Κυριακή 13 Δεκεμβρίου 2009

2ο Παγκόσμιο Συμπόσιο Ανεξάρτητου Πανιώνιου Ίντερνετ (Έκτακτο). Θέμα : Η ΕΠΙΔΡΑΣΗ ΤΟΥ ΦΑΙΝΟΜΕΝΟΥ ΟΜΟ ΣΤΗΝ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΤΣΙΠΟΥΡΟΥ ΚΑΙ ΠΩΣ ΝΑ ΤΟ ΑΠΟΛΑΎΣΕΙΣ

Το 2ο Παγκόσμιο Συμπόσιο Ανεξάρτητου Πανιώνιου Ίντερνετ θα διεξαχθεί το Σάββατο 19/12/2009 στην φυσική μας έδρα.
Οι δηλώσεις συμμετοχής ξεκινούν σήμερα με την ίδια διαδικασία που ακολουθήθηκε και στο πρώτο. Οποιοσδήποτε λοιπόν επιθυμεί να συμμετάσχει θα χρειαστεί να μου στείλει mail και να εκδηλώσει το ενδιαφέρον του. Όσοι δεν έχουν συμμετάσχει ξανά σε συμπόσιο θα πρέπει να αποστείλουν mail από ηλεκτρονική διεύθυνση από την οποία εμφανίζεται το ονοματεπώνυμό τους. Δικαίωμα συμμετοχής έχουν οι δεκατρείς πρώτοι.
Καλείστε επίσης να προτείνετε το θέμα του έκτακτου συμποσίου.
Άντε παλικάρια!!! Και με τη νίκη σήμερα!!!

18 σχόλια:

Costix είπε...

Μου ηρθε θεμα.

Η ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΜΕ ΨΑΡΙΑ & ΘΑΛΑΣΣΙΝΑ ΚΑΙ ΟΙ ΕΠΙΔΡΑΣΕΙΣ ΤΗΣ ΣΤΗΝ ΦΥΣΙΚΗ ΚΑΙ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΩΝ ΠΑΝΙΩΝΙΩΝ ΦΙΛΑΘΛΩΝ.

Ακουμε και αλλες ιδεες.

br fun_atic είπε...

Πρέπει να δημιουργηθεί και ένα πιάτο για τον Πανιώνιο...Κάτι νόστιμο και αφροδισιακό... Σε έβαλα στην πρίζα; Καλά να πάθεις!!! Λυπάμαι τον μάγειρα και εκείνο το Άγιο παιδί τον Βασίλη!!!

Αυτό που μου κάνει εντύπωση είναι ότι μέχρι τώρα δεν βρέθηκε άνθρωπος που να μην έχει να λέει για τα παγκόσμια!!! Όποιος ήρθε ξανά ήρθε!!!

Αν και πρωί Κυριακής έχουμε αρκετές συμμετοχές, οπότε βιαστείτε!!!

Costix είπε...

Μου ηρθε και ωραιο συνθημα και το ματσακι με την λαρρρρρσα.

Δως μου μια χαρα, δως μου μια χαρα,
ελα Πανιωναρα μου και πατα τα τυρια.

(τραγουδιεται οπως το "κανε μου μια χαρη").

πανιωνιο πιατο ??? ευκολακι μου βαζεις...

Costix είπε...

Μοναδικη ευκαιρια για την τριτη θεση σημερα, ειδικα αν η Καβαλα φυστικωσει τα μπαογκια. Παρα τις μεγαλες δυσκολιες και απωλειες, εχω πολυ καλο προαισθημα. ΟΜΟ, ΟΜΟ, ΟΜΟ κλπ.

Costix είπε...

Που ειναι ο Ευτυχης, οεο, που ειναι ο Ευτυχης ??? Γραψε ρε φιλαρα και καμμια πενια...
Μην αφηνεις τους πιστους σου φανς στην ξεραιλα...
Σιγα μην ανοιξει αυτος το pc του στο σπιτι, θα ψηνει τη γυναικα του να του φτιαξει κατσικακι στο φουρνο με πατατουλες (ολα τα φαγητα τα αποκαλει με το χαιδευτικο τους, και τα ποτα - κρασακι, τσιπουρακι, ουισκακι κλπ).

