Παρασκευή 18 Δεκεμβρίου 2009

Confession

Θα ήθελα να ξέρετε μερικά πράγματα για ‘μένα.
Δεν έχω καταλάβει ποτέ για ποιο λόγο ξεκίνησα το μπλογκ. Το μόνο βέβαιο είναι ότι το διάστημα που ξεκίνησα αυτή την ιστορία ήθελα πάρα πολύ να γράψω τη γνώμη μου για την ομάδα, πράγμα που δεν μπορούσα να κάνω, για λόγους που όλοι γνωρίζετε και αντιλαμβάνεστε, στον «επίσημο» διαδικτυακό φορέα των Πανιώνιων.
Σιγά σιγά άρχισαν να εμφανίζονται άνθρωποι οι οποίοι κατέθεταν τη γνώμη τους. Με τον καιρό συνειδητοποίησα ότι το χόμπι μου αφορούσε κάποιους πολύ αξιόλογους ανθρώπους τους οποίους δεν γνώριζα προσωπικά. Είχα αρχίσει όμως να τους εκτιμώ για τις απόψεις τους.
Το μπλογκ άρχισε να αναπτύσσεται με γοργούς ρυθμούς, όχι εξαιτίας μου, αλλά λόγω των ανθρώπων που συμμετείχαν σ’ αυτό. Ήταν μεγάλη ικανοποίηση για εμένα να ξέρω ότι υπήρχαν άνθρωποι με την ίδια αγάπη με εμένα που αφιέρωναν χρόνο από την ημέρα τους για να μπουν στη σελίδα μου, να πουν τη γνώμη τους, να διαφωνήσουν, να ψυχαγωγηθούν. Οτιδήποτε.
Το όνομά μου δεν είναι τυχαίο. Το br σημαίνει blue and red και το funatic ότι υποστηρίζω με σθένος αυτό που αγαπάω μέχρι το σημείο που εξακολουθεί να αποτελεί ευχαρίστηση. Απευθύνομαι σε ανθρώπους χωρίς να με ενδιαφέρει η δουλειά τους, η περιουσία τους ή το μορφωτικό επίπεδο αλλά μόνο η αγάπη τους για την ομάδα. Αγαπάς την ομάδα; Μου κάνεις...
Δεν είμαι εδώ για να κάνω επανάσταση ή να ασκήσω έλεγχο. Κυρίως όμως δεν είμαι διατεθειμένος να χαλάσω τη διάθεσή μου για κανέναν.
Δεν έχω την αφέλεια να πιστεύω ότι διοικώ τον Πανιώνιο ή ότι επηρεάζω τις εξελίξεις. Είμαι εδώ για να δίνω βήμα λόγου σε όποιον μπορεί να σεβαστεί τους κανόνες μιας συζήτησης επιπέδου, είμαι εδώ για να ξαναθυμηθούμε ότι το ποδόσφαιρο και γενικά ο αθλητισμός είναι χαρά, είμαι εδώ γιατί βασικά νοιώθω όμορφα μαζί σας.
Γράφω ανώνυμα όχι γιατί δεν μπορώ να υποστηρίξω επώνυμα τις θέσεις μου. Οι λόγοι είναι καθαρά επαγγελματικοί. Έχω τη χαρά να κάνω μια δουλειά που μου αρέσει. Δυσκολεύομαι να την κάνω όπως ακριβώς μου αρέσει και ταιριάζει στον χαρακτήρα μου αλλά το προσπαθώ...Δεν ήθελα να βρεθεί ποτέ κανείς (ιδίως από το σημείο που το μπλογκ είχε επιτυχία) και να πει για ‘μένα ότι προσπαθώ μέσω του μπλογκ να διαφημιστώ.
Μέσα σε αυτόν τον ένα χρόνο έζησα μεγάλες χαρές. Η μεταγραφή του Ρεκόμπα, η τρίπλα του Εστογιανώφ στον Καραγκούνη, η διαγραφή του Προέδρου στην τιμή των διαρκείας, το μανιφέστο του Griniaris, ήταν για ΄μένα πράγματα που θα θυμάμαι. Η μεγαλύτερη όμως χαρά είναι ότι συνειδητοποίησα ότι πίσω από τα πληκτρολόγια υπήρχαν κάποιοι άνθρωποι με εξαιρετικές απόψεις και θέσεις και με μεγάλη διάθεση να προσφέρουν στην ομάδα με κάθε τρόπο. Μια παρέα που πραγματικά σου φτιάχνει τη διάθεση. Τρώμε, πίνουμε, γελάμε, συζητάμε και μετά βλέπουμε την Πανιωνάρα. Το ζούμε και το χαιρόμαστε όλο αυτό. Είμαι τυχερός γιατί κατόρθωσα να ζήσω την «κοσμοθεωρία» που εκφράζει το διαδικτυακό μου όνομα.
Είμαι περήφανος για την παρέα. Είμαι περήφανος που εμείς το ζούμε και το χαιρόμαστε. Μακάρι να υπήρχαν κι άλλες παρέες σαν τη δική μας. Είμαι βέβαιος ότι τα πράγματα στην εξέδρα μας θα ήταν καλύτερα...
Η διάθεσή μου δεν είναι να κάνω τον διαδικτυακό εισαγγελέα του Πανιωνίου. Με τη δυνατότητα που μου δίνει η επιτυχία του μπλογκ μου επιθυμώ μόνο να κινητοποιήσω τον κόσμο. Να ξανακάνω το ποδόσφαιρο διασκέδαση. Το γήπεδο γιορτή. Να έρθουν στο γήπεδο παιδιά. Να αποκτήσουμε νέους φιλάθλους. Όποιος τα θεωρεί ουτοπικά ας σκεφτεί ότι στον βαθμό που μου το επέτρεπε το μπλογκ μου και ασφαλώς με τη στήριξη όλων των διαδικτυακών φίλων τα έχω (έχουμε) πετύχει σε μικρή κλίμακα βεβαια.  Πίστη χρειάζεται και εμπιστοσύνη στους ανθρώπους με τους όποιους έχουμε ακριβώς την ίδια αγάπη...

