Πέμπτη 18 Μαρτίου 2010

H ΦΩΤΟ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ



Δεν με ενδιαφέρουν οι ταμπέλες αλλά η ουσία. Όποιος έχει διάθεση να εργαστεί για τον Πανιώνιο και να τον βοηθήσει είναι καλοδεχούμενος. Απαραίτητες προϋποθέσεις: να είναι απόλυτα εξειδικευμένος στο αντικείμενο του, να αμείβεται ικανοποιητικά, να εργάζεται σκληρά μακριά από τα στεγανά και τα μικροσυμφέροντα που μας κρατούν πίσω και παράλληλα να κρίνεται αυστηρά για την προσφορά του στην επίτευξη συγκεκριμένων, προκαθορισμένων και γνωστών σε όλους στόχων.Αν η όποια συνεργασία μπορεί να οδηγήσει και σε αποδυνάμωση άμεσων ανταγωνιστών μας, τότε το πλάνο είναι ιδανικό.

60 σχόλια:

br fun_atic είπε...

Λυπάμαι που δεν τα κατάφερα. Εκτιμώ ΑΠΕΡΙΟΡΙΣΤΑ τη χειρονομία και την καλή διάθεση. Ευχαριστώ πολύ.

τρελοπανιωνιος είπε...

Δυστιχως και εγω δεν τα καταφερα, τωρα διαβασα τα email (12 η ωρα) , ευχαριστω για την προσκληση και ΠΑΕ αλλα και τους φιλους εδω στα blog αλλα θα μπορουσαμε να το ειχαμε οργανωσει λιγο καλυτερα αφου υπαρχει η καλη διαθεση απο ολες της μεριες...Εχουμε πολλες ιδεες και θελουμε να ξερουμε την στρατιγικη της ΠΑΕ ωστε να στυριξουμε και εμεις την ολη προσπαθεια με ολες μας τις δυναμης, για το καλο του ΠΑΝΙΩΝΙΟΥ. Δυστιχως ειμαι ολη την μερα στην δουλεια και θελω τουλαχιστον μια μερα πριν να ξερω για τετοια πραγματα ωστε να μπορω να τα οργανωσω σωστα....

IWN1998 είπε...

Δυστυχώς φαίνεται να μην πρόλαβε κανένας μας να πάει ... και απ' ότι βλέπω στο blog των Ιώνων, που συγκαλούν έκτακτη συνέλευση, μάλλον ειπώθηκαν σοβαρά πράγματα και δόθηκε το περίγραμμα για τη νέα περίοδο. Ίδωμεν.

antunix είπε...

Δυστυχώς και εγώ δεν ήμουν στον υπολογιστή εκείνη την ώρα, αλλά ευχαριστώ για την πρόσκληση έτσι και αλλιώς ήταν τιμητική. Είναι πολύ θετικό, το γεγονός ότι υπολογίζεται η γνώμη μας, και μας καλούν να κάτσουμε στο ίδιο τραπέζι για συζήτηση και ανταλλαγή απόψεων..

Katrinos είπε...

Τι έγινε ρε παιδιά; Έχασα κάτι;

IWN1998 είπε...

Jon έγινε μια συνάντηση χθες,Τσακίρη, Κιντή φιλάθλων και υπήρξε και πρόσκληση σε bloggers αλλά μάλλον όλοι βρεθήκαμε δεσμευμένοι από δικές μας υποχρεώσεις χθες(http://iwn1998.blogspot.com/2010/03/blog-post_1928.html).

ΑκραιφνήςΠΑΝΙΩΝΙΟΣ είπε...

Δυστυχώς, κι εγώ το email σου brfun, το είδα μόλις σήμερα το πρωί.(Σού έστειλα κι εγώ, το έλαβες;)
Τελικά, κανείς μας δέν πήγε γαμώτο;

zamis είπε...

http://www.nooz.gr/page.ashx?pid=9&cid=83&aid=1096781

zamis είπε...

