Πέμπτη 22 Ιανουαρίου 2009

Συνέντευξη Φαμπιάν Εστογιανόφ


Την παρακάτω συνέντευξη παραχώρησε ο Φαμπιάν Εστογιανόφ στο «www.wind.com.gr» και στον Γιώρο Βροντάκη:

Φαμπιάν, κατόρθωσες σε λίγο χρονικό διάστημα, να γίνει σύνθημα στα χείλη των φιλάθλων της ομάδας σου. Τι παραπάνω μπορούμε να περιμένουμε από εσένα και τι θέλεις να δώσεις εσύ στην ομάδα σου, τον Πανιώνιο;

Πάντα ένας ποδοσφαιριστής πρέπει να βλέπει ένα σκαλί παραπάνω από εκεί που βρίσκεται. Προσπαθώ κάθε φορά να δίνω τον καλύτερο εαυτό μου αλλά προπάντων να είμαι μέλος μιας ομάδας με υψηλούς στόχους. Πρώτα απ' όλα ο σκοπός μας, ο δικός μου και των συμπαικτών μου, είναι να ανέβει ο Πανιώνιος ένα σκαλοπάτι παραπάνω. Κανείς ποδοσφαιριστής δεν συμβιβάζεται μόνον με αυτό που έχει δώσει. Προσωπικά είμαι ευχαριστημένος από αυτό που έχω πετύχει μέχρι τώρα αλλά πάντα στοχεύω το καλύτερο για εμένα και την ομάδα μου...


Προσωπικές φιλοδοξίες σε ότι αφορά το μέλλον στην καριέρα σου, υπάρχουν στο μυαλό σου στην παρούσα χρονική στιγμή;

Οι προσωπικές μου φιλοδοξίες συμβαδίζουν με αυτές του Πανιωνίου. Ανταποκρίνονται με αυτές της ομάδας μου καθώς θέλω ο Πανιώνιος να φτάσει πιο ψηλά στη συνέχεια και εγώ να εκπληρώσω το όνειρό μου να παίξω μαζί με αυτή την ομάδα σε υψηλό επίπεδο καθώς νιώθω πως υπάρχουν οι προϋποθέσεις, οι ικανότητες και οι φιλοδοξίες από όλους. Θα προσπαθήσω να τα καταφέρω μένοντας εδώ ή αργότερα όταν κατορθώσω να κάνω ένα μεγαλύτερο βήμα στο εξωτερικό. Προς το παρών και δίχως να είμαι σε τόσο μεγάλη ηλικία, μου αρέσει εδώ και θέλω να μείνω στον Πανιώνιο για να ζήσω μεγάλες στιγμές καθώς αυτή η ομάδα με εμπιστεύεται έτσι ώστε να ανοίξω τα φτερά μου για κάτι πολύ σπουδαίο στην καριέρα μου.


Ποιά η γνώμη σου για το Ελληνικό ποδόσφαιρο, έχοντας αγωνιστεί σε άλλες συνθήκες και γήπεδα όπως αυτά της Λατινικής Αμερικής και την Ισπανίας;

Έχω σχηματίσει μια καλή εικόνα για το Ελληνικό ποδόσφαιρο. Στο πρωτάθλημα υπάρχουν τέσσερις ομάδες, ο Ολυμπιακός, ο Παναθηναϊκός, η ΑΕΚ και ο ΠΑΟΚ που μπορούν και κάνουν τη διαφορά αφού διαθέτουν παίκτες μιας διαφορετικής ποιότητας και μπορούν να ξεχωρίζουν από τους υπόλοιπους κι από ότι μαθαίνω αυτό συμβαίνει χρόνια τώρα. Οι συγκεκριμένες ομάδες έχουν τη δύναμη να αποκτούν συνεχώς τέτοιους παίκτες και κάνουν τη διαφορά. Βέβαια υπάρχουν και άλλες ομάδες που δεν απέχουν και πολύ, όπως η δικιά μας ομάδα, που μπορούν να στοχεύσουν την έξοδο στο κύπελλο ΟΥΕΦΑ μέσα από τα Play - Offs. Είναι αλήθεια πάντως πως στην Ελλάδα για να μπεις σε αυτή την πρώτη τετράδα πρέπει να έχεις τα στοιχεία που έχουν οι 3-4 ομάδες οι οποίες και ξεχωρίζουν κάπως. Ο Ολυμπιακός είναι στην κορυφή γιατί έχει τους παίκτες υψηλού επιπέδου που τον βοηθάνε να κάνει την μεγαλύτερη διαφορά. Έχει δείξει παιχνίδι με παιχνίδι πως είναι η ποιοτική ομάδα και σε αυτή τη φάση έχει όλες εκείνες τις πιθανότητες που τον καθιστούν φαβορί να πάρει την πρώτη θέση στη Σούπερ Λίγκα. Όμως υπάρχει ακόμη δρόμος για όλους μας.. .


