Σάββατο 6 Μαρτίου 2010

Μπράβο Αρχηγέ!

«Την Πέμπτη 4 Μαρτίου, κατα τη διάρκεια της προπόνησης της ομάδας μου συνέβη ένα επεισόδιο με τον Σίτο Ριέρα.
Θέλω να δηλώσω ότι ήταν μια λάθος συμπεριφορά που δεν με αντιπροσωπεύει ούτε ως άνθρωπο ούτε ως επαγγελματία ποδοσφαιριστή, πολύ δε περισσότερο ως αρχηγό της ομάδας μου. Ζητώ συγγνώμη από τη διοίκηση, τον προπονητή, τους συμπαίκτες μου και τον κόσμο της ομάδας για την αναστάτωση που δημιούργησα.
Η πολύχρονη παρουσία μου στην ομάδα δείχνει το σεβασμό και την αγάπη που έχω για τον Πανιώνιο και τους ανθρώπους του συλλόγου πού με εμπιστεύονται. Στόχος μου είναι να επιστρέψω άμεσα στις υποχρεώσεις της ομάδος μου και να προσφέρω ότι περισσότερο μπορώ στον Πανιώνιο.
Λυπάμαι ειλικρινά που δεν θα μπορέσω να ενισχύσω την ομάδα μου στο κρίσιμο παιχνίδι με την Skoda Ξάνθη αλλά θα βρίσκομαι ολόψυχα κοντά στους συμπαίκτες μου στην προσπάθεια για τη νίκη».

Σχόλιο: Μετά και από τη δήλωση του αρχηγού, μήπως φαντάζει υπερβολική η τιμωρία του, ενόψει μάλιστα και του κρίσιμου παιχνιδιού;

6 σχόλια:

IWN1998 είπε...

Όταν "καίγεται" το σπίτι σου τρέχεις να το σώσεις, δεν βρίσκεις εκείνη την ώρα για να νουθετήσεις τα παιδιά σου.

zamis είπε...

Και αυτο που ειναι σιγουρο επισης ειναι οτι ο Γιαννης ειναι Πανιωνιος στα δυσκολα.

zouri1 είπε...

η αποψη μου για τον μανιατη εδω
http://zouri1.wordpress.com/2010/03/07/%CE%BA%CE%B1%CE%BA%CF%8E%CF%82-%CF%84%CE%B9%CE%BC%CF%89%CF%81%CE%AE%CE%B8%CE%B7%CE%BA%CE%B5-%CE%BF-%CE%BC%CE%B1%CE%BD%CE%B9%CE%AC%CF%84%CE%B7%CF%82/

amanAM είπε...

σωστά τα λες Ίωνα, πράγματι, ότον καίγεται το σπίτι σου, δεν είναι ώρα για νουθεσίες, αλλά... αυτό που ζούμε, είναι ακριβώς το αποτέλεσμα ότι δεν έχουν διαπαιδαγωγεί τα παιδιά την ώρα που πρέπει, οπότε τώρα που έπιασε φωτιά, αντί να τρέχουμε, πρέπει να ασχοληθούμε και με την διαπαιδαγώγηση τους!!!

br fun_atic είπε...

Πάντα πίστευα ότι η πειθαρχία είναι το πρώτο συστατικό μιας επιτυχημένη ομάδας, οπότε, ανεξάρτητα από την κρισιμότητα του αγώνα, θεωρούσα σωστή την τιμωρία όποιου υπέπεσε σε πειθαρχικό παράπτωμα.
Όμως η δημόσια τοποθέτηση του αρχηγού ισοδυναμεί με ένα είδος τιμωρίας, συνεπώς θεωρώ ότι η επιμονή στην προηγούμενη απόφαση είναι υπερβολική.
Να θυμίσουμε ότι κάτι ανάλογο είχε γίνει παλαιότερα με τον Λάμπρο Χούτο, ο οποίος βέβαια ως προσωπικότητα και προσφορά στον σύλλογο δεν μπορεί να συγκριθεί με τον Γιάννη Μανιάτη.

Katrinos είπε...

Για άλλη μια φορά 'καταπληκτικός' χειρισμός απο τη ΠΑΕ.
Για ένα (μάλλον ?) ασήμαντο επεισόδιο, χάνουμε μια απο τις πολυτιμότερες (και πιό παθιασμένες) μονάδες μας.
Μπράβο κύριε Παράσχο για την (αχρείαστη) επίδειξη πυγμής στη πιό ακατάλληλη ώρα. Θα έρθουμε όλοι σε πολύ δύσκολη θέση εαν κάτι στραβώσει σήμερα , διότι άντε να αποδείξεις (κύριε Παράσχο) ότι δεν υπήρχε δόλος στην όλη φάση.......

Εαν , λέω εγώ τώρα, υπήρχε έξυπνος χειρισμός τέτοιων θεμάτων
1) Θα έβγαινε αμέσως μετά το επεισόδιο η δήλωση του Μανιάτη, οπότε και θα έληγε κάπου εκεί το θέμα και δεν θα δινόταν έκταση απο τα ΜΜΕ.
2)Θα έπεφτε χοντρό π@@στριλίκι απο το Παράσχο (εννοείται παρασκηνιακά και στους δύο παίκτες) + ένα τσουχτερό πρόστιμο και τέλος.
3) Δεν θα γινόταν τίποτα μέχρι το ματς με Ξάνθη και ΑΦΟΥ παίρναμε τους βαθμούς , ας το έστελνε στην εξέδρα για το ματς με Πάνθρακα (θα γύριζε και ο Σουηδός)
4)...και πολλές παραλλαγές των ανωτέρω που βαριέμαι να γράψω.


κ.κ Παράσχο και Τσακ, να θυμάστε πάντα ότι
1) Ο θυμός είναι προνόμιο των κουτών
2) ira furor brevis est , ο θυμός είναι μια μικρή τρέλλα
3)Θυμώνουμε ΜΟΝΟ όταν μας συμφέρει.

.... κύριε Παράσχο και κύριε Τσακίρη.

Υ.Γ Μου θυμίζουμε τον άντρα που απειλούσε τη γυναίκα του ότι θα κόψει τα @ρχίδι@ του!!