Γιώργος
Φίλε Αντώνη, α) ισχύουν αυτά που ακούγονται για Κιντή και για Ίβιτς; β) Τι βλέπεις για προπονητή; γ) Θα μείνει ο Παράσχος στον ιστορικό και για την επόμενη χρονιά; δ) Καιρό έχουμε να σε δούμε στην πλατεία. Άλλαξες στέκια;
α) Ο Κιντης ερχεται ο Ιβιτς οχι β) Γαλλο γ)οχι δ) πλακα κανεις; καθε μεσημερι εκει ειμαι!

gazzetta

τρελοπανιωνιος είπε...

απο οτι εχω μαθει για λογους που δεν λεγονται τωρα ο Ιβιτς ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΡΘΕΙ ΣΤΟΝ ΠΑΝΙΩΝΙΟ

antunix είπε...

Πήρατε χαμπάρι τι πήγε να γίνει;
Τελευταία στιγμή το έμαθαν ότι ο Μπουβάλ συμπλήρωσε κάρτες! Δεν είχαν υπολογίσει τις δύο στον Πανθρακικό!

zamis είπε...

http://www.pgss.gr/default.asp?pid=55&la=1&artid=17774&catid=5

IWN1998 είπε...

Τα ίδια και τα ίδια με τις κάρτες...Πέρυσι έχαναν και τα συμβόλαια. Έχουμε μια βελτίωση θα έλεγα. Τώρα να πω ότι ο γενικός αρχηγός θα έπρεπε να τα βλέπει αυτά με λεπτομέρεια. Αλλά ειλικρινά δεν είμαι καθόλου σίγουρος αν υπάρχει τέτοιος ορισμός ρόλων στην ΠΑΕ, που να ξέρει σαφώς ο καθένας τις αρμοδιότητές του. μπορεί να τους αδικώ αλλά τα γεγονότα μάλλον το αντίθετο δείχνουν. Πάλι καλά που το διαπιστώσαμε εγκαίρως...
Για τον Καρπετόπουλο ... Κρίμα να κάνει τον ξερόλα... Είναι ένα στυλάκι και αυτό που βγάζει, αλλά ας αναρωτηθεί και λίγο αν είναι το καλύτερο να το παίζεις γκουρού και φωτεινός παντογνώστης αντί να λες απλά ντόμπρα ότι αυτή είναι η γνώμη μου ρε παιδιά και τίποτε άλλο. Ελπίζω ο/οι πρόεδρος(οι) να μην επηρεάζονται πια από τον ξερόλα δημοσιογράφο.
Για Παράσχο. Ίσως αντικατασταθεί δεν ξέρω, αλλά σε μια εποχή που οι ιθύνοντες επαγγέλονται λιτή διαχείριση και με βάση και την εικόνα, που ως σήμερα έχει δείξει, δεν αξίζει μια ευκαιρία;

zamis είπε...

Διαβασα οτι στην προπονηση δοκιμασε Κουκετς στο κεντρο,μπροστα απο τα αμυντικα χαφ.Ενδιαφερον.

Katrinos είπε...

Ιwn συμφωνώ μαζί σου στο θέμα του προπονητή.Χωρίς να έχω τις απαραίτητες γνώσεις για να μπορώ να τον κρίνω, βλέπω ότι τουλάχιστον το παλεύει σε κάθε ματς και τολμάει. Εαν όμως καταλήξουν στο ότι πρέπει να φύγει ο Παράσχος καλό θα ήταν να αξίζει το κόπο, διότι εαν δω κανέναν 35 Σουηδό ή δεν ξέρω τι με ελάχιστες παραστάσεις, ο 40χρονος Βαλκάνιος (εγώ) και οι λοιποί Βαλκάνιοι θα αρχίσουν να κουράζονται απο το έργο.....