Την Κυριακή εσύ και η ομάδα σου αντιμετωπίζεται την ΑΕΚ που βρίσκεται στο γκρουπ των συλλόγων που προανέφερες. Υπάρχει κάτι ιδιαίτερο, κατά την άποψή σου, σε αυτό το παιχνίδι;

Παίζουμε εδώ στην Αθήνα και αυτό νομίζω πως είναι καλό. Στα παιχνίδια με την ΑΕΚ ο Πανιώνιος τα πάει πολύ καλά τα τελευταία χρόνια. Είναι βέβαια οι αντίπαλοί μας μια πολύ μεγάλη ομάδα με πολύ καλούς παίκτες όμως εμείς πιστεύουμε στις δυνάμεις μας καθώς διαθέτουμε ένα ισχυρό ρόστερ. Δεν μένει παρά να παλέψουμε το παιχνίδι δίχως να μας επηρεάσει σε κανέναν σημείο το όνομα της ΑΕΚ. Είναι αλήθεια πως εδώ στην Ελλάδα πολλοί, παίκτες και ομάδες επηρεάζονται από τα ονόματα των αντιπάλων. Όταν παίζει μπάλα δεν πρέπει να σε φοβίζει τίποτε και να πιστεύεις στις ικανότητές σου. Πρέπει να αντιμετωπίζεις με τον ίδιο τρόπο την πρώτη ομάδα όπως θα αντιμετωπίζεις και την τελευταία. Έχω μάθω να προσπαθώ και να υπολογίζω το ίδιο όποιον και αν έχω να αντιμετωπίσω...


Ήρθες στην χώρα μας μαζί με έναν με τον πιο διάσημο παίκτη από την δικιά σου πατρίδα, τον Αλβάρο Ρεκόμπα. Πως είναι η συνύπαρξή σας στη Ελλάδα και πως βοηθάει ο ένας τον άλλον;

Είναι έξοχες οι σχέσεις μας. Ο Αλβάρο είναι η αιτία που εγώ βρίσκομαι τώρα εδώ στον Πανιώνιο αν και δεν το έχω μετανιώσει ούτε για μια στιγμή για αυτήν την επιλογή. Με ενθουσιάζει που μένουμε κοντά και περνάμε πολλές ώρες μαζί, κάνοντας πράγματα μαζί ενώ συνεργαζόμαστε αρμονικά στις προπονήσεις και φυσικά μέσα στο γήπεδο

3 σχόλια:

Sot Rods είπε...

Δεν έβαζες καμιά άλλη φωτογραφία? Αυτή βρήκες? Και παίζουμε με τους κιτρινιάρηδες την Κυριακή...
:)

Sot Rods είπε...

Sorry για την πρωινή γκρίνια.

br fun_atic είπε...

Δεν πειράζει. Όπως καταλαβαίνεις τις φωτογραφίες τις βρίσκω στο ίντερνετ. Γενικά αποφεύγω να βάζω φωτογραφίες που έχουν βάλει και άλλοι γιά το ίδιο θέμα. Δεν βρήκα άλλη κατάλληλη. Πάντως είναι τιμή μας να παίζει στην ομάδα μας ο συγκεκριμένος παίκτης, που είχε φορέσει τη συγκεκριμένη φανέλα.

Γενικά και ο Φαμπιάν (όπως όλοι βέβαια) μας βλέπουν γιά σκαλοπάτι στην καριέρα τους. Τουλάχιστον αυτός το διατυπώνει ευγενικά αποφεύγοντας τεχνηέντως να αναφερθεί σε μεταγραφή σε ομάδα του εσωτερικού. Ίσως να κλείνει λίγο το μάτι στον Ολυμπιακό...