΕΤΑ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΣΕ ΔΙΑΒΑΖΩ ΜΕ ΚΑΧΥΠΟΨΙΑ.

Το πως σε βλέπουν οι άλλοι δεν το ξέρω αλλά μετά από κάποια θετικά σχόλια σου για τον Παναγόπουλο μετά από επιτυχημένο αποτέλεσμα αντιμετωπίστηκες ως ο μάνατζερ του Παναγόπουλου.

br fun_atic είπε...

ΝΚ99

Απάντησαν λοιπον στον alter ego με την ευκαιρία του δικο σου σχολίου.

Αν κάποιος με θεωρεί μάνατζερ του Πανάγο, ας μου εκθέσει και το συμφέρον που έχω απο την προώθηση του " πελάτη" μου.

Προς άρση παρεξηγήσεων: Προσπαθώ να έχω προσωπική άποψη για τα πρόσωπα και πράγματα που γράφω. Δεν έχω πάρει ενα πληκτρολόγιο και κρυμμένος στο σπίτι μου γράφω ο,τι μου ρθει. Εννοείται οτι και λάθη θα κάνω και εξω θα πέσω, όπως μπορεί να κάνει ο οποιοσδήποτε. Γι αυτό που μπορείτε να είστε σίγουροι ειναι οτι αυτά δεν θα ειναι εσκεμμένα και θα γίνουν για να εξυπηρετηθούν συμφέροντα.

br fun_atic είπε...

http://www.sport-fm.gr/article/ta-eipan-dioikisi-panagopoulos/743340

Δηλαδή τι ακριβώς του ζήτησαν να κανει;

alterego είπε...

Μόλις επέστρεψα στο σπίτι και διαβάζω με ενδιαφέρον τα σχόλια των φίλων Πανιώνιων.
Δυστυχώς ήμουν και εκτός γραφείου για να ενημερωθώ νωρίτερα.
Δηλώνω παρουσία αμέσως για να βελτιώσω την θέση μου λόγω των προγενέστερων αδικαιολόγητων απουσιών.
Πρέπει να ομολογήσω ότι χαίρομαι για την καλοπροαίρετη ανταλλαγή σχολίων που αφορούν την αγαπημένη μας ομάδα με φίλους συν-Πανιώνιους.
Θέλω επίσης να δηλώσω προς αποφυγή καθε παρεξήγησης πως τον BR FUN_@IC τον έχω γνωρίσει προσωπικά και τον εκτιμώ ιδιαίτερα.
Και ίδιος αλλά και οι υπόλοιποι συμμετέχοντες στο blog διακρίνονται για το επίπεδό τους, την ευθυκρισία τους και τα αγνά Πανιώνια αισθήματά τους.
Την επόμενη φορά που θα τον συναντήσω θα τα πούμε και από κοντά.
Λοιπόν φίλοι σαν θέμα της ημέρας βλέπω τις δηλώσεις του κυρίου Κουτλίδη, τις οποίες και προσπαθώ να αποκρυπτογραφήσω.
Ποιά είναι η άποψή σας;
Σημαίνουν τίποτε ή πρέπει να τις αγνοήσουμε όπως και το συγκεκριμένο πρόσωπο που τις κοινοποίησε;
Με Πανιώνιους αγωνιστικούς χαιρετισμούς.

br fun_atic είπε...

Με τόσες παρουσιες πας για έπαινο :)
Έχουμε γνωριστεί; Για λεγε, για λεγε...
Προσωπικά δεν αγνοω κανέναν. Ο καθένας έχει να σου πει κάτι χρησιμο. Απλα αυτό που ακούς πρεπει να το φιλτραρεις στο συμφέρον που έχει αυτός που το λέει.

Μάγιστρος των Οφφικίων είπε...

Μενδρινός, Μαρουκάκης, Ριβέρο, Λιόλιος, Σαχσανίδης…
Μετά από αυτούς πηδάει και άλλος από το καράβι:
http://www.sport24.gr/football/omades/Panionios/prosfygh_o_kaltsas.2588211.html. Μειον 6, από το ήδη φτωχό ρόστερ και συνεχίζουμε… και ακόμη είναι 9 Ιανουάριου!