By the way , επειδή διάβασα ότι θα ακολουθήσουν και άλλες συναντήσεις με Τσακ και Κιντή, μήπως γίνει απο πλευράς ΠΑΕ ένας καλύτερος προγραμματισμός ώστε να μπορέσουμε όλοι να παρευρεθούμε? Νομίζω αξίζει το κόπο να ακούσουμε, όπως και πιστεύω ότι ο καθένας μας έχει κάτι να συνεισφέρει.

br fun_atic είπε...

@Zamis
"α) Ο Κιντης ερχεται ο Ιβιτς οχι β) Γαλλο γ)οχι δ) πλακα κανεις; καθε μεσημερι εκει ειμαι!"

α) αυτό το ήξεραν και οι κότες, β) Γερμανό(γιατί οι Γάλλοι και οι Βέλγοι δεν φτουράνε), γ) σώπα!!!, δ) η πολύ δουλειά τρώει τον αφέντη!!!

Κάτι ανάλογο δεν έκανε και ο Νίκος Μουρατίδης στη Μανίνα;

zamis είπε...

@Brf
ευχομαι μονο να μη μας φαει το lifestyle.
Γιατι υπαρχει η σκυλλα αλλα υπαρχει και η χαρυβδη..

br fun_atic είπε...

@Jon
Δεν χρειάζεται να μας καλέσει η Π.Α.Ε. Μπορούμε άνετα να τους καλέσουμε εμείς :)

Άλλωστε είναι αδιαμφισβήτητο γεγονός ότι κατέχουμε το Know how των Παγκόσμιων.Η οργάνωσή τους δεν επιδέχεται κριτικής και σε αυτό είμαι κάθετος :)

br fun_atic είπε...

@zamis
παρ' τ' αυγό και κούρευτο.
Έχω να σου πω ότι εγώ παγκόσμιο με σούσι ΔΕΝ κάνω.

antunix είπε...

Το πολύ-πολύ κινέζικο παιδιά...
Όχι σούσι και γιαπωνέζικα... Ωμό ψάρι...! Μπλιαχχχ!!

br fun_atic είπε...

Kindi or not Kindi? Αυτός θα ήταν ωραίος τίτλος για το θέμα. Τώρα που ήρθε!!!

br fun_atic είπε...

Σας έχω στείλει δεύτερο επείγον mail. Παρακαλώ απαντήστε άμεσα.

Katrinos είπε...

Ωραία , να τους καλέσουμε , να τους κάνουμε στουπί, να δείς για πότε χτυπάμε Champions League. Εγώ ξερς, σε τέτοια δεν έχω θέματα...

Όσο για το σούσι, ενώ είμαι μεγάλος fan και καταναλώνω τουλάχιστον μια φορά την εβδομάδα, δέχομαι ότι σε παγκόσμιο δεν ταιριάζει. Δηλαδή τι θα του λες του παιδιού, 'φίλε μια ακόμα ποικιλία Nigiri και τσάκο και ένα κατρούτσο Σάκε' ? , δεν πάει.....

Costix είπε...

@brfun,
στειλτο μου και μενα please.

lefterix είπε...

Μπουρουφού, εγώ προσανατολίζομαι να πάω... Αν είσαι μέσα κι εσύ, μποροούμε να κάνουμε κάπου έξω ένα ραντεβού...Και όποιο φιλαράκι φυσικά ενδιαφέρεται, ας ενημερώσει...

br fun_atic είπε...

@lefteris
θα πάω. Ενημέρωσέ με θετικά.

lefterix είπε...

Είμαι 100% μέσα... Κάνε μου ραντεβού... Μετά λέω να κάνω ένα ατομικό Παγκόσμιο μέχρι τον αγώνα...
Δεν είναι να πηγαινοέρχομαι Πειραια - Νέα Σμύρνη...

amanAM είπε...

Έλα ρε Λευτέρη, θα δούμε, δεν θα σε αφήσουμε να κάνεις ατομικό παγκόσμιο, όλο και κάποιος θα σε συνοδεύσει...

