Πέμπτη 22 Απριλίου 2010

H ΦΩΤΟ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ

ΠΡΟΣΕΧΩΣ!!!
ΑΝΤΕ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΚΑΙ ΤΗ ΛΥΣΗ ΚΙΝΤΗ.

14 σχόλια:

br fun_atic είπε...

Από το contra: “Εκτιμώ πολύ τον προπονητή αλλά κυρίως τον άνθρωπο Γιώργο Παράσχο. Το λέω με κάθε ειλικρίνεια. Από εκεί και πέρα όμως έχω κάτι διαφορετικό στο μυαλό μου σχετικά με τον προπονητή του Πανιωνίου”.Ο νέος διοικητικός ηγέτης βρίσκεται ήδη σε επαφές με Ευρωπαίους τεχνικούς. Το σίγουρο είναι ότι ο νέος τεχνικός των “κυανέρυθρων” θα είναι νέος στην ηλικία, λάτρης της δουλειάς και φιλόδοξος.

Ευτυχώς που δεν πληρώ καμία από τις παραπάνω προυποθέσεις :)

br fun_atic είπε...

Πάλι καλά που δεν θέλουν να έχει και παπί...
700 ευρώ με μπλοκάκι βλέπω :)

Katrinos είπε...

Μία νέα εποχή έρχεται.
http://www.gazzetta.gr/component/k2/item/79532-με-στρινγκ-στην-κερκίδα

zamis είπε...

Αυτα ειναι.Εμεις βεβαια θα βαλουμε μεταναστριες.

zamis είπε...

Μπορουμε να ψαξουμε για παικτες/προπονητη και στις παρακατω ομαδες

http://troktiko.blogspot.com/2010/04/blog-post_1974.html

Costix είπε...

αγαπημενε οικοδεσποτη και λοιποι φιλαρες, ευχαριστω για τα καλα λογια.

θελω να σας θυμιζω οτι και μονο το γεγονος οτι ειμαι Πανιωνιος, σημαινει οτι ειμαι και αισιοδοξος ανθρωπος.

ολοι οι Πανιωνιοι ειναι ανθρωποι που εχουν οραμα, πιστευουν στα θαυματα, κανουν ονειρα.

ειδαλλως γινεσαι γαβροβαζελος, αγοραζεις το πρωταθλημα η τις οποιες διακρισεις και κοιμασαι ησυχος και ευχαριστημενος.

θα ηθελα να αφιερωσω και εγω μια τραγουδαρα σε ολους τους φιλους συνοδοιπορους και συνπανιωνιους, και ειδικοτερα στον Τσακ και στον Κιντη μεσα απο την καρδια μου
(εξαιρετικη βερσιον, καλυτηερη απο αυτη των σκαθαριων).

αξιζει να το ακουσετε μεχρι τελους

http://www.youtube.com/watch?v=uQYDvQ1HH-E

Costix είπε...

και ενα τελευταιο πριν παω για υπνο.

οσα λαθη και να εχει κανει ο τσακ, του συγχωρουνται παραυτα γιατι ειχε την δυναμη, οντας κομματι του κατεστημενου, να τα βαλει στα ισια μαζι του.

πανιωνια ψυχαρα !!!

παρτε και μια κομματαρα ακομη !!!

http://www.youtube.com/watch?v=8djMafdIffA

Griniaris είπε...

Πρόεδρε,χρόνια σου πολλά και πάντα με υγεία...

Χρόνια πολλά σε όσους γιορτάζουν και ιδιαίτερα στο κύριο Παράσχο...

IWN1998 είπε...

Χρόνια πολλά σε Κιντή, Παράσχο για την ονομαστική γιορτή τους. Χρόνια πολλά σε όλους τους Γιώργηδες.

Costix είπε...

Και απο μενα χρονια πολλα σε ολους τους Γιωργηδες !!!!

Katrinos είπε...

Να χαιρόμαστε το to be πρόεδρο μας , για να ακριβολογούμε.

Λοιπόν βρήκα συνταγή για ψάρι, ώστε επιτέλους να φάει και ο Γκρινιάρης ! Στη χθεσινή εκπομπή του Bourdain (μπράβο ρε Zamis) είχε ροφό γεμιστό με λουκάνικο!
Costix?


http://www.panioniosnet.gr/index.php/pgsspae/3200.html

Επιτέλους , βρέθηκε κάποιος να ξεσκεπάσει τα βρώμικα σχέδια μας......(τελικά ο μικρόκοσμος του Πανιωνίου έχει πολύ πλάκα)

zamis είπε...

Πανουτσος σημερα στη sportday.
''To αν θα πετυχει ο Κιντης,ειδικα με τις ακραιες θεσεις που εχει,ειναι αγνωστο.Οτι θα αποτυχει αν κριτηριο γινει η πανιωφροσυνη του ειναι κατι περισσοτερο απο βεβαιο''

Μα κυριε Πανουτσε μου κανεις σοβαρος ανθρωπος δεν θα τον κρινει βαση Πανιωνομετρου.
Το θεμα που συζηταμε τοσο καιρο ειναι ακριβως αυτες οι διαφαινομενες ακραιες θεσεις του,οπως σωστα λετε,και το ενδεχομενο να αποτελεσει η ομαδα μας το οχημα των προσωπικων του φιλοδοξιων και μονο..

@Jon
O Bourdain δεν παιζεται.Μεγαλη αλητεια:)

br fun_atic είπε...

Μερικές διευκρινήσεις:
1.Τόσο ο ίδιος όσο και η ζωή μου είναι ανοιχτό βιβλίο. Δεν έχω να φοβηθώ τίποτα.
2.Ως άνθρωπος είμαι μάλλον καχύποπτος.
3.Όταν κάποιος με πειράξει ΔΕΝ χαρίζω κάστανα.
4. Πάνω απ' όλα είμαι Πανιώνιος και σιχαίνομαι το οποιονδήποτε βλάπτει την ομάδα.Όποιος κι αν είναι, όπως κι αν λέγεται.
5. Όποιος μπορεί να μου αποδείξει ότι είναι καθαρός είμαι μαζί του.

Griniaris είπε...

Jon kai zamis τέτοιες εκπομπές βλέπετε και μετά μου χώνετε μπροστά μου ένα σφηνάκι με αχινό και πρέπει εγώ να το πιω.ΠΟΤΕ ΞΑΝΑ...

Ο Πανούτσος απλά δείχνει πόσο μακριά είναι από αυτά που μας φοβίζουν...