Τρίτη 3 Φεβρουαρίου 2009

Δηλώσεις Χούτου.

Είχα υποσχεθεί να μην γράψω τίποτα για τον Χούτο. Και να θέλεις πάντως να αγιάσεις δεν μπορείς. Αυτές είναι οι δηλώσεις του όπως δημοσιεύθηκαν από την σελίδα του sportdog:


«Είμαι πολύ χαρούμενος που ήρθα στον ΠΑΟΚ. Πάντα τον θεωρούσα μεγάλη ομάδα με υψηλούς στόχους. Θέλω να κάνω τα πάντα για να δικαιώσω τους ανθρώπους του ΠΑΟΚ που πίστεψαν σε μένα. Ήρθα με μοναδικό γνώμονα να παίξω το καλύτερο ποδόσφαιρο που μπορώ. Από τη στιγμή που υπήρχε ενδιαφέρον του ΠΑΟΚ δεν το σκέφτηκα πολύ. Θα δουλέψω όσο μπορώ. Έχω επανέλθει μετά την επέμβαση που έκανα. Είμαι σε καλή κατάσταση και σύντομα θα βρω τη φόρμα μου».
«Και να μην είσαι ΠΑΟΚ, σίγουρα στην πορεία θα γίνεις με την αγάπη που δείχνει ο κόσμος γι’ αυτή την ομάδα. Θα δουλέψω σκληρά για να του αποδείξω ότι μπορεί να υπολογίζει σε μένα. Ο ΠΑΟΚ είναι η μεγαλύτερη ευκαιρία της καριέρας μου. Είναι στο χέρι μου να την αξιοποιήσω. Θεωρώ ότι έχω όλες τις δυνατότητες να αποδείξω την αξία μου στον ΠΑΟΚ. Είμαι στη διάθεση του προπονητή. Αυτός θα κρίνει πότε και αν θα παίξω».
Δεν έχω καμία πικρία από τον Πανιώνιο μου. Ισα-ίσα θέλω να ευχαριστήσω τον Κωνσταντίνο Τσακίρη. Όταν γράφονται κάποια πράγματα ο κόσμος διαμορφώνει μία συγκεκριμένη άποψη για έναν άνθρωπο. Αν, όμως, τον γνωρίσεις αυτόν τον άνθρωπο, μπορεί να έχεις διαφορετική άποψη».


Σχόλια: Ενδιαφέρον το λες το τσάμπα; Γιατί 50.000 ουσιαστικά είναι τσάμπα... Καλά δεν θα βρεθεί ένας που να μεταγραφεί στον Π.Α.Ο.Κ και να μην πει τα ίδια για τον « υπέροχο κόσμο του »; Ευτυχώς που βρέθηκε ο Πανιώνιος να αναστήσει την καριέρα του...Γιατί αλλιώς δεν θα μιλούσε για ευκαιρίες. Τι να κάνουμε. Δεν τον ξέρουμε από κοντά. Μπορούμε όμως όλοι εμείς κι εκείνος να πάμε για ένα καφέ στην πλατεία. Να γνωριστούμε και να σπάσει ο πάγος. Μάλλον τον έχουμε παρεξηγήσει. Εκείνος δεν έχει κάνει τίποτα. Ο προπονητής του Π.Α.Ο.Κ όμως είναι πολύ τυχερός άνθρωπος. Θα έχει το δικαίωμα να κρίνει πότε θα παίξει ο Λάμπρος. Στον Πανιώνιο υπήρχε standby ραδιοταξί. Μετά και από την δημόσια ευχαριστία του Λάμπρου ο Τσακ πρέπει να βγάζει καπνούς από τα αυτιά...


Υπενθύμιση: Τα Π.Α.Ο.Κια δεν αστειεύονται

12 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Αξίζει να ασχοληθούμε κι άλλο με έναν στο κάτω κάτω ξένο πια παίκτη;Έναν άνθρωπο που προτίμησε να πληρώσει 150.000 παρά να ζητήσει μια συγνώμη;Που τελικά φαίνεται φέτος οτι έγινε μάγκας στις πλάτες του Τζιμπούρ;Ας μπει κι αυτός στο ντουλάπι με τους άλλους αχάριστους.
Αρκετά έχουμε να αντιμετωπίσουμε με την ομάδα μας όπως αναφέρεις και στο προηγούμενο κείμενο.
ΓΚΡΙΝΙΑΡΗΣ

zamis είπε...

Γκρινιαρη εχεις δικιο.Απο την αλλη διαβασα κι εγω τις δηλωσεις και μου ανεβηκε το αιμα στο κεφαλι.Να δω τι λενε αυτοι που στο ονομα της ''ισονομιας''(χα χα) επιθυμουσαν διακαως την παραμονη του..
Στα τσακιδια

Ανώνυμος είπε...

Το γελιο θα ειναι να αποκλεισει ο ΠΑΟΚ τον Ολυμπιακο και να ερθει εδω να παιξει αντιπαλος.θελω πολυ να το δω αυτο.
ΓΚΡΙΝΙΑΡΗΣ

zamis είπε...

