Τετάρτη 18 Απριλίου 2012

Τέλος καλό, όλα καλά

Ο Πανιώνιος παραλίγο να πληρώσει με μια ολόκληρη κατηγορία
το ίδιο φτηνό γκολ που δέχεται εδώ και τρία χρόνια. Η ίδια μαρτυρικά
επαναλαμβανομενη φάση. Η μπάλα στην περιοχή, όλοι οι αμυντικοί την κοιτάζουν, ένας
επιθετικός απλά πηδάει και σκοράρει. Τόσο εύκολα και απλά κατάφερε να προηγηθεί
η Ξάνθη, κόντρα στη ροή του παιχνιδιού και να μας γεμίσει νεύρα και άγχος. Μέχρι
εκείνη τη στιγμή ο Πανιώνιος είχε χάσει δυο -τρεις καλές ευκαιρίες. Προσωπικά,
δεν έβρισκα κακή την ομάδα. Ίσως όμως να μην έπαιζε με το πάθος που απαιτούσε ένα
παιχνίδι κατηγορίας. Ο μόνος από τους παίκτες που είχε επίγνωση της σπουδαιότητας
του παιχνιδιού και έπαιζε από την αρχή έως το τέλος σαν να μην υπάυπήρχε αύριο (που δεν υπήρχε) ήταν ο Όμο. Ίσως γι αυτό και ευτύχισε να πετύχει και το γκολ που μας χάρισε την κατηγορία.
Με την βοήθεια που μας παρείχε και ο Λεβαδειακός του Παράσχου (καλή του ώρα) ο Πανιώνιος εξασφάλισε την παραμονή.
Και τώρα αδειοδότηση.Αν η ομάδα πάρει την άδεια θα μπορέσει να
ενισχύσει ένα πραγματικά καλό κορμό και να τα πάει καλά και του χρόνου
διαχειριζόμενη πλέον ένα πολύ μικρότερο χρέος. Αν δεν πάρει, θα δώσει ευκαιρία
σε παίκτες από τις υποδομές, που μας απέδειξαν, όταν και όσο αγωνίστηκαν, ότι
με σκληρή δουλειά μπορούν να βοηθήσουν. Ο πρώτος στόχος επιτεύχθηκε, μένει ο δεύτερος
και εξίσου σημαντικός.
Κλείνοντας θα ήθελα να πω ότι στον Πανιώνιο δύο πράγματα με
εκνευρίζουν. Οι φίλαθλοι που δεν έρχονται και οι φίλαθλοι που όταν έρχονται
ασχολούνται με σενάρια και φαντάσματα που οι ίδιοι πλάθουν στο μυαλό τους. Τελικά
δεν έχω καταλήξει τι μου τη δίνει περισσότερο...

49 σχόλια:

Griniaris είπε...

Δεν έχω να πω κάτι για το αγωνιστικό μέρος.Ειλικρινά βλέποντας τις κερκίδες σε ένα τέτοιο ματς που το γήπεδο έπρεπε να είναι κόλαση,δεν ξέρω αν μας άξιζε να μείνουμε έναντι μιας επαρχιακής ομάδας.Είναι ντροπή για τον Πανιώνιο να δίνει αγώνα ζωής και θανάτου μέσα από τόσα προβλήματα μπροστά σε άδειο γήπεδο.Κι όχι τίποτα άλλο αλλά φοβάμαι ότι όλοι αυτοί που έλειπαν σήμερα είναι αυτοί που έδιωξαν τον Τσακίρη και τον κάθε Τσακίρη από την ομάδα.Χειροκροτήστε τους...

Αηδία...

br fun_atic είπε...

Το έχουμε πει όλλές φορές. Αν όσοι υποστηρίζουν ότι ήταν ανάμεσα στους 500 της β' εθνικής, τότε ο Πανιώνιος θα έπρεπε να έπαιζε κάθε παιχνίδι sold out...

IWN1998 είπε...

Τα εισιτήρια πριν από κάποιες αγωνιστικές:

Ξάνθη-Δόξα Δράμας 933 εισιτήρια
Αστέρας Τρίπολης-ΟΦΗ 1151 εισιτήρια
Εργοτέλης-Ατρόμητος 2118 εισιτήρια
ΠΑΟΚ-ΠΑΣ Γιάννινα 9587 εισιτήρια
Πανιώνιος-Λεβαδειακός 2047 εισιτήρια
Παναθηναϊκός-Άρης κεκλ. θυρών
Παναιτωλικός-Ολυμπιακός 5964 εισιτήρια
Κέρκυρα-ΑΕΚ 1324 εισιτήρια

Για ποια επαρχιακή ομάδα με γεμάτο γήπεδο μιλάμε...Μόνον ο Παναιτωλικός είναι τέτοια ομάδα.

Όσο για τη μια από τις πιθανές προς υποβιβασμό, τον Εργοτέλη... αναζητήστε αυτούς που τους φθάνει άλλος εκπρόσωπος της Κρήτης στη Super League.

Σε μέσο όρο ο Πανιώνιος έχει 2192 έναντι 1643 του Ατρόμητου με το υπερπληθυσμιακό Περιστέρι και με την πορεία Ευρώπης.
Από επαρχιακές ομάδες τον παιρνούν μόνον ο νεοφώτιστος Παναιτωλικός, τα Γιάννινα και ο ΟΦΗ.
Όσο για το Αγρίνιο, να θυμίσω τα λεφούσια που είχε ο Αστέρας Τρίπολης την πρώτη χρονιά που ανέβηκε και που παρά την καλή πορεία του είναι πίσω από τον Πανιώνιο.
Να θυμίσω τέλος ότι είμαστε σε εποχή βαθειάς κρίσης και ότι ο Πανιώνιος ήταν ομάδα περικοπών που άλλαξε ολόκληρη και που δεν έκανε και ιδιαίτερα προσπάθειες να προωθήσει το "προϊόν" ούτε επί προηγούμενης διοίκησης ούτε τώρα, δικαιολογημένα λόγω έλλειψης πόρων για τέτοια στολίδια όταν προσπαθούσαμε να ξεχρεώσουμε το βαρέλι δίχως πάτο. Σε ένα ποδόσφαιρο σε βαθειά παρακμή, είναι παρανυχίδα η σημερινή παρουσία του κόσμου που για εργάσιμη μέρα και μετά από έντονη κακοκαιρία και διακοπές Πάσχα, δεν ήταν και ότι το χειρότερο. Ας το πάρουμε και χαμπάρι ποια ότι αυτοί οι λιγοστοί είμαστε και πρέπει να παλέψουμε για να ξαναφέρουμε άλλους στο γήπεδο, τους απλούς συμπαθούντες που χάθηκαν ή νέους που θα έλθουν όταν δουν την προσπάθεια έστω της αννέωσης και της κάθαρσης να δίνει κάποιους καρπούς.

