Τετάρτη 9 Δεκεμβρίου 2009

ΙΣΑΑΚ ΜΠΕΘΕΡΑ ΜΑΣ ΧΑΛΑΣΕΣ ΤΗ ΜΕΡΑ.ΠΕΡΑΣΤΙΚΑ ΜΙΚΡΕ!!!




Οι σημερινές εξελίξεις  άλλαξαν τον τίτλο της ανάρησης. Μεγάλη ατυχία και για τον πιτσιρίκο και για την  ομάδα. Πάνω που είχαμε αρχίσει να σου λέμε ποσο πολύ μας άρεσες. Δεν πειράζει. Σου ευχόμαστε περαστικά και γρήγορη επάνοδο.




Ο James Βond - ικός Σαγόνιας, ο Pac Man, που κατάπιε κάθε επιθετική ενέργεια της Α.Ε.Κ (ποιος πίστευε ότι θα έλεγα τέτοια πράγματα...), έδωσε μια πολύ ωραία συνέντευξη στην SportNet.
Τελικά ο πιτσιρίκος είναι και σεμνός και ταλαντούχος. Ας ξαναγνωριστούμε!!!



Ο κόσμος δεν γνωρίζει πολλά για εσένα. Ενα νέο παιδί 21 χρονών έρχεται σε μία ξένη χώρα σε νέα ομάδα, που δεν γνωρίζει κανέναν. Πως βίωσες τις πρώτες μέρες και ποια η γνώμη σου για την Αθήνα;

«Η πόλη μου αρέσει πάρα πολύ. Μοιάζει πολύ με την Βαρκελώνη και έχω προσαρμοστεί. Το μοναδικό μου πρόβλημα είναι η γλώσσα. Δεν μιλάω αγγλικά και είναι δύσκολο να συνεννοηθώ. Ευτυχώς στην ομάδα υπάρχουν πολλοί που μιλάμε την ίδια γλώσσα! Είναι πολύ μεγάλη υπόθεση για μένα».

Τι σου αρέσει στην Ελλάδα;

«Μου αρέσει πολύ η ιστορία της Ελλάδας. Η Ακρόπολη!»

Και τι δεν σου αρέσει;

«Η κίνηση! Κάθε πρωί για να πάω στην προπόνηση κάνω πάρα πολύ ώρα!».

Τον ελεύθερό σου χρόνο πως τον περνάς;

«Όταν ήμουν στην Βαρκελώνη, μετά τις προπονήσεις, έβγαινα με τους φίλους μου, τώρα που είμαι στην Αθήνα επιστρέφω σπίτι μου!».

Ποιο είναι το όνειρό σου;

«Μελλοντικά είναι να κατακτήσω πολλούς τίτλους! Για φέτος να είναι η ομάδα ψηλά και να βγούμε στην Ευρώπη. Οσον αφορά εμένα να δουλεύω σκληρά και να έχω την υγεία μου».

Σου λείπει η οικογένειά σου; Ανυπομονείς να πας τα Χριστούγεννα εκεί;

«Είμαι πολύ δεμένος με την οικογένειά μου, οπότε καταλαβαίνεις ότι θέλω πολύ να πάω! Βέβαια θα κάτσουμε μόνο 4 ημέρες, αλλά είναι μία ισχυρή τονωτική ένεση!».

Για ποιο λόγο έβαψες τα μαλλιά σου ξανθά; Σε επηρέασε ο Εστογιανόφ;

«Καμία σχέση δεν έχει με τον “Λόλο”. Απλώς έκανα μία αλλαγή! Είχα πάει να κουρευτώ και βγήκα... ξανθός!».

Για τον Πανιώνιο!

Ο Πανιώνιος πήρε μία σπουδαία νίκη κόντρα στην ΑΕΚ. Ποιο ήταν το κλειδί για τους τρεις βαθμούς;

«Το κλειδί είναι η δουλειά που γίνεται καθημερινά! Ολα όσα είχαμε σχεδιάσει στον αγωνιστικό χώρο βγήκαν μέσα στο γήπεδο! Γι αυτό καταφέραμε και κερδίσαμε».

Για εσένα η χαρά θα είναι διπλή, μιας και για πρώτη φορά ξεκίνησες βασικός και η ομάδα σου κέρδισε...

«Η αλήθεια είναι ότι ήταν μεγάλη νίκη, αλλά το γεγονός ότι έκανα το ντεμπούτο μου στην έδρα μας και με τόσο πολύ κόσμο θα μου μείνει αξέχαστο! Εχει χαραχθεί στην μνήμη μου και είμαι πολύ συγκινημένος! Είναι ότι καλύτερο μου έχει συμβεί!».