44 σχόλια:

br fun_atic είπε...

Μια που εξομολογούμαι θέλω να πω και κάτι που δεν κολλούσε στο κείμενό μου...
Ο Φανούρης και ο Μανόλο είναι λατρεμένοι!!!!!!Τελεία και παύλα...

zamis είπε...

Vamos Πανιωναρα!!!!

Griniaris είπε...

Εδώ που τα λέμε πάντως διαφήμιση γίνεται από το blog και δεν έχω μάθει ακόμη τις οικονομικές συναλλαγές br-τυροπιτάδικου.
Τέλος πάντων,τα συμπόσια γίνονται και θα συνεχίσουν να γίνονται απλά και μόνο γιατί κολλήσαμε σαν παρέα και διασκεδάζουμε απίστευτα.Δεν έχει διαφορά αν η παρέα ξεκίνησε από το blog,από τον Πανιώνιο,από μια παραλία η ένα gay bar...Θα καθόταν κάποιος σε ένα τραπέζι 7-8 ώρες με κάποιους που δεν γουστάρει μόνο και μόνο γιατί είναι Πανιώνιοι η οποιαδήποτε άλλη ομάδα;Μη μπλέκετε τις συναντήσεις με κύκλους,τετράγωνα και άλλα γεωμετρικά σχήματα.Όπως δεν υποχρεώνεται κανένας να έρθει έτσι δεν μπορεί να αποκλειστεί και κάποιος που σαν ΑΝΘΡΩΠΟΣ μπορεί και να κολλάει.Προσωπικά το Σάββατο στη συνάντηση πάω να διασκεδάσω με τους φίλους μου και ειλικρινά Μάκη δεν θέλω να μάθω τίποτα άλλο εκτός από το αν μου κάνεις για παρέα,όπως επίσης να τιμήσω τον Μίλτο που έρχεται από την μακρινή Χίο.
Τέλος,να ευχαριστήσω ακόμη μία φορά τον br για το βήμα που μου δίνει αλλά προπάντων για τους ανθρώπους που μου γνώρισε...


