Σάββατο 12 Δεκεμβρίου 2009

ΠΑΡΑΛΙΜΝΙ- ΠΑΝΙΩΝΙΟΣ ΔΕΥΤΕΡΟ ΜΕΡΟΣ

Δημοσιεύθηκε σήμερα στον Πανιώνιο Κόσμο ένα κείμενό μου που αφορά στην ανάγκη αδελφοποίησης του Πανιωνίου με την Ένωση Νέων Παραλιμνίου. Στο σημείο αυτό θα ήθελα να ευχαριστήσω δημοσίως τον Μάκη Διόγο για την βοήθεια που παρέχει σε αυτή την προσπάθεια (Μάκη μου το ιντερνετικό μου όνομα είναι brfunatic – και στο fun atic δίνω ιδιαίτερη σημασία).

Την Δευτέρα κιόλας θα αποστείλω στον Σύνδεσμο Φιλάθλων της Ε.Ν.Π ένα αντίτυπο του Πανιώνιου Κόσμου. Το κείμενό θα φωτοτυπηθεί και θα μοιραστεί στο γήπεδο στο επόμενο παιχνίδι της Ένωσης. Απίστευτο;;;

Όπως γίνεται αντιληπτό οι Κύπριοι αδελφοί μας έχουν πάρει ιδιαίτερα ζεστά το θέμα και θα βοηθήσουν όσο μπορούν περισσότερο. Ήδη προετοιμάζουν την αποστολή αντιπροσώπου τους με σημαία της ομάδας τους στο παιχνίδι του Πανιωνίου με τον Εργοτέλη στο Ηράκλειο!!!

Το φόρουμ των Ενωσιτών (www.vissini.com/forum) έχουν επισκεφθεί οι CostisT και Ρgss1890 θέλοντας να προωθήσουν την ιδέα της αδελφοποίησης και τους ευχαριστώ δημοσίως.
 Μάλιστα ο  Εμπαθέστατος είχε μια καταπληκτική ιδέα την οποία ήδη έχει καταθέσει:

Το Παραλίμνι είναι πάρα πολύ κοντά στην κατεχόμενη Αμμόχωστο. Προτείνει λοιπόν να γιορτάσουμε τα 120 χρόνια της ομάδας με φιλικό παιχνίδι που θα γίνει στο Παραλίμνι την ημέρα της μαύρης επετείου της Τουρκικής Εισβολής. Ο Ιστορικότερος σύλλογος της Ελλάδας, χωρίς φαμφάρες και τυμπανοκρουσίες θα δώσει ένα ηχηρό μήνυμα ενότητας των απανταχού Ελλήνων ζητώντας την επίλυση του Κυπριακού προβλήματος, την ενοποίηση της Κύπρου και την επιστροφή των προσφύγων στις πατρογονικές τους εστίες. Άλλωστε εμείς ως γνήσιοι πρόσφυγες μπορούμε να καταλάβουμε το δράμα τους.

Καλώ όσους διαβάζετε αυτό το κείμενο να βοηθήσετε με κάθε τρόπο. Ακόμη και ένα μήνυμα στο μπλογκ ή στην σελίδα της Ε.Ν.Π μπορεί να βοηθήσει. Καλώ επίσης τους συνδέσμους οργανωμένων οπαδών της ομάδας να αγκαλιάσουν την προσπάθεια και να ξεκινήσουν το θέμα της αδελφοποίησης με αδελφοποίηση συνδέσμων οργανωμένων.Ήδη έχω ενημερώσει τους Ίωνες και αναμένω απόφαση του Δ.Σ τους.

Νομίζω ότι αξίζει τον κόπο. Καιρός να δείξουμε τι σημαίνει Πανιώνια διαφορετικότητα

29 σχόλια:

τρελοπανιωνιος είπε...

εχω μπει πολλες φορες στο forum αλλα δεν μπορω να γραψω σχολιο δεν μπορω να καταλαβω γιατι ( εχω κανει εγραφη )

br fun_atic είπε...

σου έχουν στείλει mail και πρέπει να ενεργοποιήσεις την συνδρομή σου και μετά να χανά μπεις με τους κωδικους σου

br fun_atic είπε...