Ρε σεις ρεμάλια, θα τον αφήσουμε τον σύντεκνο να κάνει μοναχικό παγκόσμιο?

br fun_atic είπε...

κάτσε να δούμε τι ώρα θα τελειώσουμε και τα λέμε.

amanAM είπε...

Να φέρω φυλάδιο για κοκορέτσια και γύρους, να παραγγείλουμε στην αίθουσα, και να την κάνουμε σαν τα μούτρα μας?

lefterix είπε...

Εγώ πάντως καλού κακού, θα έχω μαζίμου το ρακάκι μου, γιά ψυχολογική υποστήριξη...

br fun_atic είπε...

Δεν ξέρω μήπως τους προκαλέσουμε κάποιο ψυχολογικό σοκ :)

Katrinos είπε...

Aman έγραψες! υπάρχει ένα μαγαζί απέναντί απο Βερόπουλο, που έχει σουβλιστά , μποξάδες , κεφαλάκια, σπληνάντερα,κοκορέτσια (εννοείται).

Μπορούμε να παραγγείλουμε και να μας τα φέρουν εκεί που θα είμαστε. (πως λέει ο Γκουσγκούνης 'έφερα τις πίτσες' ? εδώ ταιριάζει , έφερα τα σπληνάντερα....)

@ΒR , Καλό θα ήταν το νέο μέλος της ομάδος να καταλάβει ΝΩΡΙΣ , που έχεί μπλέξει .....

br fun_atic είπε...

@Jon
Ελπίζω στο απόλυτο crash test.
Την απαγγελία της Τραμουντάνας (με τον αυθεντικό στίχο) στον Κιντή.

Λες να καταλάβει, ιδίως αν δεν έχει πιει καμιά 30αριά τσιπουράκια παραπάνω;;;;

br fun_atic είπε...

απ' ότι κατάλαβες ΚΑΙ ο Ευτύχης είναι μέσα :) !!!!!!!!!!

Katrinos είπε...

Γουστάρω ! Ανάμεσα σε αποφάγια απο το προαναφερθέν μενού , κράσους και τσίπουρα, ο Ευτύχης να απαγγέλει. Το σκηνικό συμπληρώνει ο Κιντής που κοιτά με φρίκη το Τσακ και ύφος του τύπου 'πού με έμπλεξες!'

By the way, υπάρχει ΚΑΙ προβατίνα ΚΑΙ φρυγαδέλια ΚΑΙ κλέφτικο!
Aντώνη?

antunix είπε...

@ Br
Εννοείται είμαι και εγώ μέσα!
Από νωρίς στις επάλξεις!!!

br fun_atic είπε...

@griniaris
για τα καρούμπαλα από τσόκαρο τι βάζω;

Ανώνυμος είπε...

Πάντως εισιτήρια διαρκείας ας αγοράσουν του χρόνου τα μέλη της "Πανιώνιας οικογένειας" όπως αναφέρει η ΠΑΕ που μετέχει στις συναντήσεις...
Μακάρι του χρόνου να είναι 5000, πάντως ανάμεσα σε αυτά δεν θα είναι το δικό μου μιας και η ΠΑΕ δεν με θεωρεί μέλος της "Πανιώνιας οικογένειας" αλλά απλά πελάτη.

Maverick είπε...

Εύχομαι να κάνω λάθος αλλα νομίζω οτι ο Κιντής του χρόνου απλά θα φάει τα μπινελίκια,τα δικαστήρια κ τα λοιπά παρατρεχάμενα...Νομίζω πως υπήρχε εντιμότερη λύση

br fun_atic είπε...

@NK99
Γιατί πιστεύεις ότι δεν ανήκεις στην Πανιώνια Οικογένεια;;Δεν είναι μια ξεχωριστή κάστα ανθρώπων αλλά απλοί φίλαθλοι.
Λόγω στενότητας χώρου θα γίνουν αρκετές συναντήσεις. Στη συγκεκριμένη, προσκεκλημένο είναι το Πανιώνιο Ίντερνετ. Έχεις σταθερή και σοβαρή παρουσία και οποιαδήποτε στιγμή θέλεις μου στέλνεις το mail σου για να σου δώσω περισσότερες πληροφορίες.

br fun_atic είπε...