Για τον κόσμο. Σίγουρα δεν λείπουν μόνον αυτοί που έδιωξαν τον Τσακίρη, αν εν τέλει λείπουν εκείνοι.

IWN1998 είπε...

Αυτό με τη Β' Εθνική το έχω ξαναεξηγήσει... Ναι ήμασταν 500 και λιγότεροι επί Βούκοτιτς στα πρώτα ματς και όταν ήρθε ο Κυράστας γίναμε χιλιάδες εντός και εκατοντάδες εκτός. Σε παραπέμπω στον Παπαδάκο που ίσως έχει και στοιχεία. Αν διαβάζει ας σχολιάσει. Και στα ματς σωτηρίας, πχ με Πιερικό πριν πέσουμε, δεν έπεφτε καρφίτσα στο γήπεδο.

IWN1998 είπε...

...Και υπάρχουν και αρκετοί από εκείνους που δυστυχώς μετά από 20 χρόνια μας έχουν πει αντίο...

br fun_atic είπε...

Δηλαδή είμαστε ευχαριστημένοι που παίζουμε μια ολόκληρη κατηγορία ανάμεσα σε συγγενείς και φίλους, με εισιτήριο στη 2 μόλις 5 ευρώ;;;
Κάποια στιγμή οι μόνοι που άκουγα στο γήπεδο ήταν τα πιτσιρίκια που είχαν συνοδεύσει τις ομάδες και φώναζαν σαν τρελά...

Ποιό προιόν έπρεπε να διαφημιστεί; Το προιόν ενός τρελού μπάτζετ που προσέφερε μετριότατο θέαμα, που πηγε να μας ρίξει στα τάρταρα οικονομικά και που μέχρι τον Δεκέμβριο είχε προσφέρει μόλις 14-15 βαθμούς;
Όχι Ίωνα. Όποιος είναι Πανιώνιος υποστηρίζει την ομάδα. Κάτω από οποιεσδήποτε συνθήκες...

br fun_atic είπε...

Φτάσαμε στο σημείο ενώ ζούμε σε ένα δήμο 100.000 ανθρώπων, με όμορους δήμους 200-300 χιλιάδων ανθρώπων, να έχουν μπει απίστευτες προυποθέσεις θερμοκρασίας, υγρασίας, έντασης ανέμων, τιμής εισιτηρίου, αγωνιστικης κατάστασης και βαθμολογικής θέσης για να μαζευτούν 2.000 άνθρωποι στο γήπεδο και κάποιοι από αυτούς μόνο κατόπιν προσκλήσεως...

Endys είπε...

Ουφ!!!!!!!!!Ευτυχώς τέλος καλό όλα καλά.
Τα έχω πάρει με τον γαύρο που θέλει σώνει και καλά να σώσει την Κέρκυρα. Πολύ θα χαρώ αν τα σκουλήκια την Κυριακή τους χαλάσουν τα σχέδια.

Σχετικά με την προσέλευση, αρχίζω να πιστεύω ότι αυτοί είμαστε. Μην ξεχνάμε ότι το καλοκαίρι έπεσαν οι μάσκες με τα στημένα και πολλοί ήταν αυτοί που ξενέρωσαν αφού δεν έχει νόημα να παρακολουθείς κάτι βρώμικο. Μεταξύ μας κι εγώ έχω ξενερώσει με τα αίσχη που έγιναν για να σωθούν Γιάννενα και Κέρκυρα, που δεν ξέρω αν θα ανανεώσω το διαρκείας μου του χρόνου (υπενθυμίζω ότι ήμουν από τους πρώτους μαλάκες? που πήρα διαρκείας πέρυσι τον Ιούλιο και ακόμα περιμένω τη μετοχή μου).
Δεν ξέρω αν αξίζει να στεναχωριέμαι για προδιαγεγραμμένα πράγματα.

IWN1998 είπε...

Αυτοί είμαστε. Τόσοι είμαστε και σε αυτούς τους μέσους όρους κινούνται οι μικρομεσαίες ομάδες σε αυτό το παρακμιακό πρωτάθλημα.

Και δεν καταλαβαίνω το όποιος είναι Πανιώνιος υποστηρίζει την ομάδα κάτω από οιεσδήποτε συνθήκες. Έχετε κάποιον υπόψη σας και το λέτε; Τον Τσολακάκη ή το Βεντούρη; Γιατί τα παιδιά της 3 ήταν εκεί και στη 2 είδα όλες τις γνωστές φιγούρες πάνω-κάτω.
Αυτοί που δεν ήσαν εκεί είναι εκείνοι που έρχονται όταν η ομάδα πάει καλά και το ξέρουμε αυτό χρόνια τώρα. Δεν θα το μάθουμε στην εποχή της κρίσης σε μια μέρα εργάσιμη που ο καθένας μπορεί να έχει τα χίλια μύρια προσωπικά να κάνει.
Ναι για να φέρεις κόσμο στο γήπεδο πρέπει να κάνεις το παραπάνω αλλιώς θα έρχεται ο Ίωνας, ο BRF, οι Πάνθηρες, οι όποιοι Ίωνες και οι συν αυτώ.

Τώρα αν μας στενοχωρεί ότι κάποιοι Λεσχιακοί μπορεί -αν έγινε έτσι- να μην δήλωσαν παρόν λόγω των τελευταίων τριβών, ε τι να κάνουμε η εσωστρέφεια έχει και απώλειες.

Αν μας ενοχλούν οι 2000 της Νέας Σμύρνης, τι να πει ο Ατρόμητος με τους 1800. Και ο Σπανός λεφτά ξοδεύει εκεί.

Ας προσπαθήσουμε να κάνουμε σιγά-σιγά τους 2000, περισσότερους και περισσότερους. Ως τότε το να δαιμονοποιούμε τη συλλογική μας μοναξιά δεν θα μας προσφέρει και πολλά πράγματα.

jeffrey είπε...