ΥΓ.Επειδή θα τεθεί θέμα κοπής πίτας σκεφτείτε από τώρα ημερομηνίες...

Ανώνυμος είπε...

Η superleague σε συνεργασία με τον ΣΚΑΙ διοργανώνει διαδικτυακή ψηφοφορία δυστυχώς από προεπιλεγμένες λίστες για τις καλύτερες ενδεκάδες των τελευταίων δεκαετιών.
Προσωπικά δεν έχω σε υπόληψη τέτοιες ψηφοφορίες αλλά ίσως να αξίζει να ψηφίσουμε μερικούς δικούς μας όπως π.χ. τον Λίμα που είναι μέσα στις λίστες.

br fun_atic είπε...

Είναι μεγάλη μου παράληψη. Δεν σας ενημέρωσα ότι δυστυχώς ο Μίλτος δεν θα είναι μαζί μας το Σάββατο...

Ron Barceló είπε...

Kumo και στο web:

http://www.kumordzi.com

br fun_atic είπε...

Το τυροπιτάδικο κάνει ωραία κρεατόπιτα όπως επίσης και ένα φοβερό κρουασάν με γέμιση σοκολάτας.

ΚΥΑΝΕΡΥΘΡΑ ΝΕΑ είπε...

Δεν έχω σκοπό να έρθω στο συμπόσιο και να καταθέσω... απολογία ή κανένα... μανιφέστο! Θα έρθω για να γνωρίσω κάποιους Πανιώνιους που αυτοί με ξέρουν και μπορούν να με χαιρετήσουν, ενώ εγώ δεν μπορώ.

θα κουβεντιάσουμε, θα φάμε και θα πιούμε μίλώντας για τον Πανιώνιο (και όχι μόνο...). Θα γνωριστούμε και γι' αυτό είμαι χαρούμενος. Ειλικρινά το λεω...

Δεν θα ερχόμουν αν έστω και μια στιγμή πέρναγε από το μυαλό μου ότι θα υπάρξει.... δίκη απόψεων!

Εχουμε κοινή αγάπη για τον Πανιώνιο. Εχουμε πιθανότατα διαφορετικες απόψεις σε κάποια πράγματα. Και λοιπόν; Αυτό είναι υγιές.

Εχω παραδεχθεί ότι κάποιες φορές "ξέφυγα" σε κάποιες συζητήσεις. θα έπρεπε να είμαι πιο ψύχραιμος. Αλλά όταν "ανάβει" η συζήτηση κάποιες φορές φαλτσάρω. Κακώς...

Ευχαριστω τον BR και τα υπόλοιπα παιδιά για την πρόσκληση. Είναι πολύ τιμητικό. Και ας ακούγεται... βαρύγδουπο...

Μάκης

Y.Γ. Κορυφαία κρεατόπιτα, αλλά και πολύ καλή πίτσα...

lefterix είπε...

Να διαφωνήσω κάθετα...Του Νικόλα η σπεσιαλιτέ ήταν ανέκαθεν η Μελόπιτα...
Θα ήθελα να ενημερώσω τους Κ.Κ. σύνεδρους, ότι υπάρχει πιθανότητα να καθυστερήσω λίγο, λόγω έκτακτης βάρδιας...
Να πήτε του Ευτύχη να περιμένει να πεί την τραμουντάνα μέχρι να έρθω...
(ταιριάζει και με την Καβάλα, όπως ταίριαξε και το αεκ..

ΚΥΑΝΕΡΥΘΡΑ ΝΕΑ είπε...

Πως φαίενσαι ότι είσαι παλιός ρε Λευτέρη. ναι ρε μάγκα η Μελόπιτα ήταν θεϊκή. Εφτιαξε πρόσφατα ένα ταξί και έγλεφα τα δάκτυλα μου...

Μην αργήσεις πολύ...

lefterix είπε...

Από την δεκαετία του '70 όπου ήμουνα αθλητής του στίβου...Μόλις τελειώναμε την προπόνηση,περνάγαμε από του Νίκου γιά μελόπιττα...Πράγματι θεϊκή,και η συνταγή κρυφή...
Με το Μίλτο τι έγινε BRF; ελπίζω να μην είναι κάτι σοβαρό...

br fun_atic είπε...