Ας μη βγάζουμε πρόωρα συμπεράσματα.

ΑκραιφνήςΠΑΝΙΩΝΙΟΣ είπε...

Απ' ότι φαίνεται κάτι κανονίζετε πάλι παλιόμουτρα...
Br fun, μόλις πριν λίγο σού έστειλα email από άλλη δ/νση.
Μάλλον πάλι δέν θα έλαβες το πρωινό που σού είχα στείλει, και στο οποίο σού έδινα και 2η δ/νση.
Σε παρακαλώ στείλε το καινούργιο μήνυμα ξανά, διότι τα δικά μου θα τα δώ τη Δευτέρα το πρωί που θα ξαναπάω στο γραφείο και μάλλον θα είναι πάλι κατόπιν εορτής, όπως και με το χθεσινό σου που το είδα σήμερα...

Ανώνυμος είπε...

Το ζήτημα στην συγκεκριμένη περίπτωση δεν είναι τι πιστεύω εγώ και τι εσύ αλλά τι πιστεύει η ΠΑΕ.
Είναι προφανές ότι η ΠΑΕ διάλεξε να ενημερώσει συγκεκριμένους οπαδούς στους οποίους δεν συμπεριλαμβάνομαι.
Δεν σε κατηγορώ για κάτι ούτε είσαι υποχρεωμένος να με ενημερώνεις για το οτιδήποτε. Η ΠΑΕ ΟΜΩΣ ΟΦΕΙΛΕΙ ΝΑ ΜΕ ΣΕΒΕΤΑΙ. H ΠΑΕ έχει το email μου, φαντάζομαι και των υπολοίπων κατόχων διαρκείας και θα μπορούσε να με ενημερώσει για κάποια συνάντηση ή για κάποιο πρόγραμμα συναντήσεων ή για το οτιδήποτε. Αντί αυτού έβγαλε μία ανακοίνωση που δεν ξέρω σε ποιους απευθύνεται.
Επαναλαμβάνω δεν έχω κανένα πρόβλημα με τους ανθρώπους που κλήθηκαν, το πρόβλημα μου είναι με την ΠΑΕ και για το λόγο αυτό τους έστειλα και ένα email όπου ζητάω να μάθω τι πρέπει να κάνει κανείς για να γίνει μέλος της Πανιώνιας οικογένειας...

IWN1998 είπε...

Πιστεύω ότι η ΠΑΕ μάλλον ξεκίνησε απλά για ενημέρωση των οργανωμένων και κάλεσε αντιπρόσωπούς τους. Πιθανότατα ο υπέυθυνος τύπου, που παρακολουθεί τα blogs, όντας blogger και ο ίδιος, σκέφθηκε να καλέσει έστω και αργοπορημένα και τους υπεύθυνους των blogs, θεωρώντας ότι υπάρχει κάποια δυναμική στο διαδίκτυο, που ενδιαφέρεται και στηρίζει την ομάδα.

Όντως υπάρχει κάπως αποσπασματική οργάνωση αλλά δεν νομίζω ότι είχε κάποια σκοπιμότητα να μειώσει φίλους Συμπανιωνίους. Είναι λίγο δύσκολο πιστεύω να γίνει σε κλειστή αίθουσα μεγάλη ανοικτή συγκέντρωση, αν και απ' ότι κατάλαβα δεν είναι εκτός σχεδίων των υπευθύνων να συνεχίσουν τις συναντήσεις. Ίσως υπήρχε και η θεώρηση ότι οι υπεύθυνοι των blogs, αν μη τι άλλο θα ενημερώσουν τους αναγνώστες τους και θα επακολουθήσουν εποικοδομητικοί σχολιασμοί, τους οποίους οι υπεύθυνοι, απ' ότι φαίνεται, παρακολουθούν.