Αγωνιστικά:
- Ο Ρόκας υστερεί απελπιστικά όταν πατάει επίθεση...στο υπόλοιπο κομμάτι είναι τίμιος...
- Ο Κούρντι πρέπει να πάρει όγκο για να γιίνει αμ. χαφ...και θα γίνει καλό έτσι...αλλιώς βνα μάθει τη θέση του πλάγιου μπακ...και ήδη είναι ανεκτός...
- Ο Σάμαρης πληρώνει το κομπλεξισμό του μέσου ανόητου, που πάει στο γήπεδο να βρίσει...το ότι ανανέωσε συμφέρει περισσότερο την ομάδα και λιγότερο αυτόν...μέχρι τώρα έπαιρνε ψίχουλα...τις τελευταίες αγωνιστικές είναι σε αγωνιστική πτώση, αλλά δεν είναι κωλόπαιδο, απλά δεν του βγαίνουν οι ενέργειες και δεν διαχειρίζεται το άγχος και τη κούραση σωστά...
- Ο Σκέμπρι έχει ελλείψεις στο τακτικό τομέα και δεν ξέρει να κινείται σωστά στη πτέρυγα...αλλιώς θα ήταν πολύ καλός παίκτης...και όχι εδώ...
- Ο Ντιμπαλά απαράδεκτος...
- Ο Αντούνιεθ έχει εξαίσιο αριστερό και τρομερά στημμένα...αλλά φτάνει για μια σεζόν 30 αγώνων για να είναι βασικός...γιατί κατά τα άλλα μέτριος και βαρύς...-
- Ο Αμπντουλάγεφ γυρνά Αζερμπαϊτζάν...
- Ο Μενδρινός είναι καλός, είναι ηγέτης, βελτιώνεται παίρνοντας παιχνίδια, είναι βασικός του χρόνου...
- Ο Σούλης δε πάει πουθενά...νόμιζα ότι θα δάγκωνε τη μπάλα στο γκολ...τόση μανία είχε
- ο Σιόβας πάει Ολυμπιακό...καλή του τύχη, αλλά δύσκολα τα πράγματα...
- Ο Πιέρ είναι ο μόνος παίκτης Α' εθνικής με τρία μικρά ονόματα...Ζαν, Ζακ, Πιέρ...ξέρει τη θέση και είναι έμπειρος...να μείνει, θα βοηθήσει

Ο ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΘΑ ΖΗΣΕΙ ΚΑΛΥΤΕΡΕΣ ΗΜΕΡΕΣ ΜΟΝΟ ΑΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΕΙ ΠΕΝΤΑΨΗΦΙΟ ΠΥΡΗΝΑ ΦΙΛΑΘΛΩΝ ΣΤΟ ΓΗΠΕΔΟ...ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΟΜΩΣ ΝΑ ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΕΚΤΟΝΩΘΟΥΝ ΚΑΤΑ ΠΑΝΤΩΝ, ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΝΑ ΤΟ ΓΥΡΙΣΟΥΜΕ ΣΤΟ ΥΓΙΕΣ ΤΡΙΨΗΦΙΟ...
υ.γ. οι εντυπώσεις από τη θύρα 2, όπου και έχω διαρκείας...

General Tanz είπε...

Γεια σου ρε Οτσαλαν τιτανα!!!!

Στο α ημ με διαβολεμενο Αντουνιες και Μρνδρινο χαναμε 0-1!! Αμα μαμιεται το τοπι ομως, τετοια κανει. Στο γκολ του Βασιλακακη φερει μεγαλη ευθυνη ο Σιδερακης που πηγε να βγει και σταματησε. Επισης στη φαση του ακυρωθεντος γκολ της Ξανθης επισης ελεγχεται, σωνει βεβαια το πλασε του Μαρκοφσκι που θα μας τελειωνε. Γιαννακη προσεχε, τωρα που πας να φτιαξεις το ονομα σου.

Σουπερ ο Πιερ, ο γνωστος φιλοτιμος Κουτσι, και καιστος και βαρυς ο Ντιμπαλα παιζοντας ομως παρα πολυ εξω απο το κουτι.

Τελος καλο ολα καλα, ακουω οτι κατι "καλο" μπορει να γινει για την αδειοδοτηση. Για να δουμε.

ΥΓ Στα μαρμαρα δεν εχω ποτε κακο αποτελεσμα, ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΜΕΙΝΩ ΕΚΕΙ. Απολογουμαι για την μη παρουσια μου στην "Φωλια του Κουκου" της 4!!!!

Καλημερα!

NK99 είπε...

Όποιος δεν έρχεται στο γήπεδο έχει κάποιους λόγους τους οποίους εγώ σέβομαι απόλυτα. Δεν αφαιρώ από κανένα το δικαίωμα να λέει ότι είναι Πανιώνιος και ας μην πηγαίνει στο γήπεδο.

Φυσικά δεν σέβομαι κανένα από αυτούς που δεν έρχονται διότι δεν έχουν πλέον να αποκομίσουν προσωπικό υλικό όφελος από αυτό.

Πιστεύω ότι πρέπει να δημιουργηθούν κίνητρα στον κόσμο να έρθει ή μάλλον να παραμείνει διότι του χρόνου θα είμαστε ακόμα λιγότεροι. Κανένα παιδί δεν πρόκειται να γίνει και δεν γίνεται Πανιώνιος όταν ο σύλλογος εμφανίζεται καρπαζοεισπράχτορας εντός και εκτός γηπέδου και να γίνεται αντικείμενο κοροιδίας στοι σχολείο του έχοντας να υπερηφανευτεί μόνο για την ιστορικότητα του σωματείου.

Η προηγούμενη ελεεινή διοίκηση έκανε απίστευτη ζημιά. Το χρεός που άφησε ήταν το λιγότερο διότι το περισσότερο είναι ότι κρύωσε τον κόσμο.

Η σημερινή διοίκηση φαίνεται ότι έχει άλλες προτεραιότητες και δεν την πολυενδιαφέρει το θέμα. Ακόμα και αν επιτευχθεί η οικονομική εξυγίανση που θα είναι άθλος διότι η μετακύλιση του χρεόυς δεν είναι, υπάρχει ο κίνδυνος αυτή να στερείται νοήματος.

Εγώ προτείνω αντί να αφορίζουμε τον κόσμο να προβληματιστούμε. Ας ξεκινήσουμε με το ερώτημα γιατί τα παιδιά στην Ν.Σ. δεν γίνονται πανιώνιοι.

IWN1998 είπε...

@NK99. Αν και συμφωνώ σε όλα σχεδόν, μια παρατήρηση-προσθήκη. Η προηγούμενη ελεεινή διοίκηση δεν είναι η μόνη που άφησε χρέη.

br fun_atic είπε...

Η προηγούμενη διοίκηση NK99 δεν δημιούργησε ζημία στο σύλλογο μόνο από το χρέος.
Για να λέμε αλήθειες, πάγωσε τον κόσμο γιατί το πρώτο πράγμα που έκανε ήταν να καταστήσει τον Πανιώνιο δορυφόρο του Ολυμπιακού...
Η νέα διοίκηση δνε είχε καθόλου άλλες προτεραιότητες. Πήρε μια ομάδα στα όρια της χρεοκοπίας, με ένα μπάτζετ βαρύ και ασήκωτο, με χρέη σε όποιον φοράει κάλτσες και παπούτσια και έδωσε ευκαιρίες σε νέα παιδιά (προπονητή και παίκτες). Οφείλουμε να ομολογήσουμε πλέον ότι όσες μεταγραφές κι αν έγιναν τελικά ήταν πετυχημένες.