κάνεις εγγραφή
λαμβάνεις mail
ενεργοποιείς την εγγραφή
κσαναπαίνεις με τους κωδικούς σου
είναι πολύ εύκολο

br fun_atic είπε...

Εκτός αποστολής ο Μπαλαμπαν, τιμωρημένος ο Φαμπιάν. Ποιο είναι το ηθικό δίδαγμα; Ασφαλώς και χρειαζόμαστε τον Ρεφίκ.Γιατί η ομάδα είναι καυτή μόνο όταν τους έχουμε όλους...

τρελοπανιωνιος είπε...

ακουσα για το παο οτι στελνει στην κυπρο για το παραλιμνι να κανουν ενωση..! αλλα δεν μπορουν να καταλαβουν οτι εμας μας ενωνουν αλλα πραγματα με την συγκεκριμενη ομαδα..

τρελοπανιωνιος είπε...

τον φοβαμαι ρε φιλε τον Ραφικ super παικτης δεν λεω αλλα μπορει να μας κανει την ομαδα κομματια, αυτην την στιγμη ολοι ειναι μια παρεα.. γενικα την βρισκουν να παιζουν μπαλα και το βλεπουμε στα αποτελεσματα και στις δηλωσεις τους

br fun_atic είπε...

που το άκουσες γιά τον παο???

τρελοπανιωνιος είπε...

νομιζω στη ερα σπορτ

br fun_atic είπε...

καλά, δεν θα μου το έλεγαν τα παιδιά του Ε.Ν.Π? Δεν μου έχουν πει τίποτα. Θα ρωτήσω...

lefterix είπε...

Έχω κι εγώ γραφτεί στο φόρουμ της Ένωσης, απλά ακόμα δεν έχω γράψει τίποτα...Εν καιρώ.......

Υ.Γ. Τι θα γίνει τελικά με το παγκόσμιο;

Katrinos είπε...

Μετρήστε και εμένα στο count , απλά δεν έχω γράψει ... ακόμα.

Επειδή αυτή η προσπάθεια εντάσσεται στα πλαίσια μιας ευρύτερης πρότασης εξωστρέφειας , πρέπει να πετύχει, ώστε να έρθουν και άλλες περιπτώσεις.

br fun_atic είπε...

Δεν πρόκειται να γίνει Παγκόσμιο χωρίς εσένα Λευτέρη

lefterix είπε...

Ουάου!!!!! Τι τιμή......
Πάμε γερά αύριο γιά το διπλό, γιά να κάνουμε το έκτακτο παγκόσμιο με αέρα ευρωπαϊκο, λόγω του ότι έχασε και ο αρις, και ο Εργοτέλης σημερα....

Υ.Γα. Τις χμαντινάδαες τις δχιάβασες φαντάζομαι....ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ........

lefterix είπε...

ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΌΝ....

Εκεί που έγραψα το κειμενάκι μου, μου πέταξε ξαφνικά κάτι χ ανάμεσα στις λέξεις...
Το κομποσκοίνι γρήγορα, οι κατάρες των ψευτών του άρπαγα είναι πολλές...

amanAM είπε...

Κι εγώ γράφτηκα στο φόρουμ τους, ενεργοποίησα τον λογαριασμό μου, αλλά όταν πήγα να γράψω, δεν μου το επέτρεπε...

Πολύ καλή η ιδέα για το φιλικό.

Ποιός ψήνεται να πάμε Ηράκλειο για το παιχνίδι με τον Εργοτέλη?

br fun_atic είπε...

πρέπει να ξαναπεράσεις τους κωδικούς σου. Ο Λευτέρης [πριν από λίγο τα κατάφερε και ανέβασε μήνυμα

lefterix είπε...

Και παρ'ότι αυτά τα διαβολομηχανήματα μου ψιλοσπάνε τα νεύρα, τα κατάφερα και μάλιστα πολύ εύκολα....

re-la-re είπε...

Η πρόταση μου αγαπητέ οικδεσΠΟΤΑ ήταν η εξής: Στις 14 Αυγούστου 2010 , μαύρη επέτειος της πτώσης της Αμμόχωστου (και όχι της εισβολής) και μαύρη επέτειος της δολοφονίας Ισαάκ και Σολωμού ο Πανιώνιος στα 120 χρόνια ζωής του να συμμετάχει σε ένα φιλικό παιγνίδι στο Παραλίμνι.