Griniaris είπε...

Αναρωτιέμαι τι είναι πιο εξευτελιστικό...Η εμφάνιση και ήττα απο τον Αιγινιακό ή το κατάντημα ότι παίκτες που ούτε η μάνα τους ξέρει ότι παίζουν ποδόσφαιρο, κάνουν προσφυγές στον Πανιώνιο...
Κι όμως κανείς δεν ντρέπεται,κανενός δεν ιδρώνει το αυτί...Ειλικρινά λυπάμαι...Συγγνώμη αλλά Παντέλης,Παναγόπουλος,Μουρίνιο δεν έχει πια καμμιά σημασία...

br fun_atic είπε...

Όταν η διοίκηση σου λέει οτι δεν υπάρχει μια και ότι μπορείς να φύγεις οποτε θέλεις, τι πρεπει να κανει ο παικτης; Το θέμα βέβαια ειναι οτι όλοι αυτοι προσπαθουν να εξασφαλίσουν τα χρήματα τους σε περιπτωση πτώσης στη Γ, αν και απ οτι διαβάζουμε το κόλπο αυτό μάλλον δεν θα ισχύσει ξανά. Φαίνεται πως ηταν φωτογραφική διάταξη για την ΑΕΚ.

br fun_atic είπε...

Ρε παιδιά, θέλω να αλλάξω τις πρίζες στο σπίτι μου... Ξέρετε κανένα καλό και φθηνό κατάστημα ή να ζητήσω από τον Πανιώνιο που έχει πολλές;;;

br fun_atic είπε...

http://www.topontiki.gr/article/63993/Melissanidis-o-Kouropalatis

το οποίο σημαίνει: http://el.wikipedia.org/wiki/%CE%9A%CE%BF%CF%85%CF%81%CE%BF%CF%80%CE%B1%CE%BB%CE%AC%CF%84%CE%B7%CF%82

που σε σειρά αξιώματος βρίσκεται:
http://el.wikipedia.org/wiki/%CE%A0%CF%81%CF%8C%CF%84%CF%85%CF%80%CE%BF:%CE%91%CE%BE%CE%B9%CF%8E%CE%BC%CE%B1%CF%84%CE%B1_%CF%83%CF%84%CE%BF_%CE%92%CF%85%CE%B6%CE%AC%CE%BD%CF%84%CE%B9%CE%BF

br fun_atic είπε...

Κάτσε να δώσουμε μερικούς τίτλους

Grin: http://el.wikipedia.org/wiki/%CE%A0%CE%B1%CF%81%CE%B1%CE%BA%CE%BF%CE%B9%CE%BC%CF%8E%CE%BC%CE%B5%CE%BD%CE%BF%CF%82

br fun_atic είπε...

Antunix: http://el.wikipedia.org/wiki/%CE%9C%CE%AC%CE%B3%CE%B9%CF%83%CF%84%CF%81%CE%BF%CF%82

br fun_atic είπε...

Zamis: http://el.wikipedia.org/wiki/%CE%9B%CE%BF%CE%B3%CE%BF%CE%B8%CE%AD%CF%84%CE%B7%CF%82

εσύ θα πάρεις το αξίωμα βου

br fun_atic είπε...

Costix: Για σένα αγόρι μου τι να πούμε; Είσαι ο διάδοχος του Κωνσταντίνου Παλαιολόγου!!!

br fun_atic είπε...

Ζούρι: εσύ θα διοικείς τη Ρωσσία, έτσι για να σου φύγει το μαράζι!!!

Μάγιστρος των Οφφικίων είπε...

Μπράβο Ζάμις… Μια που είσαι λογοθέτης, θέσε ένα καλό λόγο για τον Θέμη…

br fun_atic είπε...

Είναι λογοθέτης των δρόμων...

zouri1 είπε...

Αμα γινεται παρακαλω να διοικω ολη την πρωην Σοβιετικη Ενωση ,θα φερνω και παικτουρες αν και εσεις θα προτιματε κατι αλλο

zamis είπε...