Δεν αφορίζω κανέναν γιατί δεν έρχεται στο γήπεδο. Λέω όμως κάτι απλό. Είσαι Πανιώνιος, έχεις κρυώσει και λόγω κρίσης δεν μπόρεσες ολόκληρη χρονιά (ή δεν ήθελες) να βοηθήσεις την ομάδα με την παρουσία σου. Στο παιχνίδι που κρίνεται η κατηγορία δεν κουνάει η καρέκλα; Δεν σου περνάει από το μυαλό ότι ίσως και να μην πρέπει να δεις νόβα;
Κι αν όλοι αυτοί κρύωσαν με την σημερινή ομάδα και διοίκηση, γιατί δεν γέμιζαν το γήπεδο επί Τσακίρη που έδινε χρήματα και αγόραζε παίκτες με τεράστιο ειδικό βάρος; Ποιόν έπρεπε να τους φέρει για να γίνουν τα παιδιά μας Πανιώνιοι;

Η σημερινή διοίκηση απέδειξε κάτι απλό. Μπορείς να κάνεις ομάδα ακόμη και με λίγα χρήματα. Είμαι βέβαιος ότι ακόμη κι αν δεν πάρουμε άδεια και πάλι θα καταφέρουμε να κάνουμε ομάδα με τα μωρά του Παυλόπουλου.

vassilis είπε...

Εγώ θα καταθέσω τη προσωπική μου άποψη.
Με τις κινήσεις Κιντή είχαμε ήδη ξενερώσει ακόμα και στο άκουσμα του ονόματός του αφού προερχόταν απο ΑΕΚ και ήταν και αποτυχημένος!(τότε παρόλα αυτά συνέχισα και πήρα το διαρκείας μου)
Μετά ο Τσακ πήγε να μας κρεμάσει στην οικογένεια Ψωμιάδη.2η ξενέρα...
Μετά χιτσκοκική διοίκηση φαντασμάτων τύπου Τσολακάκη με ψευτουποσχέσεις ακάλυπτες επιταγές και διόικηση τύπου 80's. 3η ξενέρα...(συνειδητά δεν πήρα διαρκειας)
Μετά Χρέη και ορατός ο κίνδυνος υποβιβασμού...εκεί που πήγαινε η ομαδούλα να σηκώσει κεφάλι και αφού διώχναμε ότι θεωρητικά καλύτερο είχαμε...έσκαγαν από παντού χρωστούμενα!Μέχρι και ο Μαγκντί μας θυμήθηκε!Ξενέρα!
Παράλληλα θα σας θυμίσω ότι μιλάμε για ένα πρωτάθλημα μετά το σκάνδαλο με τα στημένα...Καχυποψία....μετά η Superleague είπε τη λέξη αυτοκάθαρση!Ξενέρα και η αυτοκάθαρση!
Τα είδαμε με τον Ολυμπιακό και την Κερκυρούλα του!
Τέλος θα πω ότι έχω δει τον Πανιώνιο να προσφέρει περισσότερο πάθος στους αγώνες του σε παλιότερα χρόνια κάτι που συνολικά δεν το είδαμε φέτος.
Και όλα αυτά φίλοι μου σε ένα πρωτάθλημα που το καλό θέαμα είναι το τελευταίο ζητούμενο και ειδικά για τις ομάδες που προσπαθούν να κρατηθούν στη κατηγορία.
Αν εξαιρέσουμε τις ομάδες που χρώσταγαν παιχνίδια ο Πανιώνιος βολόδερνε στις τελευταίες θέσεις σε όλο το πρωτάθλημα...Δε λέω ότι αν είσαι χαμηλά δεν πας στο γήπεδο...αλλά σίγουρα ξενερώνεις βλέποντας μια πορεία με ήττες εντός και ΚΑΜΙΚΑΖΙ εκτός!και δεν ξενερώνεις μόνο, φοβάσαι!
Δηλώνω επίσης την άποψή μου ότι για μένα υπήρξε φέτος η τροχοπέδη με τον τρόπο έκδοσης των εισητηρίων. Και εξηγώ:
Αναγκαστικά δουλεύω σε δύο δουλειές, τελειώνω 8 το βράδυ και πολλές φορές δουλεύω και σαββατοκύριακα λόγω της φύσης της δουλειάς μου.Στα μεσοβδόμαδα ή σαββατιάτικα παιχνίδια που πιστέψτε με δεν ήταν λίγα φέτος...ήθελα να πάρω τελευταία στιγμή εισιτήριο...σκ@7@ δεν είχα ανανεώσει τη κάρτα φιλάθλου...ήταν στραβό το κλίμα το έτρωγε και ο γαϊδαρος με το ΠΙΛΟΤΙΚΟ σύστημα που έχει επιβληθεί...!
Τέλος πάντων δικαιολογίες ίσως όλα τα προηγούμενα αλλά πρέπει να ξεχωρίσουμε τι είναι ο καθένας.
Εγώ παιδιά είμαι Πανιώνιος, είμαι όμως και φίλαθλος μου αρέσει η μπάλα. Στο γήπεδο πάω για μπάλα!!!!!δυστυχώς (είμαι 32 χρονών) λίγες φορές έχω δεί καλή μπάλα από την ομάδα μου και αυτό στη συνείδηση ένός αγνού Πανιώνιου είναι πολύ βαρύ διότι την ομάδα μας την έχουμε ψηλά!
Όσες φορές πάω πρέπει να ανεχτώ το άγχος την αγωνιά το κακό θέαμα και τους κυριούληδες της κερκίδας που βρίζουν παίχτες αφορίζουν πραγματικούς εργάτες της ομάδας ξεχνώντας τη προσφορά και κάνοντας παράλληλα σενάρια τα οποία μόνο εμετικά μπορώ να τα χαρακτηρίσω (συμφωνώ με την ανάρτηση του BR).
Παρακαλώ όποιον κατάφερε και διάβασε αυτή τη μακροσκελή, και ζητώ συγγνώμη, ανάρτηση (τα είχα καιρό μέσα μου!) να μου δώσει επιχειρήματα για να πιάσουμε πάνω από 2000 μέσο όρο στη Νέα Σμύρνη!

ΠΛΕΟΝ ΚΟΙΤΑΜΕ ΤΗΝ ΑΔΕΙΟΔΟΤΗΣΗ, ΠΡΟΤΕΙΝΩ ΝΑ ΞΕΚΙΝΗΣΟΥΝ ΤΑ ΔΙΑΡΚΕΙΑΣ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΧΡΟΝΙΑΣ ΚΑΙ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΕΓΩ ΠΑΩ ΠΡΩΤΟΣ ΝΑ ΑΝΑΝΕΩΣΩ ΓΙΑ ΝΑ ΣΤΗΡΙΞΩ ΤΗ ΝΕΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΚΑΙ ΤΗ ΝΕΑ ΟΜΑΔΑ ΠΟΥ ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΕΧΕΙ ΜΕΛΛΟΝ ΚΑΙ ΠΑΡΟΝ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΣΕ ΟΙΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΑΛΛΗ ΠΡΟΤΑΣΗ ΓΙΝΕΙ (ΣΤΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΜΟΥ ΟΡΙΑ!)

br fun_atic είπε...