Griniaris είπε...

Το θέμα αυτή τη φορά πρέπει να είναι:
Η ΕΠΙΔΡΑΣΗ ΤΟΥ ΦΑΙΝΟΜΕΝΟΥ ΟΜΟ ΣΤΗΝ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΤΣΙΠΟΥΡΟΥ ΚΑΙ ΠΩΣ ΝΑ ΤΟ ΑΠΟΛΑΎΣΕΙΣ.

ΥΓ.Δεν μπορώ να στείλω mail.Φαντάζομαι δεν θα αποκλειστώ...

Costix είπε...

Γκρινιαρη, το δικο σου θεμα ειναι πιο καλο, εγκρινω και επαυξανω !!!!
Αγορακι μου, εσυ εισαι ΙΣΟΒΙΟ μελος.

Griniaris είπε...

Thank you CostisT.Την καλημέρα μου...

amanAM είπε...

Εγώ στις 19, δεν θα μπορέσω, αλλά ψυχικά θα είμαι μαζί σας... Εύχομαι να περάσετε καλά, και να προχωρήσετε σε περισσότερα συμπεράσματα.

Με το ζόρι θα έρθω στο γήπεδο, διότι έχω κάποις ανειλημμένες υποχρεώσεις.

Costix είπε...

Κριμα Αντωνακη, ομως πιστευω οτι θα επαναληφθει συντομα.

zamis είπε...

Καλημερα σε ολους και αντε,στο εκτακτο τριτοι και στη χειροτερη μονοι μας τεταρτοι!
Οποτε το θεμα θα διανθιστει με τις επιδρασεις των θαλασσινων,του τσιπουρου και του ομο στην υψοφοβια!

amanAM είπε...

το ερχόμενο Σάββατο, το πρωί τα παιδιά μου έχουν πρόβα, το μεσημέρι θα ψήνω παϊδάκια στην μαρίνα Αλίμου, που το σωμματείο μας έχει ένα τσιμπούσι, και κατά τις 7, τα παιδιά μου πρωταγωνιστούν σε ένα θεατρικό, που διοργανώνει το σχολείο τους. Δεν γίνεται να λείψω από όλα αυτά.

Την Κυριακή, πάλι θα είμαι στην πρέσα, αλλά... τον αγώνα δεν θα τον χάσω.

br fun_atic είπε...

Κανονικά θα έπρεπε να έχουμε εισηγητή τον Φερέρα. Άντε όμως τώρα να του εξηγείς τι είναι το τσίπουρο...

Πιθανότατα όμως να μπορούσε να αναλύσει το ίδιο καλά το θέμα εκείνος που προσέλαβε τον Φερέρα που έφερε τον Ομο και κατά δήλωσή του φέρει στο ακέραιο την ευθύνη. Εννοείται πως είναι ευπρόσδεκτος.

Costix είπε...

In this life, you never know.

antunix είπε...

Όρεξη να ‘χετε...

Miltos@Chios είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Miltos@Chios είπε...

Costi,το κανονισα!

amanAM είπε...

Ρε παιδιά, ο Φερέρα είναι πολύ συμπαθητικός τελικά. Στο γήπεδο, δεν τον βλέπουμε (εμείς της 2) αλλά από την τηλεόραση, είναι πολλές φορές ορθιος, δίνει οδηγίες, διαμαρτύρεται, είναι ένας ζωντανός άνθρωπος με πάθος. Στις δε δηλώσεις του, είναι πολυ σοβαρός και συγκεκριμμένος.

Μακάρι λοιπόν να τον είχαμε παρέα σε τσιπουροκατάνυξη.

Εν τω μεταξύ, πρέπει να υπενθυμίσουμε, ότι στα συμπόσια, ότι λέγεται και ότι κάνουμε, μένουν εκεί. Δεν βγαίνουν παραέξω. Ομερτά.