καπως gay μου κανει ο παρακοιμωμενος


μαγιστρε εχω ενα παραπονο απο το Θεμη,δεν τα εχωσε στους Αιγινιωτες,καναπεδατοι κι αυτοι

br fun_atic είπε...

Δηλαδή Ρωσσία, Ουκρανία δεν σου φτάνουν;;;

Όταν λέε παρακοιμώμενος δεν εννοούμε ότι κοιμάται στο ίδιο κρεββάτι... Σε ένα βυζαντινό ρατζάκι κοιμάται παρα δίπλα...

Το πόσο παρακοιμώμενος είναι αποδεικνύεται και από το γεγονός ότι του μιλάμε τόση ώρα και δεν απαντάει...Άξιος!!! Άξιος!!!

Ο Costix στα πλαίσια της Πανιώνιας διαφορετικότητας και ως αυτοκράτωρ θα μετρέτρεπε τον Βυζαντινό πολεμικό στόλο σε αλιευτικό και θα τσάκιζε την Μεσόγειο!!!

br fun_atic είπε...

Για να είμαι ειλικρινής δεν είχα προσέξει τη σύσταση του νέου Δ.Σ.

http://www.panionios.gr/default.asp?pid=27&la=1

Griniaris είπε...

Τώρα τα διάβασα και ψόφησα...

τι έγινε,λειτούργησε το internet στη Γαύδο;

Griniaris είπε...

Να δω το zamis Ιζνογκουντ, και τι στον κόσμο...

ΑκραιφνήςΠΑΝΙΩΝΙΟΣ είπε...

Έχω μπερδευτεί ρε παιδιά. Στο νέο ΔΣ δέν θα έπρεπε να είναι ο Μισαηλίδης σύμφωνα με τις τελευταίες εκλογές-παρωδία; Δέν είχανε συμφωνήσει τότε να ενωθούν τα ψηφοδέλτια και να είναι μισό χρόνο ο Τσάβαλος και τον άλλο μισό ο Μισαηλίδης πρόεδρος;

zamis είπε...

παρακοιμωμενε παρασανταλε παρακρατικε ο ιζνογκουντ ειναι απο αλλο εργο προβοκατορα

Griniaris είπε...

Οι εκλογές αφορούσαν στον ερασιτέχνη...Η παράταξη Μισαηλίδη και το ενωτικό ψηφοδέλτιο αποσκοπούσε στην αναγκαστική εμπλοκή τους με την ΠΑΕ αποκτώντας τον έλεγχό της αναγκάζοντας σε παραίτηση τη διοίκηση Πρωτοδικείου,με τη δικαιολογία ότι θα έρριχναν λεφτά που τότε είχαν και τώρα όχι.Αυτοί όμως παραιτήθηκαν εν τω μεταξύ από μόνοι τους μπερδεύοντας τη διοίκηση Μισαηλίδη που είχε επενδύσει τα λεφτά σε όμορο σωματείο,ήρθε κι ο Τσακίρης με τους ελέγχους κάνοντας την καυτή πατάτα που κανείς και όλοι ήθελαν απλησίαστη με αποτέλεσμα να μπουν όλοι στην πρίζα...

Είναι απλό,ΤΙ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙΣ;

δημητρης γουδι είπε...

καλησπερες!!!εγω σημερα θα ειμαι μεσα στο παλιο κλουβι τους να δω την ΠΑΝΙΩΝΑΡΑ.

Costix είπε...

Τ.Π.Κ.

Ο πρωτος που θα το μεταφρασει κερδιζει ενα γευμα για δυο στο Ιωδιο (με καινουργια πιατα) !!!

Griniaris είπε...

Τον πού... κλαίγανε...

Unknown είπε...

1o ημιχρονο

ΠΑΟ - ΚΑΝΕΝΑΣ
1 - 0

Unknown είπε...

ΧΑΣΑΜΕ 1 ΗΜΙΧΡΟΝΟ

zamis είπε...

Παρα παρα πολλα μπραβο στην Πανιωναρα του β ενιωσα γαματα που τους παταγαμε ειμασταν τοσο κοντα τοσες πολλες φορες δεν μπηκε δεν πειραχει.Μπραβο,υποθετω στα αποδυτηρια πριν το β βγηκαν λαβαρα παρακοιμωμενοι κλπ:)

zouri1 είπε...