Νομίζω ότι πάνω κάτω όλους μας έχουν ξενερώσει όλα αυτά που αναφέρεις τα τελευταία χρόνια.

Μπορώ να τα δεχθώ ως επαρκείς αν θέλεις δικαιολογίες για ολόκληρη την χρονιά. Όχι όμως για το παιχνίδι που κρίνει την κατηγορία σε ένα πρωτάθλημα μάλιστα που είναι βέβαιο οτι όλοι περιμένουν τη δική σου στραβή για να μαγειρέψουν τα δικά τους παιχνίδια.

Χωρίς πολλά πολλά, χθες, ανεξάρτητα από ξενέρες κ.λ.π, το γήπεδο έπρεπε να έχει 5.000 κόσμο Min.

Και πάλι, αυτοί που μου τη δίνουν περισσότερο είναι όσοι έρχονται για να αναλύσουν στον διπλανό τους τα σενάριά τους. Έλεος ρε παιδιά. Όλοι ίδια ομάδα είμαστε...Πόσοι προδότες μπορούν να έχουν μείνει στον Πανιώνιο των 2.000 εισιτηρίων;

IWN1998 είπε...

Την απάντηση των 2000 μέσο όρο εισιτηρίων την έδωσες μόνος σου. Και επί Τσακίρη δεν κάναμε τα τρελλά νούμερα. Ακόμα και με Ρεκόμπα και Λόλο, σε διαρκείας, τσίμα-τσίμα περάσαμε τα 2000. Στα χρόνια της υπέρβασης. Πόσω μάλλον σήμερα. Αυτοί είμαστε. Ακόμα και η Νέα Σμύρνη, στην κλίμακα των 100.000 και βάλε, δεν είναι η γειτονιά του 60, του 70, ούτε του 80, με ανθρώπους που είχαν ζημωθεί με τον Πανιώνιο. Είναι γειτονιά μετοίκων με άλλες παραστάσεις και άλλα βιώματα και προτιμήσεις. Απλά κάτοικοι και όχι Νεοσμυρνιώτες. Αυτή είναι η αλήθεια. Τώρα για τα σενάρια, τους προδότες κλπ, αλήθεια τι περιμένεις σε ένα σύλλογο που τον έχει φάει εδώ και δυο χρόνια η εσωστρέφεια και το αλληλοφάγωμα; Πραγματικά θα έπεφτα από τα σύννεφα αν δεν υπήρχαν τέτοια φαινόμενα. Στο χέρι μας είναι να τα μετριάσουμε και να τα εξαλείψουμε. Η διοίκηση κατάφερε με τις δυνάμεις του συλλόγου, με τον Άκη, το Μανίκα, το Λίμα, με ανθρώπους από το σύλλογο, να κρατήσει αγωνιστικά την ομάδα και το κυριότερο να αντισταθμίσει το περσινό άγος του "παραρτήματος", που όλοι συμφωνούμε ότι έδιωξε κόσμο γιατί το κυριότερο που είχε να περιφανεύεται ο Πανιώνιος ήταν η ανεξαρτησία του από το ΠΟΚ και το κατεστημένο του χώρου και αυτό το έχασε στην προσπάθεια να συνεργασθεί και με το διάβολο για να σώσει μια χρονιά που πήγαινε κατά διαβόλου. Βέβαια πρέπει να δούμε και τι θα γινόταν αν εν τέλει καταλήγαμε στη θέση του Ηρακλή πέρυσι. Δεν θα μιλάγαμε σήμερα στο ίδιο στάτους σίγουρα.
Επανερχόμενο στο θέμα, θεωρώ ότι η διοίκηση πετυχαίνοντας έστω το στόχο τον αγωνιστικό και προσπαθώντας με νύχια και δόντια τον εξωαγωνιστικό, έχει πια την καλή μαρτυρία. Από την ανάρτηση του Βασίλη, βγαίνει το συναίσθημα ότι όσο μπορούν όλοι οι Πανιώνιοι, αυτοί που έρχονταν αλλά και πολλοί που δεν έρχονταν, έχουν τη διάθεση να βοηθήσουν. Συμφωνώ και με την άμεση προπώληση των διαρκείας και δεν είναι και μεγάλη δουλειά να τα στηρίξουμε κάπως, όχι σαν πέρσι που ψάχναμε να βρούμε τον υπεύθυνο να τα αγοράσουμε και αυτός ήταν άφαντος και κλειδαμπαρωμένος σε ένα γραφείο χωρίς μια πινακίδα που πουλιούνται τα διαρκείας.

stam είπε...

Όσα χρονια έρχομαι γήπεδο κ είναι πολλα αυτά, αυτοί οι 2000 είμαστε πάνω κάτω. Με εξαίρεση κάποιες στιγμές επι Τσακιρη που είχαμε μαζέψει κόσμο γιατι η ομάδα είχε άλλο αέρα κ άλλους στόχους, ασε που έβλεπες κ μπάλα.
Είναι κ θέμα πόσο γουσταρεις τη μυρωδιά του γηπέδου κ την κάψα που έχεις με την ομάδα. Εγω γυρναγα σκοτωμενος απο το Βόλο για να προλάβω το γήπεδο χθες κ ξέρω φίλους που μένουν δίπλα στο γήπεδο κ δεν κουνηθηκαν απο τον καναπέ.
Το πιο άσχημο χθες όμως ήταν ότι δεν έβλεπες πάθος ούτε στον κόσμο ούτε κ στην ομάδα. Παίζαμε παιχνίδι μια κατηγορία κ υπήρχε μια ξενερωτιλα στις εξέδρες κ υποτονικοτητα μέσα στο γήπεδο. Έβλεπες τους παίκτες της Ξάνθης πως έπεφταν στην μπάλα κ έβλεπες κ τους δικούς μας κ αναρωτιοσουν αν είχαν ιδέα ότι πέφτουμε κατηγορία. Ίσως να έχει να κάνει ότι οι μισοί κ βάλε είναι ήδη φευγατοι.
Πάντως για να σταθεί του χρόνου η ομάδα χρειάζονται πολλές αλλαγές κ εντός κ εκτός γηπέδου.

NK99 είπε...

Επομένως βγάζουμε το ΟΡΘΟΤΑΤΟ συμπέρασμα ότι πολλούς πανιώνιους δεν τους πολυενδιαφέρει να είναι ο Πανώνιος στην Α. Γιατί? Διότι δεν υπάρχει καμία προοπτική είναι η απάντηση. Διότι με την προηγούμενη διοίκηση ο μόνος λόγος ύπαρξης ήταν να υπάρχει ο διαχρονικός και να κάνει μπίζνες με το αφεντικό του. Διότι η νέα διοίκηση ναι μεν προσπαθει στην οικονομική διαχείριση και φαίνεται αυτό, αλλά δείχνει να μοιάζει με την προηγούμενη σε μερικά πράγματα. π.χ. η διαφάνεια...