Έχει επαγγελματικές υποχρεώσεις και δεν μπορεί να είναι μαζί μας το Σάββατο το μεσημέρι.

lefterix είπε...

Δεν πειράζει, έχουμε και την κοπή της πίτας...Τουλάχιστον θα τον δούμε την Κυριακή στο γήπεδο...

ΑκραιφνήςΠΑΝΙΩΝΙΟΣ είπε...

Λοιπόν φίλε blueredfunatic, προσυπογράφω τις σκέψεις/απόψεις σου, και δέν βρίσκω καθόλου ουτοπικές τις προσδοκίες σου.(Εδώ, εγώ βλέπω την ΠΑΝΙΩΝΑΡΑ άν συνεχίσει έτσι, να παίξει και στο champions league την επόμενη πενταετία!).
Θέλουμε περισσότερο κόσμο. Πιστεύω ότι βοηθάει πολύ το ότι ο ΠΑΝΙΩΝΙΟΣ είναι γενικώς πολύ συμπαθής ομάδα καί στούς φίλους τών άλλων ομάδων αλλά καί στούς έτσι κι έτσι καί στους άσχετους με οπαδιλίκια. Η προέλευσή του και η αρχαιότητά του (και όχι μόνο-θα μπορούσα να προσθέσω πολλά) τον κάνουν ελκυστικό στον κάθε Έλληνα.
Φανταστείτε λοιπόν να παίζει και μπάλα, καί να εγκαθιδρυθεί στην πρώτη πεντάδα τα επόμενα χρόνια, τί έχει να γίνει από νέους φίλους!
Νομίζω πως σ' αυτό θα βοηθούσε εξαιρετικά το να μεταδίδονται τα παιχνίδια του στο μέλλον από την ΕΡΤ και να φύγει επιτέλους από το κωλοσυνδρομητικό.(Νά η ευκαιρία ύστερα από την απαράδεκτη αντιμετώπιση με τις φάσεις απ' το παιχνίδι με τον Παναθηναϊκό.-Εγώ θα έκανα καταγγελία σύμβασης άν ήμουν ο πρόεδρος...).
Απ' ότι καταλαβαίνω εδώ μερικοί εκλεκτοί φίλοι έχουν επαφή/φιλία με τον Πρόεδρο- el presidente Τσακίρη. Ας αρχίσουν το μπίρι μπίρι λοιπόν να φύγει ο ΠΑΝΙΩΝΙΟΣ απ' το συνδρομητικό, για να τον βλέπει όλος ο κόσμος ΔΩΡΕΑΝ. Δηλαδή, πόσα παραπάνω παίρνει η ομάδα από αυτό το κανάλι, που δέν θα τα έπαιρνε από την ΕΡΤ; Πιστεύω ότι η χρηματική διαφορά δέν θα ήταν μεγάλη, και εν πάση περιπτώσει, ας το δούμε ως επένδυση
προς απόκτησιν νέων φίλων.

Με φιλικούς και αγωνιστικούς χαιρετισμούς,

Ακραιφνής ΠΑΝΙΩΝΙΟΣ

ΥΓ. Πού μπορώ να διαβάσω το μανιφέστο τού griniari;

ΚΥΑΝΕΡΥΘΡΑ ΝΕΑ είπε...

@Ακραιφνής ΠΑΝΙΩΝΙΟΣ

Ένημερωτικά σου λεω ότι τα τηλειοπτικά δικαιώματα τα διαχειρίζεται η Σούπερ Λιγκ. Μόνο ο ΟΣΦΠ και η Ξάνθη διαχώρισαν την θεση τους και πήγαν ΝΕΤ.

Costix είπε...

Griniari,
ο λαος απαιτει
το μανιφεστο να ξανακουστει.