Η προσφυγιά της Σμύρνης συναντά την προσφυγιά της Αμμοχώστου.

amanAM είπε...

απίστευτο, δεν βρίσκω ούτε το ημέηλ που μου έστειλαν (με τους κωδικούς) ούτε καν το φόρουμ δεν βρίσκω!!!

Ρε μπας και είμαι ξανθιά?

Που μπαίνω ρε παιδιά?

br fun_atic είπε...

Κάνεις register, δίνεις τα στοιχεία που σου ζητάνε και οπωσδήποτε διεύθυνση mail. Όταν βρεις το mail στον λογαριασμό σου (αργεί λίγο να έρθει) κάνεις ενεργοποίηση, μπαίνεις στη σελίδα, εισάγεις τους κωδικούς σου και έτοιμος.
Αν δεν τα καταφέρεις τι να πω; Έχει αρχίσει να βγαίνει ξανθιά ρίζα :)

amanAM είπε...

Το φόρουμ, σε ποιό λινκ κρύβεται???

Άσε που θα είναι σκασμένοι οι Κύπριοι αδελφοί μας, με μαϊμού πέναλτι φαίνεται πως έχασαν σήμερα...

br fun_atic είπε...

www.vissini.com
όταν μπεις εκει πατας forum

amanAM είπε...

το έψαχνα στο site της ομάδας... Το ξέχασα το βυσσινί!!!

Αύριο ο πάνθηρας, θα πηδήξει το βυσσινί αλογάκι!!!

amanAM είπε...

Εμένα μου βγάζει αυτό το μήνυμα:

amanAM, you do not have permission to access this page. This could be due to one of several reasons:

Your user account may not have sufficient privileges to access this page. Are you trying to edit someone else's post, access administrative features or some other privileged system?
If you are trying to post, the administrator may have disabled your account, or it may be awaiting activation.

Παρόλα αυτά, δεν υπάρχει τίποτα να πατήσω για να κάνω εγώ κάποιο activation...

Το βλ΄πεω το φόρουμ, διαβάζω τι γράφετε, αλλά δεν μπορώ να γράψω κάτι...

Miltos@Chios είπε...

Περιμενω επιβεβαιωση

amanAM είπε...

έκανα log out και έβαλα το email μου, λες και δεν θυμάμαι πως με λένε... και μου ήρθε email που μου υπενθύμιζε ποιός είμαι.

Αλλά το email κατέληξε κατ ευθείαν στα junk mail, άρα... ίσως έχασα το email της ενεργοποίησης, όταν μου το είχανε στείλει!!!

Δεν βρίσκω όμως τρόπο, να το κάνω εγώ, μέσω του προφιλ μου.

Παρόλα αυτά, με αναγνωρίζει το σύστημα τους, και μου επιτρέπει να διαβάζω όσα γράφονται, αλλά δεν μου επιτρέπει να γράφω.

Δεν ξέρω τι άλλο να κάνω. Εκτός κι αν δημιουργήσω άλλο όνομα, αλλά... καλό είναι να έχω αυτό, γιατί αλλιώς τα ξεχνάω.

Costix είπε...

Μιλτο, θεωρησε το ως τελειωμενο και αλλαξε γρηγορα το εισητηρια σου.

Sorry, brfun, μεγαλε Μαγιστρε των Ανεξαρτητων Πανιωνιων Δρωμενων, να με συμπαθας, δεν προσπαθω να σου παρω την θεση, απλα ειπα να προλαβω για να αλλαξει την αφιξη του ο Μιλτος μας.

Costix είπε...

Ο Λολο μαθαινει τι εστι Πανιωνιος.

Σε προκαλουν, σε αδικουν και μετα σε τιμωρουν !!!

Λολο, μην μασας !!!!

amanAM είπε...

κάποιος προφανώς τους ενημέρωσε, και μου ξανάστειλαν ημέηλ ενεργοποίησης, και τελικά τα κατάφερα κι εγώ να γραφτώ.