Ας βγουν να μας πουν ένα σχέδιο προοπτικής για τον Πανιώνιο. Ας το εξηγήσουν στον κόσμο. Ας είναι σε ορίζοντα 10 ετίας ή 100ετίας αλλά να είναι κάτι.

Θέαμα δεν πρόκειται να παρουσιάσουμε καλύτερο από αυτό που βλέπουμε και που μάλλον είναι καλύετρο από αυτό που περίμενα εγώ, ας νιώσουμε όμως ότι συμμετέχουμε σε μία προσπαθεια να δούμε τον Πανιώνιο ΚΑΠΟΤΕ ψηλά και όχι ότι βοηθάμε τους ιδιοτελείς σκοπούς κάποιων διοικούντων.

Επί Τσακίρη, που η ομάδα πορεύτηκε ουσιαστικά με τα έσοδα της διότι τα περισσότερα χρήματα που δαπάνησε ο Τσακίρης πήγαν σε διάφορες τσέπες χωρίς αντίκρυσμα, ο ΛΙΓΟΣ κόσμος του Πανιωνίου συσπειρώθηκε και άρχισαν να έρχονται και άλλοι.

Ας το κατάλαβουμε ότι αυτό που κάνει ο Πανιώνιος ΔΕΝ ΕΜΠΝΕΕΙ όχι αυτούς που δεν έρχονται αλλά ούτε αυτούς που έρχονται. ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ.

Ας πουλήσει και λίγο οπαδιλίκι η διοίκηση, δεν είναι κακό...Αυτο που ακούστηκε να λέει ο Μάντζιος στο ΟΑΚΑ καλό ήτανε....

vassilis είπε...

@nk99

Φίλε,
αν θες τη γνώμη μου πρώτα τη σώζεις τη παρτίδα και μετά τη κερδίζεις.
Στην ανάσταση έτυχε να είμαι με το κο Τσάβαλο...είναι προς το παρόν πολλά και απανωτά τα προβληματα στο διοικητικό και οικονομικό κομμάτι που δεν υπάρχει περιθώριο για προγραμματισμό....ακόμα.(Περαν της ΠΑΕ υπάρχει και ερασιτέχνης με πολλαπλά προβλήματα!!!!!)
Ας κάνουμε υπομονή, ας συμβάλλουμε ας αγκαλιάσουμε όσο μπορούμε αυτό που αγαπάμε και μετά υπάρχει χώρος για προτάσεις και υλοποίηση αυτών.
Θα συμφωνήσω ΦΥΣΙΚΑ μαζί σου για τη διαφάνεια.
Θα προτείνω να ξαναπάνε οι προβεβλημένοι αθλητές μας στα σχολεία όπως επί Τσακίρη και να ανοίξουμε τις ακαδημίες μας στα χαμηλότερα εισοδήματα!
Τα παιδιά είναι η δύναμή μας ανέκαθεν.
Όσο για τη Β, πιστεύω ότι οι Πανιώνιοι αποδείξαμε ότι δεν θέλουμε μαφιόζους και Α και θέλουμε Πανιώνιους ακόμα και αν πέσουμε! Το αποδείξαμε, κανείς άλλος δεν το έχει κάνει!
Ναι φίλε μου καλέ, αν δε μπορούμε ας πέσουμε και ας ανασυνταχθούμε, η διαφορά είναι ότι πιστεύω οτι ο ΠΑΝΙΩΝΙΟΣ μπορεί πολύ πιο εύκολα με το υλικό του να κάνει πορεία στην Α και να διεκδικεί Ευρώπη.Τα σπλάχνα του βγάζουν συνέχεια, οι άνθρωποι του βλέπουν μπάλα και βλέπουν παιδιά με ταλέντο. Αρκεί να καταλάβουμε σε τι πρωτάθλημα παίζουμε (σημαντικό) και ποιοι είναι οι στόχοι μας που μπορούμε να πετύχουμε αν πιστέψουμε στους ανθρώπους και στις δυνάμεις μας

vassilis είπε...

@BR

δεν έχω καταφέρει ποτέ, όταν κάνω αναρτήσεις, με την πρώτη να αποδείξω ότι δεν είμαι ρομπότ!
Συμβαίνει κάτι με μένα; να κοιταχτώ σε κανένα συνεργείο Η/Υ; ή έτσι είναι φτιαγμένη η απαλήθευση;

dimosthenis είπε...

Πολύ γουστάρω αυτό το μπλοκ που ακόμα και όταν σωζόμαστε βγάζουμε απωθημένα. Όταν ανέλαβε η νέα διοίκηση λέγαμε να υπάρξει οικονομική εξυγίανση και μετά βλέπουμε. Έφυγε προπονητής 8-9 παίχτες, ήμασταν το πρώτο φαβορί για υποβιβασμό μετα τη Δόξα. Ξαφνικά κάναμε με το Μάτζιο κάποιες νίκες στην έδρα μας και είπαμε μήπως και σωθούμε και αγωνιστικά. Θα είναι άθλος αλλά θα το παλέψουμε. Κάναμε τρεις νίκες τον τελευταίο μήνα με ΟΦΗ, Δόξα και Λιβαδιά και φάνηκε πως σωθήκαμε. Όμως ο χοντρός ήθελε να σώσει και την Κέρκυρα και της έδωσε το διπλό στο Καραϊσκάκη ανατρέποντας πλήρως τα δεδομένα. Κάποια στιγμή ενώ χάναμε από την Ξάνθη και ήταν ισοπαλία ο Εργοτέλης φαινόταν ότι μπάινουμε σούμπιτοι στο παιχνίδι του υποβιβασμόύ. Μια νίκη του Εργοτέλη στην Ξάνθη με την άδιάφορη Skoda και μια της Κέρκυρας στο άδειο Βικελίδης με το διαλυμένο Άρη και αντίο Πανιώνιε, αν δεν κέρδιζες στην Τρίπολη.
Ο Θεός της μπάλας ήθελε να ισοφαρίσουμε, το πιο σημαντικό απόλα και να σκοράρει ο Σουμπίνιο καταδικάζοντας τον Εργοτέλη.
ΣΩΘΗΚΑΜΕ ΚΑΙ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ!!!!! Να το ξαναγράψω μήπως και δεν έγινε αντιληπτό
ΣΩΘΗΚΑΜΕ ΚΑΙ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ!!!!!
Έτσι υπήρξε και η οικονομική εξυγίανση (όση υπήρξε) και η αγωνιστική εξασφάλιση.
ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ: Μοιράζουμε συγχαρητήρια σε παίχτες, προπονητικό τημ και διοίκηση αλλά πάνω από ολα στους 2000 Πανιώνιους φιλάθλους που έμεινα πιστοί μέχρι το τέλος. Είναι, φίλοι μου, η ώρα των συγχαρητηρίων όχι της γκρίνιας και της μιζέριας. Είναι η ώρα της βαθιάς ανακούφισης και της αναγνώρισης της τεράστιας προσπάθειας που καταβλήθηκε από όλους. Μπράβο στη διοίκηση Τσάβαλου, μπράβο στον Άκη μπράβο στα παιδιά μας. Πετύχατε το ακατόρθωτο!
Όποιος θέλει να βρεί στραβά θα βρει για όλους. Εγώ είμαι ευτυχισμένος. Άν η διοίκηση βρει κάποιους χρηματοδότες ή έναν επώνυμο με οικονομική άνεση που μπορεί να γυρίσει την ομάδα θα είναι η τέλεια επιτυχία, αν όχι τα σπλάχνα της ομάδας θα την τροφοδοτήσουν με νέο υγιές αίμα.Ζήτω ο Πανιώνιος