αχ να μην ειχαμε τον καμπανταη

zamis είπε...

Ταχυδρομικη Παπαρα Κουτλιδη

ΑκραιφνήςΠΑΝΙΩΝΙΟΣ είπε...

Τί σούπερ εμφάνιση ήταν αυτή στο β΄ημίχρονο ρε παιδιά!!! Απίστευτο μού φάνηκε ύστερα από τα χάλια τών τελευταίων αγώνων. Μπράβο! Τουλάχιστον δέν είμαστε τελειωμένοι παρά τα τόσα προβλήματα. Κρίμα που δεν μπήκε έστω ένα γκολ.

Ποιός Καμπάνταης ρε Ζούρι; Εδώ έχουμε το μεγαλύτερο παλτό της Α΄Εθνικής...Λάσνικ σου λέει...Ποιός στο διάολο τον διάλεξε απορώ.

Γκρινιάρη μου, ευχαριστώ για τη φιλότιμη προσπάθεια! (lmfao)!

br fun_atic είπε...

Ο Λαζνικ υπήρξε καλός παίκτης. Το θέμα ειναι οτι υπέστη τραυματισμούς και τα τελευταια χρόνια είχε ελάχιστες συμμετοχές. Δεν ξέρω ποια ειναι η κατασταση της υγειας του, είναι δεδομένο όμως κτξ η αγωνιστική απραξία δυο τουλαχιστον ετών τον έχει φέρει πολύ πίσω.

dimosthenis είπε...

