Πέμπτη 20 Αυγούστου 2009

Τουρνέ και τούρνε...Τουρνικέ...Πες το βρε μάγκα μου το ΝΑΙ (στο διαρκείας)

H Π.Α.Ε εξέδωσε την παρακάτω ανακοίνωση σχετικά με τα εισιτήρια του αγώνα με τον Π.Α.Ο.Κ:

http://www.panionios.gr/default.asp?pid=55&la=1&artid=17403&catid=5

Σε απλά ελληνικά σημαίνει ότι όποιος προτιμήσει να αγοράσει το (ακριβό) εισιτήριό του κατά την ημέρα του αγώνα και μάλιστα λίγο πριν από την έναρξη, απλά ατύχησε.

Είναι προτιμότερο λοιπόν να προμηθευτείτε τα εισιτήριά σας (ένα ανά ταυτότητα) τις προηγούμενες ημέρες του αγώνα.

Οι άνθρωποι το λένε ξεκάθαρα. Η προσέλευση και αγορά του εισιτηρίου έως και μία ώρα πριν τον αγώνα ισοδυναμεί με καθυστέρηση εισόδου (χάνετε την έναρξη, ίσως και ΟΛΟ το πρώτο ημίχρονο).

Επειδή αυτή η ιστορία με τα τουρνικέ μάλλον θα τραβήξει, είναι προτιμότερο να αγοράσετε όλοι το ιδιαίτερα προσιτό διαρκείας, με το οποίο και οικονομία θα κάνετε και θα εξασφαλίσετε την ομαλή είσοδό σας στο γήπεδο και μάλιστα χωρίς ταλαιπωρία. Νομίζω ότι ειδικά φέτος το διαρκείας αξίζει από κάθε άποψη...

10 σχόλια:

Griniaris είπε...

Καλημέρα σε όλους,
καλή συνέχεια σε όσους είστε ακόμη διακοπές και σε σας που έχετε γυρίσει καλό υπόλοιπο μέχρι τις επόμενες.
Μακάρι το απόγευμα της Κυριακής να μας φτιάξει τη χάλια,από την επιστροφή,διάθεση.

zamis είπε...

Καλως τον griniari!
Η προσγειωση ειναι παντα ανωμαλη,κινουμαι κι εγω στα ορια της καταθλιψης 5 μερες τωρα που εχω ερθει..κουραγιο και forza Πανιωναρα!!!

br fun_atic είπε...

Κι εγώ που είμαι ακόμη διακοπές τι θα καταλάβω; Θα χάσω τις δύο πρώτες αγωνιστικες...

Griniaris είπε...

Όντως zamis,τι κατάθλιψη είναι αυτή;Ψάχνω να βρω τίποτα ...ληγμένα.

Ελπίζω br,πραγματικά να χάσεις τις δύο πρώτες αγωνιστικές γιατί αλλιώς βλέπω να μας βρίσκεις με το zamis σε καμμιά πισίνα με τσικουδιά.
ΥΓ.Άντε και αρθρογράφος στους Times...

zouri1 είπε...

καλε δεν ειναι διακοπες αυτες που κανεις...

zamis είπε...

Ετσι οπως μας κοβω την Κυριακη,μπορουμε να αρχισουμε απο τωρα τις τσικουδιες.
Ακουω για Ουελινγκτον αριστερο χαφ..ξερετε κατι?

Miltos@Chios είπε...

Αυριο ξεκινανε οι διακοπες του γραφοντα,στο εξωτερικο και χωρις laptop!Στην επιστροφη,σταση στην Νεα Σμυρνη για το παιχνιδι με Εργοτελη.Καλη αρχη την Κυριακη φιλοι συν-Πανιωνιοι!

zamis είπε...

Αλλιως Κοντοχρηστος..και Ουελινγκτον πισω Τζαβελας παγκο,ωχ ωχ ωχ.Ο Κουκετς υπαρχει?

br fun_atic είπε...

Griniari, I have a dream. Και το όνειρό μου δεν περιορίζεται απλά και μόνο στους Times.

Το τρελό μου όνειρό είναι ένα καρεκλάκι (σκαμπουδάκι ή και πουφ ακόμη) ανάμεσα στους Κωνσταντίνου και Μίχο, υπό την διεύθυνση πάντα των Κατσαρού, Πουρλιοτόπουλου, Καραμανλή στην Αθλητική Κυριακή...

Ως άλλος Μάκος έχω αρχίσει να θεωρώ ότι το μπλογκ είναι ένα σκαλοπάτι στην καριέρα μου...Τα αγαπώ τα μπλογκ, αλλά θέλω να δουλέψω με τον Πουρλιοτόπουλο...

Όντως δεν είναι διακοπές αυτές που κάνω. Απλά έχω πάει τα θηρία στη θάλασσα...Περιμένω πότε θα γυρίσω στη δουλειά μου γιά να ξεκουραστώ...

Διάβαζα σήμερα ότι όπως κι αν έχουν τα πράγματα το σύστημα δεν αλλάζει. Γι' αυτό και είναι πιθανότερο λέει να χρησιμοποιήσει τον Κοντοχρήστο για να παίξει 4-4-2. Επίσης ο προπονητής δήλωσε στην διοίκηση ότι έχει απόλυτη εμπιστοσύνη στο υλικό της ομάδας...Τώρα γιατί όλοι εμείς έχουμε τις ανησυχίες μας...Άγνωστο...

Γκρίνια στο Περιστέρι. Δεν κατόρθωσαν λέει να ξεπεράσουν τα 1.000 διαρκείας...Αυτά θα έχουν στο μυαλό τους κάποιοι όταν θα αναφέρονται στο έπος των δικών μας 2.000...

br fun_atic είπε...

Υ.Γ
Griniaris,
σου έχω στείλει mail.