Εγώ θα πρότεινα σε αυτή τη φάση να βάλουμε αύριο σε όποιο blog θέλει ο καθένας, bloggers και αναγνώστες, κάποια ζητήματα που ν' αποτελούν βάση προς συζήτηση.
Απ' ότι φαίνεται ίσως θα επακολουθήσει και συνέλευση της ΠΑΕ και ίσως και κει κάποιοι θέσουν ζητήματα.

br fun_atic είπε...

Στην Πανιώνια οικογένεια ανήκουμε όλοι. Φαντάζομαι ότι είναι δύσκολο να γίνει μια ανοιχτή συγκέντρωση όλων μας.

Το θέμα δεν είναι να μείνουμε στους τύπους αλλά στην ουσία. Και η ουσία είναι ότι η Π.Α.Ε στρέφει το βλέμμα της προς την Πανιώνια βάση και ζητά τη γνώμη της και τη συνδρομή της.
Πριν από 1 1/2 χρόνο που δεν υπήρχαν τα μπλογκ είναι προφανές ότι δεν θα γίνονταν ανάλογος κύκλος συναντήσεων ή ακόμη κι αν γίνονταν θα αφορούσε αποκλειστικά τους οργανωμένους, άντε και το φόρουμ.

Τα μπλογκ έδωσαν φωνή σε όσους φίλους είχαν τη διάθεση να συνδράμουν την ομάδα και να καταθέσουν την άποψή τους. Η πρόσκληση είναι τιμητική και εφόσον στην παρούσα φάση αφορά το Πανιώνιο ίντερνετ, νομίζω ότι έχουν θέση όσοι συμμετέχουν σ' αυτό.

Προσωπικά, εκφράζω μόνο τον εαυτό μου και τις απόψεις μου. Παρ' όλα αυτά, αν κάποιος φίλος νομίζει ότι μπορώ να θέσω τα ερωτήματά του, ας με ειδοποιήσει με mail.

br fun_atic είπε...

@Ακραιφνής

Δεν έχω πάρει κανένα mail σου. Σου έχω στείλει mail το οποίο είναι προφανές ότι δεν έλαβες. Μίλα με τον CostisT, για να σε ενημερώσει σχετικά και απάντησέ μου. Ζήτα του το τηλέφωνό μου.

Costix είπε...

Ακραιφνιτσα, παρε με οτι ωρα θελεις, εχω ξυπνησει.

Unknown είπε...

Br fun_atic, με όλο το σεβασμό, θα προτιμούσα την πρόσκληση για την συνάντηση να την δημοσίευες, ώστε να την βλέπαμε όλοι και να μην την έστελνες μόνο σε συγκεκριμένα άτομα.

br fun_atic είπε...

δεν εστειλα την προσκληση σε ορισμενα ατομα αλλσ σε ολους οσων εχω το mail.αφου η προσκληση για την αυριανη συναντηση δεν απευθυνεται σε ολους τους απλους φιλαθλους αλλα συγκεκριμενα στους ιντερνετικους θεωρω οτι δεν εχω το δικαιωμα να τη δημοσιευσω.μπορω ομως να μεταφερω καθε ερωτημα σας.

Unknown είπε...

Δηλαδή εσύ θεωρείς ιντερνετικούς μόνο όσους έχεις τα e-mail τους; Όλοι αυτοί που μπαίνουν καθημερινά στο blog σου για να ενημερωθούν για την κοινή μας αγάπη, τον Πανιώνιο δεν έπρεπε να ενημερωθούν κάπως;

br fun_atic είπε...