stam είπε...

Ως πετυχημένη θα κριθεί η διοίκηση όταν κ εφόσον πάρουμε την άδεια. Γιατι καλλιεργείται ένα κλίμα ότι δεν τρέχει κ τίποτα να μην πάρουμε άδεια θα παίξουμε με τους πιτσιρικάδες κ όλα καλα.
Προφανώς βγήκαν κ αλλα χρέη στην πορεία, προφανώς κ τα έσοδα είναι περιορισμένα αλλα αν δεν κάνω λάθος όλο αυτο το ξεπούλημα των παικτων έγινε ακριβώς για να μπορέσουμε να πάρουμε την άδεια. Και χωρίς άδεια θα ξεκινήσει η επόμενη χρονια κ θα λέμε πάλι για το θαύμα που πρέπει να κάνει η ομάδα για να σωθει κλπ...

General Tanz είπε...

Ενω αν δεν παρει την αδεια θα θεωρηθει αποτυχημενη η διοικηση(που εσκαγαν προσφυγες Τριτη, Πεμπτη, Σαββατο), και καποιοι εδω μεσα καλλιεργουν και κλιμα!!!!!
Ράντομ το βρισκω.

br fun_atic είπε...

Ώρα με την ώρα περιμένουμε στον Πανιώνιο ένα μηχάνημα εκτύπωσης ευρώ...Για να πληρώσουμε όσους οφειλέτες από τα παλιά (τα πολύ παλιά) μας θυμήθηκαν όλη τη χρονιά, για να εξασφαλίσουμε την αδειοδότηση και για να αγοράσουμε τους παικταράδες που αξίζει να βλέπουν οι 2.000 απαιτητικοί Πανιώνιοι φίλαθλοι, με την ελπίδα ότι με σωστό προμόσιον, χαμηλές τιμές στα διαρκείας και άπειρες προσκλήσεις, μπορεί και να γίνουν 2.300 του χρόνου...
Έτσι θα μπορέσουμε να χλεβάσουμε όλες τις υπόλοιπες ομάδες του πρωταθλήματος (εξαίρεση ο Ολυμπιακός) που δεν θα καταφέρουν να πάρουν αδειοδότηση...

Miltos@Chios είπε...

Θα συμφωνησω με τον οικοδεσποτη οτι ειναι ντροπη να παιζει η ομαδα μια κατηγορια και το γηπεδο να ειναι αδειο.Και οχι μονο αυτο αλλα και αρκετοι απο εκεινους που πηγανε να γρινιαζουν.Την γρινα δεν την αντεχω.Επι σειρα ετων οταν ζουσα ακομα στην Νεα Σμυρνη πηγαινα στην 4.Πρωτα στα πρωην υβριστικα και μετα πανω.Ο λογος που αλλαξα και πηγα απεναντι ητανε αυτος ακριβως:η γρινα!(αν και τελευταια υφισταμαι πιεσεις να επανελθω!).Γιατι ειναι αδειο το γηπεδο?Γιατι αυτοι και τοσοι ειμαστε.Γιατι επισης (οπως πολυ σωστα εγραψε ο Ιωνας)η Νεα Σμυρνη εχει πλημμυρισει ξενους,χωρις καμία διασυνδεση με την κοινωνικη δομη της πολης και την ιστορια της.

Miltos@Chios είπε...

Και για το θεμα των 500 της Β`Εθνικης θα συμφωνησω και παλι με τον Ιωνα.Ναι, στην αρχη τοσοι ειμαστε(οπως εκεινο το χιονισμενο απογευμα με τους Ποντιους Βεροιας...)αλλα μετα ερχοταν πολυς κοσμος.Στο τελευταιο και καθοριστικο παιχνιδι με τον Χαραυγιακο(2-0)το γηπεδο ειχε 7000 κοσμο!

br fun_atic είπε...

γιατί λοιπόν τότε να έχει 7.000; Γιατί απλούστατα δεν είμαστε μόνο 2.000 απλά βαριόμαστε...Ας μην έχουμε αυταπάτες. Δεν είμαστε καλοί φίλαθλοι...

IWN1998 είπε...

Γενικά στο Ελληνικό αθλητισμό υπάρχει πρόβλημα στους δεσμούς του οπαδού με την ομάδα του. Οι δεσμοί αυτοί είναι χαλαροί εν γένει και έντονοι όταν η επιτυχία και η δύναμη της μαζικότητας τονώνει το εγώ του οπαδού.
Στην Αγγλία η Γούλβς πέφτει στην Δ Εθνική και μαζεύει και εκεί πάνω-κάτω τον ίδιο κόσμο όπως στιην Πρέμιερ.
Εδώ ακόμα και ο Ολυμπιακός στα προ Κόκκαλη πέτρινα χρόνια του δεν είχε τον κόσμο που είχε μετά και τώρα.
Συνεχίζω να θεωρώ όμως ότι η διαμονοποίηση του μειωμένου οπαδικού δυναμικού στα πλαίσια της Ελλάδας της κρίσης και του παρακμιακού ποδοσφαιρικού γίγνεσθαι και δεν προσφέρει τίποτα παρα μόνο την γκρίνια που τόσο φαίνεται η περισσοτέρη να απεχθάνονται, σε μιαν άλλη εκδοχή της, και την εσωστρέφεια κυριώς λόγω των ενδοπανιώνιων συγκρούσεων που ζούσαμε και ζούμε.
Για το θέμα της άδειας ίσως δεν χρειαζόμασταν τη μηχανή που κόβει Ευρώ αλλά μπορεί μια διαφορετική προτεραιότητα στον τρόπο που αποπληρώνονται κάποια χρέη και πιθανόν και μια κινητοποίηση των 2000 κάπως.
Και κάτι τελευταίο για το πλήθος των Πανιωνίων. Στην πλέον πολυπληθή Πανιώνια ομάδα στο facebook υπάρχουν 7500 μέλη αν δεν κάνω λάθος. Είναι ζήτημα αν 100-150 μετέχουν ενεργά. Μπορεί να κάνω λάθος αλλά αυτή την εντύπωση έχω αποκομίσει.
Η ενεργοποίηση και η μαζικοποίηση των Πανιωνίων χάθηκε την εποχή της υπέρβασης και του νέου γηπέδου. Τώρα χρειάζεται υπομονή, επιμονή και μικρά βήματα προόδου.