Ο Έβαντ Λίνεν απ’ ότι φαίνεται δεν έχει ξεχάσει την προβληματική του συνεργασία με τον Λάμπρο Χούτο στον Πανιώνιο. Ο Γερμανός τεχνικός μίλησε στο «Εxtrasport 103» για τον 30χρονο επιθετικό με αφορμή την αποχώρηση του από τους "κυανέρυθρους". «Δεν ασχολούμαι με τέτοιου τύπου παίκτες. Όταν ήμουν στον Πανιώνιο δημιούργησε προβλήματα σε εμένα, στους συνεργάτες μου και στους συμπαίκτες του με τη συμπεριφορά του. Δεν θέλω να σπαταλώ το χρόνο μου συζητώντας δημόσια για τέτοιου είδους ποδοσφαιριστές» ανέφερε και παράλληλα έδειξε πως δεν έχει σβήσει από τη μνήμη του όσα είχαν συμβεί. «Έχω μόνο πολύ κακές αναμνήσεις από αυτόν και όσα έγιναν όταν ήμουν στον Πανιώνιο».

απο sport fm

br fun_atic είπε...

φιλε γκρινιαρη συντομα θα τον υποδεχτουμε στην ν.σ μην ξεχνας οτι τον παοκ τον παιζουμε μεσα.πολλοι θα τον αποδοκιμασουν.εγω προσωπικα θα τον αγνοησω

Ανώνυμος είπε...

Φοβάμαι οτι επειδή είναι ο τύπος του τέτοιος θα προκαλέσει και δεν είναι όλοι ψύχραιμοι και δεν εννοώ μόνο τους εκτός αγωνιστικού χώρου.
ΓΚΡΙΝΙΑΡΗΣ

zamis είπε...

Και για να το παμε παραπερα.Αυτοι που πρωτοστατησαν στην απομακρυνση Λινεν ειναι οι ιδιοι που θελανε την παραμονη Λεμονη και Χουτου και ειναι οι ιδιοι που περιμενουν στη γωνια Σταματοπουλο και ''Λινενικους'' παικτες.Οπως εχουμε πει χιλιαδες φορες εδω μεσα,τα επιχειρηματα τους(ακομα και αυτα που πιθανως ειχαν σημεια ουσιας) ηταν θολα και ανεπαρκη.Ευχομαι ο Τσακ να εχει παρει τα μαθηματα του και η κριση του απο δω και μπρος ναναι καθαρη και ζυγισμενη.

br fun_atic είπε...

Πραγματικά δεν ήθελα να ασχοληθώ με τον Χούτο. Δεν μπορώ όμως να διαβάζω ότι ο ΠΑΟΚ είναι η μεγαλύτερη ευκαιρία στην καριέρα του. Η δήλωση αυτή κυριολεκτικά μου ανάβει τα λαμπάκια…
Zamis θέλω να σου πω κάτι. Μέχρι πριν από μερικούς μήνες όλοι ήμασταν Λινενικοί. Μπορεί να ακούγονταν κάποιες μουρμούρες, όμως οι περισσότεροι θεωρούσαν δεδομένη την παρουσία του Γερμανού στην ομάδα. Οι αντιΛινενικοί είναι καινούργιο φρούτο που εμφανίστηκε λίγο πριν την απομάκρυνσή του. Κάποιοι από αυτούς ειλικρινά τον θεωρούσαν επιζήμιο (σεβαστή άποψη) και κάποιοι εξυπηρετούσαν συμφέροντα.
Αφού όμως και ο Λίνεν και ο Χούτος αποτελούν παρελθόν, η ιστορία της εσωτερικής διαμάχης κλείνει. Όσοι όμως θεωρούν ότι μετά την αποχώρηση του Χούτου πρέπει να συνεχίσουν τον κύκλο των εσωτερικών διενέξεων και επιδιώκουν να αποχωρήσουν όλοι οι παίκτες που διάλεξε ο Λίνεν, τότε θα μας βρουν μπροστά τους, διότι βλάπτουν τα συμφέροντα του Πανιωνίου.

Sot Rods είπε...

Προσωπικά με κάλυψε η χθεσινή επίσημη ανακοίνωση της ΠΑΕ Πανιώνιος.
Από 'κει και πέρα όταν και όποτε έρθει να παίξει το βλαμένο εναντίον μας, παρακαλάω να΄ναι καλά ο Μάκος με τον Μανιάτη και τον Κοντοέ και γενικά όλα τα παιδιά που ιδρώνουν την τιμημένη φανέλα με το ΠΣ στο στήθος.
Τίποτε άλλο με το "ηθικό" μίασμα.

zamis είπε...