Αυτό που με ενοχλεί περισσότερο είναι ότι η ομάδα που πατήσαμε στο κλουβί της στο δεύτερο ημίχρονο μετά από ένα τόσο άγονο έως απελπιστικό πρώτο ημίχρονο είναι 12 βαθμούς μπροστά μας και διεκδικεί πεντάδα.
Αυτό που με κάνει να αισιοδοξώ είναι ότι η ομάδα μας έχει ψυχικά και αγωνιστικά αποθέματα και παρόλη τη μιζέρια που αποπνέει διοικητικά και οικονομικά μπορεί να αλλάξει την κακή εικόνα που μέχρι τώρα είδαμε.
Ο πιο ποιοτικός μας παίχτης ο Κολοβός δεν μπορεί να απομονώνεται στο άκρο της επίθεσης, όταν είναι γνωστό ότι δεν του αρέσει να κυνηγάει τα ακραία μπακ. Πρέπει να έχει καθοριστικό ρόλο όλες οι μπάλες να περνούν από τα πόδια του και κυρίως να πατάει περισσότερο περιοχή. Δεν είναι δυνατόν ο τάπας Πράνιτς να μας βάζει γκολ με κεφαλιά ανενόχλητος και ο γίγαντας συγκριτικά Κολοβός να μην απειλεί μέσα από την περιοχή όταν κατεβαίνουν τα μπακ μας. Ένας παίχτης που έχει δυο πόδια που ξέρει να πλασάρει και μπορεί να διακριθεί και στο ψηλό παιχνίδι. Να θυμηθούμε ότι και πέρσι ο Σάμαρης άρχισε να απειλεί από το δεύτερο γύρο μέσα από την περιοχή π.χ. παιχνίδι με Αστέρα με προπονητή τον Παναγόπουλο. Ιδού κόουτς πεδίο δόξης λαμπρό.
Κακά τα ψέματα σ' αυτή την ομάδα δεν περισσεύει κανείς. Παρά την απελπιστική εμφάνιση του Ντούνη στο παιχνίδι με το ΟΦΗ και τη μίζερη μέχρι σήμερα παρουσία του, το παιδί αυτό ξέρει μπάλα και δικαιούται να έχει χρόνο συμμετοχής αλλά πρέπει να δουλέψει πολύ σε ζητήματα τακτικής μαζί με τους υπόλοιπους και είναι κρίμα που δεν παρουσίασε την πρόοδο που όλοι πιστεύουμε ότι οφείλε να παρουσιάσει. Νομίζω ότι είναι στο χέρι του και οφείλει ο κόουτς να ασχοληθεί πολύ μαζί του και ψυχολογικά και τακτικά. Αυτό το δίδυμο Κολοβού-Ντούνη πρέπει να πετάει φωτιές σε κάθε ματς και να δημιουργούν συνεχώς ευκαιρίες για γκολ.
Ακόμη και αυτός ο χλωμός ως τώρα Λάζνικ, αφού έμεινε στην ομάδα πρέπει να πάρει χρόνο συμμετοχής κυρίως για τα στημένα ή κάποιες μπαλιές που μπορεί να περάσει, αφού δεν έχουμε άλλο παίχτη με ανάλογα προσόντα κυρίως στο γήπεδό μας που οι αντίπαλοι κατεβαίνουν κατενάτσιο. Το πέναλτι τον αδίκησε, αλλά ήταν σουτάρα άπιαστη, οπως πρέπει να είναι ένα κτύπημα πέναλτι. Αυτοί και οι τρεις παίχτες έχουν ανάγκη και από ψυχολογική υποστήριξη τόσο από τους φιλάθλους όσο και από το προπονητικό τιμ
Αυτοί πάντως που έχουν τα μεγαλύτερα ψυχικά αποθέματα και μπορούν να παρασύρουν και τους υπόλοιπους είναι ο αρχηγός ΧΡΗΣΤΟΣ ΑΡΑΒΙΔΗΣ και ο πολύτιμος Βασίλης Λαμπρόπουλος. Δυο παιδιά με σθένος, αγωνιστική διάθεση που θα πρωταγωνιστήσουν μέχρι το τέλος της σεζόν. Να ευχηθούμε να είναι γεροί και τυχεροί.
Συμπερασματικά αυτό το δεύτερο ημίχρονο πρέπει να γίνει σημείο αναφοράς για τις επόμενες αγωνιστικές, γιατί αν μπορείς να φτιάχνεις εφτά τελικες για γκολ μέσα σε ένα ημίχρονο στην έδρα του ΠΑΟ είναι αδιανόητο να μή φτιάχνεις τις διπλάσιες στο γήπεδό σου με ομάδες χειρότερες. Πρέπει τα παιδιά να αποκτήσουν αυτοπεποίθηση, να καταλάβουν ότι έχουν τα προσόντα και τις ικανότητες να διακριθούν, γιατί και ο Μανιάτης και ο Σιόβας και ο Σάμαρης αγωνίζονταν σε ένα Πανιώνιο που κινδύνευε να πέσει και όταν πήγαν στο γαύρο πρωταγωνιστούν τόσο σε Ελλάδα και Ευρώπη τόσο στην ομάδα τους όσο και στην εθνική. Οι ίδιοι παίχτες είναι. Τι άλλαξε; η νοοτροπία του νικητή που ενσταλάζεται από το περιβάλλον αλλά και η διοικητική και οικονομική δύναμη που επηρεάζει αποφάσεις των παραγόντων του αθλήματος.
Ας πιστέψουν λοιπόν τα παιδιά στις δικές τους δυνάμεις. Ο προπονητής φαίνεται ότι μπόρεσε να τους κινητοποιήσει με δυο κουβέντες στο ημίχρονο. Να συνεχίσει και μεις να ενισχύσουμε την προσπάθεια με κάθε τρόπο.

dimosthenis είπε...

http://www.sport-fm.gr/article/proxwra-gia-arabidi/743816
Μετά από ένα τέτοιο ημίχρονο όταν προσπαθείς να κάνεις όνειρα για την ομάδα σου και διαβάζεις αυτό το άρθρο ξενερώνεις ή όχι. Ας βγει ο όποιος παράγοντας υπάρχει ακόμα σ' αυτή την ομάδα να πει ότι θα κάνουμε το παν να τον κρατήσουμε κάτι που να μας κάνει να πιστέψουμε έστω και προσωρινά ότι αξίζει να πηγαίνουμε στο γήπεδο και να έχουμε κάποιες αξίες

δημητρης γουδι είπε...