Αντιλαμβάνομαι πλήρως το πως νοιώθετε. Πρέπει να σας δώσω λοιπόν κάποιες διευκρινήσεις. Δέχθηκα προσωπική πρόσκληση, με την υποσημείωση ότι θα μπορούσα με τη σειρά μου να καλέσω 8-10 φίλους του blog. Ο περιορισμός αυτός είχε να κάνει καθαρά με τη στενότητα του χώρου. Ξέρω καλά ότι έχουν προσκληθεί και τα υπόλοιπα μπλογκ, όπως και το φόρουμ. Για το λόγο αυτό χρησιμοποίησα τον όρο "ιντερνετικοί", χωρίς καμία διάθεση να ξεχωρίσω τους μεν από τους δε.

Κατά παράβαση της πρόσκλησης και ακριβώς επειδή τα mail που έχω είναι περισσότερα, τους κάλεσα όλους.Παράλληλα έλαβα τη διαβεβαίωση ότι η συγκεκριμένη είναι μία από τις πολλές συναντήσεις που θα οργανωθούν.Στα πλαίσια αυτά φαντάζομαι ότι χρησιμοποιείται ο όρος Πανιώνια οικογένεια.

Νομίζω ότι γίνεται αντιληπτό πως δεν είχα τα περιθώρια να δημοσιεύσω την πρόσκληση.

Εννοείται ότι δεν θεωρώ ιντερνετικούς μόνο εκείνους που μου έχουν δώσει το mail τους. Σέβομαι και τιμώ τον κάθε φίλο που δαπανά χρόνο από την ημέρα του γιά να ενημερωθεί από τη σελίδα μου. Πολύ φοβάμαι όμως ότι απολογούμαι γιά ένα πράγμα για το οποίο δεν έχω ευθύνη.

Όποιος λοιπόν εμπιστεύεται τη σελίδα μου κι ενημερώνεται απ' αυτή, να είναι σίγουρος ότι θα ενημερωθεί το ίδιο καλά και μετά από τη συνάντηση. Άλλωστε έχω επανειλημμένως ζητήσει τις ερωτήσεις που θέλετε να θέσω.

Δέχομαι λοιπόν το παράπονό σας. Από την άλλη να δεχθείτε κι εσείς το δικό μου.Το μπλογκ που διαβάζετε υπάρχει επειδή διαθέτω πάρα πολύ χρόνο από την ημέρα μου γιά να το φροντίζω, κυρίως όμως επειδή υπάρχουν πολλοί φίλοι που καταθέτουν καθημερινά τη γνώμη τους. Η πολυφωνία και η κατάθεση απόψεων είναι αυτή που κρατά ζωντανά τα μπλογκ. Αν το μπλογκ μου (και κάθε μπλογκ) περιοριστεί στη γνώμη μου και στην απλή ανάγνωση των κειμένων μου από φίλους χωρίς σχολιασμό είναι βέβαιο ότι θα κλείσει.

Σας ήθελα λοιπόν όλους στη συνάντηση, όπως θέλω επίσης την κατάθεση της άποψής σας στο μπλογκ.

amanAM είπε...

Εμένα πάντως, η πρόσκληση ήταν προσωπική. Δεν μπορώ να φέρω καλεσμένους. Αλλά δεν νομίζω ότι ο στόχος ήταν να μαζευτούμε 100-200 άτομα. Ο στόχος πιστεύω πως είναι να ενημερωθούμε 5-10 άτομα, που δημοσιεύουμε κείμενα στο ίντερνετ και που πολλοί Πανιώνιοι μας διαβάζουν.

Η διοίκηση εν συνεχεία, θα ενημερώσει και τους οπαδούς που δεν θα έχουν ενημερωθεί από την εφημερίδα ή τα μπλογκς. Εγώ αυτό έχω καταλάβει.

Δεν υποτιμάνε κανέναν οπαδό με ή χωρίς διαρκείας, αλλά είναι γεγονός πως πολλοί ενημερώνονται από τα μπλογκς, και σκέφτηκαν από την ΠΑΕ να μας ενημερώσουν πρώτους, μαζί με τους οργανωμένους και τους συμμετέχοντες στο φόρουμ.