IWN1998 είπε...

To 1992-1993,η ΑΕΚ και ο ΠΑΟΚ έκοβαν 30 με 40 χιλιάδες εισιτήρια. Τώρα λιγότερα από 8 χιλιάδες η πρώτη και κάτι παραπάνω από 10 χιλιάδες ο πρώτος.

Miltos@Chios είπε...

Ναι Ιωνα ακριβως το παιχνιδι χαθηκε την εποχη της υπερβασης.Και τωρα γυρισαμε εκει που ημαστε παντα.Και μιά και ανεφερες την Αγγλια αναμεσα στα αλλα που θυμαμαι απο την εποχη που ζουσα εκει,ειναι το εξης:To Nottingham(-on Trend) εχει δυο ομαδες.Την γνωστή Forest και την δευτερη ομαδα της πολης(πιο αγαπητη ομως)Notts County.Βρεθηκα λοιπον στον τελευταιο αγωνα της περιοδου στην Γ`Εθνικη, με την County να υποβιβαζεται στο περιφερειακο και να εχει στο γηπεδο της 22.000 κοσμο,κοσμο ο οποιος παρεμενε στις θεσεις του περιπου μιση ωρα μετα την ληξη του αγωνα τραγουδωντας για την ομαδα του!(και οχι δεν υπηρχαν ουτε βρισιες,ουτε αναζητηση υπευθυνων,ουτε επεισοδια ουτε κάν λαικά δικαστήρια...)

Endys είπε...

Οι δηλώσεις του σερ Άλεχ μετά από τη συνομιλία που είχε με τον Γιανγκ
«Είχαμε μια συνομιλία με τον Άσλεϊ και μιλήσαμε για τα πέναλτι που κέρδισε πρόσφατα. Θεωρώ πως υπερέβαλε για να κερδίσει την ποινή. Ξέρει ποιοι είμαστε και νομίζω πως μετά τη συζήτηση θα το αλλάξει»

Τι να πω, οι άνθρωποι είναι αιώνες μπροστά.
Γι αυτό η Νοτς Κάουντυ είχε 22.000 κόσμο όταν έπεφτε κατηγορία. Απλά μελαγχολώ.

Miltos@Chios είπε...

...μαλλον εμεις αιωνες πισω,στην εποχη των σπηλαιων.

IWN1998 είπε...

Όταν η αξιοπρέπεια προέχει και ο σκοπός δεν αγιάζει τα μέσα...

br fun_atic είπε...

Πολύ φοβάμαι Ίωνα ότι όταν χρωστάς είναι οι πιστωτές που επιβάλουν τους όρους πληρωμής

IWN1998 είπε...

Ακόμα και αν ανήκουν στην πανιώνια οικογένεια...

br fun_atic είπε...

χρόνια πολλά στους Γιώργιδες και στις Γιωργίες.

br fun_atic είπε...

Μωρέ τι μας λες...

http://www.sport-fm.gr/article/548371

έτσι εξηγείται η κόκκινη...Εμπρός στο δρόμο που χάραξε ο Σίτο...

IWN1998 είπε...

Ίσως έχει και μια σιγουριά για το θέμα της αδειοδότησης...
Μετά την κάρτα πάντως είχε πάρει και κάτι κιλάκια...
Και για τον Κούτσι μάλλον αναμένουμε παρόμοια. Αν και αυτός έχει συμβόλαιο ως το 2013, αν δεν κάνω λάθος.
Ο Ντιμπαλά έχει εξάμηνο συμβόλαιο οπότε γιοκ χωρίς αδειοδότηση. Νομίζω και ο Πιέρ το ίδιο...
Να δούμε και εν τέλει αν θα βαστάξει η απόφαση για μη υποβιβασμό των μη αδειοδοτούμενων μετά από τις προσφυγές του υποβιβασμένου Παναιτωλικού (ο Εργοτέλης δεν ξέρω αν έκανε το ίδιο αλλά ότι ισχύσει για τον ένα θα ισχύσει και για τον άλλο).

br fun_atic είπε...

Συμφωνείτε να παίξει το ιώδιο Σάββατο 19:30;

lefterix είπε...

Ρε συ, έχουμε το μπάσκετ γαμώτο, αλλά αν δε γίνεται αλλιώς, είμαι μέσα... Τι να κάνω, έχω καιρό να σας δώ... Και ποιός ξέρει πότε θα σας ξαναδώ....

vassilis είπε...

Ξέρουμε γιατί δεν τα βρήκανε με το Μαντζιο;

panthiras83 είπε...

ΠΟΙΟΣ ΞΕΡΕΙ ΤΗ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΠΗΡΕ ΤΟ Δ.Σ ΑΡΑΓΕ!!!!!!!!!!!ΠΑΕΙ ΚΑΙ Ο ΜΑΝΤΖΙΟΣ!!!!!!!

NK99 είπε...

Μπορεί να ζήτησε πολλά...

Μπορεί να μην τον ήθελαν διότι δεν ζήτησε πολλα...

Μπορεί επίσης κάποιος κακός άνθρωπος να πει ότι φταίνε κάποια σχόλια του για τον ΟΣΦΠ τα οποία βρίσκουν πολλούς πανιώνιους (δυστυχώς όχι όλους) σύμφωνους....

Bertheway είπε...

phele aptionsΥπάρχουν δύο προπονητές που είναι ελεύθεροι και είναι καλύτεροι από τον Άκη.Και οι δύο έχουν μικρό όνομα με 3 γράμματα.Ο ένας είναι ο σερ (sir) και ο άλλος είναι ο Πεπ!

zamis είπε...

Κατ'αρχην τουλαχιστον δεν εξηγειται γιατι μετα απο μια απολυτα πετυχημενη χρονια φευγει.Θα φανει..

Ron Barceló είπε...

Έλα μωρέ τώρα με το Μάτζιο..
Νομίζω είναι πάλι διαθέσιμος κ σε προσιτή τιμή ο Σερ.

General Tanz είπε...

Η απολυτη αχαριστια!! Ο λογος που εμαθα ειναι τουλαχιστον αστειος!!

IWN1998 είπε...

Η ΑΛΗΘΕΙΑ.ΠΡΟΛΟΓΟΣ ΣΤΗ ΓΣ.

http://iwn1998.blogspot.com/2012/04/blog-post_28.html