Τι δεν θα ξεχάσεις από το ντεμπούτο σου;

«Χάρηκα πολύ όταν βγήκα να κάνω ζέσταμα κι ο κόσμος με χειροκρότησε και φώναξε το όνομά μου! Δεν είμαι κάποιος γνωστός και παρόλα αυτά με χειροκρότησαν και φώναζαν το όνομά μου. Ηταν πολύ ωραία! Δεν θα το ξεχάσω ποτέ!»

Ο Πανιώνιος ξεκίνησε πολύ άσχημα το πρωτάθλημα. Τι πιστεύεις ότι έφταιξε, αλλά και τι άλλαξε και η ομάδα παρουσιάζει τώρα αυτή την εικόνα;

«Ηταν φυσιολογικό. Υπήρχαν πολλοί καινούργιοι παίκτες, καινούργιος προπονητής και χρειαζόταν χρόνο. Μία ομάδα δεν φτιάχνετε σε μία, δύο ή τρεις μέρες! Θέλει χρόνο. Εμείς δουλέψαμε σκληρά. Γνωριστήκαμε καλύτερα και αυτό φαίνεται πλέον και στους αγώνες».

Τι μπορούμε να περιμένουμε στην συνέχεια;

«Αυτό δεν μπορούμε να το πούμε. Εμείς κοιτάμε τον αμέσως επόμενο στόχο. Κοιτάμε το κάθε παιχνίδι ξεχωριστά. Αν πετυχαίνουμε αυτούς τους στόχους θα φτάσουμε και πιο ψηλά! Το ποδόσφαιρο είναι απρόβλεπτο και δεν ξέρεις ποτέ τι μπορεί να γίνει. Γι αυτό θα πρέπει να μείνουμε συγκεντρωμένοι και να κοιτάμε έναν – έναν τους στόχους!».

Είσαι δανεικός στον Πανιώνιο. Θα ήθελες να παραμείνεις στην ομάδα ή να δοκιμάσεις το... όνειρο του ισπανικού πρωταθλήματος;

«Δεν είναι δική μου η απόφαση. Η Εσπανιόλ έχει μεγάλο ρόλο, μιας και έχω συμβόλαιο. Αν μου έλεγαν ότι η Εσπανιόλ με ήθελε για να παίξω πρώτος ή δεύτερος τερματοφύλακας θα το σκεφτόμουν! Πάντως εδώ είμαι πολύ ικανοποιημένος κι αν ήταν στο χέρι μου θα ήθελα να μείνω στον Πανιώνιο!».

Ο Πανιώνιος αντιμετωπίζει τώρα την Λάρισα. Φαντάζομαι ότι η νίκη θα είναι ο στόχος σας για να έχει αξία η νίκη επί της ΑΕΚ;

«Ο στόχος είναι μία ακόμα νίκη, ώστε να μεγαλώσουμε την διαφορά από τις ομάδες που διεκδικούν την έξοδό τους στην Ευρώπη. Θέλουμε να κερδίσουμε την Λάρισα, μετά την Καβάλα και να πάμε ήσυχοι στα σπίτια μας να κάνουμε Χριστούγεννα!».

Ενας από τους μεγάλους στόχους για τον κόσμο του Πανιωνίου και όλους στην ομάδα είναι το κύπελλο. Πού μπορεί να φτάσει η ομάδα στον θεσμό;

«Δεν έχει σημασία που μπορούμε να φτάσουμε. Ο στόχος μας είναι ο τελικός! Μπορεί να είναι δύσκολη η πορεία έως τον τελικό, αλλά εμείς θέλουμε να πάμε στον τελικό!»

Το όνειρο σου είναι δηλαδή να συνδυάσεις την πρώτη σου χρονιά σε επαγγελματική ομάδα με έναν τίτλο;

«Ναι! Να κερδίσω έναν τίτλο την πρώτη χρονιά που αγωνίζομαι σε επαγγελματική ομάδα θα είναι κάτι φανταστικό! Γι αυτό θέλω να κατακτήσουμε το κύπελλο!»

