Πέμπτη 21 Μαΐου 2009

Χρόνια Πολλά σε όλους

Μεγάλη γιορτή η σημερινή, πολλοί αυτοί που εορτάζουν και πολλές οι δικές μας ευχές.

Χρόνια πολλά στον Πρόεδρο, Κωνσταντίνο Τσακίρη. Του εύχομαι καλές επιλογές και επιτυχίες τόσο σε επαγγελματικό όσο και σε... Πανιώνιο επίπεδο. Υγεία και ευτυχία για τον ίδιο και την οικογένειά του. Που και που ας διαβάζει όσα γράφουμε κι εμείς. Κάτι μπορούμε να προσφέρουμε. Ίσως γκρινιάζουμε λίγο παραπάνω, άδικοι όμως δεν νομίζω ότι υπήρξαμε.

Χρόνια πολλά στον Κώστα Ανδριόλα. Είναι ένα παιδί που αξίζει, που είναι γνωστό ότι δουλεύει σκληρά και πιστεύω ότι έχει όλα τα προσόντα για να γίνει πρώτος τερματοφύλακας.

Χρόνια Πολλά στον Κώστα Παπαδάκο. Είναι γεγονός ότι οι απόψεις που κατά καιρούς έχει εκφράσει στη σελίδα του διαφέρουν σημαντικά από τις απόψεις που εκφράζονται εδώ. Όμως ο γόνιμος διάλογος και οι καλές ιδέες προκύπτουν τις περισσότερες φορές από το σημείο τομής συγκρουόμενων απόψεων.

Αφήνω τελευταίους δύο από τους μόνιμους αναγνώστες της σελίδας, τον Costas και τον CostisT, όπως επίσης και όλους τους υπόλοιπους φίλους που σήμερα έχετε την ονομαστική σας εορτή. Χιλιόχρονοι, υγιείς και δημιουργικοί

Υ.γ
Χρόνια Πολλά και στον δικό μου Κωνσταντίνο. Υγεία, καλή πρόοδο και καλά μυαλά. Ο πρόεδρός μας έγινε Πανιωνάρα στα 19. Εσύ μπορείς να το κάνεις πολύ νωρίτερα!!! Γιατί Αριστερός και Βάζελος απλά δεν γίνεται.

4 σχόλια:

zamis είπε...

να τον χαιρεσαι!
ολες μου τις ευχες.

br fun_atic είπε...

Είναι ανιψάκι μου, το οποίο με κάποιο τρόπο πρέπει να έρθει στον σωστό δρόμο...Δεν ξέρω... Πρέπει να μου δώσει ο Πρόεδρος το Know How

Costix είπε...

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΥΧΕΣ ΟΛΩΝ ΣΑΣ.

ΚΑΙ ΕΓΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΛΕΥΡΑ ΜΟΥ ΕΥΧΟΜΑΙ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΚΩΣΤΑΔΕΣ (ΠΑΝΙΩΝΙΟΥΣ ΚΑΙ ΜΗ) ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΑ ΣΤΟΝ ΠΡΟΕΔΡΟ ΜΑΣ - ΝΑ ΤΟΝ ΦΩΤΙΖΕΙ Ο ΘΕΟΣ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΕΙ ΜΠΡΟΣΤΑ Η ΟΜΑΔΑΡΑ ΜΑΣ.

Ανώνυμος είπε...

Ευχαριστώ πολύ γιά τις ευχές! Αντεύχομαι από την καρδιά μου!

Να χαιρεσαι τον Κωνσταντίνο σου αγαπητέ οικοδεσπότη και ό,τι επιθυμείς και σύ κι αυτός!

Υγεία σε όλους μας, ευτυχία και επιτυχίες στην ομαδάρα μας!

Α! και καλά μυαλά !!!