καλημερες!!!!σε αυτο το κωλο κλουβο τα τελευταια χρονια εχω παει 2 φορες.την μια μαλωνε ο τσεμπουρ με το χουτο ,χθες ο αραβας με τον αυστριακο μπεκαμ(μην χεσω αλλο που στο χτυπημα ηταν ατυχος).βαλτε ενα πεναλντακι ρε παληκαριαααα.επισης δεν μπορω να καταλαβω τι φοβηθηκανε στο α ημιχρονο.ολοι γλεντανε εκει μεσα κ εμεις χθες χασαμε μεγαλη ευκαιρια για αυτο.τουλαχιστον μετα απο τετοια εμφανιση μπορουμε να εχουμε μια αισιοδοξια μικρη μεν αλλα αισιοδοξια

br fun_atic είπε...

Απο τα στιγμιότυπα που είδα, η ομαδα μου άρεσε.Αν εξαιρέσει κανείς τις γνωστές αδρανειες της άμυνας, έδειχνε να έχει τσαμπουκα μπροστά και να θέλει να φύγει με αποτέλεσμα απο τη λεωφόρο.
Πολύ κακή εντύπωση μου έκανε η επιμονή του Λαζνικ να χτυπήσει το πέναλτι. Αυτά δεν γίνονται ούτε σε ομάδες στην αλάνα. Δεν λέω οτι δεν το χτύπησε καλά, αλλά ο εκτελεστής του πέναλτι καθορίζεται απο τον προπονήτη.

Με τέτοιες εμφανίσεις μπορούμε να ελπίζουμε κτξ θα εξαντλησουμε όλες τις πιθανότητες σωτηρίας...Το θέμα βέβαια απο εκεί και πέρα ειναι ποαοι θα μς έχουν μείνει στην ομαδα.

Θα ήθελα να κάνω μνειαυ στον Ανέστη. Εξαιρετική απόδοση στις ελάχιστες συμμετοχές του ως βασικος. Το παιδι αυτό θα ειναι ο επόμενος μευαγραδικος στόχος για πολλές ομάδες. Δεστε τον.

Recoba είπε...

http://www.sport24.gr/football/omades/Panionios/anesths_sto_myalo_moy_mono_o_paniwnios.2591338.html
Σε έξι μήνες λήγει το συμβόλαιο του Ανέστη. Ποιός να τον δέσει και με τι?

zouri1 είπε...

μια χαζη ερωτηση .Ολες οι ομαδες τωρα τον Γεναρη θα παρουν εστω και εναν κουτσο παικτη.Εμεις τιποτα ?ουτε καν να γραφει ενα ατομο ?

br fun_atic είπε...

Όταν χάνεις παίκτη για 5700 ποιος μπορεί να θέλει να έρθει στην ομάδα;

br fun_atic είπε...

http://www.panionianea.gr/2014/01/blog-post_6417.html?fb_action_ids=10203054101458918&fb_action_types=og.likes&fb_source=other_multiline&action_object_map=%5B492972107489157%5D&action

αναμφισβήτητα σωστη κινηση... Για αλλη μια φορά η ΑΕΚ παει να πάρει ελεύθερο παίκτη μας...

Recoba είπε...

Το ρεπορτάζ στo sport.24: http://www.sport24.gr/football/omades/Aek/epafh_ths_aek_me_ton_anesth.2595426.html όχι μόνο μας ενημερώνει σχετικά με φλερτ της ΑΕΚ με τον Ανέστη, αλλά περνάει κι ένα κοινωνικό μήνυμα, στηλιτεύοντας τη μάστιγα των social media!

Ειδικότερα, το ρεπορτάζ (για τον Ανέστη) καταλήγει λέγοντας: ... άρεσε ιδιαίτερα το γεγονός ότι είναι άνθρωπος σοβαρός και χαμηλών τόνων, απόλυτα συγκεντρωμένος στο ποδόσφαιρο και στην καριέρα του και αποστασιοποιημένος από τα social media που στην εποχή μας παρασύρουν αρκετούς παίκτες σε ατραπούς.

br fun_atic είπε...