υ.γ. περαν πλακας, ειναι ευκολο να το ξαναστειλεις μεσα σε ποστ και για τους καινουργιους φιλους, και για να το σωσουμε κι εμεις που απο αμελεια δεν το καναμε ??? Εξ αλλου θα μας βοηθησει λιγο να ξαναθυμηθουμε ολοι μερικες Πανιωνιες αρχες και να ηρεμησουμε....

Costix είπε...

Griniaris,
και μην σου κανει εντυπωση αν το δεις το μανιφεστο σου να μοιραζεται στο γηπεδο αυτη η καποια αλλη Κυριακη !!!

zamis είπε...

http://www.gazzetta.gr/football/super-league/item/61250-πρόταση-αρη-για-τζιμπούρ

Costix είπε...

Α ρε ρεντα με τις 50 ξανθιες την Κυριακη !!! Πολλα μπραβο στους brfun και zamis για την συλληψη και εκτελεση της ιδεας και βεβαια σε ολα τα ανεξαρτητα Πανιωνια μπλογκς, που για μια ακομα φορα προσφερουν υπηρεσιες στην ομαδαρα !!!

http://www.panionios.gr/default.asp?pid=55&la=1&artid=17637&catid=5

zamis είπε...

Θελω να καθομαι στη θεση του Φανουρη,θελω να καθομαι στη θεση του Φανουρη,θελω να καθομαι στη θεση του Φανουρη!!!!

Griniaris είπε...

@ΑκραιφνηΠανιώνιε
αν θέλεις να το διαβάσεις μπορείς να πας από την αρχική σελίδα του br(κάτω κάτω) στην 1η του Σεπτέμβρη,έχει τίτλο ΓΙΑΤΙ ΕΙΜΑΙ ΠΑΝΙΏΝΙΟΣ...

@CostisT
αφενός μεν κρατάς μάλλον το μοναδικό αντίγραφο που υπάρχει γιατί δεν το βρίσκω στο pc αφετέρου θα είσαι τρελός...

ΥΓ.Εγώ θέλω να κάτσω στη θέση του Φερέρα...

Griniaris είπε...

zamis και br συγχαρητήρια.
Δεν πιστεύω να έχετε κανονίσει τίποτα ιδιαίτερα χάπενινγκς στην 4,καήκατε...

zamis είπε...

Στο μαγαζι griniari εννοω εγω,οχι στο γηπεδο!

υ.γ. Εχει dark room η 4?

Griniaris είπε...

lol!!!!

br fun_atic είπε...

Όχι αλλά έχει ένα πλυντήριο στις τουαλέτες. Είναι για το "γηπεδικό πλυντηριάτο"...
Έξαλλες καταστάσεις στην 4...
Ά ρε Ευτύχη τι στιγμές χάνεις...

Costix είπε...

θα βγαλω τις θεσεις σε πλειστηριασμο !!!!

Griniaris είπε...

Μια μέρα είπα να μην γκρινιάξω και δε μ'αφήνουν.Γιατί δεν έδωσε τη συγκεκριμένη εβδομάδα συνέντευξη τύπου ο Φερέρα;Πάλι κόλλησε στην κίνηση;

τρελοπανιωνιος είπε...

""Τέλος την Πέμπτη, γεύμα προς την ομάδα του Πανιωνίου παρέθεσε η διεύθυνση γνωστού εστιατορίου. Στο γεύμα αυτό παρευρέθηκαν όλοι οι ποδοσφαιριστές του Πανιωνίου, καθώς και ο Πρόεδρος της ΠΑΕ κ. Τσακίρης. "" Ρε KOSTIST τι εκανες ? το γευμα στην ομαδα και δεν μας καλεσες ?

Slippy είπε...

Br den xreiazetai na kaneis makroskeleis confesions gia na mas apodeikseis to aftonohto epeidei kapoioi exoun faei ta skalwmata tous...

Oloi agapame thn omada kai mazi me afth tis gynaikes, to fai kai to pioto...(oxi anagastika me afth th seira apo oti exw katalevei edw mesa :) )Eleftherh xwra einai kai organwnoume kai tsimpuosia(kai tsimpoukia) ama goustaroume.

Kala na perasete paides
....kai ena pothraki kai gia mas pou den boresame..