Ποια είναι η άποψή σου για τον κόσμο του Πανιωνίου;

«Οι φίλαθλοί μας στηρίζουν την ομάδα και στα καλά και στα κακά! Ακόμη και στην αρχή ήταν δίπλα μας και μας υποστήριζαν! Είναι πολύ σημαντικό αυτό. Επίσης πολύ ξεχωριστό είναι και το γεγονός ότι έρχονται και στα εκτός έδρας παιχνίδια και μας στηρίζουν!».

Για το πρωτάθλημα

Μπορεί να μην έχεις παίξει στην Ισπανία, αλλά ξέρεις το πρωτάθλημα. Είναι ένα από τα καλύτερα της Ευρώπης. Ποιες είναι οι διαφορές με το ελληνικό;

«Ημουν πιο μικρός στην ηλικία και δεν ήμουν στην πρώτη ομάδα για να ζήσω από μέσα τις διαφορές. Πάντως δεν είναι μεγάλες. Το ποδόσφαιρο εκεί είναι πιο γρήγορο, ενώ εδώ η κατοχή αλλάζει πιο εύκολα».

Μία από τις μεγάλες διαφορές είναι τα γήπεδα. Στην Ισπανία είναι όλα γεμάτα...

«Εγώ δεν είχα την ευκαιρία να παίξω σε αυτά τα γήπεδα, γιατί έπαιζα στις μικρές ομάδες. Εδώ όμως μου προκαλεί μεγάλη εντύπωση όταν παίζουμε στην έδρα μας και το γήπεδο είναι γεμάτο. Σου δίνει μεγάλη δύναμη για την συνέχεια».

Να σου δώσω ένα παράδειγμα, όταν για πρώτη φορά πήγα στο Καμπ Νου έμεινα άναυδος... Δεν ήθελα να γυρίσω..!

«Το πρόβλημα στην Ελλάδα είναι ότι αρκετά γήπεδα δεν είναι ποδοσφαιρικά. Εχουν το ταρτάν με αποτέλεσμα η ατμόσφαιρα να μην είναι... ζεστή και να μην νιώθουν οι ποδοσφαιριστές τόσο έντονα τον κόσμο»

Ποια είναι η άποψή σου για το ελληνικό πρωτάθλημα;

«Η αλήθεια είναι ότι πριν έρθω στην Ελλάδα δεν γνώριζα για το πρωτάθλημα. Είναι όμως πολύ ανταγωνιστικό. Οποιαδήποτε ομάδα μπορεί να κάνει την ζημιά!».

Ποιον παίκτη έχεις ξεχωρίσει;

«Παρατηρώ μόνο τους τερματοφύλακες. Από αυτούς μου έχει κάνει εντύπωση ο Νικοπολίδης, ο οποίος παρά την ηλικία του έχει εξαιρετική απόδοση».

25 σχόλια:

br fun_atic είπε...

Όταν κάνω λάθος, ξέρω και να το αναγνωρίζω!!! Συγνώμη μικρέ!!!

Ron Barceló είπε...

http://www.sportnet.gr/report.php?id=207792

Αν είναι ποτέ δυνατόν....

Pav είπε...

Στάλεγα αγαπητέ Zamis

Pav είπε...

Τρεχάτε ποδαράκια μου τώρα.
Ρε πως τα φέρνει η ζωή.
Άλλους τους ανεβάζει και άλλους...

Pav είπε...

Κάπου άκουσα ότι ο Alvaro έπαιζε σε μια ομάδα μπακότερμα...

Pav είπε...

Κι εγώ συγνώμη μικρέ γιατί δεν μούκανες στην αρχή αλλά τώρα...

τρελοπανιωνιος είπε...

την κατσαμε !!!!

antunix είπε...

Το ματιάσαμε το παλικάρι!!
«Και τώρα τι κάνουμε...» που λεει και η.. Ζήνα;;;
http://www.youtube.com/watch?v=1ehjPFtBHDk

br fun_atic είπε...

Αυτά δεν είναι σοβαρά πράγματα...Τώρα να δεις πόσα θα ζητάει ο Κομπότης...

br fun_atic είπε...

Αλλαγή τίτλου: Γιατί Ισαακ Μπεθέρα, μας χάλασες τη μέρα;

Griniaris είπε...

Μάλλον πιάνουν και των άλλων οι κατάρες.Πάνω που είπαμε δόξα τω θεώ,άντε πάλι βόηθα Παναγιά...

br fun_atic είπε...

Τώρα που κατέβηκαν από το τρένο οι Μπέλιτς και Μπεθέρα, λέτε να βάλει τον Ανδριόλα;
Για να πω την αμαρτία μου πιστεύω ότι ούτε τώρα τον προορίζει για βασικό. Μάλλον προς Μπαρόνι το βλέπω :)

re-la-re είπε...