Μακαρι να κλεισει,εξ'αλλου εχω παραδεχθει οτι οσο κι αν ρομαντικα εχω ονειροπολησει-οπως κι εσυ-την επιστροφη Λινεν αλλο τοσο αποδεχομαι οτι κατι τετοιο θα ανοιγε εκ νεου κυκλους διαμαχων.
Νομιζω ομως οτι ''καποιοι δεν καλοβλεπουν το Σταματοπουλο''
(τουλαχιστον) οπως το εθεσε σε προηγουμενο σχολιο ο IWN 1998.Αυτο το θεωρω-σε αυτη τη φαση τουλαχιστον-αδικαιολογητο και εμμονικο,ελπιζω και παροδικο λογω της γενικοτερης φορτισης.

re-la-re είπε...

Ερώτηση α: Ο πατήρ Χούτος έχει ακόμα η είχε εργασιακή σχέση με την ΠΑΕ Πανιώνιος όπως είχε ακουστεί;

Ερώτηση βου: Μετά απο αυτές τις δηλώσεις με τι καρδιά συνεχίζει ο αδελφός Χούτος να φορά την φανέλα του ιστορικού.

Ερώτηση γου: Αληθεύει ότι ο αδελφός Εστογιάνοφ θα προπονείται με την ποδοσφαιρική ομάδα του Πανιωνίου; (Τώρα που μειώσαμε το ρόστερ όλοι χωράμε).

Ερώτηση δου: Έχω ένα ανηψούδι που παίζει αριστερό κλαδευτήρι στα εμπριμέ πουλιά. Να έρθει και αυτό στον Πανιώνιο;

Ηλεκτρολόγοι Μηχ. ΕΜΠ 1981-1986 είπε...

Εγώ φαίνεται λοιπόν πως είμαι σπάνιο φρούτο γιατί αγαπώντας τον άνθρωπο Λίνεν, θα με χαρακτηρίζατε αντιλινενικό. Άσχετα με το θέμα Χούτου έχω θέσει αρκετές φορές και εδώ τις αντιρρήσεις μου για τον τελευταίο κυρίως χρόνο Λίνεν και για τις ευθύνες του, που δεν θα τις επαναλάβω για χάρην χώρου και διότι το θεωρώ παρελθοντολογία εν πολλοίς βλαπτική.
Από την άλλη έχω εκφρασθεί πολλές φορές για την ανάγκη ενότητας και στήριξης του Σταματόπουλου και των παικτών.

Δεν πιστεύω ότι υπήρξε ποτέ σύγκρουση Λινενικών - αντιλινενικών στη διοίκηση αλλά συμφερόντων που εξυπηρετούνταν από την ύπαρξη Λίνεν και του λεγόμενου Γερμανικού μπλοκ και άλλων που έβλεπαν να μένουν στην απ' έξω και προσπαθούσαν να εφεύρουν την ρήξη έχοντας αιχμή του δόρατος τον προβληματικό Χούτο, τη σχέση του με Ρεκόμπα κλπ, τη φιλοσοφία Λίνεν περί κτισίματος ομάδας βάσης σε σχέση με τη αντιπέρα φιλοσοφία της υπέρβασης κλπ. Δυστυχώς πιστεύω ότι κάποιοι μύρισαν τα λεφτά Τσακίρη και θέλησαν να κάνουν τις επιχειρήσεις τους. Και εδώ ο νυν Πρόεδρος φάνηκε ελαστικός κατά την άποψη μου, όντας φίλος με όλους και με όλα, με αποτέλεσμα η ομάδα να φαντάζει σαν βάρκα που οι κωπηλάτες της κάθε μεριάς τράβαγαν κουπί ανάποδα, βάρκα χωρίς κατεύθυνση και ρότα.
Θέλω όμως να επισημάνω ότι και στις 2 πλευρές υπήρξαν και υπάρχουν άνθρωποι που έδρασαν και δρουν ανυστερόβουλα και εκ πεποιθήσεως ότι πράττουν το σωστό. Το να υπάρχουν πολλές απόψεις δεν είναι κακό όταν υπάρχει και αυτός ή αυτοί που τις ακούν και εν τέλει κρίνουν και αποφασίζουν. Στη δική μας περίπτωση κάτι τέτοιο αν έχει γίνει τώρα (??), έγινε απελπιστικά αργά και με επιπτώσεις.
Σημαντικό είναι να σταματήσουν όσοι υπονομεύουν Σταματόπουλο να το κάνουν και να αφήσουν την ομάδα να βγάλει τη χρονιά. Οι προσδοκίες μου δεν είναι μεγάλες για φέτος, όσο και αν ακόμα είμαστε στο παιχνίδι. Το σημαντικό όμως είναι ο Πρόεδρος να ξεκαθαρίσει τι θέλει. Αν θέλει τη γρήγορη υπέρβαση, αυτή αποδείχθηκε ότι δεν έρχεται με ένα Ρεκόμπα έστω και παρέα με τον ΥΠΕΡΟΧΟ αυτό παίκτη που έστω και κατα λάθος έχουμε την ΕΥΤΥΧΙΑ να βλέπουμε φέτος, τον Εστογιανόφ. Θα πρέπει να σταθμίσει με τους συνεργάτες του τη χρυσή τομή που θα επιφέρει το καλύτερο αποτέλεσμα.