Απότι κατάλαβα, επειδή όλοι ενημερωθήκαμε τελευταία στιγμή, και δεν μπόρεσε κανένας μας να πάει, έτσι γίνεται αύριο ξεχωριστή ενημέρωση σε εμάς τους μπλόγκερς, και θα ακολουθήσουν και άλλες τέτοιες ενέργειες από πλευράς διοίκησης, μέχρι την επίσημη ανακοίνωση.

amanAM είπε...

στο ενδιάμεσο, εγώ είμαι μέσα για κοκορέτσι και κεφαλάκι αρνίσιο, νηστίσιμα βεβαίως βεβαίως, αφού τα προβατάκια είναι φυτοφάγα, κι έτσι στην πραγματικότητα θα φάμε χόρτα που μεταβολίστηκαν σε κρέας αρνίσιο!

br fun_atic είπε...

Όπως έγραψα και στο Blog του Ίωνα, έχουμε πνιγεί σε μια κουταλιά νερό.

Ο.Κ κανείς δεν είναι υποχρεωμένος να μου δώσει το email του, κανείς δεν είναι υποχρεωμένος να αναρτά σχόλια ή να συμμετέχει ενεργά στα μπλογκ.Αυτό δεν σημαίνει ότι δεν ασχολείται με το Πανιώνιο ίντερνετ.

Θεωρώ σωστό και δίκαιο, μια που η συνάντηση αυτή έχει να κάνει με ανθρώπους που ασχολούνται με το Πανιώνιο ίντερνετ (κατόχους Blog, σχολιαστές, άρα και αναγνώστες) και όχι με κατόχους διαρκείας, οργανωμένους ή φιλάθλους γενικά, ο οποιοσδήποτε θεωρεί ότι ασχολείται και ενημερώνεται από τα blog να υποβάλει απευθείας σχετικό αίτημα παρουσίας στη διοίκηση και εκείνη να το κάνει άμεσα δεκτό, διασφαλίζοντας απλά ότι η αίθουσα χωράει τους καλεσμένους.

Δεν είναι λόγοι αυτοί ούτε για να στεναχωριόμαστε ούτε για να δημιουργούνται παρεξηγήσεις.

Costix είπε...

Πουτσες μπλε και κοκκινες !!!
Να ενα ωραιο θεμα !!!

Εχω κουραστει πια στα 52 μου να ακουω τοσες μαλακιες !!!

ΔΕν αντεχω αλλο πια !!!

Οσοι θεωρουν οτι εχουν αποψη, ας ερθουν αυριο στις 2 το μεσημερι στην αιθουσα Πεντζαροπουλες να την καταθεσουν.

Τα υπολοιπα ειναι για λαικη καταναλωση και δεν αντιπροσωπευουν πραγματικους Πανιωνιους.

Costix είπε...

Βλεπω στην συνθεση της ομαδας δεν συμπεριλαμβανεται ο Λατκα. Ξερει κανεις η ακουσε τι συμβαινει ???

General Tanz είπε...

@COstisT
http://www.sport-fm.gr/article/222280

Καλημερες

Costix είπε...

Δεν ειναι ασχημο το σχημα. 4-4-2.
Για να δουμε. Μου αρεσει ο Παρασχος, ειναι ορθολογιστης.

Costix είπε...

Φυσει (και θεσει) αισιοδοξος ανθρωπος, θελω να πω οτι χαρηκα ιδιιτερα για την σημερινη γνωριμια με τον Γιωργο Κιντη αλλα και για το πρωτοποριακο ανοιγμα της διοικησης.
Θα ηθελα να καλοσορισω τον Γιωργο στην Πανιωνια οικογενεια, να του ευχηθω μεσα απο την καρδια μου καλη δυναμη και να του αφιερωσω ενα αισιοδοξο τραγουσι του τεραστιου Salif Keita απο το Μαλι, που εχει ιδιαιτερα σημαδιακο τιτλο.

http://www.youtube.com/watch?v=vyF70wrI250