Στο σημείο αυτό πρέπει να γίνει ιδιαίτερη μνεία στην ηθική ποιότητα της Α.Ε.Κ, η οποία αν και έχει μαζέψει ένα σωρό εφοπλιστές, κατασκευαστές, επιχειρηματίες, μέχρι και τον οικουμενικό πατριάρχη, εντούτοις ψωνίζει μόνο ελεύθερους παίκτες, με ιδιαίτερη προτίμηση στους Πανιώνιους...

Και τα δύο χτυπήματα της Α.Ε.Κ θέλουν ιδιαίτερη αντιμετώπιση. Θέλει να αποκτήσει ως ελεύθερο τον εν ενεργεία αρχηγό μας και ένα εξελίξιμο τερματοφύλακα με μόλις 5 συμμετοχές στην πρώτη εθνική, περνώντας το μήνυμα ότι διαθέτει μεγαλύτερο ειδικό βάρος, ακόμη και αγωνιζόμενη στη Γ' Εθνική...Αυτό ας το αναλογιστεί η διοίκηση και οι παίκτες και ας πράξουν αναλόγως...

br fun_atic είπε...

Πολλά συγχαρητήρια στο νομικό επιτελείο για την έκβαση της υπόθεσης Μπονόβα στο Εφετείο!!!

NK99 είπε...

Όταν η ΠΑΕ έχει τους παίκτες απλήρωτους, τους προτρέπει να κάνουν προσφυγή ξαφνικά προτείνουν ανανέωση σε έναν παίκτη που θέλει η ΑΕΚ. Προφανώς η ανανέωση προϋποθέτει χρήματα τα οποία βρέθηκαν (όχι από τον έρανο των οπαδών).

Ο Πανιώνιος αυτή τη στιγμή είναι ο Αχαρναικός από το άλλο στρατόπεδο. Εγώ αυτόν τον Πανιώνιο ΠΟΥ ΑΠΟ ΑΠΟΨΗ ΒΑΡΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΣΑΝ ΠΟΥΠΟΥΛΟ σας τον χαρίζω

zouri1 είπε...

ποσο μαλακες ειμαστε που δεν ειχαμε καταθεσει το συμβολαιο του Παναγο στην ΕΠο και ετσι δεν καθοταν στον παγκο .Ισως να εδινε αυτος εντολη για το ποιος θα χτυπησει το πεναλντι

Recoba είπε...

Ο προπονητής ορίζει ΠΡΙΝ από το ματς ποιός χτυπάει τα πέναλτι. Μάλιστα, συνήθως, καθορίζει σχετική λίστα παικτών (ίσως και στην αρχή της χρονιάς), ώστε εάν λείπει από το ματς ο 1ος, να χτυπάει ο 2ος κτλ. Θεωρω ότι αυτό το έχει κάνει και ο δικός μας. Πολλές φορές, βέβαια, οι παίκτες κάνουν του κεφαλιού τους, ακόμα κι αν ακούν μια αγριοφωνάρα στο βάθος από τον πάγκο τους...

Το σημαντικό, τώρα, είναι να γίνει προπόνηση πάνω στα πέναλτι, και πιθανόν, να αναθεωρηθεί η λίστα των παικτών... Είναι ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ να χάνουμε τόσα πέναλτι. Πλησιάζει και ο επαναληπτικός κυπέλλου, που ίσως κριθεί στα πέναλτι.

zouri1 είπε...

οριστε και το 100 σχολιο!

br fun_atic είπε...

Έμαθα οτι ο άσσος αύριο παιζει πανω απο 5. Παίζουμε με τη μεικτή κόσμου? Θέλετε να παίξουμε ομαδικά στοίχημα στη νίκη του Πανιωνίου και ότι μαζεψουμε να το δώσουμε στους παίκτες; Κυρίως ως ψυχολογικη ντοπα.

zamis είπε...

http://www.panionianea.gr/2014/01/blog-post_5735.html

Ενταξει ολα αυτα αλλα για την εμφανιση του πρωτου μερους με το βαζελο ευθυνεται αυτος οπως εστησε την ομαδα,οχι οι παικτες..
οπως παιρνει βεβαιως και τα ευσημα για το β'