Εμιλιάνο Φερέρα στα νιάτα μου έπαιζα τέρμα στον Ανω-Κατω Μαγουλιακό

Θέτω τον εαυτό μου στην υπηρεσία της ομάδας που θα έλεγε και ο Μπένυ. Αν ποτέ με χρειαστείς ξέρει ο Μάκης που να με βρείς. Πάντως από τον Βαρόνο καλυτερο τέρμα θα είμαι.

Griniaris είπε...

Για τον επόμενο μήνα ο Ανδριόλας πρέπει να φυλάσσεται σε εκείνο το ειδικό δωμάτιο με τα στρώματα αντί για τοίχους και να μεταφέρεται στον εκάστοτε αγώνα με ειδικά διαμορφωμένο όχημα.Για προπονήσεις ούτε λόγος...

lefterix είπε...

Αυτά τα λαμόγια οι Άρπαγες κάνανε χτες μιά ανθρώπινη πεντάλφα στους θρακομακεδόνες με 15.000 άτομα, με ματζούνια, βατραχοπόδαρα, κλπ...
Τελικά, οι κατάρες τους πιάσανε...

Θα βάλουμε τερματοφύλακα,
εκείνο το Μπαρόνι,
κι αντι γιά γάντια θα κρατά,
ένα λευκό σεντόνι...

τρελοπανιωνιος είπε...

βλεπω τον ΚΑΛΔΕΛΗ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟ 17 χρ να ειναι βασικος αντι του Ανδρεολα

Pav είπε...

Ποια ομάδα παίζει την καλύτερη μπάλα στην Ελλάδα?

Η κατά Αντώνιον άποψις

http://www.gazzetta.gr/blogs/karpetopoulos/questions.html

Ανώνυμος είπε...

Πιστεύω ότι την Κυριακή και ο Ανδριόλας με την ψυχολογία του παίκτη που δεν έχει να χάσει τίποτα και με δεδομένη την πολύ καλή ατμόσφαιρα που υπάρχει στην ομάδα θα τα πάει πολύ καλά.

br fun_atic είπε...

Νόμιζα ότι μόνο εγώ εκτελούσα χρέη Νίκου Μουρατίδη στη Μανίνα, αλλά βλέποντας το μπλόγκ του Κάρπετ βλέπω ότι υπάρχουν και χειρότερα!!!μουχαχα

antunix είπε...

Και τώρα η ώρα του... Κώστα Ανδριόλα !!!
Στο Αλκαζάρ έλεγαν του Γιάννη Βαλαώρα κατά σύμπτωση...
Ορίστε, μουρμουράγαμε-μουρμουράγαμε για τον Κωστάκη και τελικά τους φάγαμε όλους!! Όλοι και μόνος σου αγόρι μου...

Miltos@Chios είπε...

Δινεται τωρα μια μεγαλη ευκαιρια στον Κωστα να δειξει,αν η στηριξη που ειχε ολο αυτο τον καιρο απο τα ανεξαρτητα κυανερυθρα blogs ανταποκρινοταν στην πραγματικοτητα η οχι.

br fun_atic είπε...

Αυτός δεν είναι τερματοφύλακας...Είναι το Fatous Olous...

Μπορεί να αποδώσει σωστά το παλικάρι όταν ξέρει ότι παράλληλα πρέπει να είναι και εξαιρετικά προσεκτικός γιατί αλλιώς θα παίξει τέρμα ο Παπαδάκος; Έφυγε και ο Απέγητος που φαντάζομαι ότι θα ήταν ότι έπρεπε για τέρμα...

FLASH...Πρόβλημα μηδέν. Τέρμα παίζει ο Ζούρι. Το θέμα έληξε!!!

IWN1998 είπε...

Δεν θέλω αηδίες. Τι Παπαδάκοι και Zourides. Δικαιωματικά θα παίξω εγώ ως αίλουρος.

amanAM είπε...

τελικά, αποδείχτηκε στην πράξη πως και η ΑΕΚ είναι προσφυγικό σωματείο, και κρατάει η δικιά της σκούφια από τις μάγισσες της Σμύρνης.

Κρίμα για τον Μπεθέρα, μεγάλη ατυχία. Περαστικά.

Griniaris είπε...

http://www.sentragoal.gr/article.asp?catid=10535&subid=2&pubid=6591616

Τρεχάτε ποδαράκια μου να μη σας...