τρελοπανιωνιος είπε...

http://www.sportnet.gr/report.php?id=208760 διαβαστε και αυτο !!! δεν θα ηθελα να το πιστεψω..

ΚΥΑΝΕΡΥΘΡΑ ΝΕΑ είπε...

@Γκρινιάρης
"Μια μέρα είπα να μην γκρινιάξω και δε μ'αφήνουν.Γιατί δεν έδωσε τη συγκεκριμένη εβδομάδα συνέντευξη τύπου ο Φερέρα;Πάλι κόλλησε στην κίνηση;"

Η Σ/Τ ήταν προγραμματισμένη για Πέμπτη, αλλά είχαμε απεργία. Τη Παρασκευή είχε κάτι με την κόρη του ο Εμίλιο γι' αυτό εδωσε συνέντευξη στον Π.Κ.

ΟΚ;

Griniaris είπε...

ΟΚ Μάκη,αλλά αυτά τα θέματα είναι λεπτά.Είδες πως παρεξηγούνται;Χάθηκε μια απλή ανακοίνωση;

ΚΥΑΝΕΡΥΘΡΑ ΝΕΑ είπε...

Ο Τύπος εχει ενημερωθεί έγκαιρα. Δε νομίζω ότι αφορά τους φιλάθλους... Νομίζω...

Griniaris είπε...

Δεν αφορά τους φιλάθλους η συνέντευξη τύπου του προπονητή και το τι θα πει;Οι δημοσιογράφοι για προσωπική τους ενημέρωση την κάνουν,δεν θα την δημοσιεύσουν;
Δε νομίζω...

ΚΥΑΝΕΡΥΘΡΑ ΝΕΑ είπε...

Βρε εννοώ η ακύρωση δεν αφορά τους φιλάθλους, αφού ο κόουτς έκανε δηλώσεις και ο κόσμος θα ενημερωθει...

amanAM είπε...

Άσε ρε τα σάπια, και καλά δεν θέλεις να μπλέξεις την δουλειά σου και να μην κατηγορηθείς πως τσιμπάς πελατάκια, που τα πουλάς αυτά ρε?

Είσαι επαγγελματίας διοργανωτής συμποσίων!!!

Το πρώτο συμπόσιο είχε τόσο μεγάλη επιτυχία, που μόνο επαγγελματίας θα το πετύχαινε, σε πήραμε χαμπάρι και το καταγγέλω!!!

Griniaris είπε...

ΟΚ τότε τελειωτικό...

antunix είπε...

Στο τέλος θα γίνει θεσμός το συμπόσιο...

lefterix είπε...

Αντωνη πάλι μας άφησες χωρίς ανάρτηση...Πάλι στην πείνα...
(μάλλον έχεις το μυαλό σου στο τσιμπούσι Χ2 το αυριανό...)

Υ.Γ. Δεν θα το πιστέψετε... Η λεκτική επαλήθευση γιά το σχόλιό μου αυτή τη στιγμή είναι "ioniers"...

amanAM είπε...

sorry lefteris, 2 μέρες τώρα έχω ψιλοπήξει. Δεν θα επαναληφθεί.

lefterix είπε...

Έλα ρε, πλάκα κάνουμε...
(ΟΧΙ ΠΑΝΤΑ...ΓΙΑΤΙ ΑΝ ΕΠΑΝΑΛΗΦΘΕΙ,ΘΑ ΣΟΥ ΣΤΕΡΗΤΩ ΤΗ ΡΑΚΗ ΤΟΥ ΓΗΠΕΔΟΥ ΓΙΑ ΔΥΟ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ...)

Costix είπε...

Αντωνακη, μην το χασεις με τιποτα το αυριανο, θα μαθεις πολλα ενδιαφεροντα νεα.

lefterix είπε...

Όπως ότι ο Αλβάρο γιά να φύγει πήρε πάνω από 500.000 ευρώ;

re-la-re είπε...

Πολλά ενδιαφέροντα νέα που ελπίζω να αναρτηθούν και στο νετ αλλιώς κάποιοι άλλοι θα πρέπει να κάνουν την αυτοκριτική τους και όχι εγώ.